Wat praat je?! Je bent dood... bitchfight je daar maar uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 03:39 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
effe zonder wapens lolbroek
Bas Rutten altijd goedquote:
Brazilian Jiu jitsu ?quote:Op woensdag 4 november 2009 06:10 schreef static het volgende:
Wat is dat BJ(J)? Je geeft je tegenstander een blowjob zodat hij in katzwijm valt?
Precies.quote:Op woensdag 4 november 2009 06:16 schreef maess het volgende:
Ik zie dat veel mensen denken dat lang zijn gelijk staat aan overwinning.
Lang zijn kan zelfs een nadeel zijn als je geen vechtsport ervaring heb.
Dat is de eerste 'vecht'sport die ik heb gedaan. Het is niet echt een vechtsport tho, maar wel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Pencak Silat, sloop je iedereen mee!
Toe maar, nu ook nog bold-tags gebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
om te vechten.....
ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....
wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
hoe/waar kan zo'n kort iemand mij nou doeltreffend raken hahahaha
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
laatst nog kwam ik op straat een klein mannetje tegen, 1m5 a 1m60 ofzo, die mij uitdaagde
om te vechten.....
ik ben maar weggegaan, ondanks hij nadrukkelijk dominant en provoserend blijf uitdagen.....
wat ik niet snap is wat zo'n iemand beweegt om mij uit te dagen, ik ben 2m18 lang en dat wil
zeggen dat ik minstens 'n halve meter boven hem uit kom, hij is dan toch kansloos.???
Meh, mijn spieren en zenuwen liggen door een gebrek aan sport zo in de knoop dat jouw pressurepoints helemaal niks uithalenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Gellerquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, een Mau Rakau pressurepoint en je ligt voor je leven in coma. Kom maar op.
Er zit een krav maga school in Zwolle.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is alleen als je als tegenstander erin gelooft, hetzelfde als met Uri Geller
Uhm, jij bent toch degene die er mee aan komt ? Dan is het toch aan jou om te demonstreren ?quote:
Hoe groter ze zijn hoe harder ze vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
om te vechten.....
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LongTallErnie het volgende:
om te vechten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |