abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46257365
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je bent er bijna.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46257368
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ban? Is dat een Freudiaanse verschrijving van bah?
Ban is een mentale reflex op Fok!, dacht ik. .
I´m back.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:07:34 #153
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46257371
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie ineens hoe een vadsige, kale PJ de even vadsige, kale Aahtje in Barcelona oraal bevredigt. Ban, sigme.
Geen wonder dat Stali kiest voor d'r Senseo.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 14:07:47 #154
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46257372
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:06 schreef Monidique het volgende:
Ban, dat is een Aziatische naam... zie je?
Annan, ban. Ja, we snappen het.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46257378
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:07 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik vind de verhoudingen nogal bedreigend.
pi_46257386
quote:

[..]

[afbeelding]
Hee, hij zit op z'n werk hè. En werkt daar hard. Als iemand aan de top zijnde.
I´m back.
pi_46257389
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ban is een mentale reflex op Fok!, dacht ik. .
Misschien is het een mentale reflex dat te denken, bij sommigen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 14:08:33 #158
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46257392
quote:

[..]

[afbeelding]

You're my kinda girl!!
pi_46257423
Zijn jullie al bijna klaar?
pi_46257474
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

You're my kinda girl!!
Wat zit je nu dom te lachen joh.
I´m back.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:12:18 #161
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46257504
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
Mijn god PJO die begint over onderbouwen, wel schattig. Maar goed ik ben geen expert op het gebied van het versterkte broeikaseffect maar dat zijn types als Labohm en Richel ook zeker niet. En als het (het versterke broeikaseffect) allemaal al onzin zou zijn waarom wordt daar dan nooit in de vooraanstaande wetenschappelijke bladen gepubliceerd? Juist omdat hun onderbouwing geen stand houdt. Maar goed die jongens vertellen een verhaal dat jou fijn en veilig in de oren klinkt en daarom als zoete koek geslikt wordt.
Die bladen publiceren alleen wat politiek-correct is. De hele rel om Lomborg heeft dat wel bewezen. Het is ideologie, geen wetenschap.
quote:
Kijk daar gooi je je paranoia weer in de strijd. Het is een groot links complot net als de 5e colonne aan moslims die door links is binnengehaald. Dat mag hoor geen probleem . Maar het toont eens te meer aan dat jij opgesloten zit in je eigen kleine coconnetje. De grote boze buitenwereld is een enge bedreiging en alle vreemde elementen moeten we daarom buitensluiten. Ik kan me daarom ook wel voorstellen dat jij het erg lastig hebt met je leven. Maar goed ik wens je er wel veel sterkte mee hoor.
Erg leuk dat je reageert met een bash maar je gaat niet in op de punten. Hoe werkt het IPCC? is dat wetenschap, of politiek? Bepaal je een zeewatersteiging door daar over te onderhandelen, of door modelbouw? Het IPCC onderhandelt. Dat is geen zuivere wetenschap.

Ga vooral zo door, je bent goed op weg om de nieuwe SCH te worden.
pi_46257507
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef sigme het volgende:
Zijn jullie al bijna klaar?
[afbeelding]
Ik wel, moet pasphoto's laten maken voor paspoort. Ben weg nu.
I´m back.
pi_46257544
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Geen wonder dat Stali kiest voor d'r Senseo.
Adrem hoor PJ. .
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 14:14:41 #164
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46257576
Zo. Rust.

Pedophielen moeten op de photo. Mensen op de foto.
pi_46257590

pi_46257646
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo. Rust.

Pedophielen moeten op de photo. Mensen op de foto.
Zie je wel dat je het kan Aahtje.
Als iemand je niet zint, ga jij die uitschelden voor pedofiel.
(De drogreden van je die hierna komt lees ik wel later).
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 14:19:14 #167
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46257703
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zie je wel dat je het kan Aahtje.
Als iemand je niet zint, ga jij die uitschelden voor pedofiel.
(De drogreden van je die hierna komt lees ik wel later).
Het is geen schelden, het is een feit, zoals jij IRL ook wel weet. Zoiets ga ik dus niet hier neerplempen, maar je weet goed waar het over gaat.

niet voor niets is Stali bij je weg...
pi_46257707
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Deze hele discussie toont eik alleen maar aan dat de broeikashysterie een aanval op het kapitalisme is, de nieuwste poging om de linkse leegte te vullen. Dat zie je ook aan alle rapporten: het is geen wetenschap, maar politiek. Door een aantal "wetenschappers" die hun brood verdienen door de hype in een commissie samen te gooien en te hopen op consensus bedrijf je politiek, geen wetenschap. En dan is elke paar maanden roepen dat het antropogene broeikaseffect heus wel, echt, serieus, meer dan waarschijnlijk bestaat, niet overtuigend.
Of wellicht is klimaatskepsis een aanval op het kapitalisme, men schijnt de onderzoeksresultaten die in de vrije markt tot stand zijn gekomen niet te accepteren en zoekt allerlei manieren om de markt te belemmeren. Vergeet niet dat het de grote overheid (ja, de Amerikaanse) is die het meest klimaatskeptisch is van de hele gemeenschap .

Nee, PJO, politieke overwegingen geven de doorslag bij skeptici, omdat men bang is dat vrije markt ecologische problemen niet op kan lossen. Ik zie niet waarom je daar zo bang voor moet zijn als vrije markt de beste oplossing voor sociale problemen is .
pi_46257715
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die bladen publiceren alleen wat politiek-correct is. De hele rel om Lomborg heeft dat wel bewezen. Het is ideologie, geen wetenschap.
[..]
Die rel heeft erg weinig bewezen. En bladen als Science zijn behoorlijk onafhankelijk.
quote:
Erg leuk dat je reageert met een bash maar je gaat niet in op de punten. Hoe werkt het IPCC? is dat wetenschap, of politiek? Bepaal je een zeewatersteiging door daar over te onderhandelen, of door modelbouw? Het IPCC onderhandelt. Dat is geen zuivere wetenschap.

Ga vooral zo door, je bent goed op weg om de nieuwe SCH te worden.
De huidige publicatie is een gevolg van politiek en daarom nogal afgezwakt, dat is een logisch gevolg van het type publicatie dat het is (een samenvatting voor beleidsmakers). Maar dat mag algemeen bekend beschouwd worden lijkt me.
De achterliggende rapporten zijn een wetenschappelijk van aard en bevatten conclusies die een stuk harder zijn maar politiek niet haalbaar want te pijnlijk voor veel betrokken landen. En die bevatten dan ook de daadwerkelijke modellen.

Maar goed zolang jij blijft geloven in het grote linkse complot moet je dat vooral doen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:19:47 #170
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46257723
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
Adrem hoor PJ. .
Prima. Hou jij je maar bezig met je ranzige fantasieen.
pi_46257808
Wat een gezeik zeg.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 14:23:34 #172
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46257847
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:
Wat een gezeik zeg.
Hier is het droog.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:24:16 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46257871
Ja, het klimaatdebat is sterk gepolitiseerd, maar dat is zowrl te wijten aan groeperingen die het klimaatverhaal compleet hebben omarmd en zo min mogelijk nuance willen zien als aan groeperingen die liever zo min mogelijk vamn klimaatverandering willen weten. Beiden hebben imo weinig met wetenschap te maken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:24:30 #174
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46257881
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef Autodidact het volgende:
Of wellicht is klimaatskepsis een aanval op het kapitalisme, men schijnt de onderzoeksresultaten die in de vrije markt tot stand zijn gekomen niet te accepteren en zoekt allerlei manieren om de markt te belemmeren. Vergeet niet dat het de grote overheid (ja, de Amerikaanse) is die het meest klimaatskeptisch is van de hele gemeenschap .
Onderzoeksresultaten die op de vrije markt tot stand zijn gekomen. Dat is dus echt nonsens, tenzij het om sceptici gaat.

En waar er wel vrije markt is, zoals die film van Gore, wordt die gesubsidieerd, door linkse gemeenten die scholieren bioscoopkaartjes cadeau doen.
quote:
Nee, PJO, politieke overwegingen geven de doorslag bij skeptici, omdat men bang is dat vrije markt ecologische problemen niet op kan lossen. Ik zie niet waarom je daar zo bang voor moet zijn als vrije markt de beste oplossing voor sociale problemen is .
Als dat zo is, waarom zijn alle voorstellen van de groenen marktbelemmerend, belastend en belerend? Het is allemaal belasting en pesterij. Het is een gecreeerd probleem, als hefboom om de vrije markt aan te pakken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:26:34 #175
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46257940
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef du_ke het volgende:
De huidige publicatie is een gevolg van politiek en daarom nogal afgezwakt, dat is een logisch gevolg van het type publicatie dat het is (een samenvatting voor beleidsmakers). Maar dat mag algemeen bekend beschouwd worden lijkt me.
De achterliggende rapporten zijn een wetenschappelijk van aard en bevatten conclusies die een stuk harder zijn maar politiek niet haalbaar want te pijnlijk voor veel betrokken landen. En die bevatten dan ook de daadwerkelijke modellen.
Met andere woorden, het is een politiek product dat we niet serieus hoeven te nemen. Ik denk dat we het eens zijn. Vooral omdat het achterliggende rapport nog niet uitgegeven is, dus kunnen we de zuiverheid van dit laatste epistel pas in mei gaan nalopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')