Ganz toll!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:21 schreef sigme het volgende:
He Aaah, hoe was de Spaanse heide?
Er gaat niets boven het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ganz toll!Iedereen weer happy, al zullen velen niet meer weten welke afspraken gemaakt zijn na al dat gezuip en gesmijt met tapas (en met name met geld).
![]()
Daar zeg je een waar ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Er gaat niets boven het bedrijfsleven. Daar is men efficient en zakelijk, en als men dat niet is straft het zich vanzelf af
.
Aan ambtenarij heb ik me nooit schuldig gemaakt, maar ik werk al jaren bij grote multinationals. Op de efficientie daarvan heb ik wel enig zicht. Zelfs 40% raamambtenaren kunnen het zo bont niet maken..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding.![]()
Ik erger me mateloos aan die demonstrerende ambtenaren vandaag. Geloof me, die lui hebben het gewoon fijn. Menig opdracht in ministeries of directoraten gedaan en allemaal naief en lui klagend volk.![]()
Bedoel je nu de multinational? Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, al doen ze het dan van hun eigen geld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Aan ambtenarij heb ik me nooit schuldig gemaakt, maar ik werk al jaren bij grote multinationals. Op de efficientie daarvan heb ik wel enig zicht. Zelfs 40% raamambtenaren kunnen het zo bont niet maken..
Vragen is wat anders dan krijgen, maar ik snap je punt. Ben er bij ambtenaren toch altijd geirriteerder over omdat ze geen flauw benul van geld hebben en waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
De efficientie bij multinationals is onvoorstelbaar, gelukkig doen ze het op kosten van de klant.
Het is werkelijk ongehoord wat managers allemaal aan state of the art automatisering vragen zonder enig waarborg van bedoelde werking.
Het probleem is dat jij een zeer beperkte blik hebt en verstopt zit in een bijna uiterste hoek van het spectrum. Daarom is voor jou alles wat een beetje afwijkt van je mening heel raar en snapt iemand anders, die het niet voor het overgrote deel met je eens is, er helemaal niets van. Opzich is dat niet erg een paar extreme jokers zijn best grappig.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de ware autist, dat ben jij, Mr Open Minded.![]()
En waarschijnlijk gewoon langer dan de rest; platgestampt...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)dunste_telefoon.html
Leuk om er nog een glimp te hebben opgevangen, maar meer ook niet.
Ik snap sowieso niet waarom je de dunste mobiele telefoon zou willen hebben, dat ding ligt zeer ongemakkelijk in de hand.![]()
Inderdaad, dus het stopt nog niet lekker weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gewoon langer dan de rest; platgestampt...
Je past je anders goed aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zeg je een waar ding.![]()
Ik erger me mateloos aan die demonstrerende ambtenaren vandaag. Geloof me, die lui hebben het gewoon fijn. Menig opdracht in ministeries of directoraten gedaan en allemaal naief en lui klagend volk.![]()
Ik zorg ervoor dat ik een deel van mijn belastinggeld terugzie.quote:
Door te lummelen op je werk krijg je straks geen opdrachten meer en ga je vanzelf failliet, waarna je aangewezen bent op een uitkering, die betaalt wordt uit je eigen belastinggeld, zoiets?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik een deel van mijn belastinggeld terugzie.
Ik vermoed dat Aah wat hoger in de hierarchie staat dan jij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Door te lummelen op je werk krijg je straks geen opdrachten meer en ga je vanzelf failliet, waarna je aangewezen bent op een uitkering, die betaalt wordt uit je eigen belastinggeld, zoiets?
Strak..
Omdat-ie niet hoeft te werken, bedeol je?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Aah wat hoger in de hierarchie staat dan jij.
Drie weken in Syrië en af en toe in Israël, toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt veel over Wilders zeggen, maar niet dat hij als een islam-noob over de islam loopt te blaten. Hij heeft zelf veel rondgereist in het Midden Oosten.
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Aah wat hoger in de hierarchie staat dan jij.
Je werkt met flapdrollen toch.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ach, wat zal ik van een nachtwaker, sociale werkplekwerker reageerbuisjesverwisselaar zeggen?
Meneer snapt niet dat ik aan een top sta, van waaruit ik het voetvolk aanstamp.![]()
Ik zou het niet weten, ben niet zoveel op kantoor, ben druk met feesten in warmere oorden.quote:
Ach, werkelijk joh, ook niet leuk voor de vrouw.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben niet zoveel op kantoor, ben druk met feesten in warmere oorden.![]()
Ik denk dat jouw probleem is dat je het land nooit echt uitgeweest bent en dus niet inziet hoe extreem wereldvreemd jij wel niet bent. Die kritiek van jou op klimaatsceptici maakt op mij geen indruk. Als je de verhalen van verschillende mensen gaat mengen, en dat doe je, dan krijg je uiteraard een onsamenhangend geheel. Over onderbouwen zou jij ook niks moeten zeggen want dat doe jij ook niet. Jij zegt alleen maar dat het broeikaseffect bestaat en dat Richel cs. niet weten waar ze het over hebben. Ik vermoed echter dat ze er meer van weten dan jij, ze schrijven er regelmatig over en onderbouwen nog wel eens iets.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:51 schreef du_ke het volgende:
Het probleem is dat jij een zeer beperkte blik hebt en verstopt zit in een bijna uiterste hoek van het spectrum. Daarom is voor jou alles wat een beetje afwijkt van je mening heel raar en snapt iemand anders, die het niet voor het overgrote deel met je eens is, er helemaal niets van. Opzich is dat niet erg een paar extreme jokers zijn best grappig.
Bijvoorbeeld met de klimaatdiscussie de meeste zogneaamde critici hebben een matig of slecht onderbouwd verhaal maar dat wordt voor zoete koek geslikt door mensen die zich in de kop gehaald hebben dat het versterkte broeikaseffect of niet bestaat of geen probleem is. Zelfs nog meer dan aan de andere kant Al Gore met z'n film. Tja dat soort zaken wil ik best voor kennisgeving aannemen maar niet veel meer dan dat. Echter serieus commentaar zoals ik laatst las van Richard Tol lijkt me veel nuttiger en van groot belang om in de afwegingen mee te nemen.
Tja, ik lees wie het zegt. Zegt toch meer over jou, nietwaar?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, werkelijk joh, ook niet leuk voor de vrouw.
Maar eh nee, wacht eens, je hebt geen vrouw hè..
Leuk voor de hoertjes dan..
Wat ben jij laag gezonken zeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, werkelijk joh, ook niet leuk voor de vrouw.
Maar eh nee, wacht eens, je hebt geen vrouw hè..
Leuk voor de hoertjes dan..
In de nieuwe opzet die nu bij Yvonne ter review ligt zal de SC een flamehoek zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:
=> Index / Politiek / Onzinnige Vetes
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kan veel lager toch. Kom toe dan je kan het. Kom dan.
Neuh, jij bent de moeite niet waard. Flame-oorlogjes met West-Brabantse minimumloon Josti's zijn so 2005.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
Jij kan veel lager toch. Kom toe dan je kan het. Kom dan.
Dat gebeurt toch niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In de nieuwe opzet die nu bij Yvonne ter review ligt zal de SC een flamehoek zijn.
Je gaat me nu vertellen dat je niet naar de hoertjes gaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, ik lees wie het zegt. Zegt toch meer over jou, nietwaar?![]()
Dat zijn ook lastige dingen, Aah.quote:Stali maakt zich ondertussen meer druk over een senseo dan over een man.![]()
Kom dan je kan het.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, jij bent de moeite niet waard. Flame-oorlogjes met West-Brabantse minimumloon Josti's zijn so 2005.
Wat zou Freud eigenlijk vinden van de vete tussen Ryan3 en PJO c.s.?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Valt dit nog onder zuigen of toch onder smeken om gezogen te worden?
Ach, laat die knar toch lekker. Het is het enige dat die nog heeft. Vrouwtje weg, kindje dus ook. Vooral dat laatste zal die wel treurig vinden.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, jij bent de moeite niet waard. Flame-oorlogjes met West-Brabantse minimumloon Josti's zijn so 2005.
Anale fixatie, wat anders? Freud was tamelijk gefixeerd daarop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou Freud eigenlijk vinden van de vete tussen Ryan3 en PJO c.s.?
Yvonne heeft het me beloofd.quote:
Ik zie ineens hoe een vadsige, kale PJ de even vadsige, kale Aahtje in Barcelona oraal bevredigt. Ban, sigme.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Valt dit nog onder zuigen of toch onder smeken om gezogen te worden?
Freud is dood.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, je bent er bijna.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach, laat die knar toch lekker. Het is het enige dat die nog heeft. Vrouwtje weg, kindje dus ook. Vooral dat laatste zal die wel treurig vinden.....![]()
Mijn god PJO die begint over onderbouwen, wel schattig. Maar goed ik ben geen expert op het gebied van het versterkte broeikaseffect maar dat zijn types als Labohm en Richel ook zeker niet. En als het (het versterke broeikaseffect) allemaal al onzin zou zijn waarom wordt daar dan nooit in de vooraanstaande wetenschappelijke bladen gepubliceerd? Juist omdat hun onderbouwing geen stand houdt. Maar goed die jongens vertellen een verhaal dat jou fijn en veilig in de oren klinkt en daarom als zoete koek geslikt wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw probleem is dat je het land nooit echt uitgeweest bent en dus niet inziet hoe extreem wereldvreemd jij wel niet bent. Die kritiek van jou op klimaatsceptici maakt op mij geen indruk. Als je de verhalen van verschillende mensen gaat mengen, en dat doe je, dan krijg je uiteraard een onsamenhangend geheel. Over onderbouwen zou jij ook niks moeten zeggen want dat doe jij ook niet. Jij zegt alleen maar dat het broeikaseffect bestaat en dat Richel cs. niet weten waar ze het over hebben. Ik vermoed echter dat ze er meer van weten dan jij, ze schrijven er regelmatig over en onderbouwen nog wel eens iets.
Kijk daar gooi je je paranoia weer in de strijd. Het is een groot links complot net als de 5e colonne aan moslims die door links is binnengehaald. Dat mag hoor geen probleemquote:Deze hele discussie toont eik alleen maar aan dat de broeikashysterie een aanval op het kapitalisme is, de nieuwste poging om de linkse leegte te vullen. Dat zie je ook aan alle rapporten: het is geen wetenschap, maar politiek. Door een aantal "wetenschappers" die hun brood verdienen door de hype in een commissie samen te gooien en te hopen op consensus bedrijf je politiek, geen wetenschap. En dan is elke paar maanden roepen dat het antropogene broeikaseffect heus wel, echt, serieus, meer dan waarschijnlijk bestaat, niet overtuigend.
Ban? Is dat een Freudiaanse verschrijving van bah?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie ineens hoe een vadsige, kale PJ de even vadsige, kale Aahtje in Barcelona oraal bevredigt. Ban, sigme.
Er is he-le-maal geen vete tussen Ryan3 en PJ c.s. hoor. Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je er al bijna weer aan toe om mensen uit te maken voor pedofiel?quote:
Hij wil een ban van je, sigme. Jij, een sterke vrouw, die hem vernedert en onderricht. Stali had daar geen zin meer in. Jij wel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ban? Is dat een Freudiaanse verschrijving van bah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |