Gratz werd tijdquote:
* WyriHaximus schrijft naam opquote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef magge het volgende:
"Ellandriël" Maar dan relog ik wel eventjes up mijn gnome.
En ja,ikkan wel vliegen met mijn mount, maar nietop de manier zoals jij beschreef.
TVPquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Herr_Munk het volgende:
applaus voor magge!![]()
, verder een verdraaid schaamteloze TVP
Bedankt, bedankt !quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratz werd tijd.
[..]
* WyriHaximus schrijft naam op
Er zijn wel engineering items waar me je kunt 'vliegen'.
We zitten trouwens bijna aan de 100 topics!
Terug Vind Postquote:Op maandag 12 februari 2007 12:30 schreef magge het volgende:
[..]
TVPIedereen blijf het zeggen, en ik snap er geen reet van. ^^
Ik dacht aan: Tering veel PEWPEW, dat dus slaat op mijn mage. Mahaha!
[..]
Bedankt, bedankt !
En ja hoor, bijna 100!!![]()
Z0MG A ROGGEU!! WE NEED TO KEEL ALL ZEH REGUES!111 THEY R TEH EBIL!!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb inmiddels een undead rogue op een PvP server. Ben benieuwd hoe dat bevalt aangezien ik niet zo'n PvP-er ben...
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb inmiddels een undead rogue op een PvP server. Ben benieuwd hoe dat bevalt aangezien ik niet zo'n PvP-er ben...
Jij hebt al een paar posts dus hij staat al in jouw My Active Topics, voorjouw is hijj dus totaal nutteloosquote:
Rogues horen dood te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)
*blink*quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef magge het volgende:
[..]
Z0MG A ROGGEU!! WE NEED TO KEEL ALL ZEH REGUES!111 THEY R TEH EBIL!!
^^
Ik ga ook zo zonder PvP al best veel dood maargoed, ik zit dus net op een nieuwe server en dan heb ik meestal toch altijd gold tekort dus... kan ik geen goeie potions/gear kopen en wordt ik nogal snel gefinished zodra er meerdere mobs op mij aan het inbijten/inhakken zijn...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)
Gewoon met 1 mob tegelijkertijd beginnen. Ow en als je vanish hebt zorg dat je altijd flash powder bij je hebtquote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik ga ook zo zonder PvP al best veel dood maargoed, ik zit dus net op een nieuwe server en dan heb ik meestal toch altijd gold tekort dus... kan ik geen goeie potions/gear kopen en wordt ik nogal snel gefinished zodra er meerdere mobs op mij aan het inbijten/inhakken zijn...Nouja, komt vanzelf weer wel goed zodra ik wat hoger ben.
![]()
Hey! Het moet wel uitdagend zijn hequote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef bigshadow het volgende:
Nog 1 en een beetje level te gaan, nog een zillion ton aan rep voor leuke keys overal, 30 chains te doorlopen voor andere attunements, pfff. Ze maken het je niet makkelijk, de mannen en vrouwen van blizz.
Ik denk dat de high-end instances ook niet echt op casual players gericht zijn. Ik ga straks weer lekker PvPe denk ik, weet alleen niet of ik daarme ook arena points binnen ken halen als solo pvper. Iig ga ik flink PvPe op lvl 69quote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef bigshadow het volgende:
Ben het deels wel met je eens, alleen het rep gebeuren is mij iets teveel van het goede. Bij 5 fracties revered grinden om heroic te mogen spelen, niet echt gericht op de casual player imo. Maar ja, ik val daar niet geheel onder, al zou ik het wel graag willen zijn
quote:
Je moet als je met zn tweeen wil spelen idd een extra WoW kopen, en daarmee dan een andere account aanmaken.....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Of moet één van ons een nieuwe aanmaken? Dat zou wel klote zijn maar goed![]()
alvast bedankt voor de reaktie
En volgens mij kun je ook een character overzetten naar een ander account, maar daarvoor zou je misschiene ven moeten informeren bij Blizzard ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Haha! ICEBLOKZORZ!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*blink*
* WyriHaximus sluipt achter magge en ambushed haar!
Nee, maar wel portals in shattrah city naar elke hoofdstad.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Zijn er trouwens ook AH's in the Outlands?
F1 (Trinket 1) en F2 (Trinket 2) en je hebt het druk zat totdat mijn iceblock over it. Lekker is dat, maar als ze allemaal kut doen kan het dan niet aan @home liggen. Of heb je nog P2P apps draaien, of iets anders wat goed veel verbindingen continue opent?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef magge het volgende:
[..]
Haha! ICEBLOKZORZ!
..net 3 routers, en een hub geprobeerd. Internet deed weer moeilijk. Ik zit nu weer op die linksys.. for the time being thenmiste..
Probeer sharrath ofzo eens weet het niet zeker maar je hebt zeker kans van slagen daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Zijn er trouwens ook AH's in the Outlands?
Beetje nutteloos het is zowieso uitgestorven, vanavond maar eens gaan scheuren in IF.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Elikian het volgende:
Outland heeft geen AH's en geen class trainers. Dit omdat blizzard niet wil dat heel Azeroth verlaten is. Nu moeten mensen nog af en toe terug naar Azeroth ... tja
(ofwel: je maakt een bankalt, je mailt al je zooi naar die alt en die verkoopt het in IF)
0_o, gaat lekkerquote:Op maandag 12 februari 2007 17:05 schreef magge het volgende:
Tja.. Ik HEB internet.
MAAR
[afbeelding]
Sterf o dood aan alles.. Kanker router..
Precies laatste tijd in IF geen hond meer. Eerst altijd stampvol in onze server maar nu echt nooit meer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje nutteloos het is zowieso uitgestorven, vanavond maar eens gaan scheuren in IF.
You're just an addictquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef bigshadow het volgende:
Ben het deels wel met je eens, alleen het rep gebeuren is mij iets teveel van het goede. Bij 5 fracties revered grinden om heroic te mogen spelen, niet echt gericht op de casual player imo. Maar ja, ik val daar niet geheel onder, al zou ik het wel graag willen zijn
Duurt ook een uurtje met itemsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Rubbish11 het volgende:
Al twee dingen gemaild naar mn bank account, maar nog niets ontvangen :S
lang ben ik bangquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel uur gaat het ongeveer kosten om van 1-350 te lockpicken?
Klopt, maar daarvoor kan je het hele AH leegkopenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lang ben ik bang
Ik ben bezig met mn engineering van 1 naar 300 ook geen pretje
Je kan ook genoeg zonder pvp spelen hoor, zat instances waar warriors handig zijn enzquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben gestopt. Heb een lvl61 warrior maar die wars werden zo hard generfd dat ik er geen lol meer in zag.
PvP is alles, maar tegenwoordig word je al verslagen door pro's die naakt spelen (zelf hoef je geen pro of newb te zijn, je verliest toch)
Ik ben gestopt met wow, al 3 weken niet gespeeld
Ik VOND het een leuk spel
Ben ook blij dat ik er niet meer speelquote:Op maandag 12 februari 2007 21:01 schreef Borreke het volgende:
tvp
zucht, wordt ziek van Ragnaros, met die server is echt iets fucked up
Wat bedoel je precies? Dat ze zeggen "speak to Miss Blabla in Verweggistan" .. ja, dat komt vaak voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:06 schreef Ipho het volgende:
Is het vreemd dat ik met een main quest zegmaar in een keer heel erg ver naar een andere stad word gestuurd... Ik ben nu wel gewoon in de stad want ik werd geteleporteerd, want ging met de guild een dungeon doen.
Maar van uit die stad moet ik dus gewoon, veder questen?
Dat zijn bots, je zal ze ook tegenkomen in Winterspring en Felwood.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
ZG is tof, veel toffer dan MC.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:04 schreef tonks het volgende:
Trouwens volgende week ga ik mee doen aan mijn eerste Raid volgens mij gaan we dan ZG doen. Heb nog nooit meegedaan aan een raid dus dat is wel leuk
Yupp dat zijn bots, als hun naam rood of geel is gewoon ganken ze doen toch niks terug (gratis honor). Of reporten maar blizzard doet er niks aan. Moge trouwens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
0_o, gaat lekker. Volgende router?
Moge magge. Je had draadloos toch? Gewoon draadje trekken in dat geval. Beter dat dat ding het nu wel goed doet anders ligt het toch echt aan @home ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef magge het volgende:
[..]
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.
Ik wil mijn shaman levelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:47 schreef Atreidez het volgende:
Ding 70 met me warrior, en flying mount ofc.Nu levelen op me priest, die is 63. We hebben met de guild een deadline voor 4 maart staan om 70 te zijn, dus ws. lukt het me nog wel om beide characters op 70 te krijgen
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:50 schreef magge het volgende:
Ik koop strax een nieuwe van Sweex denk ik. Zo'n goedkoop ding..![]()
![]()
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euroquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijken.
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Heb zelf een linksys genomen omdat ik er mensen en poorten mij uit kan filteren. (Het internet word gedeelt en ik beheer het zo ongeveer en soms gaan ze zitte kutten dus dan ken ik weer in grijpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Strange, ik heb nergens last van. Nooit een uitvaller of een verstopping eigenlijk. Tenzij je torrents gebruikt en de cliënt gewoon zijn goddelijke gan laat gaan met connnecties makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehad
Geef gewoon aan een mage. Dat is gewoon aardig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister dropte "Tome of Arcnae Brillaince 2" in HC Ramp en geen mage dus iedereen greed en ik won hem. Iemand enig idee wat dat ding waard is?
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Mijn eerste router was een etech van 25 euro dacht ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:36 schreef magge het volgende:
[..]
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.
Ik wil iets van 25-30euro, meer heb ik niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen hordequote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
Ik heb een rogue in stealthform action figure
Je zal er nog een account bij moeten kope. zorg ervoor dat de nieuwe account op dezelfde naam komt te staan als je oude account. waarom? omdat je dan characters kunt transferen. kost wel wat maar anders kun je helemaal opnieuw beginnen. (mijn vriend en ik hebben het ook zo gedaan). veel succes!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Wil je mijn Felhunter lenen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem niet.
vreetzak!!! Gij wil alles opeten!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef maar ik krijg trek in een kleine huppelende snack.
Je moet trouwens alleen de pet killenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* WyriHaximus is een vreetzakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef magge het volgende:
[..]
vreetzak!!! Gij wil alles opeten!!
ps: Router van 0 opnieuw ingestelt.. ik ga NU kijken of ik wowen kan!!!
moet maar gvd ! I'm starting to shake!! zomg!
Bedoel je de server Ghostlands? Daar zit ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 17:25 schreef znarch het volgende:
TVPtje vanuit ghostlands
Niemand zegt er wat vanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:00 schreef Departak het volgende:
Ik heb na 2000 ogres en 400 Obsidian War beads exalted gehaald met de Mag'Har (orc fraction in Nagrand) en mijn nieuwe mount opgehaald:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
Niemand zegt er wat vanJullie houden niet van me!
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Firewall onzing weerhield my van de wow verslaving.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is een vreetzak!
En en en? Werkt het?!
Geweldig, ik gaat er ook voor!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:00 schreef Departak het volgende:
Ik heb na 2000 ogres en 400 Obsidian War beads exalted gehaald met de Mag'Har (orc fraction in Nagrand) en mijn nieuwe mount opgehaald:
[afbeelding]
![]()
Sorry!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gisteren meteen gaan grindenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het een lelijke stuisvogel isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef Knoflook het volgende:
Level 40 BEen eindelijk weer een mount. leuk man.
Zoo, doe je netjes!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Gloeidoos het volgende:
Ding 60, mn BE pally, na 5 dagen en 23 uur played.
screenshot or didnt happen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Gloeidoos het volgende:
Ding 60, mn BE pally, na 5 dagen en 23 uur played.
/played intikken in je chat schermquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef McGilles het volgende:
Hoe zie je hoeveel uur je hebt gespeeld?
www.wow-pro.comquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef tonks het volgende:
Gloeidoos wat is je geheim
Dat is wel tof en so ff snel te zien ook nog eens gratis!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
www.wow-pro.com, en de meeste quests in Azeroth al een keer gedaan te hebben.
Ook bij Sethekk Halls gehad, stonden we voor de laatste baas toen disconnect.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef Elikian het volgende:
Godgodgodgodgodgloeiende
Net met een pug in Botanica ... bij de 4e boss .. en dan hangt iedereen vast voor 10 minuten
daarna mensen dc en toen we terugkwamen was de instance reset. Zonder een wipe naar de 4e boss ... en dan opneiuw moeten beginnen... BAH! Meteen geen zin meer
Bongos uitzetten en kijken naar een update. Als dat niet helpt kun je repair.exe proberen aangezien frameXML een blizzard ingebakken iets is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:49 schreef Ionesco het volgende:Bongos doet heel vaag bij me, krijg een error message waar ik niks van snap.. [afbeelding]
kan iemand me een tip geven?![]()
Aan de rechterkant staan er ook nog watquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Elikian het volgende:
[..]
Kun jij echt met zo weinig iconen toe? wow.
Hoe was het vorig jaar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, weet iemand of er nog boeiende valenteins quests zijns dit jaar of dat alles het zelfde is als vorig jaar?
Je moest de halve aardkloot rond om een vriengende mini gnome in de UC blij te maken met eist, dit kon door allerlei items samen te voegen. En je kon snoepjes met you are hot enzo naar anderen sturen.quote:
Vrolijke Valentijjn Wyri!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moest de halve aardkloot rond om een vriengende mini gnome in de UC blij te maken met eist, dit kon door allerlei items samen te voegen. En je kon snoepjes met you are hot enzo naar anderen sturen.
Gaar ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef tonks het volgende:
Zelfde
Vrolijk Valentijn magge!!!!!!!!!!!!! *doet dansje*quote:
Ik moet toch nog eerst een nieuwe gamecard kopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:53 schreef Rubbish11 het volgende:
Aaargh!! Extendend maintenances!
Wat heb ik daar een hekel aan zeg...
Haha is best voeg mij anders ook ff toe: Onderdeurtje ik zal ook proberen online te zijn. Geen idee wat er vanavond gaat gebeuren me (toekomstige) schoonouders hebben besloten me vriendin bij me te dumpen omdat ze zelf iets vanplan zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef magge het volgende:
Oja, Wyri. We hadden vanavond een date he! Ik probeer nog online te komen, maar ik heb vanvond een gesprek met mijn ouders, over school, stage..sigh..dat wordt hell.. ^^
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef Elikian het volgende:
Jij vind het erg om op valentijnsdag bij je vriendin te zijn?
Nee, dat dumpen was ook meer dat wij eingelijk niks in te brengen hadden (niet dat ik het erg vind dat ze komt). Is wel zo dat ik morgen ochtend als ik uit bed kom (6 uur en ben dan nog slaap dronken) dat ik moet oppassen als ik uit bed rolquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef Elikian het volgende:
Jij vind het erg om op valentijnsdag bij je vriendin te zijn?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef magge het volgende:
[..]
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3
Vind die valentijnsquests ook zo'n onzin...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef magge het volgende:
[..]
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3
Tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef tonks het volgende:
Players can no longer send gift wrapped packages via COD.
Daar gaat je WOW tijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee, dat dumpen was ook meer dat wij eingelijk niks in te brengen hadden (niet dat ik het erg vind dat ze komt). Is wel zo dat ik morgen ochtend als ik uit bed kom (6 uur en ben dan nog slaap dronken) dat ik moet oppassen als ik uit bed rol.
[..]
![]()
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (niet door denken stelletje viespeukenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Daar gaat je WOW tijd![]()
Mijn vriendin komt vanmiddag ook nog eventjes langs. Dat wordt weer 'n uur minder pvpen.
Haha, ja ik WoW niet als mijn vriendin hier is, vindt ze maar niets helaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (niet door denken stelletje viespeuken) wat voor zich zelf doen en dan ken ik ff gaan WoWen
.
hihi ^^quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (Door denken stelletje viespeuken) wat voor zich zelf doen en dan ken ik ff gaan WoWen
.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
World of Warcraft PTR Patch 2.0.7
The latest patch notes can always be found at http://worldofwarcraft.com/patchnotes/
General
* Players can no longer send gift wrapped packages via COD.
quote:Raids and Dungeons
* The items required to complete the Karazhan key quest can now only be looted by the first group in the instance to reach them.
Yeah het nieuwe LFG systeem is en blijft bagger, ik ken eingelijk niemand die het gebruikt. Iedereen doet guild runs and af en toe staat er iemand in General of Trade die nog mensen zoekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:50 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Haha, ja ik WoW niet als mijn vriendin hier is, vindt ze maar niets helaas.
Gister nog Ramparts gedaan, maar ging bijhoorlijk kut. Veel wipes en steeds nieuwe mensen moeten zoeken voor groep, omdat iedereen steeds weg moest. Vanavond nog maar is proberen met een betere groep.
Vast wel en ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Oh, trouwens. Ik ben ook een gnome!
Ik denk dat magge en tonks wel blij zullen zijn met mede gnomes![]()
Wat ik dan wel eens doe is alleen voor mezelf een protaltje makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat altijd leuk is in WoW is als er iemand een mage zoekt voor een portal. Zeg na 5 minuten altijd joh pak dan een FP of ga met de zep/boot. Na 15 minuten: Je was nu toch echt sneller geweest, meestal worden ze dan boos. En na een half uur: That would have been a round trip. Hun over de rooie, ik een noob etc etc, hun offline omdat ze geen mage kunnen vinden. Had het vorige week. Was er 1 in zangramarsh had een portal nodig naar shratth. Ligt om de hoek maar ach hij had een portal nodig. Dus ik zeg hem pak gewoon een FP: Hij wat ben jij grappig zeg heel sarcastish. Dus heb ik hem maar en half uur lang zitten sarren dat hij geen mage kon vinden.
Enemy Castbar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hier trouwens de naam van een addon die laat zien bij enemies als ze gaan casten en hoelang dat nog gaat duren, dat ik een balkje bij mobs oid zie als ze aan het casten zijn?
Jesis, eindelijk! Het is zo vervelend om "The Crossroads is under attack!" te lezen als je in The Undercity staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
World of Warcraft PTR Patch 2.0.7
* Fixed the local defense channel so that it will properly change based on the player's zone.
Haha ja altijd leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat ik dan wel eens doe is alleen voor mezelf een protaltje maken
En dan in de wisper Oeps zeggen
Wat ook mega irritant is, zijn al die mensen die ongevraagd een tradevenster openen en dan doodleuk in /s "Water" roepen.
Ik heb nog wel eens de neiging om dan rank 1 water te maken voor ze. 6 stacks
Of als je als warlock bezig bent (alleen) en dan een n00b aan je vraagt: "Can you summon me?" waarop je nee moet antwoorden omdat je alleen bent. Krijg je doodleuk het antwoord terug dan je maar 2 mensen moet inviten om hem te summonen. Dacht het niet
Je moest gaan werkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Bij ons vragen ze altijd of je met ze mee wilt naar de WC.
Doe ik ookquote:
Erger vind ik dat ik bv. op een bat zit richting Eastern Plaguelands en dan een whisper krijg of ik iemand naar Orgrimmar kan summonen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
Of als je als warlock bezig bent (alleen) en dan een n00b aan je vraagt: "Can you summon me?" waarop je nee moet antwoorden omdat je alleen bent. Krijg je doodleuk het antwoord terug dan je maar 2 mensen moet inviten om hem te summonen. Dacht het niet
Ikke?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Elikian het volgende:
Op zijn minst dubieus. Wyri
En ja, water vendoring en portalling...
Pas geleden in HH een nieuw dieptepunt meegemaakt. Was op weg naar mijn flightpoint, krijg ik een /w "wait!" ... dus ik draai me om. "can you make me a portal to SW please, I will pay 60s" Nou is 60s natuurlijk helemaal niks, maar goed. Ik niet lullig doen, dus ik invite hem in mijn groep voor de portal. Hij opent trade window met 60s.
Maar hij klikt niet op ok, dus ik na een seconde of 10. "lootlag?"
"No, the portal first."
OK, als je mij al niet wilt vertrouwen voor 60s, dan laat ook maar.Heb hem geuninvite en ben op de griffin gestapt. Ik ben je hondje niet ...
![]()
Ken ff niet luisteren (quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Elikian het volgende:
Overigens, over een succesvolle valentijnsdag gesproken
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070214-valentijnstest.wma&id=732585
Mijn ervaring in HH:quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Elikian het volgende:
Op zijn minst dubieus. Wyri
En ja, water vendoring en portalling...
Pas geleden in HH een nieuw dieptepunt meegemaakt. Was op weg naar mijn flightpoint, krijg ik een /w "wait!" ... dus ik draai me om. "can you make me a portal to SW please, I will pay 60s" Nou is 60s natuurlijk helemaal niks, maar goed. Ik niet lullig doen, dus ik invite hem in mijn groep voor de portal. Hij opent trade window met 60s.
Maar hij klikt niet op ok, dus ik na een seconde of 10. "lootlag?"
"No, the portal first."
OK, als je mij al niet wilt vertrouwen voor 60s, dan laat ook maar.Heb hem geuninvite en ben op de griffin gestapt. Ik ben je hondje niet ...
![]()
Hoe durf je mij een gnome te noemenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Oh, trouwens. Ik ben ook een gnome!
Ik denk dat magge en tonks wel blij zullen zijn met mede gnomes![]()
Dat is geen belediging.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe durf je mij een gnome te noemen
Was dat niet leppergnome ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef Mauro het volgende:
Gnome is niks anders dan engels voor kabouter
PWNDquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef tonks het volgende:
Vind jij het leuk als zij jouw gnoompje een kabouter noemt?
Das een Leperchaun. De Ierse variant van een kabouter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was dat niet leppergnome ofzo?
LOL >_<, liever kabouter dan kanoutertjequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef tonks het volgende:
Vind jij het leuk als zij jouw gnoompje een kabouter noemt?
Lol het is allebij klein en irritant, geen verschil dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Das een Leperchaun. De Ierse variant van een kabouter.
[afbeelding]
how do you mean there is a octopus in my face?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hey, gnomes ownen. Night elves zijn gay, Humans zijn saai, en Dwarves stinken. Draenei zijn gewoon mislukte octopussen. Dus, klaar gnomes ownen.
Haha, ik had nog 2 dagen met mijn triale n ik had het spel al gekocht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Gamer_V het volgende:
Damn you, Blizzard!
Mijn trial is al een tijdje voorbij maar nu krijg ik wel weer zin.
Dat word het spel kopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Gamer_V het volgende:
Damn you, Blizzard!
Mijn trial is al een tijdje voorbij maar nu krijg ik wel weer zin.
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Meestal vraag ik of ze echt denken dat ik zoiets voor ze ga doen. Als ze ja zeggen, zeg ik dat ze hun hoofd na moeten laten kijken. Ze worden echt altijd boosquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'En dan zitten ze er 1 of 2 flightpaths vanaf ofzo, terwijl ik over het halve continent zou moeten vliegen om diegene te summonen. En als je dan tegen ze zegt dat ze er maar 2 flightpaths vanaf zitten, worden ze ofwel kwaad en gaan ze je verrot schelden ofwel zeggen ze doodleuk 'yeah, but I am too lazy'.
![]()
Get our arse on a windrider!![]()
Ik heb zelfs guildies die het af en toe proberenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'En dan zitten ze er 1 of 2 flightpaths vanaf ofzo, terwijl ik over het halve continent zou moeten vliegen om diegene te summonen. En als je dan tegen ze zegt dat ze er maar 2 flightpaths vanaf zitten, worden ze ofwel kwaad en gaan ze je verrot schelden ofwel zeggen ze doodleuk 'yeah, but I am too lazy'.
![]()
Get our arse on a windrider!![]()
Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.
School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.
Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.
Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.
Geweldig.
Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.
Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.
Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!![]()
Meh!![]()
Idd. Mijn ouders gebruikte dat ook als argument. Dat zij ook niet altijd met plezier naar hun werk gaan. Maar dat is zo'n onzin. Ik zorg niet voor brood op de plak. Ik doe nu iets waar ik volgend jaar mee kap. Erg dom dat ze dat niet willen snappen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:14 schreef Tain het volgende:
Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werk
Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef tonks het volgende:
Mbo ict niveau 4? Daar kan je toch doorheen slapen
Als je twee jaar weggooit omdat je zogenaamt een blaadje wilt met ICt Medewerker erop. Waar ik niets meer mee doe. behalve op mijn cv zetten.. hmm.. liever epicsquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote voor je Magge, maar ik denk dat je later meer hebt aan diplomas dan aan epixx
Kut man, heb die opleiding ook gedaan en die is echt behoorlijk saai. Uit eindelijk heb ik heb ik 90% van me tijd daar op school zitten gamen, internetten en kutten en dan alsnog versneld gedaan en gehaald. Enigste reden dat ik die gedaan heb was omdat ik MBO4 Applicatie Ontwikkelaar ging doen (en gehaald).quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.
School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.
Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.
Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.
Geweldig.
Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.
Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.
Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!![]()
Meh!![]()
Edit: Morgen vrij, volgende week vrij (Carnaval![]()
) Dus ga ik nog mijn shaman levelen. Daarna. "Winterslaap" ..Heb ik wel veel rested
Vlak voor de lift kleren uit ook wapens, en naar beneden springen, dan vlak bij de lift ressen en naar het allaince FP gaan (dat is naar het westen aan de rand met Ferelas (quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:35 schreef vogelkooi het volgende:
hoe kom ik in tousend needles? lvl 30 1/5 hunter dranei, via barren os dustwalow marsh maar ben bang om dood te gaan door de mobs daar. en dan moet ik nog langs een ''lift''.
mijn vraag hierna is omdat ik geen zin heb in stv en het ontdeken in me bloed zit (niewe plekken zien).
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachtequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:
Maar dr is nog meer gebeurd, dan alleen mijn school. (dit weten mijn ouders ook nog niet) dat mijn Extrene Hardeschijf is gestolen. Alweer. Vorige keer was vorig jaar, en is hij verdwenen. En nu sinds dinsdag.. is hij weer weg. Mijn leraar heeft een idee van wie het gedaan kan hebben,maar we hebben geen bewijs.
Ik weet hoe het is, ik doe ook mbo ict. en ik stop er ook mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.
Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagenquote:
Studie....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagen.
MBO4 opleiding eindigde ook in de helft van de tijd star craft spelen.
Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn oudersquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte.
Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef vogelkooi het volgende:
of is er een andere regiop voor aliance om naar 40 te komen?
kalimdor ergens? ik hoorde decolase maar daar moet je rond 35 plus zijn.
Klinkt als een goblin quest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!"
Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.
Ah man dat is echt kutquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef magge het volgende:
[..]
Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn ouders
Twee HDD gekocht bij de buurtman <zwart dus> door mijn ouders
Niets van school bij, vervelend.
Nuheb ik ECHt geen geld meer, maar als ik mijn stuFi krijg koop ik snel een nieuwe ergens.
sigh, all mijn bestanden weg. Pleitos, daar baal ik het meeste van.
't leven is kut af en toen, bij mij is het altijd zo dat het goed gaat en dan stort alles in.
Ik houd hem altijd bij me.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.
[..]
Ah man dat is echt kut!
Waar ligt dat ding normaal gesproken eingelijk? Op school of hou je hem bij je?
Dat heb ik ook altijd. Gaat alles (eindelijk) goed gaat er vanalles tegelijkertijd goed fout. Dat heeft iedereen denk ik.
(En dan denk je op Invoeren te hebben geklikt staat het er 15 minuten laten nog steeds op het post scherm.)
Lekker klas genoten heb je dan, lijkt me toch dat ze we ff wat zeggen als iemand dat ding me jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef magge het volgende:
[..]
Ik houd hem altijd bij me.Blijkbaar eventjs niet opgelet.. en toen is hij gepakt doro iemand, en er is natuurlijk niemand die eventjes vraagt of iemand hem toevallig kwijt is..
![]()
Haha tof ding om te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Tain het volgende:
Vanavond nog proberen om 1500 consortium reputation te grinden in 1.5 uur en dan heb ik net op tijd mijn Consortium Blaster voordat we naar Gruul's Lair gaan
Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Elikian het volgende:
Hoezo moet je door hordeland?
Ironforge, Menethil, Auberdine, Ashenvale, The Barrens, Stonetalon.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MYN HARDESHIJF IS TERECHT DIE JONGEN IS HEM KOMEN TERUG BRENGEN <3<3<3<3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je verhaal even meegelurkt, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MYN HARDESHIJF IS TERECHT DIE JONGEN IS HEM KOMEN TERUG BRENGEN <3<3<3<3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)
Krijg alleen op deze manier een aardige verzamelingen ranged weapons, alle wapens die ik mooi vind bewaar ik.quote:
Heh lol nooit geweten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef Elikian het volgende:
[..]
Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:
http://wow.gamona.de/worldmap2/map_ashenvale.html
De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.oquote:
Ja right, die heeft hem waarschijnlijk gewoon gejat. Of hij werd door ze ouders betrapt of hij is zich schuldig gaan voelen en komt nu met een smoes aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
[..]
De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.o
Heel toevallig donkerblauw want dan ken ik er nog wel inkomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
Ik zweer het hij heeft een zwarte tas
Ik een blauw
<3
Ok dus je wow al 2 jaar en je blowt al 2 jaar niet meer. Lijkt mij sterk argument om te laten zien dat je kunt afkicken. Doen en dan als het weer ken weer gaan wowen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff
Brb over een uur, heb pauze
Vroeger was je dan PvPer en gooide je je leven weg om rank 14 te worden. Tegenwoordig ben je ook PvPer en die je aan arena teamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef sakeh het volgende:
Als je 10 uur per dag speelt, wtf doe je dan de hele dag in WoW?
Rondjes rennen in Orgrimmar?
Speel sinds de closed beta, en speelde per week niet meer dan 20 uur.. heb met 2 chars Tier 2 en Tier 1 gehaald en met 1 rank 11... Snap niet waarom het bij sommige zoveel tijd kost?
Haha.. dat wilde ik ook weer niet suggereren... Maar zo klinkt het wel een beetjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff
hehe, dat lijkt me ook niet zo'n heel sterk advies ! Als er mensen zijn die anti blowen zijn, staan mijn ouders boven aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:31 schreef Mauro het volgende:
@ Magge:
Gewoon tegen je ouders zeggen: Wowwen of Blowen
Kunnen zij kiezen
Heb ze zelf nog niet eens gezien die Arena rewardsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef blue-102 het volgende:
Arena en pvp![]()
Die rewards zijn weer extreem goed. Moet snel tier 4 bij elkaar zoeken om enigzins gelijk te blijven.
Tof, houd hij zichzelf ook weer scherp meequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef magge het volgende:
[..]
hehe, dat lijkt me ook niet zo'n heel sterk advies ! Als er mensen zijn die anti blowen zijn, staan mijn ouders boven aan.
Maarja, ik krijg nu hulp van een goede vriend van mij, zit al jaren in de ict. Geen diplomas ofzo, werkt er ook niet in maar gewoon als hobby. Hij blowt ook, dus het komt wel goed. Haha
Het scheelt nu al ieder geval een hoop voor de casual player dat je gewoon een bepaald aantal arenapunten moet hebben als je een item wilt kopen. Voor de gear moet je hier maar is kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb ze zelf nog niet eens gezien die Arena rewards. Maar die zullen wel flink goed zijn aangezien dat weer voor nolifers word
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Het scheelt nu al ieder geval een hoop voor de casual player dat je gewoon een bepaald aantal arenapunten moet hebben als je een item wilt kopen. Voor de gear moet je hier maar is kijken
* WyriHaximus jat er 1 voor magge en geeft hem aan maggequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef magge het volgende:
wtb ^^
Dat is wel tof, wist ik niet. Maar even goed ga je dan weer no-lifers met 50000 wins tegen over 0 losses krijgen helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij wordt de Arena dus juist niet voor no-lifers aangezien een team met 50 wins en 0 losses hoger zal staan als een team met 5000 wins en 500 losses.
Iemand een idee hoe het werkt? Je win in een arena en dan? Krijg je punten? En met die punten kop je gear in Aera ## toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is wel tof, wist ik niet. Maar even goed ga je dan weer no-lifers met 50000 wins tegen over 0 losses krijgen helaas.
Volgens mij werkt het hetzelfde als een BG, je verdient punten en die punten kan je uitgeven aan die itemsquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:51 schreef magge het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe het werkt? Je win in een arena en dan? Krijg je punten? En met die punten kop je gear in Aera ## toch?
en die rogue ziet er kankergeil uit! Ik begin ook een rogue denk, gaak een beetje pvpen in het weekend. Raiden heeft toch geen zin >_<![]()
dat snap ik maar hoe kom ik bij die lift?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kut man, heb die opleiding ook gedaan en die is echt behoorlijk saai. Uit eindelijk heb ik heb ik 90% van me tijd daar op school zitten gamen, internetten en kutten en dan alsnog versneld gedaan en gehaald. Enigste reden dat ik die gedaan heb was omdat ik MBO4 Applicatie Ontwikkelaar ging doen (en gehaald).
Ik zou gewoon een winterslaap gaan houden en daarna verder gaan.
@Tonks -> Mederwerker Beheer ICT is MBO3.
[..]
Vlak voor de lift kleren uit ook wapens, en naar beneden springen, dan vlak bij de lift ressen en naar het allaince FP gaan (dat is naar het westen aan de rand met Ferelas ().
[..]
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte.
Die lift zit helemaal in het zuiden als je uit durst marsh komt ga je op de kruising (waar die tauren wel eens staat) links en dat blijf je volgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
dat snap ik maar hoe kom ik bij die lift?
a door the barrens
b dust marsh
c niet
d gewoon in stonetalon decolase 40 worden
ik denk na al die moelijkheden voor een comebnatie van c en d
magge gecondoleert dat je niet meer wow speelt, maar pas op voor the cold turky dat je koste wat het kost wow wilt gaan spelen.
Gewoon heel wow weg gooien de cd's en de wow file's op ene externe harde scijf zetten en die verstopen.![]()
Verder veel suc6![]()
Ach je moet toch een keer door Thousand Needles lopen om in Tanaris te komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die lift zit helemaal in het zuiden als je uit durst marsh komt ga je op de kruising (waar die tauren wel eens staat) links en dat blijf je volgen. C en D is ook een goeie.
Je kan ook zwemmen vanaf Theramorequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach je moet toch een keer door Thousand Needles lopen om in Tanaris te komen
werkquote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef McGilles het volgende:
Ik ben gisteren 70 geworden en gelijk maar even met een stealth group naar Sethekk Halls gegaan om de shoulders van de assasination set te halen
1e kill had ik hem gelijk
Nu komt alleen het saaiste ooit wat ik ga doen met WoW....... Lockpicking levelen van 1 naar 350..................![]()
![]()
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Black-Hole het volgende:
Je kan ook zwemmen vanaf Theramore![]()
Heb hem al anderhalf jaar, en je merkt het echt als je tegen andere gaat rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsDus ik raad iedereen aan die zeker te halen!
Trinketmenu werkt daar perfect voor. Heb zelf atijd 10+ trinkets bij mequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Elikian het volgende:
Meteen ge DE'd. Wat maakt die paar seconden riding me nou uit? Ik heb mijn trinkets hard genoeg nodig, en anders vergeet ik ze toch weer om te wisselen
Wardrobe FTW ^^quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Elikian het volgende:
Meteen ge DE'd. Wat maakt die paar seconden riding me nou uit? Ik heb mijn trinkets hard genoeg nodig, en anders vergeet ik ze toch weer om te wisselen
Pfff 3%, als ik straks crusader aura heb heb ik +20%quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsDus ik raad iedereen aan die zeker te halen!
Toen ik 69 werd heb ik gelijk een riding crop aangeschaft ja, 10% increased speedquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Pfff 3%, als ik straks crusader aura heb heb ik +20%....
Er is nu trouwens een andere trinket met 10% meer speed, kost wel een primal might.
Tuurlijk, en met de Mithril Spurs.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm interesant werkt hij ook samen met me wortel?
Als ik Thottbot mag geloof doet ie dat niet hoor, en je kan er ook maar 1 van gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tuurlijk, en met de Mithril Spurs.
Da's dan wel weer jammerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Als ik Thottbot mag geloof doet ie dat niet hoor, en je kan er ook maar 1 van gebruiken.
Of voor een alliance slacht party scheuren voor je levenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef Atreidez het volgende:
En riding enchant op gloves ook nogAltijd handig die kleine beetjes als je een vluchtende horde moet inhalen. Die crop heb ik nog niet gezien, kan je er daar ook 2 van hebben of zijn die unique?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Tain het volgende:al 4x gewiped op trash in Gruul's Lair. Ze hitten voor ongeveer 7k-11k hp en hebben cleave en chargen en hebben ongeveer 290k hp
Gratsquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef DjNivek het volgende:
[..]
De eerste baas is leuker
En ik heb m'n eerste T4 binnen![]()
Probeer: Ashanvale, Stonelaton of Hillsbrad eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef Ipho het volgende:
Ik zou niet weten waar ik nu weer een boel quests kan gaan doen.
Ben LVL 21 en van de ghostlands af naar undercity gestuurd, en toen naar ogrimmar.
Waar moet ik nu in vredes naam naar toe waar ik een boel quests kan gaan doen, zoals voorheen
lol, daar ben ik nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:54 schreef AntiSh0x het volgende:
Stonetalon Mountains is best leuk..
Wetlands is als horde niet echt geschiktquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:10 schreef Sokpop het volgende:
Hillsbrad ook. Wetlands is ook zeer geschikt!
Zo lastig zijn ze niet tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Tain het volgende:al 4x gewiped op trash in Gruul's Lair. Ze hitten voor ongeveer 7k-11k hp en hebben cleave en chargen en hebben ongeveer 290k hp
yup, wacht er al de halve dag opquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Zucht..Heb ik eindelijk wow moet ik ál die patches door en is de account manager unavaible
Meer mensen die dat hebben?
Wel als de halve raid niet doet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:06 schreef sakeh het volgende:
[..]
Zo lastig zijn ze niet toch![]()
Wij hadden de 1ste boss best snel down, 2de avond dat we het probeerde![]()
Welke AddOn is dat??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:09 schreef KumA het volgende:
ik heb zo'n addon geinstalleert die vendor prijzen aangeeft in je bag...maar eronder staat Global price en die is veel hoger, maar wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |