Ik wil mijn shaman levelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:47 schreef Atreidez het volgende:
Ding 70 met me warrior, en flying mount ofc.Nu levelen op me priest, die is 63. We hebben met de guild een deadline voor 4 maart staan om 70 te zijn, dus ws. lukt het me nog wel om beide characters op 70 te krijgen
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:50 schreef magge het volgende:
Ik koop strax een nieuwe van Sweex denk ik. Zo'n goedkoop ding..![]()
![]()
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euroquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijken.
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Heb zelf een linksys genomen omdat ik er mensen en poorten mij uit kan filteren. (Het internet word gedeelt en ik beheer het zo ongeveer en soms gaan ze zitte kutten dus dan ken ik weer in grijpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Strange, ik heb nergens last van. Nooit een uitvaller of een verstopping eigenlijk. Tenzij je torrents gebruikt en de cliënt gewoon zijn goddelijke gan laat gaan met connnecties makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehad
Geef gewoon aan een mage. Dat is gewoon aardig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister dropte "Tome of Arcnae Brillaince 2" in HC Ramp en geen mage dus iedereen greed en ik won hem. Iemand enig idee wat dat ding waard is?
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Mijn eerste router was een etech van 25 euro dacht ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:36 schreef magge het volgende:
[..]
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.
Ik wil iets van 25-30euro, meer heb ik niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen hordequote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
Ik heb een rogue in stealthform action figure
Je zal er nog een account bij moeten kope. zorg ervoor dat de nieuwe account op dezelfde naam komt te staan als je oude account. waarom? omdat je dan characters kunt transferen. kost wel wat maar anders kun je helemaal opnieuw beginnen. (mijn vriend en ik hebben het ook zo gedaan). veel succes!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Of moet één van ons een nieuwe aanmaken? Dat zou wel klote zijn maar goed![]()
alvast bedankt voor de reaktie
Wil je mijn Felhunter lenen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem niet.
vreetzak!!! Gij wil alles opeten!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef maar ik krijg trek in een kleine huppelende snack.
Je moet trouwens alleen de pet killenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* WyriHaximus is een vreetzakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:18 schreef magge het volgende:
[..]
vreetzak!!! Gij wil alles opeten!!
ps: Router van 0 opnieuw ingestelt.. ik ga NU kijken of ik wowen kan!!!
moet maar gvd ! I'm starting to shake!! zomg!
Bedoel je de server Ghostlands? Daar zit ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 17:25 schreef znarch het volgende:
TVPtje vanuit ghostlands
Niemand zegt er wat vanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:00 schreef Departak het volgende:
Ik heb na 2000 ogres en 400 Obsidian War beads exalted gehaald met de Mag'Har (orc fraction in Nagrand) en mijn nieuwe mount opgehaald:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
Niemand zegt er wat vanJullie houden niet van me!
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Firewall onzing weerhield my van de wow verslaving.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is een vreetzak!
En en en? Werkt het?!
Geweldig, ik gaat er ook voor!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:00 schreef Departak het volgende:
Ik heb na 2000 ogres en 400 Obsidian War beads exalted gehaald met de Mag'Har (orc fraction in Nagrand) en mijn nieuwe mount opgehaald:
[afbeelding]
![]()
Sorry!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gisteren meteen gaan grindenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:21 schreef Departak het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het een lelijke stuisvogel isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:05 schreef Knoflook het volgende:
Level 40 BEen eindelijk weer een mount. leuk man.
Zoo, doe je netjes!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Gloeidoos het volgende:
Ding 60, mn BE pally, na 5 dagen en 23 uur played.
screenshot or didnt happen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef Gloeidoos het volgende:
Ding 60, mn BE pally, na 5 dagen en 23 uur played.
/played intikken in je chat schermquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef McGilles het volgende:
Hoe zie je hoeveel uur je hebt gespeeld?
www.wow-pro.comquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef tonks het volgende:
Gloeidoos wat is je geheim
Dat is wel tof en so ff snel te zien ook nog eens gratis!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
www.wow-pro.com, en de meeste quests in Azeroth al een keer gedaan te hebben.
Ook bij Sethekk Halls gehad, stonden we voor de laatste baas toen disconnect.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef Elikian het volgende:
Godgodgodgodgodgloeiende
Net met een pug in Botanica ... bij de 4e boss .. en dan hangt iedereen vast voor 10 minuten
daarna mensen dc en toen we terugkwamen was de instance reset. Zonder een wipe naar de 4e boss ... en dan opneiuw moeten beginnen... BAH! Meteen geen zin meer
Bongos uitzetten en kijken naar een update. Als dat niet helpt kun je repair.exe proberen aangezien frameXML een blizzard ingebakken iets is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:49 schreef Ionesco het volgende:Bongos doet heel vaag bij me, krijg een error message waar ik niks van snap.. [afbeelding]
kan iemand me een tip geven?![]()
Aan de rechterkant staan er ook nog watquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:05 schreef Elikian het volgende:
[..]
Kun jij echt met zo weinig iconen toe? wow.
Hoe was het vorig jaar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, weet iemand of er nog boeiende valenteins quests zijns dit jaar of dat alles het zelfde is als vorig jaar?
Je moest de halve aardkloot rond om een vriengende mini gnome in de UC blij te maken met eist, dit kon door allerlei items samen te voegen. En je kon snoepjes met you are hot enzo naar anderen sturen.quote:
Vrolijke Valentijjn Wyri!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je moest de halve aardkloot rond om een vriengende mini gnome in de UC blij te maken met eist, dit kon door allerlei items samen te voegen. En je kon snoepjes met you are hot enzo naar anderen sturen.
Gaar ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:16 schreef tonks het volgende:
Zelfde
Vrolijk Valentijn magge!!!!!!!!!!!!! *doet dansje*quote:
Ik moet toch nog eerst een nieuwe gamecard kopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:53 schreef Rubbish11 het volgende:
Aaargh!! Extendend maintenances!
Wat heb ik daar een hekel aan zeg...
Haha is best voeg mij anders ook ff toe: Onderdeurtje ik zal ook proberen online te zijn. Geen idee wat er vanavond gaat gebeuren me (toekomstige) schoonouders hebben besloten me vriendin bij me te dumpen omdat ze zelf iets vanplan zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:41 schreef magge het volgende:
Oja, Wyri. We hadden vanavond een date he! Ik probeer nog online te komen, maar ik heb vanvond een gesprek met mijn ouders, over school, stage..sigh..dat wordt hell.. ^^
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef Elikian het volgende:
Jij vind het erg om op valentijnsdag bij je vriendin te zijn?
Nee, dat dumpen was ook meer dat wij eingelijk niks in te brengen hadden (niet dat ik het erg vind dat ze komt). Is wel zo dat ik morgen ochtend als ik uit bed kom (6 uur en ben dan nog slaap dronken) dat ik moet oppassen als ik uit bed rolquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:56 schreef Elikian het volgende:
Jij vind het erg om op valentijnsdag bij je vriendin te zijn?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef magge het volgende:
[..]
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |