Gratz werd tijdquote:
* WyriHaximus schrijft naam opquote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef magge het volgende:
"Ellandriël" Maar dan relog ik wel eventjes up mijn gnome.
En ja,ikkan wel vliegen met mijn mount, maar nietop de manier zoals jij beschreef.
TVPquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Herr_Munk het volgende:
applaus voor magge!![]()
, verder een verdraaid schaamteloze TVP
Bedankt, bedankt !quote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratz werd tijd.
[..]
* WyriHaximus schrijft naam op
Er zijn wel engineering items waar me je kunt 'vliegen'.
We zitten trouwens bijna aan de 100 topics!
Terug Vind Postquote:Op maandag 12 februari 2007 12:30 schreef magge het volgende:
[..]
TVPIedereen blijf het zeggen, en ik snap er geen reet van. ^^
Ik dacht aan: Tering veel PEWPEW, dat dus slaat op mijn mage. Mahaha!
[..]
Bedankt, bedankt !
En ja hoor, bijna 100!!![]()
Z0MG A ROGGEU!! WE NEED TO KEEL ALL ZEH REGUES!111 THEY R TEH EBIL!!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb inmiddels een undead rogue op een PvP server. Ben benieuwd hoe dat bevalt aangezien ik niet zo'n PvP-er ben...
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)quote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb inmiddels een undead rogue op een PvP server. Ben benieuwd hoe dat bevalt aangezien ik niet zo'n PvP-er ben...
Jij hebt al een paar posts dus hij staat al in jouw My Active Topics, voorjouw is hijj dus totaal nutteloosquote:
Rogues horen dood te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)
*blink*quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef magge het volgende:
[..]
Z0MG A ROGGEU!! WE NEED TO KEEL ALL ZEH REGUES!111 THEY R TEH EBIL!!
^^
Ik ga ook zo zonder PvP al best veel dood maargoed, ik zit dus net op een nieuwe server en dan heb ik meestal toch altijd gold tekort dus... kan ik geen goeie potions/gear kopen en wordt ik nogal snel gefinished zodra er meerdere mobs op mij aan het inbijten/inhakken zijn...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nou je gaat veel dood als je speelt zoals ik. (altijd aanvallen ongeacht of het nuttig is ofniet, tenzij het nuttiger is om te wachten)
Gewoon met 1 mob tegelijkertijd beginnen. Ow en als je vanish hebt zorg dat je altijd flash powder bij je hebtquote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik ga ook zo zonder PvP al best veel dood maargoed, ik zit dus net op een nieuwe server en dan heb ik meestal toch altijd gold tekort dus... kan ik geen goeie potions/gear kopen en wordt ik nogal snel gefinished zodra er meerdere mobs op mij aan het inbijten/inhakken zijn...Nouja, komt vanzelf weer wel goed zodra ik wat hoger ben.
![]()
Hey! Het moet wel uitdagend zijn hequote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef bigshadow het volgende:
Nog 1 en een beetje level te gaan, nog een zillion ton aan rep voor leuke keys overal, 30 chains te doorlopen voor andere attunements, pfff. Ze maken het je niet makkelijk, de mannen en vrouwen van blizz.
Ik denk dat de high-end instances ook niet echt op casual players gericht zijn. Ik ga straks weer lekker PvPe denk ik, weet alleen niet of ik daarme ook arena points binnen ken halen als solo pvper. Iig ga ik flink PvPe op lvl 69quote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef bigshadow het volgende:
Ben het deels wel met je eens, alleen het rep gebeuren is mij iets teveel van het goede. Bij 5 fracties revered grinden om heroic te mogen spelen, niet echt gericht op de casual player imo. Maar ja, ik val daar niet geheel onder, al zou ik het wel graag willen zijn
quote:
Je moet als je met zn tweeen wil spelen idd een extra WoW kopen, en daarmee dan een andere account aanmaken.....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Of moet één van ons een nieuwe aanmaken? Dat zou wel klote zijn maar goed![]()
alvast bedankt voor de reaktie
En volgens mij kun je ook een character overzetten naar een ander account, maar daarvoor zou je misschiene ven moeten informeren bij Blizzard ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Of moet één van ons een nieuwe aanmaken? Dat zou wel klote zijn maar goed![]()
alvast bedankt voor de reaktie
Haha! ICEBLOKZORZ!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*blink*
* WyriHaximus sluipt achter magge en ambushed haar!
Nee, maar wel portals in shattrah city naar elke hoofdstad.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Zijn er trouwens ook AH's in the Outlands?
F1 (Trinket 1) en F2 (Trinket 2) en je hebt het druk zat totdat mijn iceblock over it. Lekker is dat, maar als ze allemaal kut doen kan het dan niet aan @home liggen. Of heb je nog P2P apps draaien, of iets anders wat goed veel verbindingen continue opent?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:32 schreef magge het volgende:
[..]
Haha! ICEBLOKZORZ!
..net 3 routers, en een hub geprobeerd. Internet deed weer moeilijk. Ik zit nu weer op die linksys.. for the time being thenmiste..
Probeer sharrath ofzo eens weet het niet zeker maar je hebt zeker kans van slagen daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Zijn er trouwens ook AH's in the Outlands?
Beetje nutteloos het is zowieso uitgestorven, vanavond maar eens gaan scheuren in IF.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Elikian het volgende:
Outland heeft geen AH's en geen class trainers. Dit omdat blizzard niet wil dat heel Azeroth verlaten is. Nu moeten mensen nog af en toe terug naar Azeroth ... tja
(ofwel: je maakt een bankalt, je mailt al je zooi naar die alt en die verkoopt het in IF)
0_o, gaat lekkerquote:Op maandag 12 februari 2007 17:05 schreef magge het volgende:
Tja.. Ik HEB internet.
MAAR
[afbeelding]
Sterf o dood aan alles.. Kanker router..
Precies laatste tijd in IF geen hond meer. Eerst altijd stampvol in onze server maar nu echt nooit meer.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje nutteloos het is zowieso uitgestorven, vanavond maar eens gaan scheuren in IF.
You're just an addictquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef bigshadow het volgende:
Ben het deels wel met je eens, alleen het rep gebeuren is mij iets teveel van het goede. Bij 5 fracties revered grinden om heroic te mogen spelen, niet echt gericht op de casual player imo. Maar ja, ik val daar niet geheel onder, al zou ik het wel graag willen zijn
Duurt ook een uurtje met itemsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Rubbish11 het volgende:
Al twee dingen gemaild naar mn bank account, maar nog niets ontvangen :S
lang ben ik bangquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel uur gaat het ongeveer kosten om van 1-350 te lockpicken?
Klopt, maar daarvoor kan je het hele AH leegkopenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lang ben ik bang
Ik ben bezig met mn engineering van 1 naar 300 ook geen pretje
Je kan ook genoeg zonder pvp spelen hoor, zat instances waar warriors handig zijn enzquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben gestopt. Heb een lvl61 warrior maar die wars werden zo hard generfd dat ik er geen lol meer in zag.
PvP is alles, maar tegenwoordig word je al verslagen door pro's die naakt spelen (zelf hoef je geen pro of newb te zijn, je verliest toch)
Ik ben gestopt met wow, al 3 weken niet gespeeld
Ik VOND het een leuk spel
Ben ook blij dat ik er niet meer speelquote:Op maandag 12 februari 2007 21:01 schreef Borreke het volgende:
tvp
zucht, wordt ziek van Ragnaros, met die server is echt iets fucked up
Wat bedoel je precies? Dat ze zeggen "speak to Miss Blabla in Verweggistan" .. ja, dat komt vaak voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:06 schreef Ipho het volgende:
Is het vreemd dat ik met een main quest zegmaar in een keer heel erg ver naar een andere stad word gestuurd... Ik ben nu wel gewoon in de stad want ik werd geteleporteerd, want ging met de guild een dungeon doen.
Maar van uit die stad moet ik dus gewoon, veder questen?
Dat zijn bots, je zal ze ook tegenkomen in Winterspring en Felwood.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
ZG is tof, veel toffer dan MC.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:04 schreef tonks het volgende:
Trouwens volgende week ga ik mee doen aan mijn eerste Raid volgens mij gaan we dan ZG doen. Heb nog nooit meegedaan aan een raid dus dat is wel leuk
Yupp dat zijn bots, als hun naam rood of geel is gewoon ganken ze doen toch niks terug (gratis honor). Of reporten maar blizzard doet er niks aan. Moge trouwens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
0_o, gaat lekker. Volgende router?
Moge magge. Je had draadloos toch? Gewoon draadje trekken in dat geval. Beter dat dat ding het nu wel goed doet anders ligt het toch echt aan @home ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef magge het volgende:
[..]
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |