lang ben ik bangquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel uur gaat het ongeveer kosten om van 1-350 te lockpicken?
Klopt, maar daarvoor kan je het hele AH leegkopenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lang ben ik bang
Ik ben bezig met mn engineering van 1 naar 300 ook geen pretje
Je kan ook genoeg zonder pvp spelen hoor, zat instances waar warriors handig zijn enzquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben gestopt. Heb een lvl61 warrior maar die wars werden zo hard generfd dat ik er geen lol meer in zag.
PvP is alles, maar tegenwoordig word je al verslagen door pro's die naakt spelen (zelf hoef je geen pro of newb te zijn, je verliest toch)
Ik ben gestopt met wow, al 3 weken niet gespeeld
Ik VOND het een leuk spel
Ben ook blij dat ik er niet meer speelquote:Op maandag 12 februari 2007 21:01 schreef Borreke het volgende:
tvp
zucht, wordt ziek van Ragnaros, met die server is echt iets fucked up
Wat bedoel je precies? Dat ze zeggen "speak to Miss Blabla in Verweggistan" .. ja, dat komt vaak voor.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:06 schreef Ipho het volgende:
Is het vreemd dat ik met een main quest zegmaar in een keer heel erg ver naar een andere stad word gestuurd... Ik ben nu wel gewoon in de stad want ik werd geteleporteerd, want ging met de guild een dungeon doen.
Maar van uit die stad moet ik dus gewoon, veder questen?
Dat zijn bots, je zal ze ook tegenkomen in Winterspring en Felwood.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
ZG is tof, veel toffer dan MC.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:04 schreef tonks het volgende:
Trouwens volgende week ga ik mee doen aan mijn eerste Raid volgens mij gaan we dan ZG doen. Heb nog nooit meegedaan aan een raid dus dat is wel leuk
Yupp dat zijn bots, als hun naam rood of geel is gewoon ganken ze doen toch niks terug (gratis honor). Of reporten maar blizzard doet er niks aan. Moge trouwens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
Oh en wat is dat toch met al die hunters in Burning Steppes. Allemaal guildloos allemaal dezelfde aanvallen en alleen maar skinnen
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
0_o, gaat lekker. Volgende router?
Moge magge. Je had draadloos toch? Gewoon draadje trekken in dat geval. Beter dat dat ding het nu wel goed doet anders ligt het toch echt aan @home ...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef magge het volgende:
[..]
Meh, Vandaag maar een nieuwe kopen ja. Heb nu helemaal niets meer thuis, niet op mijn kamer tenmiste.
Ik wil mijn shaman levelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:47 schreef Atreidez het volgende:
Ding 70 met me warrior, en flying mount ofc.Nu levelen op me priest, die is 63. We hebben met de guild een deadline voor 4 maart staan om 70 te zijn, dus ws. lukt het me nog wel om beide characters op 70 te krijgen
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:50 schreef magge het volgende:
Ik koop strax een nieuwe van Sweex denk ik. Zo'n goedkoop ding..![]()
![]()
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euroquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan je beter niet doen, daar had ik ook gezeik mee. Ga gewoon even bij mycom kijken.
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Heb zelf een linksys genomen omdat ik er mensen en poorten mij uit kan filteren. (Het internet word gedeelt en ik beheer het zo ongeveer en soms gaan ze zitte kutten dus dan ken ik weer in grijpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb Deze. En nooit meer problemen gehad. 40 euro.
Strange, ik heb nergens last van. Nooit een uitvaller of een verstopping eigenlijk. Tenzij je torrents gebruikt en de cliënt gewoon zijn goddelijke gan laat gaan met connnecties makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb 2 van die Edimax krengen gehad, na een paar maanden alleen maar kuren gehad
Geef gewoon aan een mage. Dat is gewoon aardig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister dropte "Tome of Arcnae Brillaince 2" in HC Ramp en geen mage dus iedereen greed en ik won hem. Iemand enig idee wat dat ding waard is?
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb zelf al een paar jaar een 8 poorts Sweex switch liggen die perfect functioneerd, in 4 jaar tijd maar 1 keer gehad dat de firmware er mee kapte. Maar zou het niet als router gebruiken, al hoewel het natuurlijk wel een suk goedkoper is dan een goeie linksys van 80 euro.
Mijn eerste router was een etech van 25 euro dacht ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:36 schreef magge het volgende:
[..]
Die router is, de mijne dan, 4 jaar oud. Laaste twee jaar hardcore wow. En toen geruilt voor een linksys, die zoog, en nu kapt mijn Sweex erook mee.
Ik wil iets van 25-30euro, meer heb ik niet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen hordequote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:47 schreef Tain het volgende:
WoW action figures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
Ik heb een rogue in stealthform action figure
Je zal er nog een account bij moeten kope. zorg ervoor dat de nieuwe account op dezelfde naam komt te staan als je oude account. waarom? omdat je dan characters kunt transferen. kost wel wat maar anders kun je helemaal opnieuw beginnen. (mijn vriend en ik hebben het ook zo gedaan). veel succes!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef AgentOrange het volgende:
ff een vraagje.
Mijn vriendin en ik hebben beide een character op Trollbane. Nu hebben wij een laptop, en nu wilden we graag samen spelen.
Dat we nog een versie erbij moeten kopen dat weten we, maar kunnen we wel tegelijk met onze characters spelen? dat we dus beide inloggen met hetzelfde AgentOrange account.
Of moet één van ons een nieuwe aanmaken? Dat zou wel klote zijn maar goed![]()
alvast bedankt voor de reaktie
Wil je mijn Felhunter lenen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maak eens een foto, wel van heel dicht bij anders zien we hem niet.
vreetzak!!! Gij wil alles opeten!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef maar ik krijg trek in een kleine huppelende snack.
Je moet trouwens alleen de pet killenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:07 schreef tonks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |