Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.
School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.
Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.
Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.
Geweldig.
Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.
Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.
Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!![]()
Meh!![]()
Idd. Mijn ouders gebruikte dat ook als argument. Dat zij ook niet altijd met plezier naar hun werk gaan. Maar dat is zo'n onzin. Ik zorg niet voor brood op de plak. Ik doe nu iets waar ik volgend jaar mee kap. Erg dom dat ze dat niet willen snappen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:14 schreef Tain het volgende:
Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werk
Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef tonks het volgende:
Mbo ict niveau 4? Daar kan je toch doorheen slapen
Als je twee jaar weggooit omdat je zogenaamt een blaadje wilt met ICt Medewerker erop. Waar ik niets meer mee doe. behalve op mijn cv zetten.. hmm.. liever epicsquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote voor je Magge, maar ik denk dat je later meer hebt aan diplomas dan aan epixx
Kut man, heb die opleiding ook gedaan en die is echt behoorlijk saai. Uit eindelijk heb ik heb ik 90% van me tijd daar op school zitten gamen, internetten en kutten en dan alsnog versneld gedaan en gehaald. Enigste reden dat ik die gedaan heb was omdat ik MBO4 Applicatie Ontwikkelaar ging doen (en gehaald).quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.
School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.
Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.
Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.
Geweldig.
Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.
Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.
Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!![]()
Meh!![]()
Edit: Morgen vrij, volgende week vrij (Carnaval![]()
) Dus ga ik nog mijn shaman levelen. Daarna. "Winterslaap" ..Heb ik wel veel rested
Vlak voor de lift kleren uit ook wapens, en naar beneden springen, dan vlak bij de lift ressen en naar het allaince FP gaan (dat is naar het westen aan de rand met Ferelas (quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:35 schreef vogelkooi het volgende:
hoe kom ik in tousend needles? lvl 30 1/5 hunter dranei, via barren os dustwalow marsh maar ben bang om dood te gaan door de mobs daar. en dan moet ik nog langs een ''lift''.
mijn vraag hierna is omdat ik geen zin heb in stv en het ontdeken in me bloed zit (niewe plekken zien).
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachtequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:
Maar dr is nog meer gebeurd, dan alleen mijn school. (dit weten mijn ouders ook nog niet) dat mijn Extrene Hardeschijf is gestolen. Alweer. Vorige keer was vorig jaar, en is hij verdwenen. En nu sinds dinsdag.. is hij weer weg. Mijn leraar heeft een idee van wie het gedaan kan hebben,maar we hebben geen bewijs.
Ik weet hoe het is, ik doe ook mbo ict. en ik stop er ook mee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.
Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagenquote:
Studie....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagen.
MBO4 opleiding eindigde ook in de helft van de tijd star craft spelen.
Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn oudersquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte.
Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef vogelkooi het volgende:
of is er een andere regiop voor aliance om naar 40 te komen?
kalimdor ergens? ik hoorde decolase maar daar moet je rond 35 plus zijn.
Klinkt als een goblin quest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!"
Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.
Ah man dat is echt kutquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef magge het volgende:
[..]
Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn ouders
Twee HDD gekocht bij de buurtman <zwart dus> door mijn ouders
Niets van school bij, vervelend.
Nuheb ik ECHt geen geld meer, maar als ik mijn stuFi krijg koop ik snel een nieuwe ergens.
sigh, all mijn bestanden weg. Pleitos, daar baal ik het meeste van.
't leven is kut af en toen, bij mij is het altijd zo dat het goed gaat en dan stort alles in.
Ik houd hem altijd bij me.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.
[..]
Ah man dat is echt kut!
Waar ligt dat ding normaal gesproken eingelijk? Op school of hou je hem bij je?
Dat heb ik ook altijd. Gaat alles (eindelijk) goed gaat er vanalles tegelijkertijd goed fout. Dat heeft iedereen denk ik.
(En dan denk je op Invoeren te hebben geklikt staat het er 15 minuten laten nog steeds op het post scherm.)
Lekker klas genoten heb je dan, lijkt me toch dat ze we ff wat zeggen als iemand dat ding me jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef magge het volgende:
[..]
Ik houd hem altijd bij me.Blijkbaar eventjs niet opgelet.. en toen is hij gepakt doro iemand, en er is natuurlijk niemand die eventjes vraagt of iemand hem toevallig kwijt is..
![]()
Haha tof ding om te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Tain het volgende:
Vanavond nog proberen om 1500 consortium reputation te grinden in 1.5 uur en dan heb ik net op tijd mijn Consortium Blaster voordat we naar Gruul's Lair gaan
Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Elikian het volgende:
Hoezo moet je door hordeland?
Ironforge, Menethil, Auberdine, Ashenvale, The Barrens, Stonetalon.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MYN HARDESHIJF IS TERECHT DIE JONGEN IS HEM KOMEN TERUG BRENGEN <3<3<3<3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je verhaal even meegelurkt, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MYN HARDESHIJF IS TERECHT DIE JONGEN IS HEM KOMEN TERUG BRENGEN <3<3<3<3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)
Krijg alleen op deze manier een aardige verzamelingen ranged weapons, alle wapens die ik mooi vind bewaar ik.quote:
Heh lol nooit geweten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef Elikian het volgende:
[..]
Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:
http://wow.gamona.de/worldmap2/map_ashenvale.html
De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.oquote:
Ja right, die heeft hem waarschijnlijk gewoon gejat. Of hij werd door ze ouders betrapt of hij is zich schuldig gaan voelen en komt nu met een smoes aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
[..]
De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.o
Heel toevallig donkerblauw want dan ken ik er nog wel inkomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
Ik zweer het hij heeft een zwarte tas
Ik een blauw
<3
Ok dus je wow al 2 jaar en je blowt al 2 jaar niet meer. Lijkt mij sterk argument om te laten zien dat je kunt afkicken. Doen en dan als het weer ken weer gaan wowen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff
Brb over een uur, heb pauze
Vroeger was je dan PvPer en gooide je je leven weg om rank 14 te worden. Tegenwoordig ben je ook PvPer en die je aan arena teamsquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:33 schreef sakeh het volgende:
Als je 10 uur per dag speelt, wtf doe je dan de hele dag in WoW?
Rondjes rennen in Orgrimmar?
Speel sinds de closed beta, en speelde per week niet meer dan 20 uur.. heb met 2 chars Tier 2 en Tier 1 gehaald en met 1 rank 11... Snap niet waarom het bij sommige zoveel tijd kost?
Haha.. dat wilde ik ook weer niet suggereren... Maar zo klinkt het wel een beetjequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:
@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff
hehe, dat lijkt me ook niet zo'n heel sterk advies ! Als er mensen zijn die anti blowen zijn, staan mijn ouders boven aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:31 schreef Mauro het volgende:
@ Magge:
Gewoon tegen je ouders zeggen: Wowwen of Blowen
Kunnen zij kiezen
Heb ze zelf nog niet eens gezien die Arena rewardsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef blue-102 het volgende:
Arena en pvp![]()
Die rewards zijn weer extreem goed. Moet snel tier 4 bij elkaar zoeken om enigzins gelijk te blijven.
Tof, houd hij zichzelf ook weer scherp meequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:20 schreef magge het volgende:
[..]
hehe, dat lijkt me ook niet zo'n heel sterk advies ! Als er mensen zijn die anti blowen zijn, staan mijn ouders boven aan.
Maarja, ik krijg nu hulp van een goede vriend van mij, zit al jaren in de ict. Geen diplomas ofzo, werkt er ook niet in maar gewoon als hobby. Hij blowt ook, dus het komt wel goed. Haha
Het scheelt nu al ieder geval een hoop voor de casual player dat je gewoon een bepaald aantal arenapunten moet hebben als je een item wilt kopen. Voor de gear moet je hier maar is kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Heb ze zelf nog niet eens gezien die Arena rewards. Maar die zullen wel flink goed zijn aangezien dat weer voor nolifers word
.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Het scheelt nu al ieder geval een hoop voor de casual player dat je gewoon een bepaald aantal arenapunten moet hebben als je een item wilt kopen. Voor de gear moet je hier maar is kijken
* WyriHaximus jat er 1 voor magge en geeft hem aan maggequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:56 schreef magge het volgende:
wtb ^^
Dat is wel tof, wist ik niet. Maar even goed ga je dan weer no-lifers met 50000 wins tegen over 0 losses krijgen helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij wordt de Arena dus juist niet voor no-lifers aangezien een team met 50 wins en 0 losses hoger zal staan als een team met 5000 wins en 500 losses.
Iemand een idee hoe het werkt? Je win in een arena en dan? Krijg je punten? En met die punten kop je gear in Aera ## toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is wel tof, wist ik niet. Maar even goed ga je dan weer no-lifers met 50000 wins tegen over 0 losses krijgen helaas.
Volgens mij werkt het hetzelfde als een BG, je verdient punten en die punten kan je uitgeven aan die itemsquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:51 schreef magge het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe het werkt? Je win in een arena en dan? Krijg je punten? En met die punten kop je gear in Aera ## toch?
en die rogue ziet er kankergeil uit! Ik begin ook een rogue denk, gaak een beetje pvpen in het weekend. Raiden heeft toch geen zin >_<![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |