abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46322253
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef magge het volgende:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.

School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.

Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.

Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.

Geweldig.

Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.

Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.

Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!

Meh!
Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:19:04 #202
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46322338
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:14 schreef Tain het volgende:
Men dat zuigt... Ben blij dat ik op dit moment geen andere verplichtingen heb dan werk
Idd. Mijn ouders gebruikte dat ook als argument. Dat zij ook niet altijd met plezier naar hun werk gaan. Maar dat is zo'n onzin. Ik zorg niet voor brood op de plak. Ik doe nu iets waar ik volgend jaar mee kap. Erg dom dat ze dat niet willen snappen..
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_46322343
Mbo ict niveau 4? Daar kan je toch doorheen slapen
pi_46322521
Gelukkig speelde ik voor WoW al MMO's dus mijn cijfers sinds het spelen van WoW niet slechter geworden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:34:53 #205
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_46322603
Klote Magge.

Sterkte tijdens je winterslaap! Hoop voor je dat je lang genoeg kunt slapen dan.
pi_46322609
hoe kom ik in tousend needles? lvl 30 1/5 hunter dranei, via barren os dustwalow marsh maar ben bang om dood te gaan door de mobs daar. en dan moet ik nog langs een ''lift''.
mijn vraag hierna is omdat ik geen zin heb in stv en het ontdeken in me bloed zit (niewe plekken zien).
Fear is the grease of society.
pi_46322700
Klote voor je Magge, maar ik denk dat je later meer hebt aan diplomas dan aan epixx

Ik ga zelf ook stoppen na mijn huidige playtime, het gevoel is niet meer hetzelfde, al die bosses, items etc die nu staan te wachten op me als ik lvl 70 ben doen me eigenlijk helemaal niets meer, terwijl ‘vroeger’ bosses als Onyxia, Ragnaros, en Nefarian echt onhaalbare doelen leken die ik uiteindelijk toch allemaal heb omgelegd.

Ben nog steeds geen lvl 70, en waar ik vroeger echt zoveel mogelijk probeerde te spelen om te levellen naar 60, kwam ik er gisteravond achter dat het me eigenlijk helemaal niet meer zoveel kan schelen, ik was lekker bezig met een andere game en miste WoW helemaal niet.

Ook is de eerste Karazhan raid aangekondigd in onze guild, en ook daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten, weer 2-3 avonden per week raiden, bleh.

Nee ik ga alleen nog maar spelen als ik ECHT zin heb, en als ik dan voor de playtime afloopt lvl 70 ben en een flying Mount heb zet ik mijn char wel op marktplaats ofzo, hou ik er nog wat aan over ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:56:38 #208
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46323068
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef tonks het volgende:
Mbo ict niveau 4? Daar kan je toch doorheen slapen
Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.

Als het nu iets was wat ik wel leuk vond, dan wellicht zetten ik wow graag aan de kant. Maar ik ben blij als ik thuis kom dat ik lekker mijn gedachte ergens anders kan plaatsen.
Oh en trouwens, ze gaven mij de schuld altijd wel, tijdens dat oudergesprek. Maar dat is dus zeker niet, kijk, ik ben een gezellig iemand, ik hou van een babbel.(Dat kan Herr_Munk beamen) En dat weet mijn klas, en mijn Collega(waarik mee samen werk dus) En die komen mij altijd opzoeken om een beetje te ouwehoeren.En met 25man in de klas,is dat alleen al een dag taak.

Maar mijn ouders luisteren toch niet, omdat ze weten als ik een gesprek met ze aan ga dat ik het win. En mijn ouders zijn niet zo van problemen aan gaan met hun kind, gewoonweg omdat ze dat zelde/nooit hoeven. En ik het meestal win. Komt omdat ik iets durf te zeggen, en argumenten heb. Mijn pa is niet zo, hij is meer van "Ja" of "nee" lekker kort af.

Maar dr is nog meer gebeurd, dan alleen mijn school. (dit weten mijn ouders ook nog niet) dat mijn Extrene Hardeschijf is gestolen. Alweer. Vorige keer was vorig jaar, en is hij verdwenen. En nu sinds dinsdag.. is hij weer weg. Mijn leraar heeft een idee van wie het gedaan kan hebben,maar we hebben geen bewijs.

Gaat allemaal wel lekker deze week..
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote voor je Magge, maar ik denk dat je later meer hebt aan diplomas dan aan epixx
Als je twee jaar weggooit omdat je zogenaamt een blaadje wilt met ICt Medewerker erop. Waar ik niets meer mee doe. behalve op mijn cv zetten.. hmm.. liever epics

[ Bericht 9% gewijzigd door magge op 15-02-2007 10:01:13 (^^) ]
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:06:10 #209
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_46323277
quote:
Het is over, basta, finito,daag,doei, houdoe, Halee,tot ziens, doeg,vaarwel, goodbye,iets in het spaans, sayonara, etc,etc en etc.

School Ft. Wow / Parents = No more play. Gatverdamme.

Mijn school gaat niet zo super goed, omdat ik het niets om geef. Ik studeer "Medewerker Beheer ICT" aan een of ander ROC hier in Tilburg. Nu leek me dat best leuk twee jaar geleden, maar achter af gezien, tja niet mijn vak. Nouja, niet alles. En aangezien je alleen maar zooi krijgt over 't maken van een Server. Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!" Maarja, mijn stage daarintegen gaat wel goed.

Dus ik had een ouder gesprek met mijn leraar, mijn ouders en mijn (van uit school)Stage begeleider. Er is geen positief woord gezegt. Alles was slecht, ik was een kut kind, (niet letterlijk zo gezegt, maar daar sloeg het op) Ik kan niets. Maar geen woord over mijn stage. Dus ik stond, nouja zat daar en was het pis paaltje. Toen we naar huis gingen zeiden mijn ouders dan ze een beetje boos waren en we er woensdag wel eventjes zouden over praten.

Geweldig.

Nu vinden ze dat ik meer tijd in school moet steken, door bij voorbeeld VMware(Virtuele machine op je eigen pc) te installeren, en meer thuis te werken, mocht ik met iets vastzitten op school. Wat wel vervelend is dat ik niet meer mag WoWen door de weeks.
Kijk, als het een gratis spel was, allicht, vervelend maar het maakte niet uit. Maar die kost me 14euro ind e maand en ik kan alleen spelen in het weekend, dus ik kan ook nooit mijn guild helpen met raiden,behalve of vrijdag en zondag, woopie. Ik kan geen geld grinden door de week, maar alleen op zaterdag.
En het is juist dat ik zater en zondag niet veel kans spelen. Heeft iets te maken met Sociaal leven.

Achja, ik ben bang dat ik beter kan stoppen. Of 4Maanden still leggen dan weer beginnen. Maarja wat is die kans.. Misschien kan ik beter heel de handel verkopen, andere hobby zoeken en meer voor school doen.

Achja! Natuurlijk blijf ik wel dit Forum spammen, en zal nooit mijn "Gnomian" roots verdoezelen of vergeten!

Meh!

Edit: Morgen vrij, volgende week vrij (Carnaval ) Dus ga ik nog mijn shaman levelen. Daarna. "Winterslaap" ..Heb ik wel veel rested
Kut man, heb die opleiding ook gedaan en die is echt behoorlijk saai. Uit eindelijk heb ik heb ik 90% van me tijd daar op school zitten gamen, internetten en kutten en dan alsnog versneld gedaan en gehaald. Enigste reden dat ik die gedaan heb was omdat ik MBO4 Applicatie Ontwikkelaar ging doen (en gehaald).

Ik zou gewoon een winterslaap gaan houden en daarna verder gaan.

@Tonks -> Mederwerker Beheer ICT is MBO3 .
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:35 schreef vogelkooi het volgende:
hoe kom ik in tousend needles? lvl 30 1/5 hunter dranei, via barren os dustwalow marsh maar ben bang om dood te gaan door de mobs daar. en dan moet ik nog langs een ''lift''.
mijn vraag hierna is omdat ik geen zin heb in stv en het ontdeken in me bloed zit (niewe plekken zien).
Vlak voor de lift kleren uit ook wapens, en naar beneden springen, dan vlak bij de lift ressen en naar het allaince FP gaan (dat is naar het westen aan de rand met Ferelas ( ).
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:

Maar dr is nog meer gebeurd, dan alleen mijn school. (dit weten mijn ouders ook nog niet) dat mijn Extrene Hardeschijf is gestolen. Alweer. Vorige keer was vorig jaar, en is hij verdwenen. En nu sinds dinsdag.. is hij weer weg. Mijn leraar heeft een idee van wie het gedaan kan hebben,maar we hebben geen bewijs.
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte .
phluphy for president!
pi_46323358
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:

[..]

Moet je voorstellen dat je 50uur perweek iets moet doen dat je niets, maar dan ook niets boeit. Je krijgt er niets voor. Misschien een diploma. Als je dat een schooljaar lang volhoud.
Ik weet hoe het is, ik doe ook mbo ict. en ik stop er ook mee.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:11:32 #211
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_46323401
Werken is ook niet alles
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:15:41 #212
84926 WyriHaximus
pi_46323481
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:11 schreef Mauro het volgende:
Werken is ook niet alles
Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagen .
MBO4 opleiding eindigde ook in de helft van de tijd star craft spelen .
phluphy for president!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:17:06 #213
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_46323506
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nee dat is waar. Studie tijd wel zeker gaaf en leuke tijd, heb nu werk wat ik leuk vind en goed in ben dus heb niet zo heel vee te klagen .
MBO4 opleiding eindigde ook in de helft van de tijd star craft spelen .
Studie....
Al sinds '93 niet meer.

En het vakgebied waar ik in zit, daar valt weinig in te beleven op dit moment. Helaas.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:35:15 #214
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46323976
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte .
Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn ouders
Twee HDD gekocht bij de buurtman <zwart dus> door mijn ouders

Niets van school bij, vervelend.

Nuheb ik ECHt geen geld meer, maar als ik mijn stuFi krijg koop ik snel een nieuwe ergens.

sigh, all mijn bestanden weg. Pleitos, daar baal ik het meeste van.

't leven is kut af en toen, bij mij is het altijd zo dat het goed gaat en dan stort alles in.
pi_46324122
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef vogelkooi het volgende:

of is er een andere regiop voor aliance om naar 40 te komen?
kalimdor ergens? ik hoorde decolase maar daar moet je rond 35 plus zijn.
Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.
pi_46324233
quote:
Vind ik het kut, eerst Novell, waar geen touw aan vast te knopen is, en daarna Microsoft. "Teh Wizzard Clicky click!"
Klinkt als een goblin quest.

Nee serieus, dat is echt zwaar klote ja. Veel mensen stoppen en beginnen later weer. (hoezo verslavingsgedrag? ) Hoop dat het met je school iig allemaal goed komt en dat je ouders je snel door de week ook weer laten spelen.

*over ouders gesproken: ze belden gisteren. "Ja, is het goed als wij morgenavond even op bezoek komen?".. ehh... ja, ook geen reden om nee te zegen, dus "ja, kom maar langs"...

Nu moet ik vanmiddag vrij nemen om mijn huis te poetsen

edit: en er was nog een pagina ... klote ook van die HDD. Mijne is ooit doorgefikt. 500GB externe disk Dat was ook niet leuk. Heb met heel veel recovery shit in 2 maanden tijd nog 80% teruggetregen, dat dan weer wel.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:52:24 #217
84926 WyriHaximus
pi_46324424
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef Elikian het volgende:

[..]

Ik ben van 30-40 gegaan in Stonetalon Mountains en Desolace ... maar Desolace is echt wat de naam zegt: de saaiste plek op de Azerkothkloot.
Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef magge het volgende:

[..]

Eerst HDD gekocht in de winkel dooor mijn ouders
Twee HDD gekocht bij de buurtman <zwart dus> door mijn ouders

Niets van school bij, vervelend.

Nuheb ik ECHt geen geld meer, maar als ik mijn stuFi krijg koop ik snel een nieuwe ergens.

sigh, all mijn bestanden weg. Pleitos, daar baal ik het meeste van.

't leven is kut af en toen, bij mij is het altijd zo dat het goed gaat en dan stort alles in.
Ah man dat is echt kut !

Waar ligt dat ding normaal gesproken eingelijk? Op school of hou je hem bij je?

Dat heb ik ook altijd. Gaat alles (eindelijk) goed gaat er vanalles tegelijkertijd goed fout. Dat heeft iedereen denk ik .

(En dan denk je op Invoeren te hebben geklikt staat het er 15 minuten laten nog steeds op het post scherm .)
phluphy for president!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:56:13 #218
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46324545
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Plus dat je nog steeds dwars door horde gebied moet om er uberhaupt te komen. Stonetalon is net zo saais als Descolace btw.
[..]

Ah man dat is echt kut !

Waar ligt dat ding normaal gesproken eingelijk? Op school of hou je hem bij je?

Dat heb ik ook altijd. Gaat alles (eindelijk) goed gaat er vanalles tegelijkertijd goed fout. Dat heeft iedereen denk ik .

(En dan denk je op Invoeren te hebben geklikt staat het er 15 minuten laten nog steeds op het post scherm .)
Ik houd hem altijd bij me. Blijkbaar eventjs niet opgelet.. en toen is hij gepakt doro iemand, en er is natuurlijk niemand die eventjes vraagt of iemand hem toevallig kwijt is..
pi_46324736
Vanavond nog proberen om 1500 consortium reputation te grinden in 1.5 uur en dan heb ik net op tijd mijn Consortium Blaster voordat we naar Gruul's Lair gaan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_46325110
Hoezo moet je door hordeland?

Ironforge, Menethil, Auberdine, Ashenvale, Stonetalon.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:17:49 #221
84926 WyriHaximus
pi_46325220
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef magge het volgende:

[..]

Ik houd hem altijd bij me. Blijkbaar eventjs niet opgelet.. en toen is hij gepakt doro iemand, en er is natuurlijk niemand die eventjes vraagt of iemand hem toevallig kwijt is..
Lekker klas genoten heb je dan, lijkt me toch dat ze we ff wat zeggen als iemand dat ding me ja . Heb tegenwoordig altijd me laptop bij me als ik naar me werk ga of ergens anders heen, maar ik verlies dat ding nooit uit het oog ook al sta ik aan de andere kant van de kamer of waar dan ook zie hem altijd. Tijdens MBO4 opleiding hadden we altijd een HDD van school voor in een devicebay, werkt veel beter dan zon los ding en is ook een suk minder makkelijk om te jatten. Volgende keer gewoon altijd bij je houden wat je ook gaat doen of zorg dat je hem altijd ken zien.
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Tain het volgende:
Vanavond nog proberen om 1500 consortium reputation te grinden in 1.5 uur en dan heb ik net op tijd mijn Consortium Blaster voordat we naar Gruul's Lair gaan
Haha tof ding om te zien !
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef Elikian het volgende:
Hoezo moet je door hordeland?

Ironforge, Menethil, Auberdine, Ashenvale, The Barrens, Stonetalon.
Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)
phluphy for president!
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:19:18 #222
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46325261
YIPEEE!! <3<3<3

MYN HARDESHIJF IS TERECHT DIE JONGEN IS HEM KOMEN TERUG BRENGEN <3<3<3<3

donderdag 15 februari 2007 @ 11:23:05 #223
84926 WyriHaximus
pi_46325371
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3

hoe tof, wat zei die?
phluphy for president!
pi_46325408
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef magge het volgende:
YIPEEE!! <3<3<3

Ik heb je verhaal even meegelurkt, gefeliciteerd .

Verder mooi kut dat jij nu aan de schandpaal genageld word ivm je schoolprestaties. En over dat ouders de discussie nooit met hun kinderen aangaan.. daar kan ik uitgebreid over meepraten. Ik kan dit verhaal zo lang maken als ik wil, maar ik hou het kort: veel succes met afkicken (want dat is het in feite) en nog meer succes met het vertrouwen winnen van je ouders. Want dat is misschien nog wel het moeilijkste (hier in huis in elk geval wel).
pi_46325636
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef WyriHaximus het volgende:

Er zit geen pad/doorgang tussen Ashenvale en Stonetalon afaik. (En volgens kaart ook niet: http://wyrihaximus.net/wr(...)lonmountains_big.jpg .)
Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:
http://wow.gamona.de/worldmap2/map_ashenvale.html
pi_46325727
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:17 schreef WyriHaximus het volgende:

Haha tof ding om te zien !
Krijg alleen op deze manier een aardige verzamelingen ranged weapons, alle wapens die ik mooi vind bewaar ik.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:35:38 #227
169078 DaFizzle
Where's the spoon?
pi_46325803
Toch wel beter dat je HDD terecht is.
Ik zit nu op mijn stage, (MBO MedewerkerBeheerICT, ook ja) en verveel me de tyfus.
Niks te doen vandaag, en vond dit topic over WoW.
Wel kut te horen over je school en thuis Magge; ik heb ook problemen, mijn stage begeleider van uit mn stage, vind dat ik te weinig kennis heb over het vak, ik ben niet de enige uit mijn klas, maar dat is niet zo gek, dan moeten de leraren maar es een keer les gaan geven. :S
Ik ben zo blij als dit jaar voorbij is en ik ApllicatieBeheer kan doen

Maarja, over WoW; ik ben nog relatief nieuw, maar ben gek op alle Lore enzo, speel ook WC vanaf Humans and Orcs. Ben nu een lvl 30 Human rogue, ik ben nu al best uitgekeken op deze char, maar de enige die ik anders heb is een lvl 10 gnome, en ik wil zo graag naar outland .
dus waarschijnlijk level ik hem wel door, met die handige site die Gloeidoos gaf, wowpro.
Btw mooie interface ook, hoe heb je dat gefixxed? welke Add ons enzo.
pi_46326499
Je hebt hem wel pijn gedaan toch magge?
pi_46326534
Volgens mij heeft die gast behoorlijk op zjin flikker gehad als hij hem zelf terug komt brengen
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:00:17 #230
84926 WyriHaximus
pi_46326540
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef Elikian het volgende:

[..]

Bij Windshear Craig in het Noordoosten is een tunnel (die cave daar), en die komt uit bij het Talondeep path in Ashenvale:
http://wow.gamona.de/worldmap2/map_ashenvale.html
Heh lol nooit geweten.
phluphy for president!
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:01:28 #231
158732 magge
dát is even geleden!
pi_46326567
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

hoe tof, wat zei die?
De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.o

Ik zweer het hij heeft een zwarte tas
Ik een blauw

<3

@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff

Brb over een uur, heb pauze
pi_46327221
hehe oops mijn dure dingen in jouw tas gestopt komt vaak voor ja
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:25:20 #233
84926 WyriHaximus
pi_46327257
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef magge het volgende:

[..]

De jongen die wij dachten dat het dus was, kwam naar school toe on te vertellen dat ik waarschijn mijn hdd in zijn tas had gedaan. O.o
Ja right, die heeft hem waarschijnlijk gewoon gejat. Of hij werd door ze ouders betrapt of hij is zich schuldig gaan voelen en komt nu met een smoes aan.
quote:

Ik zweer het hij heeft een zwarte tas
Ik een blauw

<3
Heel toevallig donkerblauw want dan ken ik er nog wel inkomen.
quote:

@Henkmanz
Afkicken en vertrouwen winnen. Man ik lijk wel een junk.. En ik heb al in 2jaar niet meer geblowt. Pff

Brb over een uur, heb pauze
Ok dus je wow al 2 jaar en je blowt al 2 jaar niet meer. Lijkt mij sterk argument om te laten zien dat je kunt afkicken. Doen en dan als het weer ken weer gaan wowen.
phluphy for president!
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:31:33 #234
133629 Mauro