Vind die valentijnsquests ook zo'n onzin...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef magge het volgende:
[..]
Het is gewoon 14Februari. Niets bijzonders als comerciële onzin om geld uit onze zakken te pompen. <3
Tofquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef tonks het volgende:
Players can no longer send gift wrapped packages via COD.
Daar gaat je WOW tijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee, dat dumpen was ook meer dat wij eingelijk niks in te brengen hadden (niet dat ik het erg vind dat ze komt). Is wel zo dat ik morgen ochtend als ik uit bed kom (6 uur en ben dan nog slaap dronken) dat ik moet oppassen als ik uit bed rol.
[..]
![]()
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (niet door denken stelletje viespeukenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Daar gaat je WOW tijd![]()
Mijn vriendin komt vanmiddag ook nog eventjes langs. Dat wordt weer 'n uur minder pvpen.
Haha, ja ik WoW niet als mijn vriendin hier is, vindt ze maar niets helaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (niet door denken stelletje viespeuken) wat voor zich zelf doen en dan ken ik ff gaan WoWen
.
hihi ^^quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk meestal gaat ze na eentijdje met mij gespeelt te hebben (Door denken stelletje viespeuken) wat voor zich zelf doen en dan ken ik ff gaan WoWen
.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
World of Warcraft PTR Patch 2.0.7
The latest patch notes can always be found at http://worldofwarcraft.com/patchnotes/
General
* Players can no longer send gift wrapped packages via COD.
quote:Raids and Dungeons
* The items required to complete the Karazhan key quest can now only be looted by the first group in the instance to reach them.
Yeah het nieuwe LFG systeem is en blijft bagger, ik ken eingelijk niemand die het gebruikt. Iedereen doet guild runs and af en toe staat er iemand in General of Trade die nog mensen zoekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:50 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Haha, ja ik WoW niet als mijn vriendin hier is, vindt ze maar niets helaas.
Gister nog Ramparts gedaan, maar ging bijhoorlijk kut. Veel wipes en steeds nieuwe mensen moeten zoeken voor groep, omdat iedereen steeds weg moest. Vanavond nog maar is proberen met een betere groep.
Vast wel en ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Oh, trouwens. Ik ben ook een gnome!
Ik denk dat magge en tonks wel blij zullen zijn met mede gnomes![]()
Wat ik dan wel eens doe is alleen voor mezelf een protaltje makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat altijd leuk is in WoW is als er iemand een mage zoekt voor een portal. Zeg na 5 minuten altijd joh pak dan een FP of ga met de zep/boot. Na 15 minuten: Je was nu toch echt sneller geweest, meestal worden ze dan boos. En na een half uur: That would have been a round trip. Hun over de rooie, ik een noob etc etc, hun offline omdat ze geen mage kunnen vinden. Had het vorige week. Was er 1 in zangramarsh had een portal nodig naar shratth. Ligt om de hoek maar ach hij had een portal nodig. Dus ik zeg hem pak gewoon een FP: Hij wat ben jij grappig zeg heel sarcastish. Dus heb ik hem maar en half uur lang zitten sarren dat hij geen mage kon vinden.
Enemy Castbar?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef McGilles het volgende:
Weet iemand hier trouwens de naam van een addon die laat zien bij enemies als ze gaan casten en hoelang dat nog gaat duren, dat ik een balkje bij mobs oid zie als ze aan het casten zijn?
Jesis, eindelijk! Het is zo vervelend om "The Crossroads is under attack!" te lezen als je in The Undercity staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:42 schreef WyriHaximus het volgende:
World of Warcraft PTR Patch 2.0.7
* Fixed the local defense channel so that it will properly change based on the player's zone.
Haha ja altijd leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat ik dan wel eens doe is alleen voor mezelf een protaltje maken
En dan in de wisper Oeps zeggen
Wat ook mega irritant is, zijn al die mensen die ongevraagd een tradevenster openen en dan doodleuk in /s "Water" roepen.
Ik heb nog wel eens de neiging om dan rank 1 water te maken voor ze. 6 stacks
Of als je als warlock bezig bent (alleen) en dan een n00b aan je vraagt: "Can you summon me?" waarop je nee moet antwoorden omdat je alleen bent. Krijg je doodleuk het antwoord terug dan je maar 2 mensen moet inviten om hem te summonen. Dacht het niet
Je moest gaan werkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Bij ons vragen ze altijd of je met ze mee wilt naar de WC.
Doe ik ookquote:
Erger vind ik dat ik bv. op een bat zit richting Eastern Plaguelands en dan een whisper krijg of ik iemand naar Orgrimmar kan summonen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
Of als je als warlock bezig bent (alleen) en dan een n00b aan je vraagt: "Can you summon me?" waarop je nee moet antwoorden omdat je alleen bent. Krijg je doodleuk het antwoord terug dan je maar 2 mensen moet inviten om hem te summonen. Dacht het niet
Ikke?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Elikian het volgende:
Op zijn minst dubieus. Wyri
En ja, water vendoring en portalling...
Pas geleden in HH een nieuw dieptepunt meegemaakt. Was op weg naar mijn flightpoint, krijg ik een /w "wait!" ... dus ik draai me om. "can you make me a portal to SW please, I will pay 60s" Nou is 60s natuurlijk helemaal niks, maar goed. Ik niet lullig doen, dus ik invite hem in mijn groep voor de portal. Hij opent trade window met 60s.
Maar hij klikt niet op ok, dus ik na een seconde of 10. "lootlag?"
"No, the portal first."
OK, als je mij al niet wilt vertrouwen voor 60s, dan laat ook maar.Heb hem geuninvite en ben op de griffin gestapt. Ik ben je hondje niet ...
![]()
Ken ff niet luisteren (quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:26 schreef Elikian het volgende:
Overigens, over een succesvolle valentijnsdag gesproken
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070214-valentijnstest.wma&id=732585
Mijn ervaring in HH:quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Elikian het volgende:
Op zijn minst dubieus. Wyri
En ja, water vendoring en portalling...
Pas geleden in HH een nieuw dieptepunt meegemaakt. Was op weg naar mijn flightpoint, krijg ik een /w "wait!" ... dus ik draai me om. "can you make me a portal to SW please, I will pay 60s" Nou is 60s natuurlijk helemaal niks, maar goed. Ik niet lullig doen, dus ik invite hem in mijn groep voor de portal. Hij opent trade window met 60s.
Maar hij klikt niet op ok, dus ik na een seconde of 10. "lootlag?"
"No, the portal first."
OK, als je mij al niet wilt vertrouwen voor 60s, dan laat ook maar.Heb hem geuninvite en ben op de griffin gestapt. Ik ben je hondje niet ...
![]()
Hoe durf je mij een gnome te noemenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Oh, trouwens. Ik ben ook een gnome!
Ik denk dat magge en tonks wel blij zullen zijn met mede gnomes![]()
Dat is geen belediging.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe durf je mij een gnome te noemen
Was dat niet leppergnome ofzo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:35 schreef Mauro het volgende:
Gnome is niks anders dan engels voor kabouter
PWNDquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef tonks het volgende:
Vind jij het leuk als zij jouw gnoompje een kabouter noemt?
Das een Leperchaun. De Ierse variant van een kabouter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was dat niet leppergnome ofzo?
LOL >_<, liever kabouter dan kanoutertjequote:Op woensdag 14 februari 2007 18:52 schreef tonks het volgende:
Vind jij het leuk als zij jouw gnoompje een kabouter noemt?
Lol het is allebij klein en irritant, geen verschil dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Das een Leperchaun. De Ierse variant van een kabouter.
[afbeelding]
how do you mean there is a octopus in my face?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hey, gnomes ownen. Night elves zijn gay, Humans zijn saai, en Dwarves stinken. Draenei zijn gewoon mislukte octopussen. Dus, klaar gnomes ownen.
Haha, ik had nog 2 dagen met mijn triale n ik had het spel al gekocht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Gamer_V het volgende:
Damn you, Blizzard!
Mijn trial is al een tijdje voorbij maar nu krijg ik wel weer zin.
Dat word het spel kopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:49 schreef Gamer_V het volgende:
Damn you, Blizzard!
Mijn trial is al een tijdje voorbij maar nu krijg ik wel weer zin.
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Meestal vraag ik of ze echt denken dat ik zoiets voor ze ga doen. Als ze ja zeggen, zeg ik dat ze hun hoofd na moeten laten kijken. Ze worden echt altijd boosquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'En dan zitten ze er 1 of 2 flightpaths vanaf ofzo, terwijl ik over het halve continent zou moeten vliegen om diegene te summonen. En als je dan tegen ze zegt dat ze er maar 2 flightpaths vanaf zitten, worden ze ofwel kwaad en gaan ze je verrot schelden ofwel zeggen ze doodleuk 'yeah, but I am too lazy'.
![]()
Get our arse on a windrider!![]()
Ik heb zelfs guildies die het af en toe proberenquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
Argh, dat gebeurt mij nou zo vaak he, zit je ergens in de pampa waar geen andere characters te ontdekken zijn, vragen ze je om een summon. Als ik dan zeg dat ik daar nog steeds 2 andere mensen voor nodig heb, komt er wel eens het antwoord 'yeah but can't you go to a major city and invite 2 people plsss?'En dan zitten ze er 1 of 2 flightpaths vanaf ofzo, terwijl ik over het halve continent zou moeten vliegen om diegene te summonen. En als je dan tegen ze zegt dat ze er maar 2 flightpaths vanaf zitten, worden ze ofwel kwaad en gaan ze je verrot schelden ofwel zeggen ze doodleuk 'yeah, but I am too lazy'.
![]()
Get our arse on a windrider!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |