dat snap ik maar hoe kom ik bij die lift?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kut man, heb die opleiding ook gedaan en die is echt behoorlijk saai. Uit eindelijk heb ik heb ik 90% van me tijd daar op school zitten gamen, internetten en kutten en dan alsnog versneld gedaan en gehaald. Enigste reden dat ik die gedaan heb was omdat ik MBO4 Applicatie Ontwikkelaar ging doen (en gehaald).
Ik zou gewoon een winterslaap gaan houden en daarna verder gaan.
@Tonks -> Mederwerker Beheer ICT is MBO3.
[..]
Vlak voor de lift kleren uit ook wapens, en naar beneden springen, dan vlak bij de lift ressen en naar het allaince FP gaan (dat is naar het westen aan de rand met Ferelas ().
[..]
Dat ding heb je zeker van school gehad om je werk op te zetten en dat ding ligt zeker ook op school? Ik stal voor dat we met het hele Fok! WoW topic ff langs gaan voor een goed 'gesprek' met de verdachte.
Die lift zit helemaal in het zuiden als je uit durst marsh komt ga je op de kruising (waar die tauren wel eens staat) links en dat blijf je volgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
dat snap ik maar hoe kom ik bij die lift?
a door the barrens
b dust marsh
c niet
d gewoon in stonetalon decolase 40 worden
ik denk na al die moelijkheden voor een comebnatie van c en d
magge gecondoleert dat je niet meer wow speelt, maar pas op voor the cold turky dat je koste wat het kost wow wilt gaan spelen.
Gewoon heel wow weg gooien de cd's en de wow file's op ene externe harde scijf zetten en die verstopen.![]()
Verder veel suc6![]()
Ach je moet toch een keer door Thousand Needles lopen om in Tanaris te komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die lift zit helemaal in het zuiden als je uit durst marsh komt ga je op de kruising (waar die tauren wel eens staat) links en dat blijf je volgen. C en D is ook een goeie.
Je kan ook zwemmen vanaf Theramorequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach je moet toch een keer door Thousand Needles lopen om in Tanaris te komen
werkquote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef McGilles het volgende:
Ik ben gisteren 70 geworden en gelijk maar even met een stealth group naar Sethekk Halls gegaan om de shoulders van de assasination set te halen
1e kill had ik hem gelijk
Nu komt alleen het saaiste ooit wat ik ga doen met WoW....... Lockpicking levelen van 1 naar 350..................![]()
![]()
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:56 schreef Black-Hole het volgende:
Je kan ook zwemmen vanaf Theramore![]()
Heb hem al anderhalf jaar, en je merkt het echt als je tegen andere gaat rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsDus ik raad iedereen aan die zeker te halen!
Trinketmenu werkt daar perfect voor. Heb zelf atijd 10+ trinkets bij mequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Elikian het volgende:
Meteen ge DE'd. Wat maakt die paar seconden riding me nou uit? Ik heb mijn trinkets hard genoeg nodig, en anders vergeet ik ze toch weer om te wisselen
Wardrobe FTW ^^quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Elikian het volgende:
Meteen ge DE'd. Wat maakt die paar seconden riding me nou uit? Ik heb mijn trinkets hard genoeg nodig, en anders vergeet ik ze toch weer om te wisselen
Pfff 3%, als ik straks crusader aura heb heb ik +20%quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Q in thousand needles voor ZF geeft je een trinket die je riding skills versnellen.. Gebruik m nog steeds, want hij werkt ook op flying mountsDus ik raad iedereen aan die zeker te halen!
Toen ik 69 werd heb ik gelijk een riding crop aangeschaft ja, 10% increased speedquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Pfff 3%, als ik straks crusader aura heb heb ik +20%....
Er is nu trouwens een andere trinket met 10% meer speed, kost wel een primal might.
Tuurlijk, en met de Mithril Spurs.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm interesant werkt hij ook samen met me wortel?
Als ik Thottbot mag geloof doet ie dat niet hoor, en je kan er ook maar 1 van gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tuurlijk, en met de Mithril Spurs.
Da's dan wel weer jammerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Als ik Thottbot mag geloof doet ie dat niet hoor, en je kan er ook maar 1 van gebruiken.
Of voor een alliance slacht party scheuren voor je levenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:54 schreef Atreidez het volgende:
En riding enchant op gloves ook nogAltijd handig die kleine beetjes als je een vluchtende horde moet inhalen. Die crop heb ik nog niet gezien, kan je er daar ook 2 van hebben of zijn die unique?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Tain het volgende:al 4x gewiped op trash in Gruul's Lair. Ze hitten voor ongeveer 7k-11k hp en hebben cleave en chargen en hebben ongeveer 290k hp
Gratsquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef DjNivek het volgende:
[..]
De eerste baas is leuker
En ik heb m'n eerste T4 binnen![]()
Probeer: Ashanvale, Stonelaton of Hillsbrad eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef Ipho het volgende:
Ik zou niet weten waar ik nu weer een boel quests kan gaan doen.
Ben LVL 21 en van de ghostlands af naar undercity gestuurd, en toen naar ogrimmar.
Waar moet ik nu in vredes naam naar toe waar ik een boel quests kan gaan doen, zoals voorheen
lol, daar ben ik nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:54 schreef AntiSh0x het volgende:
Stonetalon Mountains is best leuk..
Wetlands is als horde niet echt geschiktquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:10 schreef Sokpop het volgende:
Hillsbrad ook. Wetlands is ook zeer geschikt!
Zo lastig zijn ze niet tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Tain het volgende:al 4x gewiped op trash in Gruul's Lair. Ze hitten voor ongeveer 7k-11k hp en hebben cleave en chargen en hebben ongeveer 290k hp
yup, wacht er al de halve dag opquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Zucht..Heb ik eindelijk wow moet ik ál die patches door en is de account manager unavaible
Meer mensen die dat hebben?
Wel als de halve raid niet doet wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:06 schreef sakeh het volgende:
[..]
Zo lastig zijn ze niet toch![]()
Wij hadden de 1ste boss best snel down, 2de avond dat we het probeerde![]()
Welke AddOn is dat??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:09 schreef KumA het volgende:
ik heb zo'n addon geinstalleert die vendor prijzen aangeeft in je bag...maar eronder staat Global price en die is veel hoger, maar wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |