Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's heb ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Wl net zeggen, die van Julia was wel het ergst
Missie geslaagd hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's he ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozen
Volledig!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef ellos het volgende:
Terug naar Verkleed Partijtje
En haar kapsel matchedquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
Ik keek heel snel tijdens het naar beneden scrollen, en ik haar haar eerst niet eens herkendquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Psst. Al die Grammy foto's staan al in het vorige deel.
Dat dus.quote:
Nee vind ik ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Niets mis met die outfit, of metJohn
.
Is hij zo klein?? Hij lijkt kleinquote:
een mooie jurk....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
een soort van drollenvanger in toepasselijke kleurquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef octopussy het volgende:
een soort van drollenvanger in toepasselijke kleur![]()
Ik vind dit voor Mariah heeeeeel erg meevallen qua lelijkheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:36 schreef Aventura het volgende:
Mariah 'ik denk dat ik nog maatje 36 heb' Carey.
[afbeelding]
haar linker beenziet er ook heel freaky uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado moet toch eens een nieuwe stylist inhuren.
Ik vind ze er beiden zeer stijlvol uitzien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef Nuna het volgende:
John Legend
[afbeelding]
Tyra. Tja, je moet ervan houden. Ik vind het niet zo geslaagd.
[afbeelding]
't Kind ziet er uit als een verlepte hoer op de terugweg, djeez.quote:
Omg, die tieten zijn vierkant bijnaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
"drugs are baaad mmmmkkkkaaay.."
Nooit opgevallen dat zij zulke biggepootjes hadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado moet toch eens een nieuwe stylist inhuren.
Zijn niet getrouwd.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Johnny Depp met zijn vrouw
HAHAHAquote:
Ja, volgens mij is dat Hailey (?)quote:Op maandag 19 februari 2007 14:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat echt Hillary?
Niet dat zusje?
Oi, ze matchen niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
..en daar heben we Coco weer!
[afbeelding]
Dat jurkje vind ik juist erg leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Eva Mendes, ook niet echt geweldig..
[afbeelding]
jaa!quote:
Deze kun je ze niet kwalijk nemen, het was Halloween.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Paris Hilton
[afbeelding]
Lindsay lohan
Lindsay en Paris kan je alles kwalijk nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze kun je ze niet kwalijk nemen, het was Halloween.
Het schijnt dat dat de zus van Hillary is. Ik geloof iig dat ik een tijdje geleden een foto heb gezien waar 2 Hillary Duffs op stonden, waarvan 1 uitgemergelde met een vaag paardengebitquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef J-net het volgende:
Ik denk dat die hele outfit bij elkaar meer weegt dan zijzelf in totaal.
het ergste is nog dat die schoenen dé nieuwe trend moet wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt een zwerfster, eerst was het nog een soort van 'cool' om er verlept bij de lopen maar dit slaat alles. Die schoenen!![]()
Zelfs haar navel heeft siliconen... (of is ze zwanger of zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Broehahahaha Jordan in bikini
[afbeelding]
5 maanden. Ik vind het voor haar doen best meevallen ditquote:
Heb je met 5 maanden nog maar zon buikje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:37 schreef rena het volgende:
[..]
5 maanden. Ik vind het voor haar doen best meevallen dit![]()
Verschild per persoon he, hoe dik je word.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Heb je met 5 maanden nog maar zon buikje?![]()
Dat er serieus op dit forum debielen zitten die die twee aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
Blegh. Bont, een lelijke zonnebril en stokjes als beentjes.
Mary-Kate:
[afbeelding]
Marc trekt dat dingetje aan de achterkant heel strak aan, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:15 schreef Sabinee het volgende:
Lijkt JLo nou zo ontzettend dun of is ze dat ook echt?o
Ik ook.quote:
Die mensen hebben nog steeds de schattige plaatjes uit 2002 in hun hoofd. Toen de Olsen Twins nog de typische 'ideale buurmeisjes' waren, die stralend de lens inkeken. Blijkbaar is dat beeld moeilijk van het netvlies te branden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat er serieus op dit forum debielen zitten die die twee aantrekkelijk vinden![]()
Ik vind dit niet verkeerd hoor. zeker niet voor een zwangere vrouw.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Broehahahaha Jordan in bikini
[afbeelding]
Mooiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind Jennifer iets te oud voor deze Tinkerbell outfit.
[afbeelding]
Bijna 40? Ze is pas 35 ofzo, en ze is nu niet echt het type "verlept en op d'r retour"quote:Op zondag 25 februari 2007 02:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind de jurk ook okee maar niet passend voor een vrouw van bijna 40, hoe mooi figuurtje ze ook heeft.
Ze wordt 38 in juli. Dan is ze nu precies tussen de 35 en 40 in!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bijna 40? Ze is pas 35 ofzo, en ze is nu niet echt het type "verlept en op d'r retour".
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef justshutup het volgende:
Oké, ik geef toe, hij is niet erg recent en bovendien zijn deze outfitjes waarschijnlijk voor hun film geweest (iets met New York), maar zelfs dan!![]()
[afbeelding]
Voor hun doen valt dit enorm meequote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef justshutup het volgende:
Oké, ik geef toe, hij is niet erg recent en bovendien zijn deze outfitjes waarschijnlijk voor hun film geweest (iets met New York), maar zelfs dan!![]()
[afbeelding]
Ik heb ze nooit iets gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze zagen er stukken beter uit dan nu iig.
aah!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
Mabel bij het bal ter ere van de 70e verjaardag van de Noorse koning:
[afbeelding]
![]()
![]()
http://royals.web-log.nl/photos/uncategorized/untitled1e.jpg
TE VERSCHRIKKELIJKquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Damn.. dit is wel heel ergquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Dit zou echt heel tof staan met een zwarte skinny jeans eronder.quote:
Hahaha!!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Wat een walgelijke jurkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Onder dat soort dingen jeans aan doen is zo een enorme afknapperquote:Op zondag 25 februari 2007 21:53 schreef Beatlesque het volgende:
[..]
Dit zou echt heel tof staan met een zwarte skinny jeans eronder.![]()
Vind het wel een leuk ding.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je te preuts bent om zoiets te dragen zonder broek, trek het dan niet aan.
Dat ziet er toch niet uitquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Penelope CruzWelke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
[afbeelding]
Kirsten Dunst
Dussss...
[afbeelding]
Meryl Streep in Prada.... offe, haar ochtendjas.
Pino dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:Welke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
Ik vind die van Penelope Cruz wel mooi hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Penelope CruzWelke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
[afbeelding]
Kirsten Dunst
Dussss...
[afbeelding]
Meryl Streep in Prada.... offe, haar ochtendjas.
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind die van Penelope Cruz wel mooi hoor
Faye Dunaway.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Faye Dunuway, wie dat ook moge zijn.... de jurk staat haar niet.
Ik vind vooral die strik verschrikkelijk, maar de kleur staat 'r ook niet vind ik, dan had er meer onderbreking in de jurk gemoeten. Nu is het zo'n... grote lap rode stof (ik ben dan natuurlijk ook stier, misschien is dat hetquote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef apestaartje het volgende:
Die van Nicole vind ik juist prachtig!
psst ellos, er zit een edit knopje rechtsboven je postquote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef ellos het volgende:
oh iehw en cameron diaz heeft al helemaal geen taille!
goed
![]()
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Koningin het volgende:
Hierbij vergeleken is het rood van Nicole erg mooi ja. Patricia Field:
[afbeelding]
Dit vind ik ook niet mooiANNE HATHAWAY
[afbeelding]
Vond het over het algemeen wel tegen vallen...
De kleur van de jurk vind ik mooier, maar dat haar!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Koningin het volgende:
Hierbij vergeleken is het rood van Nicole erg mooi ja. Patricia Field:
[afbeelding]
Dit vind ik ook niet mooiANNE HATHAWAY
[afbeelding]
Vond het over het algemeen wel tegen vallen...
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
psst ellos, er zit een edit knopje rechtsboven je post![]()
waar zie jij Cameron dan?
Ik vind het wel mooi. Valt me op dat het traditionele opsteken er zowiezo niet meer bij hoort, veel dames hebben het gewoon los hangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit eerder onflatteus op de kiek. Je gaat naar de Oscars, en dan met zulk haar??
Ik vind het kapsel wel leuk, ik vind het haar niet te doen. Doe er dan een beetje glans over, nu ziet het eruit alsof elke achterbuurtbewoonster met een mooie jurk naar de Oscars kan/mag (ja, ik overdrijf). Zag ik sowieso wel meer. Een extravagante jurk, en dan je haar in een staartjequote:
Van Celine Dion kan ik voor het eerst in jaaaren weer zeggen dat ik haar er goed uit vind zien.. ook in die jurk, die ik toch best mooi vindquote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Purky het volgende:
Gwyneth Paltrow.. ugh!
[afbeelding]
En dit dan! Celine Dion in een soort gordijn achtig ding
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 1 van Kirsten Dunst
[afbeelding]
Wat hadden ze allemaal lelijke kleren aan![]()
Alleen jammer van dat hoofd.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef denka het volgende:
De bruine kleur staat haar iig erg goed
hahah omg ja idd!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat een walgelijke jurk![]()
en heb je die schoenen gezien? Volgens mij steken haar voeten er 5 cm uit
idd..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef MUUS het volgende:
Pfff, Perez lijkt wel een brugklasser met dat gekrabbel op die foto's de laatste tijd.
Ik vind die kleuren zo lelijk van de jurken van Dunst en Paltrow. De eerste foto's die van hen zijn geplaatst zijn wat flets. Zie de laatste foto van Dunst en kijk deze van Paltrow.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik mag dan misschien een rare smaak hebben maar ik vind dat Kirsten Dunst het voor het eerst wel mooi uitziet! En die jurk van Gwyneth Paltrow![]()
De rest is wel lelijk idd
Jennifer Hudson staat erbij alsof ze haar handen in haar niet bestaande zakken heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Elseetje het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Hudson heeft het concept van een net jasje eroverheen niet echt begrepen...![]()
Ook nog ja, doet ze op de andere foto's ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
Jennifer Hudson staat erbij alsof ze haar handen in haar niet bestaande zakken heeft![]()
Ik dacht dat die jurk van Dunst wit was idd... nu lijken ze zo ouderwets. Maar qua model vind ik ze wel heel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren zo lelijk van de jurken van Dunst en Paltrow. De eerste foto's die van hen zijn geplaatst zijn wat flets. Zie de laatste foto van Dunst en kijk deze van Paltrow.
[afbeelding]
Zo een verschrikkelijke... euh... niet-kleur..
Gelukkig valt dat in het niet vergeleken met die oude zak hooi naast haar!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind Jennifer iets te oud voor deze Tinkerbell outfit.
[afbeelding]
Nou.. ik heb anders niet zulke mooie shiny vuilniszakken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn vuilniszakken zijn mooier dan dat
Kvind t eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef Ephemera het volgende:
Zwanger zijn is GEEN excuus om het keukengordijntje aan te trekken![]()
Zowaar haar lichaam is bedekt met kledingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef MissX het volgende:
Ze ziet er voor de verandering is redelijk normaal uit
Ik vind het jurkje wel leuk, alleen niet met cup dubbel H er onderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef PeRi het volgende:
Ze ziet er niet eens zo slecht uit nee, maar dat shirtje/jurkje is wel fout hoor.
Jammer!quote:
Heeft te maken met die site waarin haar priveleven werd onthuld, ze is dus niet de gedaagde maar de eiser.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:22 schreef Lllaura het volgende:
En waarom heeft Paris een rechtszaak?
Ze heeft duidelijk wat laten doen, ze heeft zo'n vreemd strak gespannen gezicht, dat zie je op andere foto's ook. Echt doodzonde!quote:Op zondag 4 maart 2007 10:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wat is aangekomen![]()
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef Frappelsien het volgende:
Oew ik vind het wel leuk ^^
Maar die smerige tattoo op haar worstarmpje
Op mijn bijv.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vinden
heeft die ook een tattoo danquote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Die draagt alleen driekwartmouwen![]()
Ik vind het toch zo maf dat zij pas 17 is. Ze lijkt 30.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Brooke Ho'gan weer...
[afbeelding]
Ze denken dat ze dan slanker lijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze op foto's voor dat bord allemaal altijd zo raar met die benen gekruist gaan staan.......
wat een vieze vatsige trolquote:
ik vind de make-up juist erg mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Xtina draagt geen lingerie. Maar dat kan ook niet echt in dit ding. Make-up is ook niet denderend. En de pumps zijn niet helemaal haar maat.
Die schoenen horen zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Xtina draagt geen lingerie. Maar dat kan ook niet echt in dit ding. Make-up is ook niet denderend. En de pumps zijn niet helemaal haar maat.
Reese Witherspoon zag er geweldig uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet flatteus allemaal...(Behalve die van J.lo, die vind ik mooi!)
Alleen die kinquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Reese Witherspoon zag er geweldig uit![]()
[afbeelding]
De volgende keer wil ze m misschien wel thuis latenquote:
Wie is ditquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Die pumps
Regelrecht uit de pabo-catalogus.
Ik dacht dat het Rihanna of een andere look-a-like was.. maar ik zie de kont nu ook iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik zag het ook niet. Ik dacht eerst Mariah Carey, maar toen nee dat kan niet die is veel vetter en toen dacht ik zelfs aan Floortje van Idols!
Wat een schattig, zacht knuffeltasje. Het jurkje vind ik op die groene strik na ook leuk. Maar Xtina op deze pagina is verschrikkelijk. Ik dacht dat ze van haar dirrrty imago af wilde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Er zijn vast mensen die dit wél mooi vinden, maar ik vind haar jurkje niet mooi (die misplaatste groene strik) en de accessoires ( dat tasje)...
Zonder de groene strik en het tasje, oke.
Ik vind het een mooie outfit. Zo'n band onder de borsten staat echt heel erg leuk. Met de kleurencombi is imo niets mis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef Parisa het volgende:
[..]
Wat een schattig, zacht knuffeltasje. Het jurkje vind ik op die groene strik na ook leuk. Maar Xtina op deze pagina is verschrikkelijk. Ik dacht dat ze van haar dirrrty imago af wilde?
Ik vind het juist goed staan.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Geri is best n milf trouwensIk vind haar nu knapper dan toen ze SPice Girl was
Heb je nog nooit American Pie gezien?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef Parisa het volgende:
*Liep weer achter met de streetslang, maar weet na opzoeken wat een milf is.*![]()
psssst vertel eensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef Parisa het volgende:
*Liep weer achter met de streetslang, maar weet na opzoeken wat een milf is.*![]()
Je weet in ieder geval waar je je jas aan kan ophangenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Dunst (zit ze hier in rehab ofzo?... die vage kleding?)
Nee, dat is niet wat je denkt, dat zijn de vingers van de mevrouw die achter haar staat.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval waar je je jas aan kan ophangen![]()
Ik zie hem niet meer?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je denkt, dat zijn de vingers van de mevrouw die achter haar staat.
Geen idee, ik vond het wel een mooie verklaring.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Het is wel bekend dat mevrouw Dunst ervan houdt om rond te huppelen zonder bh..
Dat haar borsten rond haar middel hangen in veel films vind ze zelf geen probleem.. ik kan me best voorstellen dat dit echt is![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Geri is best n milf trouwensIk vind haar nu knapper dan toen ze SPice Girl was
Ik vind de broek helemaal geweldig!! Ik heb het al nooit op heupbroeken gehad, daar kan ik gewoon niet mee overwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |