quote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Penelope CruzWelke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
[afbeelding]
Kirsten Dunst
Dussss...
[afbeelding]
Meryl Streep in Prada.... offe, haar ochtendjas.
Pino dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:Welke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
Ik vind die van Penelope Cruz wel mooi hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 09:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Penelope CruzWelke grote vogel heeft dit moeten ontgelden?
[afbeelding]
Kirsten Dunst
Dussss...
[afbeelding]
Meryl Streep in Prada.... offe, haar ochtendjas.
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 12:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind die van Penelope Cruz wel mooi hoor
Faye Dunaway.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Faye Dunuway, wie dat ook moge zijn.... de jurk staat haar niet.
Ik vind vooral die strik verschrikkelijk, maar de kleur staat 'r ook niet vind ik, dan had er meer onderbreking in de jurk gemoeten. Nu is het zo'n... grote lap rode stof (ik ben dan natuurlijk ook stier, misschien is dat hetquote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef apestaartje het volgende:
Die van Nicole vind ik juist prachtig!
psst ellos, er zit een edit knopje rechtsboven je postquote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef ellos het volgende:
oh iehw en cameron diaz heeft al helemaal geen taille!
goed
![]()
Eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Koningin het volgende:
Hierbij vergeleken is het rood van Nicole erg mooi ja. Patricia Field:
[afbeelding]
Dit vind ik ook niet mooiANNE HATHAWAY
[afbeelding]
Vond het over het algemeen wel tegen vallen...
De kleur van de jurk vind ik mooier, maar dat haar!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Koningin het volgende:
Hierbij vergeleken is het rood van Nicole erg mooi ja. Patricia Field:
[afbeelding]
Dit vind ik ook niet mooiANNE HATHAWAY
[afbeelding]
Vond het over het algemeen wel tegen vallen...
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
psst ellos, er zit een edit knopje rechtsboven je post![]()
waar zie jij Cameron dan?
Ik vind het wel mooi. Valt me op dat het traditionele opsteken er zowiezo niet meer bij hoort, veel dames hebben het gewoon los hangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit eerder onflatteus op de kiek. Je gaat naar de Oscars, en dan met zulk haar??
Ik vind het kapsel wel leuk, ik vind het haar niet te doen. Doe er dan een beetje glans over, nu ziet het eruit alsof elke achterbuurtbewoonster met een mooie jurk naar de Oscars kan/mag (ja, ik overdrijf). Zag ik sowieso wel meer. Een extravagante jurk, en dan je haar in een staartjequote:
Van Celine Dion kan ik voor het eerst in jaaaren weer zeggen dat ik haar er goed uit vind zien.. ook in die jurk, die ik toch best mooi vindquote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Purky het volgende:
Gwyneth Paltrow.. ugh!
[afbeelding]
En dit dan! Celine Dion in een soort gordijn achtig ding
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 1 van Kirsten Dunst
[afbeelding]
Wat hadden ze allemaal lelijke kleren aan![]()
Alleen jammer van dat hoofd.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef denka het volgende:
De bruine kleur staat haar iig erg goed
hahah omg ja idd!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat een walgelijke jurk![]()
en heb je die schoenen gezien? Volgens mij steken haar voeten er 5 cm uit
idd..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef MUUS het volgende:
Pfff, Perez lijkt wel een brugklasser met dat gekrabbel op die foto's de laatste tijd.
Ik vind die kleuren zo lelijk van de jurken van Dunst en Paltrow. De eerste foto's die van hen zijn geplaatst zijn wat flets. Zie de laatste foto van Dunst en kijk deze van Paltrow.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik mag dan misschien een rare smaak hebben maar ik vind dat Kirsten Dunst het voor het eerst wel mooi uitziet! En die jurk van Gwyneth Paltrow![]()
De rest is wel lelijk idd
Jennifer Hudson staat erbij alsof ze haar handen in haar niet bestaande zakken heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Elseetje het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Hudson heeft het concept van een net jasje eroverheen niet echt begrepen...![]()
Ook nog ja, doet ze op de andere foto's ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
Jennifer Hudson staat erbij alsof ze haar handen in haar niet bestaande zakken heeft![]()
Ik dacht dat die jurk van Dunst wit was idd... nu lijken ze zo ouderwets. Maar qua model vind ik ze wel heel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind die kleuren zo lelijk van de jurken van Dunst en Paltrow. De eerste foto's die van hen zijn geplaatst zijn wat flets. Zie de laatste foto van Dunst en kijk deze van Paltrow.
[afbeelding]
Zo een verschrikkelijke... euh... niet-kleur..
Gelukkig valt dat in het niet vergeleken met die oude zak hooi naast haar!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind Jennifer iets te oud voor deze Tinkerbell outfit.
[afbeelding]
Nou.. ik heb anders niet zulke mooie shiny vuilniszakken hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn vuilniszakken zijn mooier dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |