Kvind t eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef Ephemera het volgende:
Zwanger zijn is GEEN excuus om het keukengordijntje aan te trekken![]()
Zowaar haar lichaam is bedekt met kledingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef MissX het volgende:
Ze ziet er voor de verandering is redelijk normaal uit
Ik vind het jurkje wel leuk, alleen niet met cup dubbel H er onderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef PeRi het volgende:
Ze ziet er niet eens zo slecht uit nee, maar dat shirtje/jurkje is wel fout hoor.
Jammer!quote:
Heeft te maken met die site waarin haar priveleven werd onthuld, ze is dus niet de gedaagde maar de eiser.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:22 schreef Lllaura het volgende:
En waarom heeft Paris een rechtszaak?
Ze heeft duidelijk wat laten doen, ze heeft zo'n vreemd strak gespannen gezicht, dat zie je op andere foto's ook. Echt doodzonde!quote:Op zondag 4 maart 2007 10:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wat is aangekomen![]()
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef Frappelsien het volgende:
Oew ik vind het wel leuk ^^
Maar die smerige tattoo op haar worstarmpje
Op mijn bijv.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vinden
heeft die ook een tattoo danquote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Die draagt alleen driekwartmouwen![]()
Ik vind het toch zo maf dat zij pas 17 is. Ze lijkt 30.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Brooke Ho'gan weer...
[afbeelding]
Ze denken dat ze dan slanker lijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze op foto's voor dat bord allemaal altijd zo raar met die benen gekruist gaan staan.......
wat een vieze vatsige trolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |