Kvind t eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef Ephemera het volgende:
Zwanger zijn is GEEN excuus om het keukengordijntje aan te trekken![]()
Zowaar haar lichaam is bedekt met kledingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef MissX het volgende:
Ze ziet er voor de verandering is redelijk normaal uit
Ik vind het jurkje wel leuk, alleen niet met cup dubbel H er onderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:34 schreef PeRi het volgende:
Ze ziet er niet eens zo slecht uit nee, maar dat shirtje/jurkje is wel fout hoor.
Jammer!quote:
Heeft te maken met die site waarin haar priveleven werd onthuld, ze is dus niet de gedaagde maar de eiser.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:22 schreef Lllaura het volgende:
En waarom heeft Paris een rechtszaak?
Ze heeft duidelijk wat laten doen, ze heeft zo'n vreemd strak gespannen gezicht, dat zie je op andere foto's ook. Echt doodzonde!quote:Op zondag 4 maart 2007 10:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat ze gewoon wat is aangekomen![]()
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:05 schreef Frappelsien het volgende:
Oew ik vind het wel leuk ^^
Maar die smerige tattoo op haar worstarmpje
Op mijn bijv.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die outfit op een totaal ander persoon zou ik leuk vinden
heeft die ook een tattoo danquote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Die draagt alleen driekwartmouwen![]()
Ik vind het toch zo maf dat zij pas 17 is. Ze lijkt 30.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Brooke Ho'gan weer...
[afbeelding]
Ze denken dat ze dan slanker lijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze op foto's voor dat bord allemaal altijd zo raar met die benen gekruist gaan staan.......
wat een vieze vatsige trolquote:
ik vind de make-up juist erg mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Xtina draagt geen lingerie. Maar dat kan ook niet echt in dit ding. Make-up is ook niet denderend. En de pumps zijn niet helemaal haar maat.
Die schoenen horen zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Xtina draagt geen lingerie. Maar dat kan ook niet echt in dit ding. Make-up is ook niet denderend. En de pumps zijn niet helemaal haar maat.
Reese Witherspoon zag er geweldig uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet flatteus allemaal...(Behalve die van J.lo, die vind ik mooi!)
Alleen die kinquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Reese Witherspoon zag er geweldig uit![]()
[afbeelding]
De volgende keer wil ze m misschien wel thuis latenquote:
Wie is ditquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Die pumps
Regelrecht uit de pabo-catalogus.
Ik dacht dat het Rihanna of een andere look-a-like was.. maar ik zie de kont nu ook iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:02 schreef bloodymary het volgende:
Ik zag het ook niet. Ik dacht eerst Mariah Carey, maar toen nee dat kan niet die is veel vetter en toen dacht ik zelfs aan Floortje van Idols!
Wat een schattig, zacht knuffeltasje. Het jurkje vind ik op die groene strik na ook leuk. Maar Xtina op deze pagina is verschrikkelijk. Ik dacht dat ze van haar dirrrty imago af wilde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Er zijn vast mensen die dit wél mooi vinden, maar ik vind haar jurkje niet mooi (die misplaatste groene strik) en de accessoires ( dat tasje)...
Zonder de groene strik en het tasje, oke.
Ik vind het een mooie outfit. Zo'n band onder de borsten staat echt heel erg leuk. Met de kleurencombi is imo niets mis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef Parisa het volgende:
[..]
Wat een schattig, zacht knuffeltasje. Het jurkje vind ik op die groene strik na ook leuk. Maar Xtina op deze pagina is verschrikkelijk. Ik dacht dat ze van haar dirrrty imago af wilde?
Ik vind het juist goed staan.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Geri is best n milf trouwensIk vind haar nu knapper dan toen ze SPice Girl was
Heb je nog nooit American Pie gezien?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef Parisa het volgende:
*Liep weer achter met de streetslang, maar weet na opzoeken wat een milf is.*![]()
psssst vertel eensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef Parisa het volgende:
*Liep weer achter met de streetslang, maar weet na opzoeken wat een milf is.*![]()
Je weet in ieder geval waar je je jas aan kan ophangenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Dunst (zit ze hier in rehab ofzo?... die vage kleding?)
Nee, dat is niet wat je denkt, dat zijn de vingers van de mevrouw die achter haar staat.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval waar je je jas aan kan ophangen![]()
Ik zie hem niet meer?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je denkt, dat zijn de vingers van de mevrouw die achter haar staat.
Geen idee, ik vond het wel een mooie verklaring.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Het is wel bekend dat mevrouw Dunst ervan houdt om rond te huppelen zonder bh..
Dat haar borsten rond haar middel hangen in veel films vind ze zelf geen probleem.. ik kan me best voorstellen dat dit echt is![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Geri is best n milf trouwensIk vind haar nu knapper dan toen ze SPice Girl was
Ik vind de broek helemaal geweldig!! Ik heb het al nooit op heupbroeken gehad, daar kan ik gewoon niet mee overwegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |