Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's heb ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Wl net zeggen, die van Julia was wel het ergst
Missie geslaagd hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's he ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozen
Volledig!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef ellos het volgende:
Terug naar Verkleed Partijtje
En haar kapsel matchedquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
Ik keek heel snel tijdens het naar beneden scrollen, en ik haar haar eerst niet eens herkendquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Psst. Al die Grammy foto's staan al in het vorige deel.
Dat dus.quote:
Nee vind ik ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Niets mis met die outfit, of metJohn
.
Is hij zo klein?? Hij lijkt kleinquote:
een mooie jurk....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
een soort van drollenvanger in toepasselijke kleurquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef octopussy het volgende:
een soort van drollenvanger in toepasselijke kleur![]()
Ik vind dit voor Mariah heeeeeel erg meevallen qua lelijkheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:36 schreef Aventura het volgende:
Mariah 'ik denk dat ik nog maatje 36 heb' Carey.
[afbeelding]
haar linker beenziet er ook heel freaky uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado moet toch eens een nieuwe stylist inhuren.
Ik vind ze er beiden zeer stijlvol uitzien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef Nuna het volgende:
John Legend
[afbeelding]
Tyra. Tja, je moet ervan houden. Ik vind het niet zo geslaagd.
[afbeelding]
't Kind ziet er uit als een verlepte hoer op de terugweg, djeez.quote:
Omg, die tieten zijn vierkant bijnaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
"drugs are baaad mmmmkkkkaaay.."
Nooit opgevallen dat zij zulke biggepootjes hadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:58 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado moet toch eens een nieuwe stylist inhuren.
Zijn niet getrouwd.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Johnny Depp met zijn vrouw
HAHAHAquote:
Ja, volgens mij is dat Hailey (?)quote:Op maandag 19 februari 2007 14:20 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat echt Hillary?
Niet dat zusje?
Oi, ze matchen niet!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:39 schreef cinnamongirl het volgende:
..en daar heben we Coco weer!
[afbeelding]
Dat jurkje vind ik juist erg leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Eva Mendes, ook niet echt geweldig..
[afbeelding]
jaa!quote:
Deze kun je ze niet kwalijk nemen, het was Halloween.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:59 schreef justshutup het volgende:
[afbeelding]
Paris Hilton
[afbeelding]
Lindsay lohan
Lindsay en Paris kan je alles kwalijk nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze kun je ze niet kwalijk nemen, het was Halloween.
Het schijnt dat dat de zus van Hillary is. Ik geloof iig dat ik een tijdje geleden een foto heb gezien waar 2 Hillary Duffs op stonden, waarvan 1 uitgemergelde met een vaag paardengebitquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef J-net het volgende:
Ik denk dat die hele outfit bij elkaar meer weegt dan zijzelf in totaal.
het ergste is nog dat die schoenen dé nieuwe trend moet wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt een zwerfster, eerst was het nog een soort van 'cool' om er verlept bij de lopen maar dit slaat alles. Die schoenen!![]()
Zelfs haar navel heeft siliconen... (of is ze zwanger of zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Broehahahaha Jordan in bikini
[afbeelding]
5 maanden. Ik vind het voor haar doen best meevallen ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |