Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's heb ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Wl net zeggen, die van Julia was wel het ergst
Missie geslaagd hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb de OP inderdaad net even aangepast, in plaats van de laatste foto's he ik nu een paar van de ergste uit het hele topic gekozen
Volledig!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef ellos het volgende:
Terug naar Verkleed Partijtje
En haar kapsel matchedquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
Ik keek heel snel tijdens het naar beneden scrollen, en ik haar haar eerst niet eens herkendquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado heeft nog even een struisvogel aangetrokken voor ze de deur uitging
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Psst. Al die Grammy foto's staan al in het vorige deel.
Dat dus.quote:
Nee vind ik ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus.
Niets mis met die outfit, of metJohn
.
Is hij zo klein?? Hij lijkt kleinquote:
een mooie jurk....quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
een soort van drollenvanger in toepasselijke kleurquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Dat chickie uit de OC. Wat in godsnaam heeft ze aan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |