quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef floydvisser het volgende:
denk dattik die met kiss ga halen... rechtsboven!
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef parselmouth het volgende:
[..].
En 't capeje komt inderdaad van de H&M. Van de trendafdeling, hij was bij ons in de sale, dus de kans is groot dat ie niet meer in de winkel hangt (gezien 70% van de sale is opkeplurt).
quote:
quote:
Die is idd wel leuk.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ja ik wil nog steeds die polo met die leeuw.
die kleur bruin is niet helemaal mijn smaak, maar verder ziet hij er wel ok uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ja ik wil nog steeds die polo met die leeuw.
Dat jasje is leuk!quote:
Die krulletjes!quote:
cttb? en wat kost-ie en waar gekocht?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef MazeNL het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Slimfit shirt en nog 3cm ingenomen via de coupnaden, echt cttb nu.
[afbeelding]
Cut To The Bonequote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Bolter het volgende:
[..]
cttb? en wat kost-ie en waar gekocht?
Zoiets moet ik ook nog kopen, heb eigenlijk helemaal geen nette kleren..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef MazeNL het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Slimfit shirt en nog 3cm ingenomen via de coupnaden, echt cttb nu.
[afbeelding]
I vind dat jasje ook zo leuk, maar hij is nu uitverkochtquote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef parselmouth het volgende:
Haha, komt van de Wehkamp, maar 29 euro!
Threadless shirtjes zijn leuk voor mannen
Mooie broek en mooi overhemd, waar heb je die BlueBlood broek gekocht? En wat kost ie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Yo, bitches. Vandaag 'n nieuwe BlueBlood broek gekocht.
[afbeelding]
Kleuren zijn wat 'koud' op deze foto, maar dat is te wijten aan de brakheid van mijn digicam.
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
It's Niiiice!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
Staat je gulp nou open![]()
![]()
Wel mooie broek, staat je goed
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Oh ja, gulp staat open.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
![]()
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef parselmouth het volgende:
![]()
[afbeelding]
Check die nieuwe jurkje!
Ik dacht t ook al te zien maar hield me mond maar. Ben sowieso geen fan van die pasvorm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is die niet te groot? Het lijkt nu net zo'n pannenkoekenhouder.
Nu lijkt 't net alsof ze er een pannenkoek (2 ruggen) in hebben gehesen. Onder de ceintuur oogt 't nog wel oké, maar er boven is 't m.i. geen porem. Maar iedereen z'n ding natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:04 schreef parselmouth het volgende:
Nope, het model zit precies zoals ie zou moeten zitten. Beetje baggy bovenaan en voor de rest strak. Vind het persoonlijk wel mooi, hij zou niet helemaal strak moeten zitten, dan was het ordinair geweest.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een pannenkoekenhouder?
nice! hoe duur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef BrauN het volgende:
Overhemd is trouwens ook nieuw. Slimfit overhemd van Hugo Boss.
freshcotton wrschijnlijkquote:
Damn. Heb je hen lang geleden gekocht?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:46 schreef _petjan het volgende:
Ja freshcotton, en waarschijn uitverkocht.
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef SupahFunk het volgende:
Waar haal je zo een tony bell shirt net als valerio?
slijmen is ook een vak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik vind het een erg tof jurkje, het staat je mooi parselmouth! Ik denk niet dat het voor iedereen geschikt is, maar jij kunt het goed hebben!
je kunt rustig zeggen dat alle shirts van frsh c zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Valerio werd tijdens wakker worden met valerio gesponsord door fresh cotton. Ik weet niet of dat nog zo is, maar hij heeft wel vaak tshirts aan die op die site staan/stonden.
WHHAHAHA HIHIHIHI waar heb je die gekochtquote:
hoeveel zijn de verzenkosten? naar nl ? ik heb ook wel wat leuks gezien. maar als de verzendkosten te duur zijn laat dan maa rzittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef hmmmz het volgende:
net samen met een vriend wat besteld op kidrobot.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tis nu nog een paar dagen uitverkoop..
verzendkosten naar NL zijn 20 dollarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef jovink het volgende:
[..]
hoeveel zijn de verzenkosten? naar nl ? ik heb ook wel wat leuks gezien. maar als de verzendkosten te duur zijn laat dan maa rzitten
Rare pas vorm op dat plaatje. Of die gast is totaal uitgezakt, maar dat gebruik je dan niet als model dunkt mij.quote:
So very true...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef arneaux het volgende:
Ik blijf t, zeker bij mannen, helemaal niets vinden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe levi's 511 slimfit. Hij moet nog een klein beetje uitlopen. Daarom heb ik hem wat te strak gekocht. Zodat hij dan perfect zit. Mijn nudie even steven had ik perfect zittend gekocht en die is nu eigenlijk iets te groot doordat de broek wat wijder werd.
[afbeelding]
[afbeelding]
75% van de kleden die je hier voorbij ziet kopen is inderdaad rommel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:53 schreef Thisbe het volgende:
Zie hier het failliet van de Nederlandse smaak.
Wat een armoe allemaal.![]()
Wat afschuwelijk!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe levi's 511 slimfit. Hij moet nog een klein beetje uitlopen. Daarom heb ik hem wat te strak gekocht. Zodat hij dan perfect zit. Mijn nudie even steven had ik perfect zittend gekocht en die is nu eigenlijk iets te groot doordat de broek wat wijder werd.
[afbeelding]
[afbeelding]
volkomen mee eens, wie loopt er nou in een willie wortel broekquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk!En je hebt nogal een vrouwelijk figuur in die broek.
en als hij uitgelopen is zit hij perfect en staat hij ook nog eens super. Dus nu elke avond aan doen om hem lekker uit te laten lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]die is wel erg strak bij je kont man
Maar idd, denim loopt altijd voor zo'n 5% uit
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe levi's 511 slimfit. Hij moet nog een klein beetje uitlopen.
Ze kunnen wel, maar niet zoals Stansfield ze draagt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef mister_popcorn het volgende:
hehe, eindelijk meer mensen die inzien dat wortelbroeken bij mannen echt helemaal niet kunnen, en bij 99% vd dames ook helemaal niet. Het is echt de meest debiele uitvinding sinds jaren, op misschien crocs na...
Dit ziet er echt niet uit gozer, zou hem ruilen als dat nog mogelijk is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een onzin, als je hier foto's post moet je tegen wat kritiek kunnen. Maar dat heeft hij nu ook wel genoeg gehad. Hoewel het in de mode schijnt te zijn vind ik het niet mooi, en blijkbaar ben ik niet de enige. En als je zo het topic doorkijkt is echt niet alles zo normaal mogelijk, je ziet echt veel verschillende soorten kleding.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef parselmouth het volgende:
Inderdaad, al die mensen hier die telkens weer over hun toeren gaan als er iemand eens niet komt aanzetten met een standaard chasinshirt en een 'doemaarzonormaalmogelijk' broek met lelijke washing.
Jongens in skinnyjeans zijn geil, zeker wanneer ze dus boven wat baggy zitten.
Moet je wat rek en strek oefeningen doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
en als hij uitgelopen is zit hij perfect en staat hij ook nog eens super. Dus nu elke avond aan doen om hem lekker uit te laten lopen.
Maar die broek zit hartstikke strak boven, daarom is het juist geen porem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef parselmouth het volgende:
Jongens in skinnyjeans zijn geil, zeker wanneer ze dus boven wat baggy zitten.
Hij zegt toch dat hij 'm koopt omdat de broek uitloopt, dat is zijn ervaring met andere broeken (en tevens ook de mijne) dus ik snap wel dat ie nu gewoon wat te strak zit en inderdaad, dat ziet er niet zo fijntjes uit, maar je zult zien, over tijdje zit ie perfectquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maar die broek zit hartstikke strak boven, daarom is het juist geen porem.![]()
je moet ook wel snappen hoe broeken "werken". idd iets strakker en flink stukje lopenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:50 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wat een onzin, als je hier foto's post moet je tegen wat kritiek kunnen. Maar dat heeft hij nu ook wel genoeg gehad. Hoewel het in de mode schijnt te zijn vind ik het niet mooi, en blijkbaar ben ik niet de enige. En als je zo het topic doorkijkt is echt niet alles zo normaal mogelijk, je ziet echt veel verschillende soorten kleding.
maarja, over smaak valt niet te twisten..![]()
Zelfs als ie uitgelopen is, zit ie dus 'perfect', wat dus nog steeds nauwsluitend is. Niet echt baggy van boven dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef Mikani het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij 'm koopt omdat de broek uitloopt, dat is zijn ervaring met andere broeken (en tevens ook de mijne) dus ik snap wel dat ie nu gewoon wat te strak zit en inderdaad, dat ziet er niet zo fijntjes uit, maar je zult zien, over tijdje zit ie perfect.
weinig speciaals, op zijn retour als je het mij vraagt...quote:
Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef Mikani het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij 'm koopt omdat de broek uitloopt, dat is zijn ervaring met andere broeken (en tevens ook de mijne) dus ik snap wel dat ie nu gewoon wat te strak zit en inderdaad, dat ziet er niet zo fijntjes uit, maar je zult zien, over tijdje zit ie perfect.
Dat is net wat je mooi vindt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Zelfs als ie uitgelopen is, zit ie dus 'perfect', wat dus nog steeds nauwsluitend is. Niet echt baggy van boven dus.
Inderdaad, jij wilt 'm zo hebben zitten, dus voor jou zit ie dan perfect.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Dat is net wat je mooi vindt.
Cardigan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef Luie-princes het volgende:
een ehh weet niet hoe dat heet, shirt met knoopjes met v-hals ofzo.
True.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alleen als ze het figuur ervoor hebben...
Zeg. Ik ben niet over m'n toerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef parselmouth het volgende:
Inderdaad, al die mensen hier die telkens weer over hun toeren gaan als er iemand eens niet komt aanzetten met een standaard chasinshirt en een 'doemaarzonormaalmogelijk' broek met lelijke washing.
ROFL! De broek van je zus uit de kast gepakt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
De laatste aanwinst.[afbeelding]
Lawl! Waar heb je die weg?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Da's zeker een van de betere funshirts die ik gezien heb, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem tof jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Oftie tof is bepalen wij wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |