Mwah, ik kom even kijken of er nog spannende dingen zijn gebeurd!quote:Op zondag 11 februari 2007 03:36 schreef fokkerd het volgende:
En iedereen slaapt?
Ik kom ook even kijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mwah, ik kom even kijken of er nog spannende dingen zijn gebeurd!
klopt, hier ligt ie nog op z'n buik....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:55 schreef Justhenk het volgende:
Huub kan wel platjes hebben, hij loopt me daar te krabben. Hij kan blijkbaar niet slapen :p
Vind ik nou ook! Doen we een rondje?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik kom ook even kijken.
maar jij bent er
spannend genoeg
Dit is brainless hoor, kijk maar naar het behang. Huub ligt naast Syl, dat is dat bed met die knuffelbeer aan de linkerkant.quote:Op zondag 11 februari 2007 04:26 schreef fokkerd het volgende:
[..]
klopt, hier ligt ie nog op z'n buik....
[afbeelding]
en hier weer op z'n zij...
[afbeelding]
Uitwerking van de chineese thee misschien?quote:Charmian - zondag 11 februari 2007 @ 09:43
Het gaat niet goed met zdngmw, ze is in één uur tijd al 3 keer naar de wc geweest
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?quote:Op zondag 11 februari 2007 08:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit is brainless hoor, kijk maar naar het behang. Huub ligt naast Syl, dat is dat bed met die knuffelbeer aan de linkerkant.
Bates slaapt natuurlijk nog steeds in de "master bedroom" maar hij is vannacht wel een hele tijd zijn bed uitgeweest, maar niet in de grote slaapkamer te zien geweest..... ben heel benieuwd wat hij al die tijd gedaan heeft.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:59 schreef PokerJoker het volgende:
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?
[afbeelding]
En ook drie keer op de weegschaal. de thee van haar is ws druk bezig.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:43 schreef Charmian het volgende:
Het gaat niet goed met zdngmw, ze is in één uur tijd al 3 keer naar de wc geweest![]()
![]()
Damn dan heb je echt veel te veel gesnoept: als je iedere keer op de weegschaal gaat staan als je naar het toilet bent geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 10:05 schreef blomst het volgende:
En ook drie keer op de weegschaal. de thee van haar is ws druk bezig.
Daar word je wel heel dik van lijkt mequote:Op zondag 11 februari 2007 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Die thee is overigens nog troep ook, als je dat te lang gebruikt poep je nooit meer
Misschien komt Patty B. dan in DGK een klysma doen??quote:Op zondag 11 februari 2007 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Au dat zal zeer doen
Getverdegetver en dan in een vergiet bekijken wat er in zit.quote:Leandra - zondag 11 februari 2007 @ 10:13
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Au dat zal zeer doen
Misschien komt Patty B. dan in DGK een klysma doen??
Ik heb het ook gemist. Brian terug gegeven met een grote bek geloof ikquote:Op zondag 11 februari 2007 10:18 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand me effe bijpraten over hoe ons huubke z'n koffers terug heeft gekregen (geen zin om oude topiques door te lezen)
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".quote:Maanvis - zondag 11 februari 2007 @ 10:18
kan iemand me effe bijpraten over hoe ons huubke z'n koffers terug heeft gekregen (geen zin om oude topiques door te lezen)
Mijn dank is groot en oneindigquote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".
Daarna is hij alleen de koffers gaan halen, hij werd daarbij nogal hyper en sprak tegen zichzelf, lachte hysterisch, trapte de resten van de sneeuwpop blablabla.
Vervolgens heeft hij een brief in de cp-koffer van Huub gedaan met de tekst: nooit meer naar huis ole ole.
De koffers lagen buiten op de jacuzzie en daar kon Huub zijn koffers (samen met alle anderen) halen
Enne niet zo lui zijn he wat terug lezen betreft![]()
volgens mij mag john de mol patty b niet, en ze zit bij sbs.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Getverdegetver en dan in een vergiet bekijken wat er in zit.
He bah moet nog ontbijten
Huub was nuchter, is net twee dagen terug en kan zich geen misstappen permitteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Toch raad ik je aan ff terug te lezen.
Want de verhouding Brian vs Huub was toch wazig.
De commentaren van de Cossers is best interessant.
Zoals bv Scanman die goede kritieken op Huub gaf en ook hoe anderen hier tegen aan kijken.
Want Huub leek luisterend en meegaand. Is dat zijn tactiek of toch een zwakmoment?
Mijn dank ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn dank is groot en oneindigEn die tien site staat het inderdaad ook op, maar dat lijkt net alsof ik de Tina zit te lezen ofzo
Mocht je zin hebben in de commentaren van de Cossers:quote:Mijn dank ook.
Veel duidelijker dan wat er op de talpa site staat.
tellen die 2 jaar trouwens vanaf de eerste dag dat hij erin zat gewoon door of worden de periodes dat ie er uit was in mindering gebracht?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:50 schreef pronkjewail het volgende:
Huub heeft gewoon heel erg goed door dat hij nog bijna 2 jaar in dit huis moet zitten. Hij kan Brian nu wel over de zeik helpen maar dan komt er een andere bewoner voor terug en dat is niet handig voor het spel. Je moet mensen wegstemmen, niet laten wegsturen door geweld.
Huub is goed en doordacht bezig. Een echte winnaar!
quote:
Heb even een zeer goed gesprek met hem gevoerd en gezegd dat hij best een borreltje mee mag nemen. Tis tenslotte spannendquote:Op zondag 11 februari 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hiya, big ups dude! Dus de brug had-ie nu wel uitgecheckt?
Ik hoop wel dat er vandaag nog een nieuwe bewoner in komt, al zal dat niet NL zijn dan.
Goedemorgen!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".
Daarna is hij alleen de koffers gaan halen, hij werd daarbij nogal hyper en sprak tegen zichzelf, lachte hysterisch, trapte de resten van de sneeuwpop blablabla.
Vervolgens heeft hij een brief in de cp-koffer van Huub gedaan met de tekst: nooit meer naar huis ole ole.
De koffers lagen buiten op de jacuzzie en daar kon Huub zijn koffers (samen met alle anderen) halen
Enne niet zo lui zijn he wat terug lezen betreft![]()
Klopt inderdaad!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:08 schreef noa84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Volgens mij stond er op het briefje 'Welcome home Huub'.
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben in de commentaren van de Cossers:
va COS 385 pagina 6, begint de story van het terughalen van de koffers.
Ik vind het wel goed dat ie brian een beetje probeert te sussen. Want op die manier speel je alleen maar de nege(e)rhoer tegen brian uit omdat die 2 goed met elkaar omgaan.. vervolgens brokkelt het hele groepje rondom natasha af en wordt huub of bart de uiteindelijk winnaarquote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.![]()
Dat was omdat hij Brian naar de mond praatte, en het niet duidelijk werd of hij wat hij zei echt meende of dat hij Brian van binnen compleet uitlachte.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.![]()
Ok, omdat Huub gelijk begon te zingen Nooit meer naar huis, dacht ik dat dat er stond.quote:Goedemorgen!
Volgens mij stond er op het briefje 'Welcome home Huub'.
Ik had het idee dat het taktiek was van Huub eerst ff laten gaan, want hij zit er tenslotte pas 1 dag in weer. Hij gaat nog wel knallen, ik vond het een goed doordachte aktie van Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hoe lang die kunnen blijven maffenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
liggen die luie varkens nou nóg te slapen?
hij heeft wel ff over 5 uur zn blog bijgewerktquote:Op zondag 11 februari 2007 09:59 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?
[afbeelding]
Heeft zij kinderen ??? Oeps, bijna vergetenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft gistern aangekondigd dat ze tot een uur of half 1 bleef liggen, omdat gisteren Huub zo lang bleef liggen en er mee wegkomt.
Later zei ze wel dat het moeilijk voor haar zou worden omdat ze thuis voor de kinderen ook altijd vroeg op moet.
Ja, is wel grappig want dan heeft ze daar alleen zichzelf mee (bewoners en streamers zullen er juist blij mee zijn)quote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft gistern aangekondigd dat ze tot een uur of half 1 bleef liggen, omdat gisteren Huub zo lang bleef liggen en er mee wegkomt.
Later zei ze wel dat het moeilijk voor haar zou worden omdat ze thuis voor de kinderen ook altijd vroeg op moet.
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef Carlaa het volgende:
als de DGK-Red meeleest.. hoe laat komen de nieuwe bewoners? Err.. dat is te direct.. ik bedoel.. hoe laat moeten we zéker op de streams letten?
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat het waarschijnlijk wel slim was. Een dronken Huub had misschien anders gereageerd.
maar goed ik heb het voorval niet gezien.
heeft hij er nog wat over gezegd tegen Syl?
Klopt, dat was inderdaad verontrustend! Het leek wel of ie nu al in Brrr's gladde praatjes getrapt was...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.
Er moet hem snel duidelijk gemaakt worden dat hij er niet moet intrappen, dat hij niet moet vergeten wat hij tijdens zijn ' vakantie' heeft gezien en gehoord. Mooie gladde praatjes maar dan....
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.
Er moet hem snel duidelijk gemaakt worden dat hij er niet moet intrappen, dat hij niet moet vergeten wat hij tijdens zijn ' vakantie' heeft gezien en gehoord. Mooie gladde praatjes maar dan....
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.
Ja wie weet. Het zou ook zo kunnen zijn dat hij Natasia opeens ook begrijpt en haar 'eigen ik' door de facade heen zietquote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.
Daar zit wel wat in ja, maar misschien past dit helemaal in zijn taktiek op dit moment. Ik weet het verder ook niet hoor, het zijn zo mijn gedachtenspinsels.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:51 schreef noa84 het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Misschien houdt hij enige reserve ook naar Sylvia, bedoel ze was toch de laatste dagen vrij openlijk naar Brian.quote:Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Dan is ie wel heel naief en heeft ie dus in zijn 'vakantie' niets geleerd. Dat gaat namelijk nooit van zijn leven gebeuren en dat kan hij weten. Hij kan beter 1 van de 2 met fysiek geweld of met 24 uur eruit werken zodat de ander eruit gestemd kan worden. Gezien de screenings, krijg je er nooit zo'n sterk persoon meer voor terug en die heeft altijd minder kans om te binden.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
He bah. Dan had hij wel anders gereageert tegen Syl.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Precies. Erg verontrustend dit.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:51 schreef noa84 het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Ik wil zo graag anders geloven, maar ben er ook bang vanquote:Het lijkt er op dat Scan gelijk heeft, dat hij er in trapt.
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef pronkjewail het volgende:
-knip-
Denk ik dat Huub Brian nu mag? HELL NO!
Ik hoop echt dat ie dat niet vergeten is...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.
Dat is Huub niet vergeten; het is een clever mannetje. Maar goed, gissen is missen!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ie dat niet vergeten is...
Kan me ook niet voorstellen dat hij nu helemaal 'om' is wat Brian betreft, hij is de beelden echt niet vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.
Op zondag, mogen ze uitslapen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef raggende_annie het volgende:
op de tien site staat onder het kopje regels het volgende
# De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
tijd om ze wakker te maken als je het mij vraagt
Dat denk ik ook regelmatig, z'n afkeer nam telkens weer de overhand. Nu is Brian een ander kopje thee maar het zegt veel over Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:04 schreef pronkjewail het volgende:
Huub is ook geregeld positief over Nathanael geweest, zonder het echt te menen.
waarom zetten ze dat dr dan niet bij. nu ben ik helemaal van m'n apropoquote:
In het weekend zijn ze ""vrij" wat bereft het uitslapen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef raggende_annie het volgende:
op de tien site staat onder het kopje regels het volgende
# De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
tijd om ze wakker te maken als je het mij vraagt
Het is zondag, wij slapen eindelijk ook een keer uitquote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef Carlaa het volgende:
als de DGK-Red meeleest.. hoe laat komen de nieuwe bewoners? Err.. dat is te direct.. ik bedoel.. hoe laat moeten we zéker op de streams letten?
Dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het is zondag, wij slapen eindelijk ook een keer uit![]()
![]()
![]()
Dat kan niet hoor!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jahaa, maar nu zijn we wakkerquote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
elk moment dat huub wakker is?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:18 schreef noa84 het volgende:
[..]
Jahaa, maar nu zijn we wakker![]()
Dusse... zijn er nog momenten vandaag dat we zeker naar de streams moeten kijken?
Je vergeet nog dat ze net begon over 'handjes wassen'...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef Dogga het volgende:
OMG DIT MEEN JE NIET
om half 1 in de ochtend net wakker geworden meld natasia tegen bart dat hij de bril niet naar beneden heeft gedaan
KInderachtig!!!
Dat was nog niet half zo erg als het inzetten van het Wilhelmusquote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef Dogga het volgende:
OMG DIT MEEN JE NIET
om half 1 in de ochtend net wakker geworden meld natasia tegen bart dat hij de bril niet naar beneden heeft gedaan
KInderachtig!!!
productie.....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Plas water onder het bed, werk aan de winkel voor de redactie.![]()
Wie weet, maar Sylvia heeft gisteravond wel van het water geproefd...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Salmonella in de jacuzzi.
Heeft Amanda echt in bad gepoept?
Zit er écht salmonella in de jacuzzi? Das niet best voor Syl!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wie weet, maar Sylvia heeft gisteravond wel van het water geproefd...![]()
Ow ja, stom.quote:
Wij verbazen ons over iedereenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, blijven jullie je ook verbazen over Natasia?
Hai Welkom Trudie!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:06 schreef trudietje het volgende:
Hoi, lees al een hele tijd mee heb me nu ook maar geregistreert kan ik ook mee babbelen.
Ik denk dat huub tegen syl er niks over zegt omdat die weet dat familie van brian meekijkt en hij alles in brieven krijgt.Als hij doet of die brian nu begrijpt krijgt brian dat op zeker in 1 van zijn brieven te horen.Huub is geen domme jongen die heeft zijn tactiek denk ik heel goed bedacht.
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Salmonella in de jacuzzi.
Heeft Amanda echt in bad gepoept?
Hebben jullie nooit zin om gif in het voedsel van bepaalde bewoners te doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verbazen ons over iedereen![]()
Ah, ok.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef happyme28 het volgende:
Vraag me af wat Amanda leest, want het is niet de brief van haar ex. Het is geschreven met de hand op DGK papier, de brief van haar ex wat getyped en gewoon op wit papier. Misschien heeft ze een brief terug geschreven en leest ze die nog eens door??
Wij verzinnen het gif, (oh nee, in dit geval jij....) en de productie doet het erinquote:
Natasia zei salmonellaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
elk moment dat huub wakker is?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verzinnen het gif, (oh nee, in dit geval jij....) en de productie doet het erin![]()
Ik zou dit idee overigens niet in een vergadering naar voren halen.....![]()
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verbazen ons over iedereen![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?![]()
Goed luisterenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
OEH, dat hoofd van Natasia!! Dat Amoebe aan Syl vraagt om de brief die ze ex heeft geschreven nog eens te lezen![]()
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef Carlaa het volgende:
klonk een beetje als Roseanne die het Amerikaanse Volkslied zong .... http://www.youtube.com/watch?v=pK8z8oWERMk
Mag ik vandaag nog genieten van mn ultieme vrijheid ? Of moet ik gedwongen wachten op wat komen gaat ?quote:
he zeik niet zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.
Verbaas ik me zelf ook regelmatig over
Goed lezenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Goed luisterenHet was een brief die Amanda zelf vanmorgen heeft geschreven aan haar (ex)vriend. Maar inderdaad, Natasia was 'not amused'.
Lol. Wat hebben we het toch zwaar he zusje van me.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik vandaag nog genieten van mn ultieme vrijheid ? Of moet ik gedwongen wachten op wat komen gaat ?
Het is een verslaving. Kunnen we niets aan doen. Het begon al in 1999.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.
Verbaas ik me zelf ook regelmatig over
Natasia had het over salmonella.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?
Oh ja, was een beetje kromme zin die je schreef vandaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goed lezenDat was precies wat ik schreef
![]()
ik moet je even corrigeren, het is: Amanda is een heel domme hoer.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef Justhenk het volgende:
Amandel is een hele domme hoerrr..
Daar zal DGK-REDACTIE vast wel rekening mee houden blomstquote:Op zondag 11 februari 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe bewoners niet vandaag komen, heb wat anders te doen, maandag rond koffietijd komt mij beter uit.
Het heeft ook lang geduurd voordat NL kwam na de exit van Nicolaas. Huub kwam weer snel na Eveline. Ze wisselen wat af en bekijken het ook tv-technisch neem ik aan. Ze hinten wel op de tien-site, maar of er vandaag inderdaad een bewoner komt ....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komen er eindelijk nieuwe bewoners? Kunnen jullie niemand vinden ofzo? De vorige keer stond er al knap snel een nieuwe op de stoep, maar Ilona en Nathanael zijn inmiddels al weer een aardig tijdje weg en nog steeds niet vervangen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, het zou ook een grap zijn als de bewoners wakker worden en dat er dan een nieuwe bewoner in een bed ligt. Dat de nieuwe bewoner midden in de nacht binnen komt.
Dat verwacht ik gewoon van ze.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zal DGK-REDACTIE vast wel rekening mee houden blomst![]()
Denk dat ze eerst wilden wachten of Huub weer terug zou komen. Die terugkeer wilden ze vast zonder anderen doen en even de tijd geven. Vandaag of morgen komen er vast 2 nieuwe bewoners bijquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komen er eindelijk nieuwe bewoners? Kunnen jullie niemand vinden ofzo? De vorige keer stond er al knap snel een nieuwe op de stoep, maar Ilona en Nathanael zijn inmiddels al weer een aardig tijdje weg en nog steeds niet vervangen.
Dat is meer iets voor BB vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, het zou ook een grap zijn als de bewoners wakker worden en dat er dan een nieuwe bewoner in een bed ligt. Dat de nieuwe bewoner midden in de nacht binnen komt.
Dat is masochisme.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
Is naast zdngmw liggen ook fysiek geweld ?
En toch vraag ik me af wat de reacties hier op die bimbo zouden zijn als ze in het begin niet meteen begiftigd was door zdngmw. Ik heb vanochtend ff naar de herhalingen van de tvuitzendingen zitten liggen kijken, maar ik denk dat als het HISclubje haar iets meer aandacht had gegeven zij daar naar toe getrokken zou zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik moet je even corrigeren, het is: Amanda is een heel domme hoer.
Maakt toch nix uit, goor blijft ze tochquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef noa84 het volgende:
Zit Snollie nou al weer van alles op haar gezicht te smeren, terwijl ze nog niet eens gedoucht heeft?
Ik dacht laatst al aan een Fake van een Amoebe die haar make up doet, in de spiegel kijkt, en Nasty in het spiegelbeeld ziet.. maar kon de juiste 'foto's niet vindenquote:
Precies + het feit dat ze rekening moeten houden met de uitzendingen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst wilden wachten of Huub weer terug zou komen. Die terugkeer wilden ze vast zonder anderen doen en even de tijd geven. Vandaag of morgen komen er vast 2 nieuwe bewoners bij![]()
Ze moest eerste alle make up er nog afhalen van gisteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef noa84 het volgende:
Zit Snollie nou al weer van alles op haar gezicht te smeren, terwijl ze nog niet eens gedoucht heeft?
nee dat geloof ik zelf niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af wat de reacties hier op die bimbo zouden zijn als ze in het begin niet meteen begiftigd was door zdngmw. Ik heb vanochtend ff naar de herhalingen van de tvuitzendingen zitten liggen kijken, maar ik denk dat als het HISclubje haar iets meer aandacht had gegeven zij daar naar toe getrokken zou zijn.
Zware weekopdrachtquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat ze vandaag wasknijpers mogen maken...................hoop doet leven
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
tot later popjes, poepies, mijn mensjes............................ik ga even boxen en lees straks terug
Nena's moeder zei nog bij vetrek:"Geef Brian er van langs he". Vervolgens was ze gelijk bevriend met Brian.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat geloof ik zelf niet.
Ze kreeg aandacht en vergeet niet dat ze zich donders goed bewust was warom nena er uit moest. Ik geloof niet dat ze helemaal niets van het programma wist.
Vretenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Schoonmake is zdngmw haar 2e natuur, wat zou haar 1e zijn dan?![]()
Ze heeft al vaak genoeg haar mond voorbij gepraat, dat ze weer iets gezien had...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
k geloof niet dat ze helemaal niets van het programma wist.
Echt waar, echt waar...............het ruikt echt heel raar...........................quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
"hallo meneer de uil, mijn onderbroek is vuil"...
Mijn kat schrok zich te pletter. Hij ligt me nu heel vuil aan te kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef Carlaa het volgende:
klonk een beetje als Roseanne die het Amerikaanse Volkslied zong .... http://www.youtube.com/watch?v=pK8z8oWERMk
Ja, da's echt jammer, hebben we overdag nog maar twee streams, zijn ze ook altijd op 1 onderwerp gerichtquote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Redactiehie, toe nou ff, graag 1 stream op de keuken en 1 stream op de slaapkamer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Mijn kat schrok zich te pletter. Hij ligt me nu heel vuil aan te kijken![]()
Ze zijn weer lekker bezig. Gisteren ook al de halve dag poort en villa op S3 en S4.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Redactiehie, toe nou ff, graag 1 stream op de keuken en 1 stream op de slaapkamer.
Ja maar zo uitgekookt zal ze toch niet zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nena's moeder zei nog bij vetrek:"Geef Brian er van langs he". Vervolgens was ze gelijk bevriend met Brian.
Zij is niet zuiver. Zij doet alles over Nena haar rug heen.
Ik denk dus dat je gelijk hebt.
Om 16.00 uur pas weer 4 streams, is al dagen zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker bezig. Gisteren ook al de halve dag poort en villa op S3 en S4.![]()
Er zijn toch drie stylistes voor Sylvia langsgeweest?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Haal een keer leuk uit en laat een stylist langkomen. Zet ze er allemaal eens echt voordelig op.
en ook nog schreeuwen dat hij een Blauwe plek heeft ala NLquote:Op zondag 11 februari 2007 12:54 schreef Marrije het volgende:
LOL die HUUB!!! Natasia mept m met een spijkerbroeh en Huub valt meteen neer AUUUU MIJN BEEEEN
Ja, die hebben alleen gezegd wat ze niet meer aan mocht, maar ze heeft er niets bijgekregen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef noa84 het volgende:
[..]
Er zijn toch drie stylistes voor Sylvia langsgeweest?
Idd, ben trouwens benieuwd wat Snollie aantrekt vandaag, wrs weer zo'n ''achter het CS'' jurkje.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Huub en Sylvia moeten ook nodig leuke kleren hebben!
Die zien er eigenlijk standaard niet echt leuk gekleed uit. Zo nu en dan eens een leuke dag, een leuk moment, maar het is minimaal. Daar kan dan toch wel eens budget aan besteed worden? Haal een keer leuk uit en laat een stylist langkomen. Zet ze er allemaal eens echt voordelig op.
( dat truitje van Huub staat hem niet! )
Ah, ok, daar heeft ze dan niet veel aan, nee...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, die hebben alleen gezegd wat ze niet meer aan mocht, maar ze heeft er niets bijgekregen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
Fysiek geweld gebruikt door Zdngmw eruit met dat mens.
Die voelt zich vast wat eenzaam op het moment.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef Lieve het volgende:
Heeft brainless last van een zondagmorgenhumeur? Op zondagmiddag?
Ik Hoop het heel erg!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die voelt zich vast wat eenzaam op het moment.
Ja,quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef U96 het volgende:
Zdngmw, op onze vernieuwde vriendschap (Huub)
Ben ik de enige die er geen reet van geloofd?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef U96 het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef U96 het volgende:
One Big Happy Family.....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze allemaal ENG lief voor elkaar, griezelig gewoon.![]()
![]()
![]()
Hoelang zou dat duren, 5 minuten, 10 minuten ????quote:
Ja, wat dat betreft is het wel leuk dat Bart de laatste nachten beneden is gaan slapenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die voelt zich vast wat eenzaam op het moment.
Omdat hij zo moe wordt van het gezever van brainless.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
waarom slaapt Bert tegenwoordig niet meer in de masterbedroom?
Het moment bepaalt schatje.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er geen reet van geloofd?
Zou jij naar psychopaat brianles willen liggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
Als dat Bart zou overkomen zou hij in één keer weg zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "In 1 week heeft mijn beste vriendin, mijn vriend en mijn moeder me laten zitten"
troost je .... je bent niet de enigstequote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft zij kinderen ??? Oeps, bijna vergeten![]()
Goh hoe kan dat nou..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
edit: dubbel
natuurlijk niet, maar hoe heeft hij dit dan met Briaan besproken?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou jij naar psychopaat brianles willen liggen.
Volgens mij had ie zo'n smoes dat ie lekker breeduit wilde liggen ofzo. Ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren als er nieuwe bewoners komen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar hoe heeft hij dit dan met Briaan besproken?
nietquote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon NOT.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
Daarom roept zdngmw zo vaak DOESS tegen hem, schreef een medefokker pas ergensquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom roept zdngmw zo vaak DOESS tegen hem, schreef een medefokker pas ergens
Nou we het toch over stinken hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet gehoord, dus ik denk dat je het heb gedroomd!! En je weet dromen zijn bedrogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Nou we het toch over stinken hebben...
Op mijn netvlies staat het beeld van Sylvia en Bart die het erover hebben dat ze nog steeds niet kunnen wennen aan de geur (stank zeiden ze eigenlijk) van Natasia. Ze vinden haar stinken, dus...
Dan nu mijn vraag: was dit echt of heb ik dit gedroomd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Nou we het toch over stinken hebben...
Op mijn netvlies staat het beeld van Sylvia en Bart die het erover hebben dat ze nog steeds niet kunnen wennen aan de geur (stank zeiden ze eigenlijk) van Natasia. Ze vinden haar stinken, dus...
Dan nu mijn vraag: was dit echt of heb ik dit gedroomd?
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een verslaving. Kunnen we niets aan doen. Het begon al in 1999.
Nena, Sylvia en Ilona.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef pluisje78 het volgende:
wat staat er eigenlijk op huub zijn tatoo
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil iedere zondag een geestelijke uitnodigen
zal ook door dr ex komen misschien ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Doet Amanda nu ook al moeilijk met aankleden??? Ze hebben op haar zitten inpraten zeker.
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Doet Amanda nu ook al moeilijk met aankleden??? Ze hebben op haar zitten inpraten zeker.
Jullie houden de verslaving in stand idd. Gelukkig zijn de streams gratis.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?![]()
Zdngmw is ook nog in slaapkamer he. Zo gauw zij weg is gaan die tieten los.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmmquote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie houden de verslaving in stand idd. Gelukkig zijn de streams gratis.
Of heeft Natasia er op zitten hameren dat ze al die 'lekkere dingen' niet moet laten zien (lees: voor de Playboy moet bewaren)quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmm![]()
wie niet vragen worden blijkbaar in de GK erg overgeslagen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Die zien er eigenlijk standaard niet echt leuk gekleed uit. Zo nu en dan eens een leuke dag, een leuk moment, maar het is minimaal. Daar kan dan toch wel eens budget aan besteed worden? Haal een keer leuk uit en laat een stylist langkomen. Zet ze er allemaal eens echt voordelig op.
En daar waren jullie nog helemaal niet mee bezig natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmm![]()
Volgens Natasia voelt ze zich vandaag oprecht zo goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
-knip-
On topic:
Wat is Natasia té vrolijk tegen huub!
Dat laatste woord lees ik dus ook al steeds, als iemand masterbedroom schrijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef demins het volgende:
Brian ziet er een beetje afgetrokken uit! Het zijn zeker zware nachten, alleen in de masturbeerroom...
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar waren jullie nog helemaal niet mee bezig natuurlijk.
Op zich geen slecht adviesquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of heeft Natasia er op zitten hameren dat ze al die 'lekkere dingen' niet moet laten zien (lees: voor de Playboy moet bewaren)
inderdaad dat zuurstoktruitje van huub !!! ik had de hoop dat dat ding al vernietigd was maar neequote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Volgens Natasia voelt ze zich vandaag oprecht zo goed.
![]()
Huub zijn idee over een geestelijke... Misschien achter de schermen maar niet ervoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.![]()
Zegt dat nu iets over jou dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste woord lees ik dus ook al steeds, als iemand masterbedroom schrijft.
der babydoll ..........maar dan andersom !!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, ben trouwens benieuwd wat Snollie aantrekt vandaag, wrs weer zo'n ''achter het CS'' jurkje.
Neem je Brian even mee? Die kan het je nl zo leren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, weer met van die opgetrokken wenkbrauwenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
Dat gezicht van Brian straalt echt uit: maak je niet druk om mij ik vermaak me prima alleen.
Tja, als je een dag vantevoren te horen krijgt dat hij en Natasia de twee grootste huichelaars in het huis zijn en beter kunnen gaan emigreren als ze naar buiten komen dan slaap je niet zo lekker meer denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
Dat gezicht van Brian straalt echt uit: maak je niet druk om mij ik vermaak me prima alleen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
slaat i wel es een pagina om eigenlijk ?
Ik denk niet dat die waarheid als een koe aankomt, noch bij Natasia, noch bij Brian.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Wireless het volgende:
Tja, als je een dag vantevoren te horen krijgt dat hij en Natasia de twee grootste huichelaars in het huis zijn en beter kunnen gaan emigreren als ze naar buiten komen dan slaap je niet zo lekker meer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |