Ja, wat dat betreft is het wel leuk dat Bart de laatste nachten beneden is gaan slapenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die voelt zich vast wat eenzaam op het moment.
Omdat hij zo moe wordt van het gezever van brainless.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
waarom slaapt Bert tegenwoordig niet meer in de masterbedroom?
Het moment bepaalt schatje.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er geen reet van geloofd?
Zou jij naar psychopaat brianles willen liggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
Als dat Bart zou overkomen zou hij in één keer weg zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "In 1 week heeft mijn beste vriendin, mijn vriend en mijn moeder me laten zitten"
troost je .... je bent niet de enigstequote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft zij kinderen ??? Oeps, bijna vergeten![]()
Goh hoe kan dat nou..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
edit: dubbel
natuurlijk niet, maar hoe heeft hij dit dan met Briaan besproken?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou jij naar psychopaat brianles willen liggen.
Volgens mij had ie zo'n smoes dat ie lekker breeduit wilde liggen ofzo. Ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren als er nieuwe bewoners komen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar hoe heeft hij dit dan met Briaan besproken?
nietquote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon NOT.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef tipsch het volgende:
Daarom roept zdngmw zo vaak DOESS tegen hem, schreef een medefokker pas ergensquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom roept zdngmw zo vaak DOESS tegen hem, schreef een medefokker pas ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |