hij heeft wel ff over 5 uur zn blog bijgewerktquote:Op zondag 11 februari 2007 09:59 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?
[afbeelding]
Heeft zij kinderen ??? Oeps, bijna vergetenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft gistern aangekondigd dat ze tot een uur of half 1 bleef liggen, omdat gisteren Huub zo lang bleef liggen en er mee wegkomt.
Later zei ze wel dat het moeilijk voor haar zou worden omdat ze thuis voor de kinderen ook altijd vroeg op moet.
Ja, is wel grappig want dan heeft ze daar alleen zichzelf mee (bewoners en streamers zullen er juist blij mee zijn)quote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft gistern aangekondigd dat ze tot een uur of half 1 bleef liggen, omdat gisteren Huub zo lang bleef liggen en er mee wegkomt.
Later zei ze wel dat het moeilijk voor haar zou worden omdat ze thuis voor de kinderen ook altijd vroeg op moet.
lolquote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef Carlaa het volgende:
als de DGK-Red meeleest.. hoe laat komen de nieuwe bewoners? Err.. dat is te direct.. ik bedoel.. hoe laat moeten we zéker op de streams letten?
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat het waarschijnlijk wel slim was. Een dronken Huub had misschien anders gereageerd.
maar goed ik heb het voorval niet gezien.
heeft hij er nog wat over gezegd tegen Syl?
Klopt, dat was inderdaad verontrustend! Het leek wel of ie nu al in Brrr's gladde praatjes getrapt was...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.
Er moet hem snel duidelijk gemaakt worden dat hij er niet moet intrappen, dat hij niet moet vergeten wat hij tijdens zijn ' vakantie' heeft gezien en gehoord. Mooie gladde praatjes maar dan....
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was het hele verontrustende. Ik vond het al een slechte taktiek als dat het was, maar met Syl sprak hij er over alsof hij begreep wat Brian bedoelde, dat het een diepe jongen was en echt wel goed was. En vervolgens concludeerde: 'Maar met wie moet ik dan ruzie maken?'.
Er moet hem snel duidelijk gemaakt worden dat hij er niet moet intrappen, dat hij niet moet vergeten wat hij tijdens zijn ' vakantie' heeft gezien en gehoord. Mooie gladde praatjes maar dan....
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.
Ja wie weet. Het zou ook zo kunnen zijn dat hij Natasia opeens ook begrijpt en haar 'eigen ik' door de facade heen zietquote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het een taktiek is van Huub om Brian aan zijn kant te krijgen met als gevolg éérst Natasia eruit zien te werken.
Daar zit wel wat in ja, maar misschien past dit helemaal in zijn taktiek op dit moment. Ik weet het verder ook niet hoor, het zijn zo mijn gedachtenspinsels.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:51 schreef noa84 het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Misschien houdt hij enige reserve ook naar Sylvia, bedoel ze was toch de laatste dagen vrij openlijk naar Brian.quote:Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Dan is ie wel heel naief en heeft ie dus in zijn 'vakantie' niets geleerd. Dat gaat namelijk nooit van zijn leven gebeuren en dat kan hij weten. Hij kan beter 1 van de 2 met fysiek geweld of met 24 uur eruit werken zodat de ander eruit gestemd kan worden. Gezien de screenings, krijg je er nooit zo'n sterk persoon meer voor terug en die heeft altijd minder kans om te binden.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
He bah. Dan had hij wel anders gereageert tegen Syl.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:50 schreef NS het volgende:
[..]
Precies. Erg verontrustend dit.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:51 schreef noa84 het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie niet zo over Brian tegen Sylvia te praten...
Ik wil zo graag anders geloven, maar ben er ook bang vanquote:Het lijkt er op dat Scan gelijk heeft, dat hij er in trapt.
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef pronkjewail het volgende:
-knip-
Denk ik dat Huub Brian nu mag? HELL NO!
Ik hoop echt dat ie dat niet vergeten is...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.
Dat is Huub niet vergeten; het is een clever mannetje. Maar goed, gissen is missen!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ie dat niet vergeten is...
Kan me ook niet voorstellen dat hij nu helemaal 'om' is wat Brian betreft, hij is de beelden echt niet vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, Huub weet als geen ander watvoor linkmiegel Brian is.
Op zondag, mogen ze uitslapen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef raggende_annie het volgende:
op de tien site staat onder het kopje regels het volgende
# De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
tijd om ze wakker te maken als je het mij vraagt
Dat denk ik ook regelmatig, z'n afkeer nam telkens weer de overhand. Nu is Brian een ander kopje thee maar het zegt veel over Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:04 schreef pronkjewail het volgende:
Huub is ook geregeld positief over Nathanael geweest, zonder het echt te menen.
waarom zetten ze dat dr dan niet bij. nu ben ik helemaal van m'n apropoquote:
In het weekend zijn ze ""vrij" wat bereft het uitslapen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef raggende_annie het volgende:
op de tien site staat onder het kopje regels het volgende
# De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
tijd om ze wakker te maken als je het mij vraagt
Het is zondag, wij slapen eindelijk ook een keer uitquote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef Carlaa het volgende:
als de DGK-Red meeleest.. hoe laat komen de nieuwe bewoners? Err.. dat is te direct.. ik bedoel.. hoe laat moeten we zéker op de streams letten?
Dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het is zondag, wij slapen eindelijk ook een keer uit![]()
![]()
![]()
Dat kan niet hoor!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jahaa, maar nu zijn we wakkerquote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
![]()
elk moment dat huub wakker is?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:18 schreef noa84 het volgende:
[..]
Jahaa, maar nu zijn we wakker![]()
Dusse... zijn er nog momenten vandaag dat we zeker naar de streams moeten kijken?
Je vergeet nog dat ze net begon over 'handjes wassen'...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef Dogga het volgende:
OMG DIT MEEN JE NIET
om half 1 in de ochtend net wakker geworden meld natasia tegen bart dat hij de bril niet naar beneden heeft gedaan
KInderachtig!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |