Mwah, ik kom even kijken of er nog spannende dingen zijn gebeurd!quote:Op zondag 11 februari 2007 03:36 schreef fokkerd het volgende:
En iedereen slaapt?
Ik kom ook even kijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mwah, ik kom even kijken of er nog spannende dingen zijn gebeurd!
klopt, hier ligt ie nog op z'n buik....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:55 schreef Justhenk het volgende:
Huub kan wel platjes hebben, hij loopt me daar te krabben. Hij kan blijkbaar niet slapen :p
Vind ik nou ook! Doen we een rondje?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik kom ook even kijken.
maar jij bent er
spannend genoeg
Dit is brainless hoor, kijk maar naar het behang. Huub ligt naast Syl, dat is dat bed met die knuffelbeer aan de linkerkant.quote:Op zondag 11 februari 2007 04:26 schreef fokkerd het volgende:
[..]
klopt, hier ligt ie nog op z'n buik....
[afbeelding]
en hier weer op z'n zij...
[afbeelding]
Uitwerking van de chineese thee misschien?quote:Charmian - zondag 11 februari 2007 @ 09:43
Het gaat niet goed met zdngmw, ze is in één uur tijd al 3 keer naar de wc geweest
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?quote:Op zondag 11 februari 2007 08:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit is brainless hoor, kijk maar naar het behang. Huub ligt naast Syl, dat is dat bed met die knuffelbeer aan de linkerkant.
Bates slaapt natuurlijk nog steeds in de "master bedroom" maar hij is vannacht wel een hele tijd zijn bed uitgeweest, maar niet in de grote slaapkamer te zien geweest..... ben heel benieuwd wat hij al die tijd gedaan heeft.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:59 schreef PokerJoker het volgende:
Dat is brian bates ja, hij schrok om 3 uur wakker, slecht geweten? En meteen kwam ie overeind om te gluren, waarheen weet ik niet, op zoek naar bewegende dekbedden misschien?
[afbeelding]
En ook drie keer op de weegschaal. de thee van haar is ws druk bezig.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:43 schreef Charmian het volgende:
Het gaat niet goed met zdngmw, ze is in één uur tijd al 3 keer naar de wc geweest![]()
![]()
Damn dan heb je echt veel te veel gesnoept: als je iedere keer op de weegschaal gaat staan als je naar het toilet bent geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 10:05 schreef blomst het volgende:
En ook drie keer op de weegschaal. de thee van haar is ws druk bezig.
Daar word je wel heel dik van lijkt mequote:Op zondag 11 februari 2007 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Die thee is overigens nog troep ook, als je dat te lang gebruikt poep je nooit meer
Misschien komt Patty B. dan in DGK een klysma doen??quote:Op zondag 11 februari 2007 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Au dat zal zeer doen
Getverdegetver en dan in een vergiet bekijken wat er in zit.quote:Leandra - zondag 11 februari 2007 @ 10:13
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Au dat zal zeer doen
Misschien komt Patty B. dan in DGK een klysma doen??
Ik heb het ook gemist. Brian terug gegeven met een grote bek geloof ikquote:Op zondag 11 februari 2007 10:18 schreef Maanvis het volgende:
kan iemand me effe bijpraten over hoe ons huubke z'n koffers terug heeft gekregen (geen zin om oude topiques door te lezen)
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".quote:Maanvis - zondag 11 februari 2007 @ 10:18
kan iemand me effe bijpraten over hoe ons huubke z'n koffers terug heeft gekregen (geen zin om oude topiques door te lezen)
Mijn dank is groot en oneindigquote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".
Daarna is hij alleen de koffers gaan halen, hij werd daarbij nogal hyper en sprak tegen zichzelf, lachte hysterisch, trapte de resten van de sneeuwpop blablabla.
Vervolgens heeft hij een brief in de cp-koffer van Huub gedaan met de tekst: nooit meer naar huis ole ole.
De koffers lagen buiten op de jacuzzie en daar kon Huub zijn koffers (samen met alle anderen) halen
Enne niet zo lui zijn he wat terug lezen betreft![]()
volgens mij mag john de mol patty b niet, en ze zit bij sbs.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Getverdegetver en dan in een vergiet bekijken wat er in zit.
He bah moet nog ontbijten
Huub was nuchter, is net twee dagen terug en kan zich geen misstappen permitteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Toch raad ik je aan ff terug te lezen.
Want de verhouding Brian vs Huub was toch wazig.
De commentaren van de Cossers is best interessant.
Zoals bv Scanman die goede kritieken op Huub gaf en ook hoe anderen hier tegen aan kijken.
Want Huub leek luisterend en meegaand. Is dat zijn tactiek of toch een zwakmoment?
Mijn dank ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn dank is groot en oneindigEn die tien site staat het inderdaad ook op, maar dat lijkt net alsof ik de Tina zit te lezen ofzo
Mocht je zin hebben in de commentaren van de Cossers:quote:Mijn dank ook.
Veel duidelijker dan wat er op de talpa site staat.
tellen die 2 jaar trouwens vanaf de eerste dag dat hij erin zat gewoon door of worden de periodes dat ie er uit was in mindering gebracht?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:50 schreef pronkjewail het volgende:
Huub heeft gewoon heel erg goed door dat hij nog bijna 2 jaar in dit huis moet zitten. Hij kan Brian nu wel over de zeik helpen maar dan komt er een andere bewoner voor terug en dat is niet handig voor het spel. Je moet mensen wegstemmen, niet laten wegsturen door geweld.
Huub is goed en doordacht bezig. Een echte winnaar!
quote:
Heb even een zeer goed gesprek met hem gevoerd en gezegd dat hij best een borreltje mee mag nemen. Tis tenslotte spannendquote:Op zondag 11 februari 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hiya, big ups dude! Dus de brug had-ie nu wel uitgecheckt?
Ik hoop wel dat er vandaag nog een nieuwe bewoner in komt, al zal dat niet NL zijn dan.
Goedemorgen!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Allereerst wilde Brian een gesprek met Huub, zie Tien-site: 22:20-"Ik heb uit woede gehandeld!".
Daarna is hij alleen de koffers gaan halen, hij werd daarbij nogal hyper en sprak tegen zichzelf, lachte hysterisch, trapte de resten van de sneeuwpop blablabla.
Vervolgens heeft hij een brief in de cp-koffer van Huub gedaan met de tekst: nooit meer naar huis ole ole.
De koffers lagen buiten op de jacuzzie en daar kon Huub zijn koffers (samen met alle anderen) halen
Enne niet zo lui zijn he wat terug lezen betreft![]()
Klopt inderdaad!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:08 schreef noa84 het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Volgens mij stond er op het briefje 'Welcome home Huub'.
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben in de commentaren van de Cossers:
va COS 385 pagina 6, begint de story van het terughalen van de koffers.
Ik vind het wel goed dat ie brian een beetje probeert te sussen. Want op die manier speel je alleen maar de nege(e)rhoer tegen brian uit omdat die 2 goed met elkaar omgaan.. vervolgens brokkelt het hele groepje rondom natasha af en wordt huub of bart de uiteindelijk winnaarquote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.![]()
Dat was omdat hij Brian naar de mond praatte, en het niet duidelijk werd of hij wat hij zei echt meende of dat hij Brian van binnen compleet uitlachte.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb het net allemaal gelezen. Sommige vonden dat Huub slap was, en anderen vonden hem juist sterk.![]()
Ok, omdat Huub gelijk begon te zingen Nooit meer naar huis, dacht ik dat dat er stond.quote:Goedemorgen!
Volgens mij stond er op het briefje 'Welcome home Huub'.
Ik had het idee dat het taktiek was van Huub eerst ff laten gaan, want hij zit er tenslotte pas 1 dag in weer. Hij gaat nog wel knallen, ik vond het een goed doordachte aktie van Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk hoe lang die kunnen blijven maffenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
liggen die luie varkens nou nóg te slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |