Dat was nog niet half zo erg als het inzetten van het Wilhelmusquote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef Dogga het volgende:
OMG DIT MEEN JE NIET
om half 1 in de ochtend net wakker geworden meld natasia tegen bart dat hij de bril niet naar beneden heeft gedaan
KInderachtig!!!
productie.....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Plas water onder het bed, werk aan de winkel voor de redactie.![]()
Wie weet, maar Sylvia heeft gisteravond wel van het water geproefd...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Salmonella in de jacuzzi.
Heeft Amanda echt in bad gepoept?
Zit er écht salmonella in de jacuzzi? Das niet best voor Syl!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wie weet, maar Sylvia heeft gisteravond wel van het water geproefd...![]()
Ow ja, stom.quote:
Wij verbazen ons over iedereenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, blijven jullie je ook verbazen over Natasia?
Hai Welkom Trudie!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:06 schreef trudietje het volgende:
Hoi, lees al een hele tijd mee heb me nu ook maar geregistreert kan ik ook mee babbelen.
Ik denk dat huub tegen syl er niks over zegt omdat die weet dat familie van brian meekijkt en hij alles in brieven krijgt.Als hij doet of die brian nu begrijpt krijgt brian dat op zeker in 1 van zijn brieven te horen.Huub is geen domme jongen die heeft zijn tactiek denk ik heel goed bedacht.
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Salmonella in de jacuzzi.
Heeft Amanda echt in bad gepoept?
Hebben jullie nooit zin om gif in het voedsel van bepaalde bewoners te doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verbazen ons over iedereen![]()
Ah, ok.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef happyme28 het volgende:
Vraag me af wat Amanda leest, want het is niet de brief van haar ex. Het is geschreven met de hand op DGK papier, de brief van haar ex wat getyped en gewoon op wit papier. Misschien heeft ze een brief terug geschreven en leest ze die nog eens door??
Wij verzinnen het gif, (oh nee, in dit geval jij....) en de productie doet het erinquote:
Natasia zei salmonellaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
elk moment dat huub wakker is?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verzinnen het gif, (oh nee, in dit geval jij....) en de productie doet het erin![]()
Ik zou dit idee overigens niet in een vergadering naar voren halen.....![]()
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij verbazen ons over iedereen![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?![]()
Goed luisterenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
OEH, dat hoofd van Natasia!! Dat Amoebe aan Syl vraagt om de brief die ze ex heeft geschreven nog eens te lezen![]()
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
hmmm waarom heb ik nu het gevoel dat ook wij hiermee bedoelt worden?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef Carlaa het volgende:
klonk een beetje als Roseanne die het Amerikaanse Volkslied zong .... http://www.youtube.com/watch?v=pK8z8oWERMk
Mag ik vandaag nog genieten van mn ultieme vrijheid ? Of moet ik gedwongen wachten op wat komen gaat ?quote:
he zeik niet zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.
Verbaas ik me zelf ook regelmatig over
Goed lezenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Goed luisterenHet was een brief die Amanda zelf vanmorgen heeft geschreven aan haar (ex)vriend. Maar inderdaad, Natasia was 'not amused'.
Lol. Wat hebben we het toch zwaar he zusje van me.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik vandaag nog genieten van mn ultieme vrijheid ? Of moet ik gedwongen wachten op wat komen gaat ?
Het is een verslaving. Kunnen we niets aan doen. Het begon al in 1999.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja.. kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Met zit maar te zeuren en te klagen hier. Bewoners deugen niet, de één is dom, de ander irritant. Dan is het weer te saai.. en ondertussen toch constant naar de streams kijken.
Verbaas ik me zelf ook regelmatig over
Natasia had het over salmonella.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je legionella bedoelt?
Oh ja, was een beetje kromme zin die je schreef vandaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goed lezenDat was precies wat ik schreef
![]()
ik moet je even corrigeren, het is: Amanda is een heel domme hoer.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef Justhenk het volgende:
Amandel is een hele domme hoerrr..
Daar zal DGK-REDACTIE vast wel rekening mee houden blomstquote:Op zondag 11 februari 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe bewoners niet vandaag komen, heb wat anders te doen, maandag rond koffietijd komt mij beter uit.
Het heeft ook lang geduurd voordat NL kwam na de exit van Nicolaas. Huub kwam weer snel na Eveline. Ze wisselen wat af en bekijken het ook tv-technisch neem ik aan. Ze hinten wel op de tien-site, maar of er vandaag inderdaad een bewoner komt ....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komen er eindelijk nieuwe bewoners? Kunnen jullie niemand vinden ofzo? De vorige keer stond er al knap snel een nieuwe op de stoep, maar Ilona en Nathanael zijn inmiddels al weer een aardig tijdje weg en nog steeds niet vervangen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, het zou ook een grap zijn als de bewoners wakker worden en dat er dan een nieuwe bewoner in een bed ligt. Dat de nieuwe bewoner midden in de nacht binnen komt.
Dat verwacht ik gewoon van ze.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zal DGK-REDACTIE vast wel rekening mee houden blomst![]()
Denk dat ze eerst wilden wachten of Huub weer terug zou komen. Die terugkeer wilden ze vast zonder anderen doen en even de tijd geven. Vandaag of morgen komen er vast 2 nieuwe bewoners bijquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komen er eindelijk nieuwe bewoners? Kunnen jullie niemand vinden ofzo? De vorige keer stond er al knap snel een nieuwe op de stoep, maar Ilona en Nathanael zijn inmiddels al weer een aardig tijdje weg en nog steeds niet vervangen.
Dat is meer iets voor BB vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, het zou ook een grap zijn als de bewoners wakker worden en dat er dan een nieuwe bewoner in een bed ligt. Dat de nieuwe bewoner midden in de nacht binnen komt.
Dat is masochisme.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
Is naast zdngmw liggen ook fysiek geweld ?
En toch vraag ik me af wat de reacties hier op die bimbo zouden zijn als ze in het begin niet meteen begiftigd was door zdngmw. Ik heb vanochtend ff naar de herhalingen van de tvuitzendingen zitten liggen kijken, maar ik denk dat als het HISclubje haar iets meer aandacht had gegeven zij daar naar toe getrokken zou zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik moet je even corrigeren, het is: Amanda is een heel domme hoer.
Maakt toch nix uit, goor blijft ze tochquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef noa84 het volgende:
Zit Snollie nou al weer van alles op haar gezicht te smeren, terwijl ze nog niet eens gedoucht heeft?
Ik dacht laatst al aan een Fake van een Amoebe die haar make up doet, in de spiegel kijkt, en Nasty in het spiegelbeeld ziet.. maar kon de juiste 'foto's niet vindenquote:
Precies + het feit dat ze rekening moeten houden met de uitzendingen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst wilden wachten of Huub weer terug zou komen. Die terugkeer wilden ze vast zonder anderen doen en even de tijd geven. Vandaag of morgen komen er vast 2 nieuwe bewoners bij![]()
Ze moest eerste alle make up er nog afhalen van gisteren.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef noa84 het volgende:
Zit Snollie nou al weer van alles op haar gezicht te smeren, terwijl ze nog niet eens gedoucht heeft?
nee dat geloof ik zelf niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af wat de reacties hier op die bimbo zouden zijn als ze in het begin niet meteen begiftigd was door zdngmw. Ik heb vanochtend ff naar de herhalingen van de tvuitzendingen zitten liggen kijken, maar ik denk dat als het HISclubje haar iets meer aandacht had gegeven zij daar naar toe getrokken zou zijn.
Zware weekopdrachtquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat ze vandaag wasknijpers mogen maken...................hoop doet leven
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
tot later popjes, poepies, mijn mensjes............................ik ga even boxen en lees straks terug
Nena's moeder zei nog bij vetrek:"Geef Brian er van langs he". Vervolgens was ze gelijk bevriend met Brian.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat geloof ik zelf niet.
Ze kreeg aandacht en vergeet niet dat ze zich donders goed bewust was warom nena er uit moest. Ik geloof niet dat ze helemaal niets van het programma wist.
Vretenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Schoonmake is zdngmw haar 2e natuur, wat zou haar 1e zijn dan?![]()
Ze heeft al vaak genoeg haar mond voorbij gepraat, dat ze weer iets gezien had...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
k geloof niet dat ze helemaal niets van het programma wist.
Echt waar, echt waar...............het ruikt echt heel raar...........................quote:Op zondag 11 februari 2007 12:48 schreef Carlaa het volgende:
"hallo meneer de uil, mijn onderbroek is vuil"...
Mijn kat schrok zich te pletter. Hij ligt me nu heel vuil aan te kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:25 schreef Carlaa het volgende:
klonk een beetje als Roseanne die het Amerikaanse Volkslied zong .... http://www.youtube.com/watch?v=pK8z8oWERMk
Ja, da's echt jammer, hebben we overdag nog maar twee streams, zijn ze ook altijd op 1 onderwerp gerichtquote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Redactiehie, toe nou ff, graag 1 stream op de keuken en 1 stream op de slaapkamer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Mijn kat schrok zich te pletter. Hij ligt me nu heel vuil aan te kijken![]()
Ze zijn weer lekker bezig. Gisteren ook al de halve dag poort en villa op S3 en S4.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Marrije het volgende:
Redactiehie, toe nou ff, graag 1 stream op de keuken en 1 stream op de slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |