Nou we het toch over stinken hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.
Geen idee, ik heb niet gehoord, dus ik denk dat je het heb gedroomd!! En je weet dromen zijn bedrogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Nou we het toch over stinken hebben...
Op mijn netvlies staat het beeld van Sylvia en Bart die het erover hebben dat ze nog steeds niet kunnen wennen aan de geur (stank zeiden ze eigenlijk) van Natasia. Ze vinden haar stinken, dus...
Dan nu mijn vraag: was dit echt of heb ik dit gedroomd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Nou we het toch over stinken hebben...
Op mijn netvlies staat het beeld van Sylvia en Bart die het erover hebben dat ze nog steeds niet kunnen wennen aan de geur (stank zeiden ze eigenlijk) van Natasia. Ze vinden haar stinken, dus...
Dan nu mijn vraag: was dit echt of heb ik dit gedroomd?
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een verslaving. Kunnen we niets aan doen. Het begon al in 1999.
Nena, Sylvia en Ilona.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef pluisje78 het volgende:
wat staat er eigenlijk op huub zijn tatoo
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil iedere zondag een geestelijke uitnodigen
zal ook door dr ex komen misschien ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Doet Amanda nu ook al moeilijk met aankleden??? Ze hebben op haar zitten inpraten zeker.
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Doet Amanda nu ook al moeilijk met aankleden??? Ze hebben op haar zitten inpraten zeker.
Jullie houden de verslaving in stand idd. Gelukkig zijn de streams gratis.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als het een verslaving is... ben ik dan de 'candyman'?![]()
Zdngmw is ook nog in slaapkamer he. Zo gauw zij weg is gaan die tieten los.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmmquote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie houden de verslaving in stand idd. Gelukkig zijn de streams gratis.
Of heeft Natasia er op zitten hameren dat ze al die 'lekkere dingen' niet moet laten zien (lees: voor de Playboy moet bewaren)quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brief / telefoontje met ex hebben vast indruk gemaakt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmm![]()
wie niet vragen worden blijkbaar in de GK erg overgeslagen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Huub en Sylvia moeten ook nodig leuke kleren hebben!
Die zien er eigenlijk standaard niet echt leuk gekleed uit. Zo nu en dan eens een leuke dag, een leuk moment, maar het is minimaal. Daar kan dan toch wel eens budget aan besteed worden? Haal een keer leuk uit en laat een stylist langkomen. Zet ze er allemaal eens echt voordelig op.
( dat truitje van Huub staat hem niet! )
En daar waren jullie nog helemaal niet mee bezig natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmm![]()
Volgens Natasia voelt ze zich vandaag oprecht zo goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
-knip-
On topic:
Wat is Natasia té vrolijk tegen huub!
Dat laatste woord lees ik dus ook al steeds, als iemand masterbedroom schrijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef demins het volgende:
Brian ziet er een beetje afgetrokken uit! Het zijn zeker zware nachten, alleen in de masturbeerroom...
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wil nu het kan ruimer slapen. Verder omdat Brian een beetje stinkt.
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar waren jullie nog helemaal niet mee bezig natuurlijk.
Op zich geen slecht adviesquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of heeft Natasia er op zitten hameren dat ze al die 'lekkere dingen' niet moet laten zien (lees: voor de Playboy moet bewaren)
inderdaad dat zuurstoktruitje van huub !!! ik had de hoop dat dat ding al vernietigd was maar neequote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Lieve het volgende:
Huub en Sylvia moeten ook nodig leuke kleren hebben!
Die zien er eigenlijk standaard niet echt leuk gekleed uit. Zo nu en dan eens een leuke dag, een leuk moment, maar het is minimaal. Daar kan dan toch wel eens budget aan besteed worden? Haal een keer leuk uit en laat een stylist langkomen. Zet ze er allemaal eens echt voordelig op.
( dat truitje van Huub staat hem niet! )
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Volgens Natasia voelt ze zich vandaag oprecht zo goed.
![]()
Huub zijn idee over een geestelijke... Misschien achter de schermen maar niet ervoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, we doen dit omdat we vinden dat we de mensheid dit niet mogen onthouden. Puur vanuit goedheid. Ik ga zo nog even over water lopen.![]()
Zegt dat nu iets over jou dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste woord lees ik dus ook al steeds, als iemand masterbedroom schrijft.
der babydoll ..........maar dan andersom !!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, ben trouwens benieuwd wat Snollie aantrekt vandaag, wrs weer zo'n ''achter het CS'' jurkje.
Neem je Brian even mee? Die kan het je nl zo leren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, weer met van die opgetrokken wenkbrauwenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
Dat gezicht van Brian straalt echt uit: maak je niet druk om mij ik vermaak me prima alleen.
Tja, als je een dag vantevoren te horen krijgt dat hij en Natasia de twee grootste huichelaars in het huis zijn en beter kunnen gaan emigreren als ze naar buiten komen dan slaap je niet zo lekker meer denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
Dat gezicht van Brian straalt echt uit: maak je niet druk om mij ik vermaak me prima alleen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
slaat i wel es een pagina om eigenlijk ?
Ik denk niet dat die waarheid als een koe aankomt, noch bij Natasia, noch bij Brian.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Wireless het volgende:
Tja, als je een dag vantevoren te horen krijgt dat hij en Natasia de twee grootste huichelaars in het huis zijn en beter kunnen gaan emigreren als ze naar buiten komen dan slaap je niet zo lekker meer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |