We hebben trouwens een einddatum besloten voor de aanmeldingen zodat we op tijd kunnen reserveren voor het eten enz. 1 februari is de laatste dag dat je je kan aanmelden.En deze dag is al aangebroken, dus er kan ook niet meer aangemeld worden voor de meet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar een liveshow te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z\'n allen naar een pizzaria ofzo in H\'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Yoni het volgende:
bij de piano :-)
jah zover ik kon verstaan wel.... cdp belde net, om zijn prono door te gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker op dezelfde plek waar CDP ook zat de 30e december
oeh alvast voor morgen:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
ja dan maken we veel screenshots
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh alvast voor morgen:
IK WIL DUS ECHT NIET MET M'N KOP OP INTERNET!!!
tja ik dacht ook dat het niet nodig was om "vanwege mijn werk" erbij te zetten, maar kennelijk is 'n reden toch van belangquote:
Ik zal 'm meesjouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, neemt er iemand een fotocamera mee (Lynxie?) voor foto's die alleen per PM rond gaan of iig die waarop babette en wellicht nog iemand(en) die niet op i-net willen zijn weggesoept, want de mijnes ben ik even kwijt.
.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
Geen bekenden gezien.
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
Geen bekenden gezien.
wahahah daar zit ik uiterst aan de zijkantquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook niet.
edit:
[afbeelding]
Is dat 'm niet?
die is onderweg naar d;r eigen huis en pakt de taxiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt je trein gehaald! Tofheid..wat heeft moemoe gedaan uiteindelijk?
Jaja, dat ben ik!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook niet.
edit:
[afbeelding]
Is dat 'm niet?
quote:
Ik zou sowieso niet op zaterdag komen hoorquote:
Jammer want het was erg leukquote:Op zondag 11 februari 2007 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet op zaterdag komen hoor.
Ja dat ging best goed! Ik ben ook veilig thuisgekomen om 0:45. Wel kapot nu dus ga zo snel maffen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, Andiyan was de bowlkoning vanmiddag. Het was een en al gezelligheid.
Omrie, Omrie, Omrie.... Ehhhhhh wat is zijn nick ook alweer?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef Andiyan het volgende:
Gelukkig minder erg dan Omrie, die zat 01:12 nog vast in Zwolle.![]()
![]()
superheroquote:Op zondag 11 februari 2007 01:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omrie, Omrie, Omrie.... Ehhhhhh wat is zijn nick ook alweer?![]()
dank jequote:
Ik neem mijne altijd meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, neemt er iemand een fotocamera mee (Lynxie?) voor foto's die alleen per PM rond gaan of iig die waarop babette en wellicht nog iemand(en) die niet op i-net willen zijn weggesoept, want de mijnes ben ik even kwijt.
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:23 schreef PeRi het volgende:
Nog meer mensen die rond 17uur op Hilversum Centraal aankomen?
Moeten we op je wachten anders? We (Fir3, Lynx en ik) staan voor het station dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Gezondaar het volgende:
Ik pak om 16.40 de trein op Centraal en ben dan om 17.07 in H'sum, alwaar ik het geluid van een stervende emoe zal nabootsen zodat jullie mij kunnen opsporen.
Of ik bel Babette gewoon als ik er ben![]()
heb jij even mazzel dat ik als Australië-kenner inmiddels een ster ben in het herkennen van emoe-geluiden!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Gezondaar het volgende:
Ik pak om 16.40 de trein op Centraal en ben dan om 17.07 in H'sum, alwaar ik het geluid van een stervende emoe zal nabootsen zodat jullie mij kunnen opsporen.
dat mag natuurlijk altijd! en omdat jíj het bent mag je ook best eerder komen en mee klessebessenquote:Of ik bel Babette gewoon als ik er ben![]()
Is wel lief, maar mezelf kennende kan ik ook onverhoopt een half uur te laat komen en dan staan jullie maar in de kouquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moeten we op je wachten anders? We (Fir3, Lynx en ik) staan voor het station dan.
Wanneer zijn jullie er dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij even mazzel dat ik als Australië-kenner inmiddels een ster ben in het herkennen van emoe-geluiden!!![]()
[..]
dat mag natuurlijk altijd! en omdat jíj het bent mag je ook best eerder komen en mee klessebessen
Nee!!!! Ik ga ook naar de showquote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef PeRi het volgende:
Trouwens Z, ga jij nou alleen mee eten of niet?
nevermind, ik ben niet wakker en zag je naam niet staan maar Zhenar staat er wel tussen natuurlijk en ik noemde je ook Zhenar (in gedachten) maar ik zag die link niet. Ofzo. Tralala.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
nevermind, ik ben niet wakker en zag je naam niet staan maar Zhenar staat er wel tussen natuurlijk en ik noemde je ook Zhenar (in gedachten) maar ik zag die link niet. Ofzo. Tralala..
daar hebben we afgesproken, maar misschien gaan wequote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Gezondaar het volgende:
In 't Heertje?
nou, eigenlijk wilden we dus gewoon tóch gaan bowlen he, met z'n tweeën...quote:Oeh, dan kom ik ook wel eerder. Kunnen we misschien ook nog airbowlen![]()
![]()
Ik ben nog niet wakker.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
! Ik snap je gedachtengang niet helemaal, maar het zal wel heel filosofisch zijn
![]()
ik heb al 'n opplaksnor geregeldquote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik zit te twijfelen om een petje mee te nemen om minder herkenbaar te zijn![]()
![]()
Ik vind kolonisten wel geweldig, maar op zich vind ik het niet erg om 'te kijken'quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef babette21 het volgende:
ik wilde trouwens ook 't Catan-kaartspel meenemen (FP en ik zijn enigszins verslaafd) maar als jij eerder komt moet ik dus met die grote doos gaan sjouwen?!
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb al 'n opplaksnor geregeld
we zijn wel fanatiek jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:02 schreef Gezondaar het volgende:
Ik vind kolonisten wel geweldig, maar op zich vind ik het niet erg om 'te kijken'Tenzij jullie zo in het spel opgaan dat er geen normaal woord meer uitkomt
![]()
![]()
oeh die kom ik 'n keer bij je spelen!!!quote:Ik heb trouwens drie van de uitbreidingssets: politiek & intrige, wetenschap & vooruitgang entovenaars & draken
![]()
zegt me niks... is dat van diezefde reeks als 't bonenspel?! (zo'n klein doosje?)quote:Oh, en ik heb ook het kaartspel Munchkin. Dat schijnt hilarisch te zijn, maar ik heb het nog nooit gespeeldmaar dat is dus wel voor meerdere spelers, alleen weet ik niet hoe het werkt
![]()
OK deal. Hoe laat moet ik er dan zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't niet erg om de grote doos mee te nemen hoor, ben toch met de auto. Vind FP ook wel leuk denk ik. Maar dan moeten we wel echt voor half vier gaan, anders halen we 't niet.
da's knapquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Gezondaar het volgende:
Ik wilde vragen "Wie is FP?"
Maar ik weet het al![]()
lachuh!! half vier bij 't Heertje voor, dan kijken we wel even of we daar gaan zitten, of ergens anders!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Gezondaar het volgende:
OK deal. Hoe laat moet ik er dan zijn?
Ja dusquote:Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
edit: tenzij je alleen bedoelt "Fancypancy" natuurlijk
Checkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
lachuh!! half vier bij 't Heertje voor, dan kijken we wel even of we daar gaan zitten, of ergens anders!
ik dacht dat jij bedoelde "in 't echie" maar je bedoelde alleen maar dat je wist waar de afkorting FP voor stondquote:
nu alquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu weg. Tot straks.
Dat was jammer inderdaad, veel plezier weer vanavond!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Yoni het volgende:
ik vond het echt zo gaaf gister! echt helemaal super! wel jammer dat wij niet mee konden eten want daardoor heb ik uiteindelijk amper iemand gesproken. Heb al weer erg veel zin in vanavond
Wil je asjeblieft niet mijn quote gaan quotenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was jammer inderdaad, veel plezier weer vanavond!
O ja, was ik bijna vergeten. Ik denk er nog even overna.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wil je asjeblieft niet mijn quote gaan quoten![]()
Ik snap de uitleg nog niet, wie anders kan ik bedoeld hebben. Tenzij...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij bedoelde "in 't echie" maar je bedoelde alleen maar dat je wist waar de afkorting FP voor stond
Quote het!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, was ik bijna vergeten. Ik denk er nog even overna.
Ik ben nog even op stap gegaan toen ik in Weert aankwam.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:05 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik was gisteren al thuis.Maar ik was te moe om te posten.
De hele dag was echt heel tof!
Superhero: nog heel thuis gekomen?
Chans:zo laat?
*lichtje branden gaat*quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Yoni het volgende:
ik vond het echt zo gaaf gister! echt helemaal super! wel jammer dat wij niet mee konden eten want daardoor heb ik uiteindelijk amper iemand gesproken. Heb al weer erg veel zin in vanavond
foto's plaatsen na goedkeuring van moiquote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
Ow sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het was inderdaad heul tof. Gewonnen met bowlen, lekker eten, toffe mensen (het giecheltje van Hobje zit nog steeds in mn hoofd!
) en een geweldige show.
![]()
Straks even XFA terugkijken.![]()
Nee, de foto's vind ik niet geweldig. Ik heb een nieuwe camera nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke foto's!
Ach, dat is altijd nog beter dan 1 persoon valse FOK!namen laten opgeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet eens jullie FOK!namen gebruikt bij het bowlen..
.
Ziet er erg leuk uit sh!.
Huh? FOK! borden?!!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
zojuist zijn onze fok borden ingenomen...
Wat voor FOK!borden?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
wel foto´s genomen? Ik wil die fokborden zienquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
Hehhehquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Fokborden als witte A'4-tjes met Fok! erop?
PeRi.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Gok hier welke zondagmeeter als eerste weer post.
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofdquote:
Het was heel gezellig zonder jou.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofd!
Wonderen bestaan!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was heel gezellig zonder jou.
OMG WTFquote:Op zondag 11 februari 2007 23:44 schreef Gezondaar het volgende:
Maar dat die kale knakker mijn Sven-bordje afpakte was ronduit bedroevend!
Meen je nietquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofd!
Ik verzin het ook maarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Meen je nietIk heb nog zo mijn best gedaan om buiten beeld te blijven
![]()
Eerst zien, dan geloven![]()
De award voor Geloofwaardigste user heb je iig niet gewonnenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iedereen had "Fok!" op zijn bordje geschreven en ik "Sven!", maar nadat we de Rexona reclame hadden opgenomen werd er opeens iemand naar ons toegestuurd om onze bordjes in te nemenquote:
En hij heette Markquote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Iedereen had "Fok!" op zijn bordje geschreven en ik "Sven!", maar nadat we de Rexona reclame hadden opgenomen werd er opeens iemand naar ons toegestuurd om onze bordjes in te nemenEn hij was kaal
![]()
![]()
![]()
Had je iemand speciaals in gedachten?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Ja zeg. Waarom hebben ze nooit streakers bij XFA.
We bespraken nog hoe makkelijk het zou zijn een aanslag te plegen in de studio. Het leek mij wel ludiek om tijdens de beslissing Richy met een giftig pijltje uit een blaaspijp om te leggen en dat Wendy dan giechelt dat de beslissing vroegtijdig is gevallen en dat de rest toch door magquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Ja zeg. Waarom hebben ze nooit streakers bij XFA.
Ik ben heel erg van de regels enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef Svensational het volgende:
Had 'm gewoon snel verstopt ofzo, had iets bedacht! En dan was je tijdens het optreden van Anja het podium opgerend om dat bordje voor haar gezicht te houden. Dán had ik je pas echt tof gevonden, G. Nu vind ik je maar een stomme kneus die vrij makkelijk over zich heen laat lopen
.
Oh ja, toen met die boete ook enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben heel erg van de regels enzo![]()
Ik vind ze misschien niet tof, maar ik leef er wel naar![]()
Dus je analyse is correct![]()
Als ik in de jaren veertig had geleefd en vrouw was, dan had ik mijn benen kirrend gespreid voor elke nazi die ook maar naar me keekquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, toen met die boete ook enzo.
Ik miste Sven welquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de opmerkingen waarnaar ik liep te vissenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk de Grammy's Red Carpet maar Zhenar, je was tof!
maar Babs was toffer.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de opmerkingen waarnaar ik liep te vissen![]()
Likewise![]()
Een hele toffe vriendin van Babette.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Wie is Fancypancy nu eigenlijk, XM?
Ik kwam er dus pas achter dat het níet XM was toen ze binnenkwam en we gingen kolonistenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Wie is Fancypancy nu eigenlijk, XM?
Voor dat zachte prijsje was het primaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef superhero87 het volgende:
Dus het was gezellig zie ikhoe was het eten???
Dus je hebt wel spijt hiervan:quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt wel spijt hiervan:
[afbeelding]
?
En BE en ik verward binnenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef Gezondaar het volgende:
Ik hoop maar dat Fir3fly zijn trein nog gehaald heeft![]()
Want door hem was iedereen op het eind zo gehaast weg en stonden ik, Babette enFancypancy
opeens verward alleen buiten!
![]()
Echt?!quote:
Goed voor je! X6 moest ook door, kut richyquote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef Gezondaar het volgende:
Volgens mij heb ik PeRi trouwens redelijk geschokt met mijn X6-enthousiasme![]()
Echt niet, X6 was matiger dan Anja vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Goed voor je! X6 moest ook door, kut richy
Misschien matiger, maar wel leukerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt niet, X6 was matiger dan Anja vanavond.
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen wegquote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik wilde nog bellen, maar de enige van wie ik het tel.nr had was Babette en die was er al![]()
mij o.a.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen weg![]()
Ik zit nu trouwens de show van gister terug te kijken en heb al diverse fokkers echt wel in beeld gezien
Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen weg![]()
Oh ik heb jullie echt niet meer gezien. Maar goed het was wel supertof! En ik ben gewoon serieus schorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik heb nog tien minuten buiten met een peuk tussen de bakvissen gestaan, wachtend totdat Babette & FP van het toilet terugkwamen. De neiging om die peuk in diverse ogen uit te drukken was groot, kan ik je zeggen![]()
Wat heb je aan Mark gegevenquote:
Je deed er ook een half uur over om hem te makenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef PeRi het volgende:
Ik mis nog steeds mn mooie FOK!bord.
Sta jij met de jouwes op de foto?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je deed er ook een half uur over om hem te maken![]()
![]()
Mijn Sven-bord was in een paar seconden klaar![]()
Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
Maar ze pakten die borden af omdat jullie erop hadden lopen kliederen?
Ze waren te prominent in beeld bij het opnemen van de commercial denk ik, ze waren nl echt goed bekladderdquote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
Maar ze pakten die borden af omdat jullie erop hadden lopen kliederen?
Alsof ze dat er niet uitknippenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze zitten als het goed is wel in de Rexona commercial die ze hebben opgenomen, dus die verwacht ik maandag of anders vanaf zaterdag voorbij te zien komen![]()
Ach, als het niet uber duidelijk in beeld komt, maar je het met een screenshot wel kunt zien...quote:
2x??quote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Gezondaar het volgende:
Wel erg trouwens dat wij maar liefst twee keer op ons ontoffe gedrag zijn aangesproken![]()
Hoezo twee keer danquote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Gezondaar het volgende:
Wel erg trouwens dat wij maar liefst twee keer op ons ontoffe gedrag zijn aangesproken![]()
Voordat de show begon, was er zo'n man die iedereen een beetje klaar moet stomen voordat de camera gaat draaien (laten we hem "de fluffer" noemen). Die fluffer wilde dat iedereen mee ging dansen op een suf breezerliedje. Wij hadden elkaar nog niet eens spottend aan kunnen kijken, of werkelijk de hele zaal stond al op en ging losquote:
Matig hoorquote:
Bekladderd, het was heuse kunstquote:Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze waren te prominent in beeld bij het opnemen van de commercial denk ik, ze waren nl echt goed bekladderd!
Mijne niet hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:51 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Bekladderd, het was heuse kunst![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:50 schreef Gezondaar het volgende:
Wat ook mooi was, was toen de fluffer vroeg of er nog mensen van heel ver kwamen.
Wij: "Van internet!!!"!!!
niet zo bescheidenquote:
Ik was serieus bang dat er nog iets over ons gezegd zou worden (quote:
Op zich was het het wel waard geweest om jullie die borden te zien etenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:56 schreef Yoni het volgende:
En BE en ik werden gek tijdens de uitslag. We hebben gedreigd onze HJ borden op te eten als HJ Anja niet weg zou sturen. Wij blij dat ie dat toch deed
Dat was wel eng jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:59 schreef Fancypancy het volgende:
volgens mij kan Wendy beter wat van die borden eten... die is echt te mager![]()
Doei!quote:Op maandag 12 februari 2007 01:02 schreef Fancypancy het volgende:
zeg lieve kijkbuiskinderen......
ik zeg![]()
lekker slapenen dromen van......aaaaaaaaaaaaaaah richie
is door.....its a nightmare!!
chau chau
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doei!![]()
Misschien droom je juist dat Richy eruit isWat een deceptie zal dat zijn als je weer wakker wordt
![]()
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!
Ik weet wel wanneerquote:Op maandag 12 februari 2007 01:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!
Mogen wij niet meequote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer
Ohnee, andere meet.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je een cadeautje meeneemt voor Fir3 en mij
Fir3 en ik, dat zeg ik netquote:
cadeaus, dat zeg ik netquote:wat
In onze handen, anders pakt het zo lastig uitquote:waar
Om en nabij onze verjaardagenquote:wanneer![]()
Ik dacht dat ik wel de laatste thuiskomer zou zijn, na de vertraging in Utrecht en de laatste stoptrein in R'dam moest pakkenquote:
Ik stem voor, maar gaat het passen?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef superhero87 het volgende:
Slaapfeestje bij Lynxx thuismet veel drank voor BVO!
We slapen gewoon op de grond, allemaal naast elkaar, lekker cosyquote:Op maandag 12 februari 2007 02:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik stem voor, maar gaat het passen?![]()
Hoe vaak moet ik het nog zeggen superhero87! Ik heb geen interesse! Hoe vaak moet ik het nog zeggen!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We slapen gewoon op de grond, allemaal naast elkaar, lekker cosy![]()
You dirty bastard, jij keek mij steeds aan met de meet! een beetje oogcontact proberen te maken enzo! Ja, ik had je wel door!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen superhero87! Ik heb geen interesse! Hoe vaak moet ik het nog zeggen!![]()
![]()
Dat oogcontact was bedoeld voor degene naast jouquote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
You dirty bastard, jij keek mij steeds aan met de meet! een beetje oogcontact proberen te maken enzo! Ja, ik had je wel door!
Frankquote:Op maandag 12 februari 2007 03:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat oogcontact was bedoeld voor degene naast jou![]()
quote:
Die zat aan de andere kant van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 03:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je bedoelt CDP? die heeft volgens mij een vriend...![]()
Ik had gewoon leuke mensen om me heen: Frank links, Inge rechts, CDP achter en X6 voorquote:Op maandag 12 februari 2007 03:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zat aan de andere kant van mij![]()
Als je niet eens weet wie er naast je zat dan kan je je het beste niet mee bemoeien![]()
Je vergeet de schuin achter buren!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik had gewoon leuke mensen om me heen: Frank links, Inge rechts, CDP achter en X6 voor![]()
Schuin achter waren ook tof, ik zeg toch niet dat je niet tof wasquote:Op maandag 12 februari 2007 03:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je vergeet de schuin achter buren!
Wie kwam met het idee om X6 op te vangen als ze van het podium zouden vallen!
dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Schuin achter waren ook tof, ik zeg toch niet dat je niet tof wasMaar eerlijk is eerlijk X6 zag er goed uit
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, en degene die de auto had gewonnen zat achter ons op de tribune. Waarom moet dat nou weer zo'n bakvis zondet rijbewijs zijn
!
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen storttenquote:
Of ze was gewoon héél blij vooriemand anders.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen stortten. Dus volgens mij moet dat de winnares geweest zijn
.
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen stortten. Dus volgens mij moet dat de winnares geweest zijn
.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielen![]()
Dat kan ook natuurlijk, ik gok ook maar watquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat verklaar wellicht waaromquote:Op maandag 12 februari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
HJ had het zelfs door!!
en die heeft doorgaans toch alleen aandacht voor zichzelf!
Die heeft Lynxquote:
gezelligquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die worden niet gepost, die gaan via PM naar de zondagmeeters.
Ik zie nog niks!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die worden niet gepost, die gaan via PM naar de zondagmeeters.
Niet iedereen wil met hun kop op internet staan. Er kan straks wel in overleg misschien wat foto's geplaatst worden.quote:
PM ook naar de zaterdagmeeters?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
Niet iedereen wil met hun kop op internet staan. Er kan straks wel in overleg misschien wat foto's geplaatst worden.
Zo jammer dat ze ingenomen werdenquote:
We hebben er in ieder geval de tijd mee vermoord tot de show begonquote:
nee. die was er nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er op de zondag nog een gevulde koek act in de reclame om een sleutelhanger te winnen?
Neen. Er was in de reclames alleen een klokquote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er op de zondag nog een gevulde koek act in de reclame om een sleutelhanger te winnen?
Er werd een vergelijking gemaakt met de 24-klok, maar die maakt wat meer lawaaiquote:
Nee, niks gemerkt. Maar zowieso was de band van Push the buton vreselijk slechtquote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het geluid in de studio viel wel ff weg toen X6 Push The Button instartte. Scheen op tv niks van te merken te zijn.
quote:
Ik meen me wel te herinneren dat ik het merkte aan een van de dames, werd iets anders gereageerd bij de opening.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het geluid in de studio viel wel ff weg toen X6 Push The Button instartte. Scheen op tv niks van te merken te zijn.
Ben je de quote vergeten -vaduz-?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik meen me wel te herinneren dat ik het merkte aan een van de dames, werd iets anders gereageerd bij de opening.
Ja, ik denk die ene met die enorme kuif, die ook het meeste zong, die zag ik nl. ook een beetje verward kijken.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik meen me wel te herinneren dat ik het merkte aan een van de dames, werd iets anders gereageerd bij de opening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |