quote:
Uhhhh niet echt, maar vrienden van een vriendin van mij, die ze kende van de hockey (quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:28 schreef BVO het volgende:
In Alexander toch? Zal wel, aangezien je daar ook woont.
Ken je mensen van het Erasmiaans dan?
Er was inderdaad wel zo'n hele hockey/Hillegersberg/Kralingen-groep, maar dat waren ook niet bepaald mijn type mensenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhhh niet echt, maar vrienden van een vriendin van mij, die ze kende van de hockey (. ) zaten daar. My God the horror
!
Die stad heeft zulke slechte vibes, dat ik om drie uur naar huis ben gegaan.quote:
Ik heb geen idee, ik ken alleen twee meisjes die er zaten, die toen een paar weken bij mij werkten.. Echt verschrikkelijke nare luie breezer kutjes waren dat zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Die zaten er ook wel inderdaad, maar lang niet zoveel als vroeger hoor. Het is niet voor niets het zwartste gymnasium van Nederland
!
Doe eens namen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken alleen twee meisjes die er zaten, die toen een paar weken bij mij werkten.. Echt verschrikkelijke nare luie breezer kutjes waren dat zeg.
Uhhh even denken ze heten Emma en ... Judith? Ze gingen altijd naar de Beursquote:
Zegt me zo niks. Die namen dan, die typering ging voor velen opquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhhh even denken ze heten Emma en ... Judith? Ze gingen altijd naar de Beurs.
. op donderdag en waren vrijdag 'ziek' of brak. Ze waren anderhalve jaar jonger dan ik. Zaten een klas onder jou dus ook. Toen jij in 6v zat, zaten zij in 5v.
Jij bent echt Oprah's Bitch, niet?quote:
Hey, de positie van BVO's bitch had jij al ingenomenquote:
Da's waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey, de positie van BVO's bitch had jij al ingenomen!
Mja ik heb geen idee hoor, ik hield me nooit zo bezig met die dingen eigenlijk. Maar het was altijd zo van; "OMG Erasmiaans, iewquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Zegt me zo niks. Die namen dan, die typering ging voor velen op!
Maar toch was het echt een toffe school hoor. Waren wel vaak echt groepen van kakkers en niet-kakkers/allochtonen/whatever, maar uiteindelijk had ik het er okay.
Wil je soms zeggen dat BVO een dikke negerin is ofzo?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey, de positie van BVO's bitch had jij al ingenomen!
Ik hoor het vakerquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mja ik heb geen idee hoor, ik hield me nooit zo bezig met die dingen eigenlijk. Maar het was altijd zo van; "OMG Erasmiaans, iew. "
Je icon, wtf?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef soylent het volgende:
En maar zeiken dat het kak is. En maar allemaal op de feesten geintroduceerd willen worden. Tsss.
OMG ik wist wel dat deze TT lotgenoten zou aantrekken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef soylent het volgende:
En maar zeiken dat het kak is. En maar allemaal op de feesten geintroduceerd willen worden. Tsss.
Niet dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat BVO een dikke negerin is ofzo?!![]()
![]()
![]()
Dat kan de Anja-achterban alleen maar ten goede komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
OMG ik wist wel dat deze TT lotgenoten zou aantrekken.
Wat is er meej?quote:
Ik ging niet naar feesten van het Erasmiaans. Ik zocht mn heil ergens anders.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:43 schreef soylent het volgende:
Er stond "ShowChat was here"quote:
Nee, jij bent de negerin. BVO is een witte nerd met webcam uit Rotterdam, weten we sinds gister.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat BVO een dikke negerin is ofzo?!![]()
![]()
![]()
Je kan nog zo vaak replyen op dat postje, het wordt alleen maar duidelijker dat je achteraf toch spijt hebt van alles wat je hebt gemistquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ging niet naar feesten van het Erasmiaans. Ik zocht mn heil ergens anders..
Maar toen had ik nog niet door dat het een beheersbare icon wasquote:
Okeeeeeee. Bye bye!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, jij bent de negerin. BVO is een witte nerd met webcam uit Rotterdam, weten we sinds gister.
Ohquote:
Reply me.quote:
Alleen als je Wessels tof vindt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:47 schreef IHVK het volgende:
Ik zit op het Erasmiaans, ben ik nu stoer?![]()
Spijt? No fucking way, ik heb een top middelbare schooltijd gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Je kan nog zo vaak replyen op dat postje, het wordt alleen maar duidelijker dat je achteraf toch spijt hebt van alles wat je hebt gemist![]()
Ik geloof er niets van. Volgens mij slap je Zhenar maar wat graag op z'n dikke black ass!quote:
meetquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er geen bowlingbaan in H'sum? Kunnen we eerst bowlen en dan naar de liveshow tijdens de XFA meet. Hoe zit het daar mee trouwens?
quote:
Ik welquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Anja?
Helaas nooit les van haar gehad.
Maar ze is tof!![]()
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.quote:
Nergens over. Het is een slowchattopic, dus all bets are offquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een beetje een X-factor noob.
Maar wat heeft dit topic met de X-factor te maken en waar het gaat dit überhaupt over?![]()
Dit is het gewoon het kletstopic van iedereen die in XFA post..quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een beetje een X-factor noob.
Maar wat heeft dit topic met de X-factor te maken en waar het gaat dit überhaupt over?![]()
Ook nooit les van gehad, maar tis een beruchte naam hier!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wel.
En ik zie nu dat ze nu ook 4/5/6 doet. Zat ik opgescheept met Jeuken
! De nostalgie
!
Dan kom ik wel naar de pizzeria maar ga ik niet op tv!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
ik ga mee.... kunnen we mark weer niet lief aankijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
Overheulquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook nooit les van gehad, maar tis een beruchte naam hier!![]()
Ken je Overheul?
Het is beiden of niets.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar de pizzeria maar ga ik niet op tv!![]()
Doe je mee, BVO?![]()
Ja, wat is er met dat plan gebeurd?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik Tommerd ook meevragen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De TV sla ik ook over hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar de pizzeria maar ga ik niet op tv!![]()
Doe je mee, BVO?![]()
OK, dan niet, sorry hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is beiden of niets.Mietje!
Niets. Ik zeg: Wie maakt het topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, wat is er met dat plan gebeurd?
Dat bedoelde ik ook, knurftquote:
dan ga jij naar de pizza voor mij en dan ga ik op tv voor jouquote:
Op 1 been kan je niet lopenquote:
Is in de koelkast terecht gekomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, wat is er met dat plan gebeurd?
Maar waarom zeg je tevens "hoor"?!quote:
Idd, willen we het nog realiseren, moet er NU maar eens wat mee gebeurenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niets. Ik zeg: Wie maakt het topic?
Waar dan reeds? Ik ook welquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Spijt? No fucking way, ik heb een top middelbare schooltijd gehad.
Hij is dit jaar onze mentor en daarmee onze eerste goede mentor in 5 jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Overheulheb ik 2 jaar lang als mentor gehad
.
En Jeuken! Die vent werd helemaal gek van ons.
De Regtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij is dit jaar onze mentor en daarmee onze eerste goede mentor in 5 jaar.
Verder was het (behalve in het eerste jaar met de Regt) alleen maar drama bij ons.![]()
Maar goed, slowchat vorlijk verder hier.![]()
Jep.quote:
Dat zeggen ze allemaal, totdat over een paar jaar de verdrongen herinneringen als rottend pus aan de oppervlakte komen drijvenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep.![]()
De beste mentor die ik heb gehad hoor, hij kon goed met eerste klassers omgaan.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat over een paar jaar de verdrongen herinneringen als rottend pus aan de oppervlakte komen drijven![]()
Ik zat op Emmaus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Waar dan reeds? Ik ook welBest lang geleden helaas alweer.
Ben ook al paar weken niet geweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
boeiend gesprek hier in de Red Room
Ik ga zo sporten... heb geen zin want ik ben moe... maar ik moet
Rlxt.quote:
Waarom geilt iedereen toch zo op mn kousen? Ik heb nog lekkerdere tieten hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef soylent het volgende:
[..]
Rlxt.
Mooie streepjes kousen wel.![]()
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef soylent het volgende:
Haha, werkt Jeuken er nog steeds? Die gast was geniaal. Ik was zijn grootste fan.
Heerlijk, die lessen waar een dom wijf dan iets werd gevraagd en het niet wist... Wat tot 20 minuten stilte leidde....
Dat hoor jij toch te regelenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er geen bowlingbaan in H'sum? Kunnen we eerst bowlen en dan naar de liveshow tijdens de XFA meet. Hoe zit het daar mee trouwens?
Ik kom niet eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat ik toch altijd gruwelijk verlies. Ik kijk wel toe met Sven. naast me, en met wijn.
Geen twijfel dat die lekkerder zijn, maar daarover beginnen wordt de laatste 400 jaar niet meer zo door vrouwen gewaardeerdquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen toch zo op mn kousen? Ik heb nog lekkerdere tieten hoor..
Eensch.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen toch zo op mn kousen? Ik heb nog lekkerdere tieten hoor..
Posten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zo lekker als die van mij kunnen ze niet zijn![]()
Zhenar is vast vereerd dat je hem als meervoud ziet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee dankje
Word door jullie al als hoer gezien![]()
Jij nooit!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef PeRi het volgende:
Mijn tieten staan ook op het forum. Ben ik ook een hoer?
Begin er dan niet overquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef Woelli het volgende:
Mijn tieten blijven voor me vriend, daar hou ik het bij![]()
Niet elke hoer kan goed pijpen.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zhenar is vast vereerd dat je hem als meervoud ziet.
Sorry dan kan ik er niet over mee pratenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet elke hoer kan goed pijpen.
Ja, je hebt het alleen maar over pijpen enzo. Jij slet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef PeRi het volgende:
Woelli ben je hitsig ofzo?
Ik denk (homo)mannen. Die weten wat lekker is en kunnen dat meenemen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:29 schreef BVO het volgende:
Vrouwen pijpen beter toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |