Wie gaat er mee Essen jawohl?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.quote:
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!quote:
ik lust geen pastaquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!
(ze hebben vast ook pasta)
Alleen als BVO dat ook mag!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moetquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als BVO dat ook mag!![]()
Dizer mee lukt vast wel![]()
quote:
Jij eet dus maar thuisquote:
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moet?
Nee Mac!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga voor de BURGER KING
Of ergens lekker sateetje met patatjes
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Sletquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!
En bovendien: daar neem ik Dizer toch al voor mee![]()
dan kom ik met de trein, want..... BIERquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef PeRi het volgende:
Of weet iemand een leuk eetcafè, dan is dat nog beter natuurlijk.
WTF?! Mijn eisen zijn er juist op gericht dat BVO wél in jullie aanwezigheid zal verkeren! Randdebiel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Slet!
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerusquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom ik met de trein, want..... BIER![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |