Wie gaat er mee Essen jawohl?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.quote:
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!quote:
ik lust geen pastaquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!
(ze hebben vast ook pasta)
Alleen als BVO dat ook mag!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moetquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als BVO dat ook mag!![]()
Dizer mee lukt vast wel![]()
quote:
Jij eet dus maar thuisquote:
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moet?
Nee Mac!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga voor de BURGER KING
Of ergens lekker sateetje met patatjes
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Sletquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!
En bovendien: daar neem ik Dizer toch al voor mee![]()
dan kom ik met de trein, want..... BIERquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef PeRi het volgende:
Of weet iemand een leuk eetcafè, dan is dat nog beter natuurlijk.
WTF?! Mijn eisen zijn er juist op gericht dat BVO wél in jullie aanwezigheid zal verkeren! Randdebiel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Slet!
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerusquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom ik met de trein, want..... BIER![]()
Bier en Baileysquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef Woelli het volgende:
C_a wat lust je wel
Gezellig tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerus
Jaaaaaaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerus
Dan mag jij Swifferboy helpen. Kijken of je dat nog in een rechte lijn kanquote:
Ieder voor zich?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Wie haalt kaartjes?
als ik dronken ben, dan pak ik gelijk Swifferboy en dat lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag jij Swifferboy helpen. Kijken of je dat nog in een rechte lijn kan
En dat als getrouwde vrouw!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik dronken ben, dan pak ik gelijk Swifferboy en dat lijkt me geen goed planLaat mij maar lekker zitten op het stoeltje
![]()
ik maak maar een geintjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat als getrouwde vrouw!![]()
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?quote:
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je MArk niet lief aankijken
Zijn die kaarten ern nog?
Als ie ze apart wil leggen, kunnen we best het prijsje wat eraan hangt betalen met zn allen, toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je MArk niet lief aankijken
je moet toch bellen? Naar wat voor nummer?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?
www.ticketmaster.nlquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet toch bellen? Naar wat voor nummer?
hij kan natuurlijk wel 20 vrijkaartjes regelen... En er een leuk prijsje van maken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?
Het is een leuk ideetje. Maar PeRi heeft denk ik wel gelijk...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?
Dat is niet aso en ook niet links en ook niet rechts, maar recht door zeequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?
Okee, wie gaat Mark pijpen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan natuurlijk wel 20 vrijkaartjes regelen... En er een leuk prijsje van maken?
Woelli.quote:
Agossie, ben je een bijter?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij of CDP dat lijkt me het beste![]()
Anders neem je me even serieusquote:
Ik heb het toch over het betalen daarvan?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef PeRi het volgende:
Zeg blijven we ontopic? We gaan kaartjes kopen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het toch over het betalen daarvan?!![]()
Ben jij niet zo sexiest danquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders neem je me even serieus![]()
Dat was een geil sexvoorstel trouwens [huillach]
Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik nietquote:
Mooii met jou kan ik lol hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik niet![]()
Ik heb heul niks toegezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- BVO
- SpecialGuest
- Peer
Ik wil op tv!!!
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Peer
Met jou nietquote:
Ik heb de vrijheid genomen dat voor je te doenquote:
10 februari 2007, Hilversum.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb heul niks toegezegd. Weet niet eens waar en wanneer enzo
.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
10 februari 2007, Hilversum.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Ja Zhenar..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
Dacht het niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
*afmeldt.
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
M'n zusjes birthday zal je bedoelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggen![]()
ik lijk wel een relnicht
![]()
Toch welquote:
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.
Ja, en dat kan ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Ervaring..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Uiteraardquote:
kaartjes zijn 13,50, eten zal iets van 15,- zijn en dan je treinkaart, al dan niet met korting.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kom in principe ook...al zou ik wel graag van te voren weten op hoeveel ik ongeveer moet rekenen (kosten)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
echt tof Markquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En ik hoor wel hoeveel kaarten je nodig hebt. Regel is wel dat je zaterdag EN zondag komt. We willen namelijk op zondag ook een volle bak.
quote:
Ditto. Misschien blijven crashen bij iemand die in de buurt woont?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt wel een heel heen-en-weer gereis voor mij zeg.
Alsof die er nog niet genoeg zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ben jij regelnicht?Moet je bij TV gaan werken...
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Ow, sure!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Idem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben het met PeRi eens.
Hier ben ik het overigens helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Pfff...dat vond ik de vorige keer al!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Uiteraardquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat Peri met Sven een hotelletje boekt trouwens
Vergeet de camera niet op nightvision te zettenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
SVEN DE KLOOTZAK KOMT NIET IK PAK FIR3 WEL!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
SVEN DE KLOOTZAK KOMT NIET IK PAK FIR3 WEL!!!!!!!
Ik hoef niet twee slapende mensen te zien zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vergeet de camera niet op nightvision te zetten
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef superhero87 het volgende:
Ik wil ook mee!!! maar ik heb geen kaartje![]()
Teruglezen is ok.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wie bepaalt wie de kaartjes krijgt![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef PeRi het volgende:
Tom kan mijn verjaardagscadeau niet spelen..
Het wordt Fir3 dus.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En ik hoor wel hoeveel kaarten je nodig hebt. Regel is wel dat je zaterdag EN zondag komt. We willen namelijk op zondag ook een volle bak.
Haha, ik ben er meteen bij gezet. Wie zei dat ik mee ging etenquote:Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- Woelli
-superhero87
- Peer
als ik me niet vergis krijg je toch korting met OV, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het best cool maar het is echt zo duur om 2 avonden te komen![]()
Ja, dat kreeg ik de vorige liveshow ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als ik me niet vergis krijg je toch korting met OV, of heb ik het mis?
Hoe moet datquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en superhero, activeer jij jouw PM inbox eens
nee, dat weet ik. voor mij is het idd ook behoorlijk duur (en krijg geen korting). je moet gewoon voor jezelf afwegen of je het er voor over hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik de vorige liveshow ookMaar dan is het nog niet niks, 2 avonden plus eten.
klik op dat envelopje boveninquote:
Dat bookmarks envelopskequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klik op dat envelopje bovenin
Voeg Andiyan maar toe, hij komt gewoon, wheter he likes it or notquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef Andiyan het volgende:
Héé tof! Mark, je mag blijven.![]()
Ik ga nog even nadenken, maar ik denk dat ik wel kan ja.![]()
Ik waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
van 21.00 tot 22.00 toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef --Globe-- het volgende:
Voor ons wordt zondag een probleem,
de uitzending is van 21.30 tot 22.30 en onze laatste trein vertrekt al om 22.30
ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.quote:
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.
op zondag de Result Show vanaf 21:00 uur.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
Geef mij Face, Sharon of X6 maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Kirsten1 het volgende:
haha! wij zijn er waarschijnlijk ook bij de finale.......!
meet en greet met sasja en eric forrest ? lijkt me leuk jullie te ontmoeten!![]()
Hmm apart dat het afgelopen zondag dan net anders was. Te maken met oudejaarsavond dan ws.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
wat je wilt, geen probleemquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Of Nadeche en Marujaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Het is toch echt de Halve Finalequote:Ik wil op tv (mee naar de finale)!! !
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Ik heb nog geen ja of nee gezegtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- Woelli
-superhero87
- Peer
Ik wil op tv (mee naar de finale)!!!
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Waarom sluit het ene nou het andere uit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef sbientje het volgende:
ik kan niet meedus voor het pijpen meld ik me ook af..
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom sluit het ene nou het andere uit?
VInd je pijpen niet lekker?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Heb jij daar geen plezier aan danquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Goed nieuws voor de mensen die rond 22:30 hun laatste trein moeten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Resultshow op zondag is van 21.00 tot 22.00 uur. Budgetticket is niet het officiele verkoopkanaal, dat is ticketservice. Op sommige tickets staat nog de oude uitzendtijd, maar deuren open 20.00 uur is wel goed.
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor onsquote:
Niemand is gevraagdquote:
Ik ben speciaalquote:
Kunnen ze grote groepen aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor ons![]()
![]()
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neusquote:En ik ben niet gevraagd![]()
Soms haat ik je Lynxquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Het is trouwens het weekend voor Valentijnsdag. Dat zullen dus wel liefdesliedjes worden.
Ja, maar dan krijgen we weer allemaal van die zeiknummersquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Liefde.![]()
op tijd reserveren lijkt me... en zzo groot wordt de groep toch nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kunnen ze grote groepen aan?
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Maar wel begrijpelijk van zijn kant natuurlijk..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helaas is dat wel de voorwaarde die Mark stelde aan de gratis kaartjes...
Zeker!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar wel begrijpelijk van zijn kant natuurlijk..
Ik lust wel een lekkere sate met frietjes... Beter dan pizza of mac of BK....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er vorige keer geweest met een man of 15 a 20 En dan was het eten op tijd klaar.
Vorige keer hadden we zelfs al gereserveerd en besteld vooraf. Hoefde we niet zo lang te wachten
Verwacht er niet 5 sterren voedsel maar een lekkere steak met een lekkere saus, gebakken aardappelen en salade.
Jah dat lijkt me ook wel een goed plan... en dan op zaterdag lekker eten... Moeten we wel op tijd gaan eten, want de deuren gaan echt al vroeg open....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:50 schreef Svensational het volgende:
De mensen die niet op zaterdag én zondag willen kunnen natuurlijk altijd zelf een kaart kopen voor alleen de zaterdag, zoals in den beginne het plan was.
Omdat sommige zondag niet kunnen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen wel naar het eten willen komen, maar dan de liveshow laten schieten, zelfs als ze gratis kaarten krijgen.
Voordat er sprake was van zaterdag én zondag zeiden sommigen dat al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat sommige zondag niet kunnen?
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:48 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen wel naar het eten willen komen, maar dan de liveshow laten schieten, zelfs als ze gratis kaarten krijgen.
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.
Inderdaad, ik zag dit keer echt veel volwassenen zonder kinderen! Was ook veel gezelliger vondt ik. Mijn oren piepten een keer niet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen met de bakvissen dit keer.
quote:
Volgens mij was de eerste liveshow van Idols ook vrij rustig hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag dit keer echt veel volwassenen zonder kinderen! Was ook veel gezelliger vondt ik. Mijn oren piepten een keer niet!![]()
quote:
ssssstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.
Mijn grammatica Nederlands heb ik op de middelbare school achtergelaten, volgens mijquote:
Maar er is altijd hoopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mijn grammatica Nederlands heb ik op de middelbare school achtergelaten, volgens mij![]()
We hebben Peer toch bij ons. Die weet wel raad met de Breezahbakvissen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar aan de andere kant, bij de halve finale zal dit op zeker aanzienlijk erger zijn.
Met Kirsten wist ze anders geen raad. Mijn oren piepen nog Ellenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
We hebben Peer toch bij ons. Die weet wel raad met de Breezahbakvissen.![]()
Dat was wel ernstig jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Met Kirsten wist ze anders geen raad. Mijn oren piepen nog Ellen![]()
Wij zaten inderdaad vlak voor het vak met Ellen fansquote:
Het heeft zo traumatische indruk gemaakt bij mij, dat ik er 's nachts nog nachtmerries van krijg en van schrik wakker schiet. Gelukkig staat de poster van Floortje dan voor me om me te troostenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wij zaten inderdaad vlak voor het vak met Ellen fans.
Woelli was er niet bijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef chansadres het volgende:
Snap trouwens niet dat Woelli het overleefd kan hebben...
Toen niet nee, maar wel bij andere concerten van Ellen geloof ik...quote:
Paar concerten van Ellen geweestquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Toen niet nee, maar wel bij andere concerten van Ellen geloof ik...
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat die mensen het wel leuk vinden om de XFA-users te meeten en gezellig mee te eten, maar geen zin hebben om tussen de schreeuwende bakvissen te zitten.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn je ogen wat geel/oranje c_a?
jah klopt op de foto's zie je het heel erg, maar voor de spiegel en gewoon zo zo, niet.... echt heel vaag, maar daar kwam ik dus ook laat achter. geen gezichtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn je ogen wat geel/oranje c_a?
No offence, maar wie ben jijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Oeh ik vind dit best wel een heel cool ideeIk ken alleen niemand van de meetgangers behalve PeRi. Nog effies over nadenken
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
No offence, maar wie ben jij?
Waarom wil je dan naar een meet komenquote:
Ze post hier wel mee, dus waarom zou ze niet meemogen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom wil je dan naar een meet komen?
edit: Oh wacht, je wilt graag naar een liveshow
Omdat ik dat leuk vind misschienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom wil je dan naar een meet komen?
edit: Oh wacht, je wilt graag naar een liveshow
Dan post ze zeker live tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze post hier wel mee, dus waarom zou ze niet meemogen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Svensational het volgende:
No offence
Nou ja, de bedoeling van een meet lijkt mij om elkaar (beter) te leren kennenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef Yoni het volgende:
Ik ken alleen niemand van de meetgangers behalve PeRi.
Zit het dichtbij mediapark?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor ons![]()
![]()
En ik ben niet gevraagd![]()
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Svensational het volgende:
waar ik zelf geen eens heen ga
quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stap op bij Rotterdam Alexander
Ik ben nog een wiebelkont. Ligt eraan als ik een slaapplaats heb voor zaterdag op zondag zodat ik de zondag ook mee kan. Anders moet ik een kaartje kopen voor enkel de zaterdag. Heb niet veel zin in 2x een ticket Weert - Hilversum Noordquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Overheen gelezen.
[..]
Ik ook!
Oh en eh Woelli is dus van de lijst af, Vaduz en Globe kunnen niet. Sven komt niet. En chansadres en Andiyan willen mee. Klopt het zo?
Haal maar niets in je hoofdquote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er geen leuke hotelletjes in de buurt?
Ik heb hetzelfde. Twee keer een retourtje Groningen - Hilversum Noord is niet niks. Voor de prijs van een retourtje zou ik haast ergens een overnachtinkje kunnen boeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:09 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er geen leuke hotelletjes in de buurt?
Ik zit ook een beetje in mn maag met 2x zo'n afstand overbruggen..
Maar ik kom nog steeds
Idd. Ik hoop eigenlijk op een serieus antwoord uit een onverwachte hoek op de vraag van PeRiquote:Op zondag 7 januari 2007 14:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Twee keer een retourtje Groningen - Hilversum Noord is niet niks. Voor de prijs van een retourtje zou ik haast ergens een overnachtinkje kunnen boeken.
Jij ook alquote:Op zondag 7 januari 2007 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop eigenlijk op een serieus antwoord uit een onverwachte hoek op de vraag van PeRi
Ik woon in Amsterdamquote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef PeRi het volgende:
Heeft er niemand een tweede huis die nog eens groot blijkt te zijn op loopafstand? CDP?
satokay watis dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry, maar da's geen optie. StayOkay misschien?
Delen we de prijs PeRiquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hotel Gooiland is 35¤ pp voor een 2 persoonskamer.
Ja. 70¤ : 2 = 35¤ voor ieder ja!quote:
PeRi en ik gaan in 1 bed, snap de grap ffquote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. 70¤ : 2 = 35¤ voor ieder ja!
Jij kwam niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi en ik gaan in 1 bed, snap de grap ff!
Met PeRi in 1 bed wel, geloof mequote:
Dûhh, je bent met míj.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met PeRi in 1 bed wel, geloof me!
Als la grande dame d' X-Factor (Dorine is echt minderwaardig aan PeRi) het goed vind, heb je ook mijn zegen.quote:
klopt 2 kaarten... 1 voor zaterdag en 1 voor zondagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef superhero87 het volgende:
Ik neem aan dat we per persoon 2 kaarten krijgen? of mag ik ook 3![]()
Hip! Tof!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Mijn huisje is ook beschikbaar voor een vette pyama party![]()
Nou ja, eigenlijk zei ik dat maar om deze account vol te makenquote:
Niet hip en tof!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk zei ik dat maar om deze account vol te maken![]()
Want ik ben alleen maar bij het eten![]()
Tenzij iemand gewoon XFactor voor de buis wil kijken!![]()
Je weet niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet hip en tof!
Pas maar op dadelijk gaan we voor je deur rellen![]()
Dat valt altijd te achterhalenquote:
Het is forumgangers only. Dus geen introducees.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef superhero87 het volgende:
Ik neem aan dat we per persoon 2 kaarten krijgen? of mag ik ook 3![]()
Fir3fly en ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er meer mensen uit het noorden die meegaan??
Zou mooi zijn als we met de auto erheen kondenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, denk ik. Ik weet nog niet wat F3 doet.
Want? Treinen rijden toch ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we met de auto erheen konden![]()
Ik kom uit 't noorden, maar reis al een dag eerder af naar 't westen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er meer mensen uit het noorden die meegaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |