Agossie, ben je een bijter?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij of CDP dat lijkt me het beste![]()
Anders neem je me even serieusquote:
Ik heb het toch over het betalen daarvan?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:10 schreef PeRi het volgende:
Zeg blijven we ontopic? We gaan kaartjes kopen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het toch over het betalen daarvan?!![]()
Ben jij niet zo sexiest danquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders neem je me even serieus![]()
Dat was een geil sexvoorstel trouwens [huillach]
Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik nietquote:
Mooii met jou kan ik lol hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik niet![]()
Ik heb heul niks toegezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- BVO
- SpecialGuest
- Peer
Ik wil op tv!!!
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Peer
Met jou nietquote:
Ik heb de vrijheid genomen dat voor je te doenquote:
10 februari 2007, Hilversum.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb heul niks toegezegd. Weet niet eens waar en wanneer enzo
.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
10 februari 2007, Hilversum.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Ja Zhenar..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
Dacht het niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
*afmeldt.
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
M'n zusjes birthday zal je bedoelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggen![]()
ik lijk wel een relnicht
![]()
Toch welquote:
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.
Ja, en dat kan ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Ervaring..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Uiteraardquote:
kaartjes zijn 13,50, eten zal iets van 15,- zijn en dan je treinkaart, al dan niet met korting.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kom in principe ook...al zou ik wel graag van te voren weten op hoeveel ik ongeveer moet rekenen (kosten)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |