Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik nietquote:
Mooii met jou kan ik lol hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sexy wel, maar sexiest? Zo arrogant ben ik niet![]()
Ik heb heul niks toegezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- BVO
- SpecialGuest
- Peer
Ik wil op tv!!!
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Peer
Met jou nietquote:
Ik heb de vrijheid genomen dat voor je te doenquote:
10 februari 2007, Hilversum.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb heul niks toegezegd. Weet niet eens waar en wanneer enzo
.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
10 februari 2007, Hilversum.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My birthday wat doen ze!
Ja Zhenar..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
Dacht het niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
*afmeldt.
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of Zhenar moet erg goed kunnen pijpen dan wil Mark misschien wel kaartjes voor de finale regelen?
M'n zusjes birthday zal je bedoelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Blij dat je weet waar je eigen talenten niet liggen![]()
ik lijk wel een relnicht
![]()
Toch welquote:
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent ouder en wijzer. Dus je pijpt ook vast beter.
Ja, en dat kan ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Ervaring..quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft wijzer daarmee te... oh wacht, om te pijpen moet je je hoofd goed kunnen gebruiken natuurlijk![]()
Uiteraardquote:
kaartjes zijn 13,50, eten zal iets van 15,- zijn en dan je treinkaart, al dan niet met korting.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kom in principe ook...al zou ik wel graag van te voren weten op hoeveel ik ongeveer moet rekenen (kosten)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
echt tof Markquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En ik hoor wel hoeveel kaarten je nodig hebt. Regel is wel dat je zaterdag EN zondag komt. We willen namelijk op zondag ook een volle bak.
quote:
Ditto. Misschien blijven crashen bij iemand die in de buurt woont?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt wel een heel heen-en-weer gereis voor mij zeg.
Alsof die er nog niet genoeg zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ben jij regelnicht?Moet je bij TV gaan werken...
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Ow, sure!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Idem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben het met PeRi eens.
Hier ben ik het overigens helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Pfff...dat vond ik de vorige keer al!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |