Wie gaat er mee Essen jawohl?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar de halve finale te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.quote:
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!quote:
ik lust geen pastaquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie! Er zit vast meer leuks in H'sum!
(ze hebben vast ook pasta)
Alleen als BVO dat ook mag!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen jij dan. En als je Dizer meeneemt.
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moetquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen als BVO dat ook mag!![]()
Dizer mee lukt vast wel![]()
quote:
Jij eet dus maar thuisquote:
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Durf je niet alleen naar huis ofzo dat Beev met jou mee moet?
Nee Mac!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga voor de BURGER KING
Of ergens lekker sateetje met patatjes
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Sletquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We moeten niet eens dezelfde kant op sukkel!
En bovendien: daar neem ik Dizer toch al voor mee![]()
dan kom ik met de trein, want..... BIERquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef PeRi het volgende:
Of weet iemand een leuk eetcafè, dan is dat nog beter natuurlijk.
WTF?! Mijn eisen zijn er juist op gericht dat BVO wél in jullie aanwezigheid zal verkeren! Randdebiel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil gewoon ruige sex met Beev ipv dat je ons het plezier van zijn gezelschap gunt. Slet!
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerusquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom ik met de trein, want..... BIER![]()
Bier en Baileysquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef Woelli het volgende:
C_a wat lust je wel
Gezellig tochquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerus
Jaaaaaaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
God, dat wordt leuk. Tegen de tijd dat we in Studio 22 zijn, zijn we allemaal stontlazerus
Dan mag jij Swifferboy helpen. Kijken of je dat nog in een rechte lijn kanquote:
Ieder voor zich?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Wie haalt kaartjes?
als ik dronken ben, dan pak ik gelijk Swifferboy en dat lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan mag jij Swifferboy helpen. Kijken of je dat nog in een rechte lijn kan
En dat als getrouwde vrouw!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik dronken ben, dan pak ik gelijk Swifferboy en dat lijkt me geen goed planLaat mij maar lekker zitten op het stoeltje
![]()
ik maak maar een geintjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat als getrouwde vrouw!![]()
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?quote:
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je MArk niet lief aankijken
Zijn die kaarten ern nog?
Als ie ze apart wil leggen, kunnen we best het prijsje wat eraan hangt betalen met zn allen, toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je MArk niet lief aankijken
je moet toch bellen? Naar wat voor nummer?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?
www.ticketmaster.nlquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet toch bellen? Naar wat voor nummer?
hij kan natuurlijk wel 20 vrijkaartjes regelen... En er een leuk prijsje van maken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?
Het is een leuk ideetje. Maar PeRi heeft denk ik wel gelijk...quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhh ik ken mezelf en anderen, dan komt het er niet van. Is het een idee dat we geld over maken naar [random usert die zich geheel vrijwillig aanbiedt] en die ze haalt?
Dat is niet aso en ook niet links en ook niet rechts, maar recht door zeequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark leest zelf ook wel mee! En hoe aso is het om even te mailen "Joh, doe ons eens 20 kaartjes voor de halve finale!"?
Okee, wie gaat Mark pijpen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij kan natuurlijk wel 20 vrijkaartjes regelen... En er een leuk prijsje van maken?
Woelli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |