echt tof Markquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En ik hoor wel hoeveel kaarten je nodig hebt. Regel is wel dat je zaterdag EN zondag komt. We willen namelijk op zondag ook een volle bak.
quote:
Ditto. Misschien blijven crashen bij iemand die in de buurt woont?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt wel een heel heen-en-weer gereis voor mij zeg.
Alsof die er nog niet genoeg zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ben jij regelnicht?Moet je bij TV gaan werken...
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Ow, sure!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Idem.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben het met PeRi eens.
Hier ben ik het overigens helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Nou ik heb eigenlijk liever dat we alleen komen omdat we gaan meeten. Een grote meet, geen liveshow-oh ga jij ook, wij toevallig ook- maar met zn allen gezellig eten. Over FOK kletsen, over elkaar roddelen, met elkaar kletsen omdat we elkaar op FOK! zo leuk vinden. Als jouw vriendin/vriend mee wil mij best, maar ergens best ongezellig tegenover je partner en tegenover ons. Dat we met zn allen naar de liveshow gaan is meer een bijkomstigheid eigenlijk.
Donequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Lynx, ga je weer een counter maken, zoals deze?
[afbeelding]
Pfff...dat vond ik de vorige keer al!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar zo denk ik er over, als iedereen er anders over denkt, vind ik het best.
Uiteraardquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik neem aan dat Peri met Sven een hotelletje boekt trouwens
Vergeet de camera niet op nightvision te zettenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
SVEN DE KLOOTZAK KOMT NIET IK PAK FIR3 WEL!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
SVEN DE KLOOTZAK KOMT NIET IK PAK FIR3 WEL!!!!!!!
Ik hoef niet twee slapende mensen te zien zeg.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vergeet de camera niet op nightvision te zetten
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef superhero87 het volgende:
Ik wil ook mee!!! maar ik heb geen kaartje![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Teruglezen is ok.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wie bepaalt wie de kaartjes krijgt![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef PeRi het volgende:
Tom kan mijn verjaardagscadeau niet spelen..
Het wordt Fir3 dus.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En ik hoor wel hoeveel kaarten je nodig hebt. Regel is wel dat je zaterdag EN zondag komt. We willen namelijk op zondag ook een volle bak.
Haha, ik ben er meteen bij gezet. Wie zei dat ik mee ging etenquote:Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- Woelli
-superhero87
- Peer
als ik me niet vergis krijg je toch korting met OV, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het best cool maar het is echt zo duur om 2 avonden te komen![]()
Ja, dat kreeg ik de vorige liveshow ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als ik me niet vergis krijg je toch korting met OV, of heb ik het mis?
Hoe moet datquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en superhero, activeer jij jouw PM inbox eens
nee, dat weet ik. voor mij is het idd ook behoorlijk duur (en krijg geen korting). je moet gewoon voor jezelf afwegen of je het er voor over hebtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik de vorige liveshow ookMaar dan is het nog niet niks, 2 avonden plus eten.
klik op dat envelopje boveninquote:
Dat bookmarks envelopskequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klik op dat envelopje bovenin
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Voeg Andiyan maar toe, hij komt gewoon, wheter he likes it or notquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef Andiyan het volgende:
Héé tof! Mark, je mag blijven.![]()
Ik ga nog even nadenken, maar ik denk dat ik wel kan ja.![]()
Ik waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
van 21.00 tot 22.00 toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef --Globe-- het volgende:
Voor ons wordt zondag een probleem,
de uitzending is van 21.30 tot 22.30 en onze laatste trein vertrekt al om 22.30
ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.quote:
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.
op zondag de Result Show vanaf 21:00 uur.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
Geef mij Face, Sharon of X6 maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Kirsten1 het volgende:
haha! wij zijn er waarschijnlijk ook bij de finale.......!
meet en greet met sasja en eric forrest ? lijkt me leuk jullie te ontmoeten!![]()
Hmm apart dat het afgelopen zondag dan net anders was. Te maken met oudejaarsavond dan ws.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
wat je wilt, geen probleemquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Of Nadeche en Marujaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Het is toch echt de Halve Finalequote:Ik wil op tv (mee naar de finale)!! !
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Ik heb nog geen ja of nee gezegtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- Woelli
-superhero87
- Peer
Ik wil op tv (mee naar de finale)!!!
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Waarom sluit het ene nou het andere uit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef sbientje het volgende:
ik kan niet meedus voor het pijpen meld ik me ook af..
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom sluit het ene nou het andere uit?
VInd je pijpen niet lekker?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Heb jij daar geen plezier aan danquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Goed nieuws voor de mensen die rond 22:30 hun laatste trein moeten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Resultshow op zondag is van 21.00 tot 22.00 uur. Budgetticket is niet het officiele verkoopkanaal, dat is ticketservice. Op sommige tickets staat nog de oude uitzendtijd, maar deuren open 20.00 uur is wel goed.
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor onsquote:
Niemand is gevraagdquote:
Ik ben speciaalquote:
Kunnen ze grote groepen aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor ons![]()
![]()
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neusquote:En ik ben niet gevraagd![]()
Soms haat ik je Lynxquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Het is trouwens het weekend voor Valentijnsdag. Dat zullen dus wel liefdesliedjes worden.
Ja, maar dan krijgen we weer allemaal van die zeiknummersquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Liefde.![]()
op tijd reserveren lijkt me... en zzo groot wordt de groep toch nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kunnen ze grote groepen aan?
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |