quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zullen we zeggen dat de kaarten via mij komen? Voor zaterdag en zondag?![]()
Voeg Andiyan maar toe, hij komt gewoon, wheter he likes it or notquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef Andiyan het volgende:
Héé tof! Mark, je mag blijven.![]()
Ik ga nog even nadenken, maar ik denk dat ik wel kan ja.![]()
Ik waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
van 21.00 tot 22.00 toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef --Globe-- het volgende:
Voor ons wordt zondag een probleem,
de uitzending is van 21.30 tot 22.30 en onze laatste trein vertrekt al om 22.30
ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Wie reizen er nog meer via Utrecht CS?
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.quote:
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was vorige keer wel zo in ieder geval.
op zondag de Result Show vanaf 21:00 uur.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
Geef mij Face, Sharon of X6 maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Kirsten1 het volgende:
haha! wij zijn er waarschijnlijk ook bij de finale.......!
meet en greet met sasja en eric forrest ? lijkt me leuk jullie te ontmoeten!![]()
Hmm apart dat het afgelopen zondag dan net anders was. Te maken met oudejaarsavond dan ws.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht
edit: toch niet
X Factor Zo. 28 januari, 2007
Aanvang: 21.30 Mediapark Studio 22
Hilversum, Nederland
http://www.budgetticket.n(...)713/X_Factor_Tickets
wat je wilt, geen probleemquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Of Nadeche en Marujaquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Geef mij Face, Sharon of X6 maar![]()
Het is toch echt de Halve Finalequote:Ik wil op tv (mee naar de finale)!! !
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Ik heb nog geen ja of nee gezegtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er mee Essen jawohl?
- Zhenar
- charmed_angel
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- SpecialGuest
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- Woelli
-superhero87
- Peer
Ik wil op tv (mee naar de finale)!!!
- charmed_angel
- Californian_Dreamer
- Fir3fly
- superhero87
- CrazyDutchPunk
- Lynx666
- Woelli
- SpecialGuest
- Peer
Waarom sluit het ene nou het andere uit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef sbientje het volgende:
ik kan niet meedus voor het pijpen meld ik me ook af..
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebbenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom sluit het ene nou het andere uit?
VInd je pijpen niet lekker?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Heb jij daar geen plezier aan danquote:Op donderdag 4 januari 2007 01:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik pijp niet voor iets waar ik zelf geen plezier van kan hebben![]()
Goed nieuws voor de mensen die rond 22:30 hun laatste trein moeten halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Resultshow op zondag is van 21.00 tot 22.00 uur. Budgetticket is niet het officiele verkoopkanaal, dat is ticketservice. Op sommige tickets staat nog de oude uitzendtijd, maar deuren open 20.00 uur is wel goed.
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor onsquote:
Niemand is gevraagdquote:
Ik ben speciaalquote:
Kunnen ze grote groepen aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit restaurant kan ik aanbevelen. Niet duur en lekker eten. Maandje geleden nog geweest. Omdat we toen na Jensen langs kwamen, en dat was pas na 23:00 afgelopen hadden ze nog maar een kleinere kaart maar het smaakte eigenlijk best goed. Echt een toppertje! Zijn ook heel vriendelijk. Ze veranderde toen ook de hele muziekrepertoire voor ons![]()
![]()
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neusquote:En ik ben niet gevraagd![]()
Soms haat ik je Lynxquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Het is trouwens het weekend voor Valentijnsdag. Dat zullen dus wel liefdesliedjes worden.
Ja, maar dan krijgen we weer allemaal van die zeiknummersquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Liefde.![]()
op tijd reserveren lijkt me... en zzo groot wordt de groep toch nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kunnen ze grote groepen aan?
[..]
Niet? Jammer zeg! Dat wordt thuis kijken met wat knabbels voor je neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |