Mijn verslag:
Ontzettend verheugd kwam ik aan op Hilversum CS, waar we met zn allen hadden afgesproken om 13.45. Op naar de Bowling! We hadden er allemaal ontzettend zin in, met zn 6en. Globe, Andiyan, Vaduz, Chansadres, Californian_dreamer en ik. De eerste game begon en wie won er? Globe, the only girl in the room!
De winaares van de eerste game
![]()
Chansie had er moeite mee
![]()
We schaamden ons diep
![]()
2e game moesten we natuurlijk revancheren en zo werd Globe vervolgens de een na laatste
Andiyan (aka frank) revancheerde zich en ontpopte zich tot de beste van de middag en hoe!
![]()
![]()
Na 2 uur bowling hadden kregen we wel honger en dus Op naar 't heertje! Maaaar waar is het eigenlijk? Na een paar rondjes om te hebben gelopen
![]()
kwamen we er eindelijk aan! En wie zagen we daar zitten? Moemoe, MissHobje en Dubbeldrank! Uitgeput van hun onzinmeet besloten ze toch wel met ons mee te gaan naar de X show
![]()
.
![]()
Het eten was niet geweldig, maar wat wil je voor zo'n prijs! Na een paar wijntjes en biertjes werd het tijd om naar de studio's te gaan! Natuurlijk regende het, dus besloten we maar de trein te nemen, Moemoe kon nog net een kaartje kopen en vervolgden we onze X factor reis!
Eenmaal in de studio's aangekomen, zagen we al gauw CDP dat op ons stond te wachten. Vorige keer heb ik nauwlijks tot niet met CDP gepraat, wat ik wel jammer vond, dus besloot ik dat het anders moest
![]()
CDP nog bedankt voor de kaartjes!
Oja, de batterij van mijn camera was bijna leeg dus de foto's zijn vanaf dat moment niet meer zo scherp geworden
![]()
![]()
![]()
![]()
De show was verder geweldig, we zaten aan het begin praktisch naast X6 en een paar oogcontacten met Lois en Amber konden ook geen kwaad
Verdere details van de show bespaar ik jullie, maar het was een top dag!
Hopelijk kunnen we weer afspreken!