Quote het!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, was ik bijna vergeten. Ik denk er nog even overna.
Ik ben nog even op stap gegaan toen ik in Weert aankwam.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:05 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik was gisteren al thuis.Maar ik was te moe om te posten.
De hele dag was echt heel tof!
Superhero: nog heel thuis gekomen?
Chans:zo laat?
*lichtje branden gaat*quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Yoni het volgende:
ik vond het echt zo gaaf gister! echt helemaal super! wel jammer dat wij niet mee konden eten want daardoor heb ik uiteindelijk amper iemand gesproken. Heb al weer erg veel zin in vanavond
foto's plaatsen na goedkeuring van moiquote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
Ow sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het was inderdaad heul tof. Gewonnen met bowlen, lekker eten, toffe mensen (het giecheltje van Hobje zit nog steeds in mn hoofd!
) en een geweldige show.
![]()
Straks even XFA terugkijken.![]()
Nee, de foto's vind ik niet geweldig. Ik heb een nieuwe camera nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke foto's!
Ach, dat is altijd nog beter dan 1 persoon valse FOK!namen laten opgeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet eens jullie FOK!namen gebruikt bij het bowlen..
.
Ziet er erg leuk uit sh!.
Huh? FOK! borden?!!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
zojuist zijn onze fok borden ingenomen...
Wat voor FOK!borden?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
wel foto´s genomen? Ik wil die fokborden zienquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Yoni het volgende:
Hehhehquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Fokborden als witte A'4-tjes met Fok! erop?
PeRi.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Gok hier welke zondagmeeter als eerste weer post.
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofdquote:
Het was heel gezellig zonder jou.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofd!
Wonderen bestaan!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was heel gezellig zonder jou.
OMG WTFquote:Op zondag 11 februari 2007 23:44 schreef Gezondaar het volgende:
Maar dat die kale knakker mijn Sven-bordje afpakte was ronduit bedroevend!
Meen je nietquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was nog in beeld, je trok echt zo'n Zhenar-hoofd!
Ik verzin het ook maarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Meen je nietIk heb nog zo mijn best gedaan om buiten beeld te blijven
![]()
Eerst zien, dan geloven![]()
De award voor Geloofwaardigste user heb je iig niet gewonnenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iedereen had "Fok!" op zijn bordje geschreven en ik "Sven!", maar nadat we de Rexona reclame hadden opgenomen werd er opeens iemand naar ons toegestuurd om onze bordjes in te nemenquote:
En hij heette Markquote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Iedereen had "Fok!" op zijn bordje geschreven en ik "Sven!", maar nadat we de Rexona reclame hadden opgenomen werd er opeens iemand naar ons toegestuurd om onze bordjes in te nemenEn hij was kaal
![]()
![]()
![]()
Had je iemand speciaals in gedachten?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Ja zeg. Waarom hebben ze nooit streakers bij XFA.
We bespraken nog hoe makkelijk het zou zijn een aanslag te plegen in de studio. Het leek mij wel ludiek om tijdens de beslissing Richy met een giftig pijltje uit een blaaspijp om te leggen en dat Wendy dan giechelt dat de beslissing vroegtijdig is gevallen en dat de rest toch door magquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Andiyan het volgende:
Ja zeg. Waarom hebben ze nooit streakers bij XFA.
Ik ben heel erg van de regels enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef Svensational het volgende:
Had 'm gewoon snel verstopt ofzo, had iets bedacht! En dan was je tijdens het optreden van Anja het podium opgerend om dat bordje voor haar gezicht te houden. Dán had ik je pas echt tof gevonden, G. Nu vind ik je maar een stomme kneus die vrij makkelijk over zich heen laat lopen
.
Oh ja, toen met die boete ook enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben heel erg van de regels enzo![]()
Ik vind ze misschien niet tof, maar ik leef er wel naar![]()
Dus je analyse is correct![]()
Als ik in de jaren veertig had geleefd en vrouw was, dan had ik mijn benen kirrend gespreid voor elke nazi die ook maar naar me keekquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, toen met die boete ook enzo.
Ik miste Sven welquote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de opmerkingen waarnaar ik liep te vissenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk de Grammy's Red Carpet maar Zhenar, je was tof!
maar Babs was toffer.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de opmerkingen waarnaar ik liep te vissen![]()
Likewise![]()
Een hele toffe vriendin van Babette.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Wie is Fancypancy nu eigenlijk, XM?
Ik kwam er dus pas achter dat het níet XM was toen ze binnenkwam en we gingen kolonistenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Wie is Fancypancy nu eigenlijk, XM?
Voor dat zachte prijsje was het primaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef superhero87 het volgende:
Dus het was gezellig zie ikhoe was het eten???
Dus je hebt wel spijt hiervan:quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt wel spijt hiervan:
[afbeelding]
?
En BE en ik verward binnenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef Gezondaar het volgende:
Ik hoop maar dat Fir3fly zijn trein nog gehaald heeft![]()
Want door hem was iedereen op het eind zo gehaast weg en stonden ik, Babette enFancypancy
opeens verward alleen buiten!
![]()
Echt?!quote:
Goed voor je! X6 moest ook door, kut richyquote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef Gezondaar het volgende:
Volgens mij heb ik PeRi trouwens redelijk geschokt met mijn X6-enthousiasme![]()
Echt niet, X6 was matiger dan Anja vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Goed voor je! X6 moest ook door, kut richy
Misschien matiger, maar wel leukerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt niet, X6 was matiger dan Anja vanavond.
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen wegquote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik wilde nog bellen, maar de enige van wie ik het tel.nr had was Babette en die was er al![]()
mij o.a.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen weg![]()
Ik zit nu trouwens de show van gister terug te kijken en heb al diverse fokkers echt wel in beeld gezien
Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach het gaf niet hoor. Maar het ging zo snel en ineens was iedereen weg![]()
Oh ik heb jullie echt niet meer gezien. Maar goed het was wel supertof! En ik ben gewoon serieus schorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik heb nog tien minuten buiten met een peuk tussen de bakvissen gestaan, wachtend totdat Babette & FP van het toilet terugkwamen. De neiging om die peuk in diverse ogen uit te drukken was groot, kan ik je zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |