Same here!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, ik moet ook via Utrecht
jij gaat bowlen en eten.... ik nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat is een aantal uur later dan mij idd
je zou me nog steeds vertellen welke trein nou het verstandigst wasquote:
Dan heb ik ook niks aan jouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef Californian_dreame... het volgende:
ik ook (en op zaterdag) ik ga alleen niet van te voren mee eten op zondag
Hier kom ik even op terug.... ik denk dat ik de gok neem..... en gewoon mee ga... Alleen hopen dat ik zondag niet met koppijn zit, want dan heb ik een etentjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet als je voor mij in de plaats gaat![]()
uitleg: ik voel me niet zo lekker... al heel de week koppijn, ook al weer 2 migraine aanvallen gehad.![]()
Maar vond het zo lullig om af te zeggen, maar als iemand in mijn plaats kan gaan, zo dat helemaal goed uitkomen natuurlijk!
Als Migebiggie niet kan, dan kom ik wel gewoon hoor, ik neem dan wel wat van te voren in. En neem nog wat extra mee![]()
Maar als ik iemand anders blij kan maken van het forum, dan graag
verstandigst? Hoezo? maakt toch niet uit welke trein je neemt naar hilversum?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je zou me nog steeds vertellen welke trein nou het verstandigst was
in verband met tijd, maar goed, moet nu eerst ff etenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstandigst? Hoezo? maakt toch niet uit welke trein je neemt naar hilversum?
aha bedoel je zo!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
in verband met tijd, maar goed, moet nu eerst ff eten
Ik heb in de PM wat andere mensen gevraagd maar niemand gaat via Utrecht. Ik neem denk ik ééntje eerder. Je weet het maar nooit met vertragingen. Je moet hem maar oplopen en je kan meteen een half uur minder bowlenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
in verband met tijd, maar goed, moet nu eerst ff eten
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik vertrek al om 8.00 uit Assen, eerst maar es ff shoppen ofzo![]()
Oh gewoon leuke kleding vinden, en misschien is het wel leuk als we een presentje voor Mark meenemen!quote:
Ik dacht voor mij, voor al het werkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh gewoon leuke kleding vinden, en misschien is het wel leuk als we een presentje voor Mark meenemen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht voor mij, voor al het werk![]()
![]()
Ja, wrijf het er nog maar een keer inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef superhero87 het volgende:
Hoeveel mensen gaan er nou morgen precies bowlen?
Moest je maar op zaterdag komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar een keer in!
We gaan met de zondagploeg nog een keer apart bowlenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Moest je maar op zaterdag komen![]()
Ja, maar dan kan ik toch nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Moest je maar op zaterdag komen![]()
Juistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We gaan met de zondagploeg nog een keer apart bowlen
Ja, maak een fanboek ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef superhero87 het volgende:
en misschien is het wel leuk als we een presentje voor Mark meenemen!
De zondagploeg is gewoon SHO... niks mis mee, maar ik heb meer met de zaterdagluiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Omdat het zo'n enorme toffe ploeg is.![]()
niks mis mee?!? wat doe je!??!?!? wij zijn compleet gestoord!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:43 schreef superhero87 het volgende:
De zondagploeg is gewoon SHO... niks mis mee, maar ik heb meer met de zaterdaglui
Wat matig!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer waar, want ik meld me bij dezen alsnog af. Ik heb deze toch meer onvoorziene uitgaven dan ik had verwacht, en ik zit erg krap bij kas. Een uitje naar X Factor, hoe leuk ook, zit er dan helaas niet in.
Ik wil best jouw etentje voorschieten hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer waar, want ik meld me bij dezen alsnog af. Ik heb deze toch meer onvoorziene uitgaven dan ik had verwacht, en ik zit erg krap bij kas. Een uitje naar X Factor, hoe leuk ook, zit er dan helaas niet in.
Thanx!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor dat ik het vergeet:
Iedereen die er dit weekend heen gaat, veel plezier![]()
Beetje nutteloos aangezien ik net zeg dat ik niet komquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wil best jouw etentje voorschieten hoor![]()
De vorige keer was het voorschieten ook wat je over de streep trokquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje nutteloos aangezien ik net zeg dat ik niet kom
Heet jij Sven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Lynx666 het volgende:
Kan ik dan van het aanbod gebruik maken?
2 Plekken over voor zondag dus!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
ik vind het echt klote.... want vind het erg leuk om naar liveshows te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, jammer c_a, beter om dan rustig thuis te blijven inderdaad.
misschien moet je die pc dan eens uitgooien!?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
mijn hoofdpijn wordt steeds erger....
om 22:00 uur... ben al in bad geweest, maar ik moest even wat te checkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moet je die pc dan eens uitgooien!?
nee.... ik heb volgende week weer een drukke stressige week... Ik wil het voorkomen om het in het weekend rustig aan te doen...quote:
Er zijn dus nu weer kaartjes over...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry... met Idols doen we het gewoon over ok?
Komt het goed met de kaartjes?
Zethet even in de ttquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn dus nu weer kaartjes over...Als er mensen meewillen, moeten ze dat maar laten weten.
Misschien zijn er meeters die iemand willen meenemen morgen?
Dat zouden we toch juist niet doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien zijn er meeters die iemand willen meenemen morgen?
Dat ik niet kom, maakt je zeker niks uit.quote:
Is die gast niet sportcrew o.i.dquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb 1 persoon voor morgen: Dubbeldrank!
Als jullie het goed vinden?
*^^&**()(*(#$%^&*....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nog een half uurtje en we gaan van huis hier.
Waarom zouden ze het niet goed vinden? HIj is van Fok tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb 1 persoon voor morgen: Dubbeldrank!
Als jullie het goed vinden?
zo vroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nog een half uurtje en we gaan van huis hier.
Jammer dat je niet gaat Charmed !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wil Migebiggie wel mee? Ik kan haar niet PM-en helaas....
die liggen klaar bij de sudio. Op zaterdag verzamelen om 18:45 uur en zondag 19:45 geloof ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gaat Charmed !
Ik wil wel graag zondag komen
Zie dat der nog 2 plekken zijn
Kan ik dan mischien nog iemand meenemen of niet
Maar hoe krijg ik die kaartjes dan ?
Het is niet de bedoeling dat er aanhang meegenomen wordt he.. Het is een XFA meet, een meet van dit forum dus, om elkaar te ontmoeten, en daar zijn toevallig kaartjes voor de liveshow bij geregeld. 't Is dus geen "Gratis kaartjes!! Come and get 'em, bring your friends!"-festijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef migebiggie het volgende:
Oke dan kom ik morgen graag met iemand![]()
Dizer toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:20 schreef PeRi het volgende:
En kan iemand me vertellen wie zich nog meer heeft afgemeld voor zondag dan dat er 2 plekken waren ipv die ene? Want ik kan geen post vinden. C_A komt zaterdag dus niet iig meer.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Die wilde sowieso toch al niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven volgens mij.
Ik zie al dat der maar 1 plek is zondagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ga nu even offline, als ik thuis ben doe ik nog even de laatste dingen voor morgen regelen en een ieder pm'n en dergelijke en zie dan of Migebiggie besluit mee te gaan. als iemand zich nog aanmeldt.
Er is nu dus nog 1 plek voor vanavond en 1 voor morgen.
Uhmm jaa is goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:39 schreef PeRi het volgende:
Okay DD gaat dus vanavond en Migebiggie morgen mee. Leuk!
Migebiggie eet je ook bij 't Heertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |