misschien moet je die pc dan eens uitgooien!?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
mijn hoofdpijn wordt steeds erger....
om 22:00 uur... ben al in bad geweest, maar ik moest even wat te checkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moet je die pc dan eens uitgooien!?
nee.... ik heb volgende week weer een drukke stressige week... Ik wil het voorkomen om het in het weekend rustig aan te doen...quote:
Er zijn dus nu weer kaartjes over...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry... met Idols doen we het gewoon over ok?
Komt het goed met de kaartjes?
Zethet even in de ttquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zijn dus nu weer kaartjes over...Als er mensen meewillen, moeten ze dat maar laten weten.
Misschien zijn er meeters die iemand willen meenemen morgen?
Dat zouden we toch juist niet doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien zijn er meeters die iemand willen meenemen morgen?
Dat ik niet kom, maakt je zeker niks uit.quote:
Is die gast niet sportcrew o.i.dquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb 1 persoon voor morgen: Dubbeldrank!
Als jullie het goed vinden?
*^^&**()(*(#$%^&*....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nog een half uurtje en we gaan van huis hier.
Waarom zouden ze het niet goed vinden? HIj is van Fok tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef moemoe het volgende:
Ik heb 1 persoon voor morgen: Dubbeldrank!
Als jullie het goed vinden?
zo vroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, nog een half uurtje en we gaan van huis hier.
Jammer dat je niet gaat Charmed !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien wil Migebiggie wel mee? Ik kan haar niet PM-en helaas....
die liggen klaar bij de sudio. Op zaterdag verzamelen om 18:45 uur en zondag 19:45 geloof ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gaat Charmed !
Ik wil wel graag zondag komen
Zie dat der nog 2 plekken zijn
Kan ik dan mischien nog iemand meenemen of niet
Maar hoe krijg ik die kaartjes dan ?
Het is niet de bedoeling dat er aanhang meegenomen wordt he.. Het is een XFA meet, een meet van dit forum dus, om elkaar te ontmoeten, en daar zijn toevallig kaartjes voor de liveshow bij geregeld. 't Is dus geen "Gratis kaartjes!! Come and get 'em, bring your friends!"-festijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef migebiggie het volgende:
Oke dan kom ik morgen graag met iemand![]()
Dizer toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:20 schreef PeRi het volgende:
En kan iemand me vertellen wie zich nog meer heeft afgemeld voor zondag dan dat er 2 plekken waren ipv die ene? Want ik kan geen post vinden. C_A komt zaterdag dus niet iig meer.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer waar, want ik meld me bij dezen alsnog af. Ik heb deze toch meer onvoorziene uitgaven dan ik had verwacht, en ik zit erg krap bij kas. Een uitje naar X Factor, hoe leuk ook, zit er dan helaas niet in.
Die wilde sowieso toch al niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven volgens mij.
Ik zie al dat der maar 1 plek is zondagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ga nu even offline, als ik thuis ben doe ik nog even de laatste dingen voor morgen regelen en een ieder pm'n en dergelijke en zie dan of Migebiggie besluit mee te gaan. als iemand zich nog aanmeldt.
Er is nu dus nog 1 plek voor vanavond en 1 voor morgen.
Uhmm jaa is goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:39 schreef PeRi het volgende:
Okay DD gaat dus vanavond en Migebiggie morgen mee. Leuk!
Migebiggie eet je ook bij 't Heertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |