Wat heb je aan Mark gegevenquote:
Je deed er ook een half uur over om hem te makenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef PeRi het volgende:
Ik mis nog steeds mn mooie FOK!bord.
Sta jij met de jouwes op de foto?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je deed er ook een half uur over om hem te maken![]()
![]()
Mijn Sven-bord was in een paar seconden klaar![]()
Jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
Maar ze pakten die borden af omdat jullie erop hadden lopen kliederen?
Ze waren te prominent in beeld bij het opnemen van de commercial denk ik, ze waren nl echt goed bekladderdquote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Svensational het volgende:
Maar ze pakten die borden af omdat jullie erop hadden lopen kliederen?
Alsof ze dat er niet uitknippenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze zitten als het goed is wel in de Rexona commercial die ze hebben opgenomen, dus die verwacht ik maandag of anders vanaf zaterdag voorbij te zien komen![]()
Ach, als het niet uber duidelijk in beeld komt, maar je het met een screenshot wel kunt zien...quote:
2x??quote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Gezondaar het volgende:
Wel erg trouwens dat wij maar liefst twee keer op ons ontoffe gedrag zijn aangesproken![]()
Hoezo twee keer danquote:Op maandag 12 februari 2007 00:40 schreef Gezondaar het volgende:
Wel erg trouwens dat wij maar liefst twee keer op ons ontoffe gedrag zijn aangesproken![]()
Voordat de show begon, was er zo'n man die iedereen een beetje klaar moet stomen voordat de camera gaat draaien (laten we hem "de fluffer" noemen). Die fluffer wilde dat iedereen mee ging dansen op een suf breezerliedje. Wij hadden elkaar nog niet eens spottend aan kunnen kijken, of werkelijk de hele zaal stond al op en ging losquote:
Matig hoorquote:
Bekladderd, het was heuse kunstquote:Op maandag 12 februari 2007 00:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze waren te prominent in beeld bij het opnemen van de commercial denk ik, ze waren nl echt goed bekladderd!
Mijne niet hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:51 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Bekladderd, het was heuse kunst![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:50 schreef Gezondaar het volgende:
Wat ook mooi was, was toen de fluffer vroeg of er nog mensen van heel ver kwamen.
Wij: "Van internet!!!"!!!
niet zo bescheidenquote:
Ik was serieus bang dat er nog iets over ons gezegd zou worden (quote:
Op zich was het het wel waard geweest om jullie die borden te zien etenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:56 schreef Yoni het volgende:
En BE en ik werden gek tijdens de uitslag. We hebben gedreigd onze HJ borden op te eten als HJ Anja niet weg zou sturen. Wij blij dat ie dat toch deed
Dat was wel eng jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:59 schreef Fancypancy het volgende:
volgens mij kan Wendy beter wat van die borden eten... die is echt te mager![]()
Doei!quote:Op maandag 12 februari 2007 01:02 schreef Fancypancy het volgende:
zeg lieve kijkbuiskinderen......
ik zeg![]()
lekker slapenen dromen van......aaaaaaaaaaaaaaah richie
is door.....its a nightmare!!
chau chau
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doei!![]()
Misschien droom je juist dat Richy eruit isWat een deceptie zal dat zijn als je weer wakker wordt
![]()
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!
Ik weet wel wanneerquote:Op maandag 12 februari 2007 01:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een nieuwe meet zit er dik in! Wanneer weet ik niet maar dit word overnieuw gedaan!
Mogen wij niet meequote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer
Ohnee, andere meet.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je een cadeautje meeneemt voor Fir3 en mij
Fir3 en ik, dat zeg ik netquote:
cadeaus, dat zeg ik netquote:wat
In onze handen, anders pakt het zo lastig uitquote:waar
Om en nabij onze verjaardagenquote:wanneer![]()
Ik dacht dat ik wel de laatste thuiskomer zou zijn, na de vertraging in Utrecht en de laatste stoptrein in R'dam moest pakkenquote:
Ik stem voor, maar gaat het passen?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef superhero87 het volgende:
Slaapfeestje bij Lynxx thuismet veel drank voor BVO!
We slapen gewoon op de grond, allemaal naast elkaar, lekker cosyquote:Op maandag 12 februari 2007 02:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik stem voor, maar gaat het passen?![]()
Hoe vaak moet ik het nog zeggen superhero87! Ik heb geen interesse! Hoe vaak moet ik het nog zeggen!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We slapen gewoon op de grond, allemaal naast elkaar, lekker cosy![]()
You dirty bastard, jij keek mij steeds aan met de meet! een beetje oogcontact proberen te maken enzo! Ja, ik had je wel door!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen superhero87! Ik heb geen interesse! Hoe vaak moet ik het nog zeggen!![]()
![]()
Dat oogcontact was bedoeld voor degene naast jouquote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
You dirty bastard, jij keek mij steeds aan met de meet! een beetje oogcontact proberen te maken enzo! Ja, ik had je wel door!
Frankquote:Op maandag 12 februari 2007 03:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat oogcontact was bedoeld voor degene naast jou![]()
quote:
Die zat aan de andere kant van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 03:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je bedoelt CDP? die heeft volgens mij een vriend...![]()
Ik had gewoon leuke mensen om me heen: Frank links, Inge rechts, CDP achter en X6 voorquote:Op maandag 12 februari 2007 03:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zat aan de andere kant van mij![]()
Als je niet eens weet wie er naast je zat dan kan je je het beste niet mee bemoeien![]()
Je vergeet de schuin achter buren!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik had gewoon leuke mensen om me heen: Frank links, Inge rechts, CDP achter en X6 voor![]()
Schuin achter waren ook tof, ik zeg toch niet dat je niet tof wasquote:Op maandag 12 februari 2007 03:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je vergeet de schuin achter buren!
Wie kwam met het idee om X6 op te vangen als ze van het podium zouden vallen!
dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Schuin achter waren ook tof, ik zeg toch niet dat je niet tof wasMaar eerlijk is eerlijk X6 zag er goed uit
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, en degene die de auto had gewonnen zat achter ons op de tribune. Waarom moet dat nou weer zo'n bakvis zondet rijbewijs zijn
!
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen storttenquote:
Of ze was gewoon héél blij vooriemand anders.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen stortten. Dus volgens mij moet dat de winnares geweest zijn
.
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er begon ineens iemand keihard te gillen op die tribune, dus ik keek achterom en zag zo'n meisje bijna van d'r stoel vallen terwijl haar vriendinnen zich over haar heen stortten. Dus volgens mij moet dat de winnares geweest zijn
.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielen![]()
Dat kan ook natuurlijk, ik gok ook maar watquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De hysterie-drempel van die dozen is vrij laag, dus het kan ook zijn dat Jim een scheet liet die net zo klonk als de föhn van dat meisje en dat ze daarom allemaal krijsend over haar heenvielen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat verklaar wellicht waaromquote:Op maandag 12 februari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
HJ had het zelfs door!!
en die heeft doorgaans toch alleen aandacht voor zichzelf!
Die heeft Lynxquote:
gezelligquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die worden niet gepost, die gaan via PM naar de zondagmeeters.
Ik zie nog niks!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die worden niet gepost, die gaan via PM naar de zondagmeeters.
Niet iedereen wil met hun kop op internet staan. Er kan straks wel in overleg misschien wat foto's geplaatst worden.quote:
PM ook naar de zaterdagmeeters?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
Niet iedereen wil met hun kop op internet staan. Er kan straks wel in overleg misschien wat foto's geplaatst worden.
Zo jammer dat ze ingenomen werdenquote:
We hebben er in ieder geval de tijd mee vermoord tot de show begonquote:
nee. die was er nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er op de zondag nog een gevulde koek act in de reclame om een sleutelhanger te winnen?
Neen. Er was in de reclames alleen een klokquote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er op de zondag nog een gevulde koek act in de reclame om een sleutelhanger te winnen?
Er werd een vergelijking gemaakt met de 24-klok, maar die maakt wat meer lawaaiquote:
Nee, niks gemerkt. Maar zowieso was de band van Push the buton vreselijk slechtquote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het geluid in de studio viel wel ff weg toen X6 Push The Button instartte. Scheen op tv niks van te merken te zijn.
quote:
Ik meen me wel te herinneren dat ik het merkte aan een van de dames, werd iets anders gereageerd bij de opening.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het geluid in de studio viel wel ff weg toen X6 Push The Button instartte. Scheen op tv niks van te merken te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |