We hebben trouwens een einddatum besloten voor de aanmeldingen zodat we op tijd kunnen reserveren voor het eten enz. 1 februari is de laatste dag dat je je kan aanmelden.En deze dag is al aangebroken, dus er kan ook niet meer aangemeld worden voor de meet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar een liveshow te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z\'n allen naar een pizzaria ofzo in H\'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Yoni het volgende:
bij de piano :-)
jah zover ik kon verstaan wel.... cdp belde net, om zijn prono door te gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker op dezelfde plek waar CDP ook zat de 30e december
oeh alvast voor morgen:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
ja dan maken we veel screenshots
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh alvast voor morgen:
IK WIL DUS ECHT NIET MET M'N KOP OP INTERNET!!!
tja ik dacht ook dat het niet nodig was om "vanwege mijn werk" erbij te zetten, maar kennelijk is 'n reden toch van belangquote:
Ik zal 'm meesjouwenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, neemt er iemand een fotocamera mee (Lynxie?) voor foto's die alleen per PM rond gaan of iig die waarop babette en wellicht nog iemand(en) die niet op i-net willen zijn weggesoept, want de mijnes ben ik even kwijt.
.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
Geen bekenden gezien.
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
Geen bekenden gezien.
wahahah daar zit ik uiterst aan de zijkantquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook niet.
edit:
[afbeelding]
Is dat 'm niet?
die is onderweg naar d;r eigen huis en pakt de taxiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt je trein gehaald! Tofheid..wat heeft moemoe gedaan uiteindelijk?
Jaja, dat ben ik!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zag vaduz geloof ik ff tijdens de opening.. Maar meer ook niet.
edit:
[afbeelding]
Is dat 'm niet?
quote:
Ik zou sowieso niet op zaterdag komen hoorquote:
Jammer want het was erg leukquote:Op zondag 11 februari 2007 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet op zaterdag komen hoor.
Ja dat ging best goed! Ik ben ook veilig thuisgekomen om 0:45. Wel kapot nu dus ga zo snel maffen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, Andiyan was de bowlkoning vanmiddag. Het was een en al gezelligheid.
Omrie, Omrie, Omrie.... Ehhhhhh wat is zijn nick ook alweer?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef Andiyan het volgende:
Gelukkig minder erg dan Omrie, die zat 01:12 nog vast in Zwolle.![]()
![]()
superheroquote:Op zondag 11 februari 2007 01:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omrie, Omrie, Omrie.... Ehhhhhh wat is zijn nick ook alweer?![]()
dank jequote:
Ik neem mijne altijd meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef PeRi het volgende:
Ohja, neemt er iemand een fotocamera mee (Lynxie?) voor foto's die alleen per PM rond gaan of iig die waarop babette en wellicht nog iemand(en) die niet op i-net willen zijn weggesoept, want de mijnes ben ik even kwijt.
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:23 schreef PeRi het volgende:
Nog meer mensen die rond 17uur op Hilversum Centraal aankomen?
Moeten we op je wachten anders? We (Fir3, Lynx en ik) staan voor het station dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Gezondaar het volgende:
Ik pak om 16.40 de trein op Centraal en ben dan om 17.07 in H'sum, alwaar ik het geluid van een stervende emoe zal nabootsen zodat jullie mij kunnen opsporen.
Of ik bel Babette gewoon als ik er ben![]()
heb jij even mazzel dat ik als Australië-kenner inmiddels een ster ben in het herkennen van emoe-geluiden!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:35 schreef Gezondaar het volgende:
Ik pak om 16.40 de trein op Centraal en ben dan om 17.07 in H'sum, alwaar ik het geluid van een stervende emoe zal nabootsen zodat jullie mij kunnen opsporen.
dat mag natuurlijk altijd! en omdat jíj het bent mag je ook best eerder komen en mee klessebessenquote:Of ik bel Babette gewoon als ik er ben![]()
Is wel lief, maar mezelf kennende kan ik ook onverhoopt een half uur te laat komen en dan staan jullie maar in de kouquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moeten we op je wachten anders? We (Fir3, Lynx en ik) staan voor het station dan.
Wanneer zijn jullie er dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij even mazzel dat ik als Australië-kenner inmiddels een ster ben in het herkennen van emoe-geluiden!!![]()
[..]
dat mag natuurlijk altijd! en omdat jíj het bent mag je ook best eerder komen en mee klessebessen
Nee!!!! Ik ga ook naar de showquote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef PeRi het volgende:
Trouwens Z, ga jij nou alleen mee eten of niet?
nevermind, ik ben niet wakker en zag je naam niet staan maar Zhenar staat er wel tussen natuurlijk en ik noemde je ook Zhenar (in gedachten) maar ik zag die link niet. Ofzo. Tralala.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
nevermind, ik ben niet wakker en zag je naam niet staan maar Zhenar staat er wel tussen natuurlijk en ik noemde je ook Zhenar (in gedachten) maar ik zag die link niet. Ofzo. Tralala..
daar hebben we afgesproken, maar misschien gaan wequote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Gezondaar het volgende:
In 't Heertje?
nou, eigenlijk wilden we dus gewoon tóch gaan bowlen he, met z'n tweeën...quote:Oeh, dan kom ik ook wel eerder. Kunnen we misschien ook nog airbowlen![]()
![]()
Ik ben nog niet wakker.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:54 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
! Ik snap je gedachtengang niet helemaal, maar het zal wel heel filosofisch zijn
![]()
ik heb al 'n opplaksnor geregeldquote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik zit te twijfelen om een petje mee te nemen om minder herkenbaar te zijn![]()
![]()
Ik vind kolonisten wel geweldig, maar op zich vind ik het niet erg om 'te kijken'quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef babette21 het volgende:
ik wilde trouwens ook 't Catan-kaartspel meenemen (FP en ik zijn enigszins verslaafd) maar als jij eerder komt moet ik dus met die grote doos gaan sjouwen?!
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb al 'n opplaksnor geregeld
we zijn wel fanatiek jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:02 schreef Gezondaar het volgende:
Ik vind kolonisten wel geweldig, maar op zich vind ik het niet erg om 'te kijken'Tenzij jullie zo in het spel opgaan dat er geen normaal woord meer uitkomt
![]()
![]()
oeh die kom ik 'n keer bij je spelen!!!quote:Ik heb trouwens drie van de uitbreidingssets: politiek & intrige, wetenschap & vooruitgang entovenaars & draken
![]()
zegt me niks... is dat van diezefde reeks als 't bonenspel?! (zo'n klein doosje?)quote:Oh, en ik heb ook het kaartspel Munchkin. Dat schijnt hilarisch te zijn, maar ik heb het nog nooit gespeeldmaar dat is dus wel voor meerdere spelers, alleen weet ik niet hoe het werkt
![]()
OK deal. Hoe laat moet ik er dan zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't niet erg om de grote doos mee te nemen hoor, ben toch met de auto. Vind FP ook wel leuk denk ik. Maar dan moeten we wel echt voor half vier gaan, anders halen we 't niet.
da's knapquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Gezondaar het volgende:
Ik wilde vragen "Wie is FP?"
Maar ik weet het al![]()
lachuh!! half vier bij 't Heertje voor, dan kijken we wel even of we daar gaan zitten, of ergens anders!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Gezondaar het volgende:
OK deal. Hoe laat moet ik er dan zijn?
Ja dusquote:Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
edit: tenzij je alleen bedoelt "Fancypancy" natuurlijk
Checkquote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
lachuh!! half vier bij 't Heertje voor, dan kijken we wel even of we daar gaan zitten, of ergens anders!
ik dacht dat jij bedoelde "in 't echie" maar je bedoelde alleen maar dat je wist waar de afkorting FP voor stondquote:
nu alquote:Op zondag 11 februari 2007 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu weg. Tot straks.
Dat was jammer inderdaad, veel plezier weer vanavond!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Yoni het volgende:
ik vond het echt zo gaaf gister! echt helemaal super! wel jammer dat wij niet mee konden eten want daardoor heb ik uiteindelijk amper iemand gesproken. Heb al weer erg veel zin in vanavond
Wil je asjeblieft niet mijn quote gaan quotenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was jammer inderdaad, veel plezier weer vanavond!
O ja, was ik bijna vergeten. Ik denk er nog even overna.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wil je asjeblieft niet mijn quote gaan quoten![]()
Ik snap de uitleg nog niet, wie anders kan ik bedoeld hebben. Tenzij...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij bedoelde "in 't echie" maar je bedoelde alleen maar dat je wist waar de afkorting FP voor stond
Quote het!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, was ik bijna vergeten. Ik denk er nog even overna.
Ik ben nog even op stap gegaan toen ik in Weert aankwam.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:05 schreef --Globe-- het volgende:
Nou ik was gisteren al thuis.Maar ik was te moe om te posten.
De hele dag was echt heel tof!
Superhero: nog heel thuis gekomen?
Chans:zo laat?
*lichtje branden gaat*quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Yoni het volgende:
ik vond het echt zo gaaf gister! echt helemaal super! wel jammer dat wij niet mee konden eten want daardoor heb ik uiteindelijk amper iemand gesproken. Heb al weer erg veel zin in vanavond
foto's plaatsen na goedkeuring van moiquote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
was echt heel tof gisteren
foto's volgen nog, moet eerst ff kijken hoeveel er bruikbaar zijn, en ik maak vandaag ook nog foto's
Ow sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het was inderdaad heul tof. Gewonnen met bowlen, lekker eten, toffe mensen (het giecheltje van Hobje zit nog steeds in mn hoofd!
) en een geweldige show.
![]()
Straks even XFA terugkijken.![]()
Nee, de foto's vind ik niet geweldig. Ik heb een nieuwe camera nodigquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |