Zou het in die 2 jaar zitten die jij hier langer dan mij komt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
Ik eh heb ook wel een 'band' met de mensen die komentoch? ja, vind ik wel
't voelt als een eeuwigheid, maar ik kom hier nog maar een paar maanden hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zou het in die 2 jaar zitten die jij hier langer dan mij komt?
Paar maanden? Geregistreerd op: dinsdag 11 juni 2002 @ 21:21quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
't voelt als een eeuwigheid, maar ik kom hier nog maar een paar maanden hoor.
En je dacht er dus over te komen? Gewoon doenToch ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. En het is toch anders in het echt dan via Fok, dus voor iedereen is het nieuw.
Dat meen je niet. En na 5 jaar heb je een mailtje gestuurd? Of herinnerde je het toen weer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:23 schreef Soempie het volgende:ja erg he. Ik was m'n password kwijt
![]()
Ja, van de zomer was ik aan het opruimen en toen kwam ik een briefje tegen met: FOK! + wachtwoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat meen je niet. En na 5 jaar heb je een mailtje gestuurd? Of herinnerde je het toen weer?
Naar stanley toe om zijn spullen te dumpenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Hee, Nem zit al in de trein!
Wat gaat ie eerder in Groningen doen?
Hoe laat ga jij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naar stanley toe om zijn spullen te dumpen
laffer komt niet. En jayhawk zou het eerste rondje doen, natuurlijk. Maar die is er ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
de mods betalen voor het bier?
En/of met jojoorje als ze komtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Even wachten op Neleos..dan kun je wel met hem samen reizen
Feliquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:39 schreef Soempie het volgende:
whooooik heb een 7.9 voor psychologie!!!!
Ik wil wel even wat kabaal maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is het hier stil trouwens de vorige topic zijn vol gespamed en nu is er niemand
Ik doe meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:04 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat kabaal maken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Ik ben er nog.
Volgens mij hoef ik verder geen spullen weg te brengen bij Stanley...
Dus dan ben ik wel op tijd, toch?
En dan zie ik je wel in Assen in de trein, Yuri.
Hoe weet je dan wie je moet hebben?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Ik ben er nog.
Volgens mij hoef ik verder geen spullen weg te brengen bij Stanley...
Dus dan ben ik wel op tijd, toch?
En dan zie ik je wel in Assen in de trein, Yuri.
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wie je moet hebben?
Of kennen jullie elkaar al?
Weet alleen hoe jij er uit zietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:prachtig. Je weet zeker ook niet hoe Stan eruit ziet?
Mijn idee is leukerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:07 schreef Soempie het volgende:
Anders spreken jullie bijvoorbeeld af op het station voor de eh broodjeszaak.Je weet wel, die op ieder station zit.
Daar waar altijd meer mensen staan en dan vragen: ben jij Neleos?![]()
jaquote:
flauw hoor. 't is wel duidelijk.quote:
En dan al die blikken van mensen zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
flauw hoor. 't is wel duidelijk.![]()
Alle namen onder elkaar, dat valt nog meer opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
flauw hoor. 't is wel duidelijk.![]()
Ik denk niet dat Yuri dan nog naar je toe durft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:16 schreef Neleos het volgende:
Zou ik keihard eisbar gaan zingen in de trein?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Yuri dan nog naar je toe durft.
'die ken ik niet hoor'![]()
![]()
't gaat ook om Yuri..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neel heeft m'n nummer.. ik loods 'm desnoods door de storm..
3x ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yuri komt toch uit Assen? Hij zal wel eens in Grun geweest zijn neem ik aan..
Hm.. mail me even op stanleyclimbfallusa [at] hotmail. Dan geef ik je m'n nummer voor de zekerheid.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
veel plezier vanavond!
Waar zit ie nu ergens? En ga je hem ophalen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem is over een half uurtje wel bij me vermoed ik..
Tot het bittere einde..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoelang gaan we eigenlijk door want kblijf liever niet slapen en aangezien de eerste trein pa som 7 uur gaat
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Gaat er ook iemand foto's maken?
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Gaat er ook iemand foto's maken?
laterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga Nem ophalen.. tot later!
Je moet nog uitvinden hoe het werkt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
dan ben in rond 10 over op het station en nog 20 mih over om een kaartje te kopen
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je moet nog uitvinden hoe het werkt?
Pin kan ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Heb toch geen chipknip nodig ofzo?
Wie z'n pc heb je gejat dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Laat maar had de verkeerd evetrekstad ingevoerd![]()
Ik heb die van Stan even geconfisceerdquote:
doe je goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb die van Stan even geconfisceerd
Voorlopig nog niets gehoordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoop wel dat Jojoortje er is vanavond
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Laat maar had de verkeerd vertrekstad ingevoerd![]()
quote:
Want??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoop wel dat Jojoortje er is vanavond
quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempie, mag ik al tegen Nem zeggen dat we bij 1e Kamer gaan eten?
Nee, vriendin van me werkt daar. Ik knipoog naar haar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Had je gereserveerd eigenlijk?
Je kunt niet mee doen. Dus je pakt de eerstvolgende trein deze kant op?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Twee slechte berichtjes:
- De voetbal gaat morgen door...
- Ik kan morgen niet mee doen! Mijn knie is nog steeds dik en blauw!![]()
![]()
Dan ben ik nog niet op tijd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Soempie het volgende:
Je kunt niet mee doen. Dus je pakt de eerstvolgende trein deze kant op?![]()
Oke, al je charmes in de strijd he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, vriendin van me werkt daar. Ik knipoog naar haar.
Ik kom ook pas later.quote:
volgende meeting houden we bij jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet morgen wel kijken bij de wedstrijd, dus als ik ga... Ben ik sowieso niet op tijd terug!![]()
Is goed.. we gaan pas kwart voor 7 van huis weg..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker weten!
Stan... Kun je even op MSN komen?(Hij is al weg zeker?)
Waar is dat? Ik wil ook komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
volgende meeting houden we bij jou.![]()
Dat maken die paar zuiderlingen (zoals ik) gewoon helemaal goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:38 schreef DiviFilius het volgende:
valt trouwens wel op dat het noorden flink oververtegenwoordigd is hier![]()
Dat is Eric Robertsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Wil (en kan) iemand mij trouwens misschien helpen?
Deze man speelt o.a. in de videoclips van Mr. Brightside (Killers), Smack that (akon) en We belong together (Mariah Carey) (samen met lekkere Wentworth miller)
Maar hoe heet ie nou?
Kan het niet vindenen ik wil het weten
Dank!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is Eric Roberts
Maar waarom wilde je dat weten?![]()
Maar dankzij jou heb ik nu dat liedje van Akon in m'n kop zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dank!![]()
Omdat ik het niet kan uitstaan als ik ooit iets wil weten en er niet achter kan komen.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar dankzij jou heb ik nu dat liedje van Akon in m'n kop zitten![]()
![]()
ontplofte de fles niet? of was dat alleen met meerdere mentosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de trein ben ik er achter gekomen dat ongekauwde Mentos gum oplost in Coca-Cola Zero. Het geheele gaat er dan uitzien als onsmakelijke chocomel en de smaak gaat er ook niet op vooruit
Weet ik, jij had mij ook aangeraden om daar een keer te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:56 schreef Etcetera het volgende:
ik studeer communicatiesystemen
waar ben je geweest?
ohw jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik, jij had mij ook aangeraden om daar een keer te gaan kijken
Ik ben op de HU in Utrecht geweest, maar het idee sprak me niet heel veel aan. Ook wat werk van een student gezien, en daar stonden van die diagrammen in die een van de redenen waren waarom ik gestopt was met m'n studie, gaat em niet worden dus.
Ze hadden ook communicatie en multimedia-design, twee filmpjes daarvan gezien, beide filmpjes gingen gek genoeg over baby's die dood gingen
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Een half uurtje geleden zaten ze nog in El Rubio... Was erg gezellig daar!
Ik heb zo mijn bronnen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
hoe weet jij dat
heb je nog meer interessant insideinfo?
En ik ben nog niet eens bij de officiële presentatie geweest, gewoon dingen gevraagd aan een student. Die was er wel enthousiast over, maar ik vond het er saai uit zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw ja
dan hebben ze niet bepaald een positievie presentatie gegeven moet ik zeggende pest met dit soort dagen is altijd dat je absoluut geen beeld krijgt van de opleiding, ze brengen het zo positief mogelijk.
jammer dat het tegenvielmaar dan zou ik het niet proberen
heb je nog wat anders op het hoog?
Soempie is er pas net, dat heeft er vast mee te makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen...![]()
Je hoort morgen alle sappige details wel... (Die weet ik ook nog niet hoor!)
nieuwsgierig zijnde...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen...![]()
Die redt zich wel tussen de mannen! (Denk ik!)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie is er pas net, dat heeft er vast mee te maken![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Een half uurtje geleden zaten ze nog in El Rubio... Was erg gezellig daar!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
wat is het antwoord op de vraag van het leven en alles dan?quote:
wat betreft studiekeuze, doe wat je leuk vindquote:Tot nu toe ben ik het meest positief over media en entertainmentmanagement, ben daar bij de open dag in Leeuwarden geweest, en het klonk echt gaaf en als iets wat ik graag wil doen.
That's right. Jojoortje is backquote:
42quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is het antwoord op de vraag van het leven en alles dan?
Daar ben ik nu ook naar aan het kijken, vorige keer nam ik ook nog mee of het een beetje verdiende en zo. Alleen heb je daar geen fuck aan als je de studie niet af maakt omdat je het niet leuk vindt.quote:wat betreft studiekeuze, doe wat je leuk vinddat is het allerbelangrijkste
Nee de mensen die op de meet zijn geweest, mogen de verhalen vertellen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Supersheep het volgende:
Vertel alsjeblieft niksik wil nog wel kunnen slapen vannacht
![]()
hey, ik vroeg het niet aan jouquote:
truequote:Daar ben ik nu ook naar aan het kijken, vorige keer nam ik ook nog mee of het een beetje verdiende en zo. Alleen heb je daar geen fuck aan als je de studie niet af maakt omdat je het niet leuk vindt.
het gaat nu al goed hequote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Verhalen!
Wie heeft een ander in z'n kont geknepen? Wie heeft een bon gekregen voor wildplassen? Met wie heeft Soempie gezoend?
Verteeeeeeeeel
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Net 2 uurtjes thuis van de wintersport, ultiem genoten de afgelopen week![]()
Nu alleen behoorlijk brak omdat die bedden in zo'n slaaptrein te klein zijn
Eerder in dit topic al wat over gezegd, maar kan korte samenvatting geven:quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef Soempie het volgende:
Tim, hoe was de opendag?
Grmbl, post je dit terwijl ik opnieuw een lang verhaal post...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb even teruggelezen. Jammer dat het tegen viel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Grmbl, post je dit terwijl ik opnieuw een lang verhaal post...
Je bent gemeen!![]()
en ze de groeten gedaan van mij?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En heb je nog een date gescoord in El Rubio?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende meet in Twente doen en dan in de middag beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |