42quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is het antwoord op de vraag van het leven en alles dan?
Daar ben ik nu ook naar aan het kijken, vorige keer nam ik ook nog mee of het een beetje verdiende en zo. Alleen heb je daar geen fuck aan als je de studie niet af maakt omdat je het niet leuk vindt.quote:wat betreft studiekeuze, doe wat je leuk vinddat is het allerbelangrijkste
Nee de mensen die op de meet zijn geweest, mogen de verhalen vertellen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Supersheep het volgende:
Vertel alsjeblieft niksik wil nog wel kunnen slapen vannacht
![]()
hey, ik vroeg het niet aan jouquote:
truequote:Daar ben ik nu ook naar aan het kijken, vorige keer nam ik ook nog mee of het een beetje verdiende en zo. Alleen heb je daar geen fuck aan als je de studie niet af maakt omdat je het niet leuk vindt.
het gaat nu al goed hequote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Verhalen!
Wie heeft een ander in z'n kont geknepen? Wie heeft een bon gekregen voor wildplassen? Met wie heeft Soempie gezoend?
Verteeeeeeeeel
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Net 2 uurtjes thuis van de wintersport, ultiem genoten de afgelopen week![]()
Nu alleen behoorlijk brak omdat die bedden in zo'n slaaptrein te klein zijn
Eerder in dit topic al wat over gezegd, maar kan korte samenvatting geven:quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef Soempie het volgende:
Tim, hoe was de opendag?
Grmbl, post je dit terwijl ik opnieuw een lang verhaal post...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb even teruggelezen. Jammer dat het tegen viel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Grmbl, post je dit terwijl ik opnieuw een lang verhaal post...
Je bent gemeen!![]()
en ze de groeten gedaan van mij?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En heb je nog een date gescoord in El Rubio?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgende meet in Twente doen en dan in de middag beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |