Je kunt niet mee doen. Dus je pakt de eerstvolgende trein deze kant op?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
Twee slechte berichtjes:
- De voetbal gaat morgen door...
- Ik kan morgen niet mee doen! Mijn knie is nog steeds dik en blauw!![]()
![]()
Dan ben ik nog niet op tijd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Soempie het volgende:
Je kunt niet mee doen. Dus je pakt de eerstvolgende trein deze kant op?![]()
Oke, al je charmes in de strijd he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, vriendin van me werkt daar. Ik knipoog naar haar.
Ik kom ook pas later.quote:
volgende meeting houden we bij jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet morgen wel kijken bij de wedstrijd, dus als ik ga... Ben ik sowieso niet op tijd terug!![]()
Is goed.. we gaan pas kwart voor 7 van huis weg..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker weten!
Stan... Kun je even op MSN komen?(Hij is al weg zeker?)
Waar is dat? Ik wil ook komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
volgende meeting houden we bij jou.![]()
Dat maken die paar zuiderlingen (zoals ik) gewoon helemaal goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:38 schreef DiviFilius het volgende:
valt trouwens wel op dat het noorden flink oververtegenwoordigd is hier![]()
Dat is Eric Robertsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Wil (en kan) iemand mij trouwens misschien helpen?
Deze man speelt o.a. in de videoclips van Mr. Brightside (Killers), Smack that (akon) en We belong together (Mariah Carey) (samen met lekkere Wentworth miller)
Maar hoe heet ie nou?
Kan het niet vindenen ik wil het weten
Dank!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is Eric Roberts
Maar waarom wilde je dat weten?![]()
Maar dankzij jou heb ik nu dat liedje van Akon in m'n kop zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dank!![]()
Omdat ik het niet kan uitstaan als ik ooit iets wil weten en er niet achter kan komen.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar dankzij jou heb ik nu dat liedje van Akon in m'n kop zitten![]()
![]()
ontplofte de fles niet? of was dat alleen met meerdere mentosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag in de trein ben ik er achter gekomen dat ongekauwde Mentos gum oplost in Coca-Cola Zero. Het geheele gaat er dan uitzien als onsmakelijke chocomel en de smaak gaat er ook niet op vooruit
Weet ik, jij had mij ook aangeraden om daar een keer te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:56 schreef Etcetera het volgende:
ik studeer communicatiesystemen
waar ben je geweest?
ohw jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet ik, jij had mij ook aangeraden om daar een keer te gaan kijken
Ik ben op de HU in Utrecht geweest, maar het idee sprak me niet heel veel aan. Ook wat werk van een student gezien, en daar stonden van die diagrammen in die een van de redenen waren waarom ik gestopt was met m'n studie, gaat em niet worden dus.
Ze hadden ook communicatie en multimedia-design, twee filmpjes daarvan gezien, beide filmpjes gingen gek genoeg over baby's die dood gingen
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Een half uurtje geleden zaten ze nog in El Rubio... Was erg gezellig daar!
Ik heb zo mijn bronnen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
hoe weet jij dat
heb je nog meer interessant insideinfo?
En ik ben nog niet eens bij de officiėle presentatie geweest, gewoon dingen gevraagd aan een student. Die was er wel enthousiast over, maar ik vond het er saai uit zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw ja
dan hebben ze niet bepaald een positievie presentatie gegeven moet ik zeggende pest met dit soort dagen is altijd dat je absoluut geen beeld krijgt van de opleiding, ze brengen het zo positief mogelijk.
jammer dat het tegenvielmaar dan zou ik het niet proberen
heb je nog wat anders op het hoog?
Soempie is er pas net, dat heeft er vast mee te makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen...![]()
Je hoort morgen alle sappige details wel... (Die weet ik ook nog niet hoor!)
nieuwsgierig zijnde...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen...![]()
Die redt zich wel tussen de mannen! (Denk ik!)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie is er pas net, dat heeft er vast mee te maken![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
Een half uurtje geleden zaten ze nog in El Rubio... Was erg gezellig daar!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
wat is het antwoord op de vraag van het leven en alles dan?quote:
wat betreft studiekeuze, doe wat je leuk vindquote:Tot nu toe ben ik het meest positief over media en entertainmentmanagement, ben daar bij de open dag in Leeuwarden geweest, en het klonk echt gaaf en als iets wat ik graag wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |