Doordat ik las dat Brian Huub wel met een mes te lijf zou gaan en dat alle messen verstopt moesten worden, heb ik inderdaad aangenomen dat de schrijver(s) dachten dat Brian het dan ook in één keer goed zou doen, mes in de hartstreek of keel doorsnijden. Het kan natuurlijk dat bedoeld werd dat Brian Huub met een mes te lijf zou gaan zonder het leven te nemen. Maar ook dan denk ik: mwoah zal wel meevallen. Ik zie Brian niet iemand met een mes te lijf gaan. Maar goed, het staat eenieder natuurlijk vrij dat wel te denken, ik denk alleen van niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dat suggereert ook niemand. Je kan voor minder dan moord geboeid het pand moeten verlaten! En het slachtoffer kan over een paar dagen ook iemand anders zijn (een weigerachtige Amanda bijvoorbeeld).
Haar invulling van 'Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
zdngmw begint de morgen met een gesprek over zelfmoord
Gezellig gesprekje op stream 1.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
zdngmw begint de morgen met een gesprek over zelfmoord
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar invulling van 'Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach'.
Nah, daar zitten zoveel snoeren.. nie eg gezelliequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:32 schreef pluisje78 het volgende:
gezellie zo achter de pc
Welke discussie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je mag altijd een poging wagen, echter ik zou geen stap zetten in dgk sc!
En nu lekker je weer gaan richten op dgk, ik zit namelijk niet echt te wachten op je infantiele pogingen tot provoceren in de cos.
Einde discussie!
Is dit de plaats voor persoonlijke afrekeningen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Welke discussie?
Heb ik je fragiele egootje geraakt?
Zij Die Niet Genoemd Mag Wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
zdngmw=? ik weet da er Natasia mee word bedoeld.
Huub vertelde gisteren ook nog aan Sylvia dat Brian regelmatig staat af te luisteren. Vervolgens trok hij een paar kastdeuren open om te kijken of Brian wéér bezig wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian lag al te slapen en is nog niet wakker... hij weet het dus (ws.) niet (tenzij hij weer sneaky heeft staan afluisteren en kijken terwijl wij dachten dat hij sliep??)
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ga ff ergens anders lopen ziekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:34 schreef demins het volgende:
Welke discussie?
Heb ik je fragiele egootje geraakt?
Die zal zich wel verraden voelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian lag al te slapen en is nog niet wakker... hij weet het dus (ws.) niet (tenzij hij weer sneaky heeft staan afluisteren en kijken terwijl wij dachten dat hij sliep??)
Brian is zichzelf lekker aan het verwennen, maar dat laten ze gelukkig niet zienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:38 schreef DoomiNL het volgende:
Ligt iedereen nog te slapen?
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het pas een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef bunnyma het volgende:
Wat me gisteren trouwens ook is opgevallen, is dat Bart zei dat hij d.m.v gebaren door mensen in de zebra op de hoogte was gebracht dat Huub weer terug zou komen.
Zou dit waar zijn of is het weer een verhaaltje zodat Bart weer kan zeggen:
"Ik wist het al".
Dat is nl erg belangrijk voor Bart, heb ik het idee.
Misschien dat Bart duidelijk is gemaakt dat Huub ermee bezig was. maar dat wisten ze toch al door RTL Boulevard? Of zagen ze dat pas na de Zebra?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:40 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het par een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.
de redactie wist het wel vantevoren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:40 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het pas een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.
Tuurlijk, heeft hij zelf ook gisteren toegegevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:43 schreef Darklight het volgende:
Bart weet dat Huub superveel info heeft over iedereen
Volgens mij papt die daarom met Huub aan
Ze lezen niet mee op het moment. Laatste bezoek was 9 uur geleden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Kunnen jullie dat hek niet een heel klein beetje open doen en weer dicht. Gewoon voor de lol
Scan, ik heb het al aan Bong gevraagd: Je kunt toch ook meelezen als je uitgelogd bent. Klopt dat nou wel of niet ???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee op het moment. Laatste bezoek was 9 uur geleden.
Klopt ! Komt wel weer als het drukker wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft toch idioot dat ze 3 en 4 tot 4 uur niet meer gebruiken. De streams staan wel aan en de beelden worden dus wel door de streamers binnengehaald. Beetje zonde allemaal.
Dat kan ja, maar dan moet je speciaal daarvoor uitloggen. Ik denk dat bijna iedereen automatisch inlogt als FOK wordt gestart. Ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan, ik heb het al aan Bong gevraagd: Je kunt toch ook meelezen als je uitgelogd bent
was dat niet woensdag avond? van rtl boulevardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat Bart duidelijk is gemaakt dat Huub ermee bezig was. maar dat wisten ze toch al door RTL Boulevard? Of zagen ze dat pas na de Zebra?
Ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dan moet je speciaal daarvoor uitloggen. Ik denk dat bijna iedereen automatisch inlogt als FOK wordt gestart. Ik ook.
Nope, ik log altijd uit als ik offline ga. Wat niet vaak is, maar tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dan moet je speciaal daarvoor uitloggen. Ik denk dat bijna iedereen automatisch inlogt als FOK wordt gestart. Ik ook.
eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:49 schreef ozewiesewoze het volgende:
dat twee van de vier streams wegens onderbezetting van de villa ff niet gebruikt wordenis nog tot daar aan toe maar om nu de overige twee op een surfende sylvia te zetten.....
er moet toc h ergens in de villa iets interessanters te zien zijn.
Het viel me gisteren op dat ze -terwijl Carlos bezig was in de fitness- tijdelijk S3+4 wel inschakelden. Toen was er enige tijd wat meer actie. Even later gingen ze weer terug naar 2 streams.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft toch idioot dat ze 3 en 4 tot 4 uur niet meer gebruiken. De streams staan wel aan en de beelden worden dus wel door de streamers binnengehaald. Beetje zonde allemaal.
Dat kan, maar dan is het misschien wel net zo makkelijk dat je de optie dat mensen kunnen zien dat je online bent uit zet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik niet
En je kan ook als redactie onder een kloon meelezen en niet posten toch ?
Ik doe dat expres omdat ik dan niet meer KAN posten als ik MOET slapenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, ik log altijd uit als ik offline ga. Wat niet vaak is, maar toch
Heb ik ingesteld, check het maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het misschien wel net zo makkelijk dat je de optie dat mensen kunnen zien dat je online bent uit zet.
Volgens mij moet dat wel ergens kunnen.
Ben je bang dat anderen dan op jouw account gaan posten ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, ik log altijd uit als ik offline ga. Wat niet vaak is, maar toch
Dat heeft geen nut. Iedereen op de wereld kan meelezen, of je nou een account hebt of niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik niet
En je kan ook als redactie onder een kloon meelezen en niet posten toch ?
Ja, zie je. De redactie zei gisteren dat ze altijd meelezenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Iedereen op de wereld kan meelezen, of je nou een account hebt of niet!
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik ingesteld, check het maar
Hier thuis is die kans er niet, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekerequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je bang dat anderen dan op jouw account gaan posten ofzo?
JA, er komen nieuwe bewoners. En Carlos komt, juffrouw Judith komt, Tante Tilly verwachten we nog..... Maar dit beeld van de poort heeft daar waarschijnlijk niets mee te maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef SIRA het volgende:
d'r staat nu al bijna 4 uur een camera op de poort, zouden d'r dan toch nog andere nieuwe bewoners komen ??
Ik hoop het! Ik denk dat Palma een nieuwe bewoner isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef SIRA het volgende:
d'r staat nu al bijna 4 uur een camera op de poort, zouden d'r dan toch nog andere nieuwe bewoners komen ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie je vaal dat de redactie al een minuut of 10 onlne is en nog geen reactie heeft geplaatst. Dat lijkt er dus op dat ze wel automatisch ingelogd staan als ze fok opstarten. Maar goed, zoveel maakt het ook weer niet uit.
Maakt ook helemaal niets uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie je vaal dat de redactie al een minuut of 10 onlne is en nog geen reactie heeft geplaatst. Dat lijkt er dus op dat ze wel automatisch ingelogd staan als ze fok opstarten. Maar goed, zoveel maakt het ook weer niet uit.
Als ze blijft ga ik binnenkort een keer naar haar kroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:56 schreef SIRA het volgende:
Palma als nieuwe bewoonster zal wel lachen zijn, die geeft tenminste beetje tegengas,
maar zit er helaas niet in, die blijft vrolijk poetsen..
De kans is heel groot dat ze via een INET-bot de pagina's automatisch binnenhalen en offline opslaan. En daarna de belangrijke delen bewaren en rubriceren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik had al de indruk dat Bart maar wat uit zijn duim zoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:40 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het pas een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.
Ja, behalve dat ik haar nog nooit heb zien poetsen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:56 schreef SIRA het volgende:
Palma als nieuwe bewoonster zal wel lachen zijn, die geeft tenminste beetje tegengas,
maar zit er helaas niet in, die blijft vrolijk poetsen..
Dat komt omdat jij pas sinds gisteren weer kijktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik haar nog nooit heb zien poetsen!![]()
Het gaat gewoon vanzelf hè bij jou, dat licht-erotisch posten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, wakker worden, ik post te veel off topic en verdien straf
Maar Huub moet goed uitgerust zijn om Natasia's verblijf weer tot hel te kunnen maken vandaagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef DoomiNL het volgende:
Volgens de spelregels moet iedereen toch om 9uur wakker zijn?
In het weekend mogen ze uitslapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef DoomiNL het volgende:
Volgens de spelregels moet iedereen toch om 9uur wakker zijn?
Zou ik niet doen. Geen 'anoniem' gescheld op je bewoners vanachter dezelfde firewall als je officiele account. Veel te link.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit
Bovendien gok ik erop dat ze allemaal ook nog een eigen kloon hebben waar ze onder meeposten. Zou ik wel doenKan je toch lekker anoniem je ongenoegen uiten over Natasia bijvoorbeeld
Van mij mag ze bij de ratten blijven. Past beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag al inziet dat ze beter met Huub en Sylvia kan zijn dan met die 2 ratten.
ohh ja heerlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef nlboy het volgende:
Ze moeten zo maar even het nummer Wakker Worden van Jochem Meijer in het huis draaien.Dan gebeurd er eindelijk iets.
Kan dat kwaad voor je computer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Geen 'anoniem' gescheld op je bewoners vanachter dezelfde firewall als je officiele account. Veel te link.
In je vraag zit "Amanada" en "inzien" - daarmee geef je eigenlijk ook het antwoordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag al inziet dat ze beter met Huub en Sylvia kan zijn dan met die 2 ratten.
Tot hoe laat, of is daar geen tijd aan verbonden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het weekend mogen ze uitslapen.
Het is beter voor haar, ook i.v.b met Nena. Ze is nog jong en geloofd dingen snel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Van mij mag ze bij de ratten blijven. Past beter![]()
oh ja, dat weet je zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef korakel het volgende:
zoveel gebeurd dr niet, dat je daar 4 streams voor nodig hebt...
ik meende dat Bart tegen Huub zei dat hij het had gelezen (i-net) vlak voor dat Huub weer terug kwam in de villa.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had al de indruk dat Bart maar wat uit zijn duim zoog.
Hij wilde weer alwetend overkomen.
Ik vertrouw Bart nog steeds niet.
Hij vond het wel erg interessant dat Huub ook Lesley had gesproken.
Volgens mij zit ze op een site voor dans-schoenen, de site die Ilona voor haar had opgezocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toen Ilona er nog was viel het me niet op dat Syl ook zo veel waarde hecht aan materieelle zaken. De laatste dagen en OOK NU OP DE STREAMS valt het me weer op
Ze kijkt een beetje hebberig naar het scherm???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toen Ilona er nog was viel het me niet op dat Syl ook zo veel waarde hecht aan materieelle zaken. De laatste dagen en OOK NU OP DE STREAMS valt het me weer op
Geen formele grens, zover ik weet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot hoe laat, of is daar geen tijd aan verbonden?
Dat ziet ze zelf echter niet in. Zij vindt bijvoorbeeld dat Nena de kwaaie peer is in hun ruzie en dat haarze;f geen enkele blaam treft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Het is beter voor haar, ook i.v.b met Nena. Ze is nog jong en geloofd dingen snel.
Daarom ben ik wel benieuwd.
Hmm, ok, nu ik vind 12 uur wel een redelijke grens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen formele grens, zover ik weet.
Nou ja, mag ze. Ze is dat huis toch ook niet ingegaan voor haar geestelijke ontplooiing, lijkt me zo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dat zei hij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef elsie het volgende:
[..]
ik meende dat Bart tegen Huub zei dat hij het had gelezen (i-net) vlak voor dat Huub weer terug kwam in de villa.
Ja. En ze keek naar schoenen. Maar lees net dat het dansschoenen zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje hebberig naar het scherm???
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond de manier van BB5 altijd wel lekker.......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef nlboy het volgende:
Ze moeten zo maar even het nummer Wakker Worden van Jochem Meijer in het huis draaien.Dan gebeurd er eindelijk iets.
Ja ze kan niet vooruit denken beetje dom idd. Wordt nog leuk als ze ladderzat zijn en Huub een van z'n kunsen vertoond.:)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ziet ze zelf echter niet in. Zij vindt bijvoorbeeld dat Nena de kwaaie peer is in hun ruzie en dat haarze;f geen enkele blaam treft.
5 Minuten in de aanwezigheid van Brian Bates en/of Natasia en ze is weer helemaal op hun hand. Komt ook door het gebrek aan geheugen.
Helderziend?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef korakel het volgende:
zoveel gebeurd dr niet, dat je daar 4 streams voor nodig hebt...
Graaien naar spullen is toch niet hetzelfde als verlekkerd kijken naar spullen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik bewonder haar kracht om veel te ondernemen maar ik hou niet van dat gegraai naar spullen
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hij reageerde wel als een lul man die Bart. Helemaal mee met de andere met dat flimpje.
Had ik echt niet verwacht van hem, had eerder verwacht dat ie de Humor er wel van in zou zien.
Hierbij verliest Bart echt veel streepjes bij mij.
Was het niet gewoon om te vertellen dat huub en nena AANWEZIG waren in de zeb?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei hij ook.
Maar ook dat er gebarentaal was gebruikt in de zebra om hem te vertellen dat Huub terugkwam.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?![]()
Ja bij mij nu ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.
Maar ze heeft niet de juiste schoenen voor dat tangodansen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja. En ze keek naar schoenen. Maar lees net dat het dansschoenen zijn.
Ik bewonder haar kracht om veel te ondernemen maar ik hou niet van dat gegraai naar spullen
'n vorige keer deed ze tango-les op laarzen, omdat ze niets anders had met de juiste hakken. . Lijkt me dus niet zo gek dat ze even naar andere schoenen kijkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
huh? je overdrijft nogal. noem dan eens momenten waarin ze nog meer "gegraai" heeft laten zien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vet in de min bij mij...........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.
Bij mij nog niet, sinds Lesley eruit is vind ik Bart weer een stuk leuker (omdat ie dan geen bijzondere positie meer heeft in de zin van zonder cp'en veel contact met zijn liefje) en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.quote:
Iloon werkte stagnerend in alle opzichten in het huis. Sylvia ziet er ook anders uit in haar gezicht. Mooier, vrijer en ontspannender..... ze heeft het naar de zin, denk ik. Houdt ook goed overzicht met alle veranderingen. Gister ging ze ook weer heel goed om met de 2 kampen die ontstonden door Huubs komst waar zij tussen zat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet de juiste schoenen voor dat tangodansen.
De laatste keer dat ze les had, had ze haar sportschoenen aan.
Dus het lijkt mij wel logisch dat zij op zoek gaat naar de juiste schoenen.
Was een opdracht van de redactie...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
Dan heb ik het verkeerd begrepen en het lijkt mij niet dat daar gebarentaal voor nodig was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Was het niet gewoon om te vertellen dat huub en nena AANWEZIG waren in de zeb?
Dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Iloon werkte stagnerend in alle opzichten in het huis. Sylvia ziet er ook anders uit in haar gezicht. Mooier, vrijer en ontspannender..... ze heeft het naar de zin, denk ik. Houdt ook goed overzicht met alle veranderingen. Gister ging ze ook weer heel goed om met de 2 kampen die ontstonden door Huubs komst waar zij tussen zat.
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mij nog niet, sinds Lesley eruit is vind ik Bart weer een stuk leuker (omdat ie dan geen bijzondere positie meer heeft in de zin van zonder cp'en veel contact met zijn liefje) en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef noa84 het volgende:
[..]
Was een opdracht van de redactie...
Hij praatte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????![]()
als altijd, dat maakt hem in mijn ogen zo'n enorme zak. geen greintje zelfspot bij de luiaard.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Bart ging er nog redelijk serieus op in ook trouwens.
Bart heeft ook geen gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig moment gisteren vond ik toen Huub aan Bart vroeg of hij nu ook zijn angel werd![]()
Bart ging er nog redelijk serieus op in ook trouwens.
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ondanks dat ik Syl heel ok vindt, raakt ze bij mij een gevoelige snaar. Die komt voort uit iemand die ik ken die op haar lijkt. Lastig uitleggen hier.
alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.
Ik kreeg het gevoel dat de koffers moesten worden gezocht vanwege de nodige TV-beelden. En dan is Bart meestal wel iets happiger om mee te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.
Bart kan alleen maar grapjes maken over de rug van andere personen.Nooit eens leuke humor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????![]()
haha, bij mij ook wel ja. Of ze moet van vrouwen houden;)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.
Ik zei niet gezelligerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onder welke naam?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nena zat gisteren op Vol forum. Best wel leuk eigenlijk, Ze houd het net zo bij als wij doen:)
ah okee, dat heb ik dus niet mee gekregen van wat er geprobeert werd te zeggen in gebarentaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei hij ook.
Maar ook dat er gebarentaal was gebruikt in de zebra om hem te vertellen dat Huub terugkwam.
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
alle beetjes helpen![]()
Ik zie Bart 10 x liever aansluiten bij Huub en Syl dan dat ie bij Brian en Natasia blijft hangen.
Ja, het komt er niet zo best uit vandaag. Maar het is iets negatiefs. Het heeft dus niks met Sylvia te maken maar met mijn projectiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:21 schreef ozewiesewoze het volgende:
rat en nasty halen bij iedereen het slechtste boven... behalve bij mensen bij wie normen en waarden gewoon goed ontwikkeld zijn.
Heb je daar misschien een linkje van?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nena zat gisteren op Vol forum. Best wel leuk eigenlijk, Ze houd het net zo bij als wij doen:)
Sorry, je zei idd leuker, same difference.quote:
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werken
bart doet nooit maar iets zonder bijbedoeling, hij lijkt wel zo aardig, maar ondertussen,...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Maar ok, hij deed het dan toch maar![]()
Ok, maar tot die tijd graag Bart laten aansluiten bij Huub en Syl ipv Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Have funquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
De keuze is blijkbaar tussen een schrijvende Sylvia en een sportende Natasia volgens de DGK site.
Dus rook ik deze Luckie op, stap op mijn fiets en ga ik me wentelen in het echte leven.
ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef demins het volgende:
[..]
Bart heeft ook geen gevoel voor humor!![]()
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67&sid=7364f3f593c9fd599f989b51fe26efdaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een linkje van?
Precies anders ben ik de übergraaierd. Ik kijk elke dag even op een schoenen of kledingsite. Het blijft niet alleen bij kijken vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?![]()
Voor jou, voor mij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je zei idd leuker, same difference.
Precies. en als ze samen sterk blijven kan dat ook gebeuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef elsie het volgende:
[..]
ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terug
Lol. dus neppe nenaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
Ik heb die "nena" ook even gecheckt: fake.
En Nena zat rond dat tijdsttip echt niet achter haar laptopje hoor, zoals wij nerds. Die was lekker aan het stappen.
nee, hij is naar bed gegaan, en er tot op heden nog niet uitgekomen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef elcastel het volgende:
Vraagje tussendoor, heeft Huub zijn koffers al gevonden ?
een heel heel heel klein beetje, maar het onbreekt hem in z'n persoon aan zelfspot. jammer, erg belangrijk om echt grappig te zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef elsie het volgende:
[..]
ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terug
Thanks, ik had nog even de hoop dat ze lege koffers hadden neergezet, zodat Brian z'n 'grap' mislukt was, nou ja, ik neem aan dat zijn gitaar eerdaags op het dak ligt. Of dat Huub zijn gedichtenkladje in de fik steekt ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Carlaa het volgende:
nee, hij is naar bed gegaan, en er tot op heden nog niet uitgekomen...
Ik weet niet naar welke streams jullie kijken , maar BoerBart en humor is toch echt een contradicie, cynisme lijkt me gepaster.quote:
Is het ooit in je opgekomen dat er mensen zijn die dingen anders bekijken dan jij? Vermoeiend ben jij zeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke streams jullie kijken , maar BoerBart en humor is toch echt een contradicie, cynisme lijkt me gepaster.
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dikke nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Nena is nu op VOL http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=638494&highlight=#638494
Ja dus hoppa snel een nieuwe erin, die zich hopelijk aansluit bij Huub en Syl.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.
Dat zullen ze (hoop ik) absoluut niet gaan doen. Dan is het programma idd heel snel ten einde..... en vliegen Syl en Huub (zoals het er nu uit ziet) als eerste uit. Ik denk echt niet dat ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.
Dan kijk ik nog liever naar een sportende Natasia, maar dat is geen optie. . .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
De siliconen staan weer strak gespannen
ik merk wel degelijk zelfspot bij Bart.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
een heel heel heel klein beetje, maar het onbreekt hem in z'n persoon aan zelfspot. jammer, erg belangrijk om echt grappig te zijn
Scan.. jij staat toch algemeen bekend als de tieten expert hier... ik vroeg me wat af..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
De siliconen staan weer strak gespannen
Bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67&sid=7364f3f593c9fd599f989b51fe26efda
Nee... zo erg is Amanda nog net niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een sportende Natasia
Huub heeft zijn gsm meegenomen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
wat is dar voor muziekje?de wekker?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Scan.. jij staat toch algemeen bekend als de tieten expert hier... ik vroeg me wat af..
Ik lijm wel eens aquaria met siliconelijm.. en dan stinkt het hele huis.... ruiken die tieten nou ook zo?
maar tscheelt nie veelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... zo erg is Amanda nog net niet.
Aan de andere kant: één goodguy er bij en de balans slaat door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zullen ze (hoop ik) absoluut niet gaan doen. Dan is het programma idd heel snel ten einde..... en vliegen Syl en Huub (zoals het er nu uit ziet) als eerste uit. Ik denk echt niet dat ze dat gaan doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Laat ik eens zachtjes klossen door het huis als er nog mensen slapen, denkt Amanda.
"denkt Amanda"?????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Laat ik eens zachtjes klossen door het huis als er nog mensen slapen, denkt Amanda.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Dan zie je dat anders dan ik. Hij kan geen grapjes incasseren waarbij hijzelf lijdend voorwerp is. Hij zal in de meeste gevallen cynisch, liefst sarcastisch reageren. Da's nou waar je zelfspot aan meet. (Draait dus niet alleen om de "grapjes" die hij -zelf- over zichzelf oppopt).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef elsie het volgende:
[..]
ik merk wel degelijk zelfspot bij Bart.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Eeeh.. batterij.. + - hoe zat dat ook alweer.....
Ze kent ze toch van haar tarzanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Eeeh.. batterij.. + - hoe zat dat ook alweer.....
Het maakt niet alleen haar tieten dikker. Niet mooi dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel weer een deco van hier tot tokyo ...
Komt omdat ze 's nachts in err, andere apparatuur worden geplaatst.... bromt wel, zendt nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef RSie het volgende:
hoeveel batterijen gebruiken ze daar eigenlijk wel niet?
misschien wordt het tijd dat we "HIER" daar op gaan wijzen!!
Maak van volgens mij maar zeker wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is volgens mij enorm trots op haar nepperds....
Dat wilde ik ook schrijven, maar dan had ik mijn 'reputatie' weer waargemaakt. Beter dus dat jij het nu schreefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze kent ze toch van haar tarzan
Het enige wat ik er mooi aan vind is het strikje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet alleen haar tieten dikker. Niet mooi dit.
[afbeelding]
Dat zit ook om de blue band.. kijk ik liever daar naarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er mooi aan vind is het strikje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat zit ook om de blue band.. kijk ik liever daar naar
Via de BSquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: hoe weet je dat die nena nep is ???
Om Godfried Bomans te parafraseren: 'had mijn vrouw maar één zo'n nepperd!'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Als nachtjaponquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar niemendalletje wel mooi
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:47 schreef StunningCunt het volgende:
toch kan ze hem wel hebben
De kleur maakt het wat ordinair.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?
Huub slaapt nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Drumpie het volgende:
het is leeg in het huis
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?
Oh, dacht dat dat het wasquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef CARLAK het volgende:
Amanda had de batterijen er verkeerd in. Snapte de plus en de min niet. Hoe lang zit ze nu al in dat huis? Een week toch al?
Geloof me, ik vind echt van niet, het spijt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
dat zien we idd anders dan maar dat geeft niks toch ? ieder zijn /haar kijk op ietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan zie je dat anders dan ik. Hij kan geen grapjes incasseren waarbij hijzelf lijdend voorwerp is. Hij zal in de meeste gevallen cynisch, liefst sarcastisch reageren. Da's nou waar je zelfspot aan meet. (Draait dus niet alleen om de "grapjes" die hij -zelf- over zichzelf oppopt).
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Meneermax het volgende:
Ik kan de stem echt niet horen. Joe Cocker in z'n ponnetje zeg maar.
Ben ik toch blij dat mijn lief wel smaak heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Wij weten hoe Syl dat weer weetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia legt nu echt het plus en min principe uit
Ik ga af op gert zijn intelligentiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zou nep kunnen zijn ja, zou ook zomaar echt kunnen zijn. Waarom niet? Huub zei het zelf gistere ook dat Nena ook online zou komen.
Heeft ze toch ook gezegd bij binnenkomst?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Mijn zoon is 14.. klaagde dat zijn fiets verlichting het niet deed.. zaten de batterijen ook verkeerd in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:51 schreef Villalux het volgende:
mijn kleinzoon is 2 en kan al batterijen verwisselen!
Geeft toch aardig het nivo aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef noa84 het volgende:
A: welk blad is dat?
S: Jacky's
A: Chickies?
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
a-Del: "Als ik hier zit dan lees ik niet zo vaak de krant"
1 malig kado bij de BOBOquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Thuis heeft ze de Elsevier en HP de tijd.
Je vergeet de Ouote.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Ja b.v toen ze zat te ???? met Brain onder de dekens. Zit net naar het filmpje te kijken en haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?
Ik vind dat ze een onaangenaam hoofd heeft. En dan is al 70% van de charme er af bij mij, zo niet meer.
Die tieten vind ik ook niet zo heel mooi gedaan.
OK, heel plastisch beschouwd : als ze met een kussentje onder haar buik naakt op bed gaat liggen en jij komt net binnen als man, dan is dat een aangenaam gezicht. Maar dat maakt haar nog geen "lekker wijf".
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
OK, heel plastisch beschouwd : als ze met een kussentje onder haar buik naakt op bed gaat liggen en jij komt net binnen als man, dan is dat een aangenaam gezicht. Maar dat maakt haar nog geen "lekker wijf".
Die zitten zeker in dezelfde leesmap waarin de Tina en de Penny ook zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?
Ik vind dat ze een onaangenaam hoofd heeft. En dan is al 70% van de charme er af bij mij, zo niet meer.
Die tieten vind ik ook niet zo heel mooi gedaan.
HUH??? Ik blijf me hier verbazen. Wat is FOK toch een heerlijk forumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja b.v toen ze zat te ???? met Brain onder de dekens. Zit net naar het filmpje te kijken en haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.![]()
'Fiets 'm erin'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.![]()
Tja, daar moet je man voor zijn denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
* Krijgt opeens beelden van een Amanda-doll in de winkels *quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef nlboy het volgende:
De camera ging even een shot maken van Amanda's plastic.
Kontje iets omhoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
Dat denk ik dan ook want ik begrijp m ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, daar moet je man voor zijn denk ik
Rogier ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Krijgt opeens beelden van een Amanda-doll in de winkels *
Dai is toch speciaal voor kerels met een klein pikkie, heb ik ooit ergens gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |