quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Meneermax het volgende:
Ik kan de stem echt niet horen. Joe Cocker in z'n ponnetje zeg maar.
Ben ik toch blij dat mijn lief wel smaak heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
Wij weten hoe Syl dat weer weetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia legt nu echt het plus en min principe uit
Ik ga af op gert zijn intelligentiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zou nep kunnen zijn ja, zou ook zomaar echt kunnen zijn. Waarom niet? Huub zei het zelf gistere ook dat Nena ook online zou komen.
Heeft ze toch ook gezegd bij binnenkomst?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is volgens mij enorm trots op haar nepperds....
Mijn zoon is 14.. klaagde dat zijn fiets verlichting het niet deed.. zaten de batterijen ook verkeerd in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:51 schreef Villalux het volgende:
mijn kleinzoon is 2 en kan al batterijen verwisselen!
Geeft toch aardig het nivo aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef noa84 het volgende:
A: welk blad is dat?
S: Jacky's
A: Chickies?
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
a-Del: "Als ik hier zit dan lees ik niet zo vaak de krant"
1 malig kado bij de BOBOquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Thuis heeft ze de Elsevier en HP de tijd.
Je vergeet de Ouote.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Ja b.v toen ze zat te ???? met Brain onder de dekens. Zit net naar het filmpje te kijken en haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?
Ik vind dat ze een onaangenaam hoofd heeft. En dan is al 70% van de charme er af bij mij, zo niet meer.
Die tieten vind ik ook niet zo heel mooi gedaan.
OK, heel plastisch beschouwd : als ze met een kussentje onder haar buik naakt op bed gaat liggen en jij komt net binnen als man, dan is dat een aangenaam gezicht. Maar dat maakt haar nog geen "lekker wijf".
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
OK, heel plastisch beschouwd : als ze met een kussentje onder haar buik naakt op bed gaat liggen en jij komt net binnen als man, dan is dat een aangenaam gezicht. Maar dat maakt haar nog geen "lekker wijf".
Die zitten zeker in dezelfde leesmap waarin de Tina en de Penny ook zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zouden smaken niet kunnen verschillen?
Ik vind dat ze een onaangenaam hoofd heeft. En dan is al 70% van de charme er af bij mij, zo niet meer.
Die tieten vind ik ook niet zo heel mooi gedaan.
HUH??? Ik blijf me hier verbazen. Wat is FOK toch een heerlijk forumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja b.v toen ze zat te ???? met Brain onder de dekens. Zit net naar het filmpje te kijken en haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.![]()
'Fiets 'm erin'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:58 schreef itsme het volgende:
haar hoofd en tieten zitten onder de dekens maar ik zit wel in haar open gesperde benen te kijken. heeft een stringetje aan en dat ziet er dan wel weer lekker uit.![]()
Tja, daar moet je man voor zijn denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
* Krijgt opeens beelden van een Amanda-doll in de winkels *quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef nlboy het volgende:
De camera ging even een shot maken van Amanda's plastic.
Kontje iets omhoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom dat kussentje ?
Dat denk ik dan ook want ik begrijp m ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, daar moet je man voor zijn denk ik
Rogier ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Krijgt opeens beelden van een Amanda-doll in de winkels *
Dai is toch speciaal voor kerels met een klein pikkie, heb ik ooit ergens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |