ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef demins het volgende:
[..]
Bart heeft ook geen gevoel voor humor!![]()
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67&sid=7364f3f593c9fd599f989b51fe26efdaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een linkje van?
Precies anders ben ik de übergraaierd. Ik kijk elke dag even op een schoenen of kledingsite. Het blijft niet alleen bij kijken vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?![]()
Voor jou, voor mij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je zei idd leuker, same difference.
Precies. en als ze samen sterk blijven kan dat ook gebeuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werken
eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef elsie het volgende:
[..]
ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terug
Lol. dus neppe nenaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
Ik heb die "nena" ook even gecheckt: fake.
En Nena zat rond dat tijdsttip echt niet achter haar laptopje hoor, zoals wij nerds. Die was lekker aan het stappen.
nee, hij is naar bed gegaan, en er tot op heden nog niet uitgekomen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef elcastel het volgende:
Vraagje tussendoor, heeft Huub zijn koffers al gevonden ?
een heel heel heel klein beetje, maar het onbreekt hem in z'n persoon aan zelfspot. jammer, erg belangrijk om echt grappig te zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef elsie het volgende:
[..]
ws niet de humor die jij leuk vind ...ik vind wel dat hij humor heeft..al zag je die niet zo heel vaak meer maar die komt een beetje terug
Thanks, ik had nog even de hoop dat ze lege koffers hadden neergezet, zodat Brian z'n 'grap' mislukt was, nou ja, ik neem aan dat zijn gitaar eerdaags op het dak ligt. Of dat Huub zijn gedichtenkladje in de fik steekt ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Carlaa het volgende:
nee, hij is naar bed gegaan, en er tot op heden nog niet uitgekomen...
Ik weet niet naar welke streams jullie kijken , maar BoerBart en humor is toch echt een contradicie, cynisme lijkt me gepaster.quote:
Is het ooit in je opgekomen dat er mensen zijn die dingen anders bekijken dan jij? Vermoeiend ben jij zeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke streams jullie kijken , maar BoerBart en humor is toch echt een contradicie, cynisme lijkt me gepaster.
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werken
Dikke nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef demins het volgende:
Nena is nu op VOL http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=638494&highlight=#638494
Ja dus hoppa snel een nieuwe erin, die zich hopelijk aansluit bij Huub en Syl.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.
Dat zullen ze (hoop ik) absoluut niet gaan doen. Dan is het programma idd heel snel ten einde..... en vliegen Syl en Huub (zoals het er nu uit ziet) als eerste uit. Ik denk echt niet dat ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zal dan toch iets moeten gebeuren aan het unanimiteits-principe, en dat is ook gevaarlijk voor Huub en Syl. Zeker nu nog.
Dan kijk ik nog liever naar een sportende Natasia, maar dat is geen optie. . .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
De siliconen staan weer strak gespannen
ik merk wel degelijk zelfspot bij Bart.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
een heel heel heel klein beetje, maar het onbreekt hem in z'n persoon aan zelfspot. jammer, erg belangrijk om echt grappig te zijn
Scan.. jij staat toch algemeen bekend als de tieten expert hier... ik vroeg me wat af..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
De siliconen staan weer strak gespannen
Bedanktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67&sid=7364f3f593c9fd599f989b51fe26efda
Nee... zo erg is Amanda nog net niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een sportende Natasia
Huub heeft zijn gsm meegenomen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
wat is dar voor muziekje?de wekker?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Scan.. jij staat toch algemeen bekend als de tieten expert hier... ik vroeg me wat af..
Ik lijm wel eens aquaria met siliconelijm.. en dan stinkt het hele huis.... ruiken die tieten nou ook zo?
maar tscheelt nie veelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... zo erg is Amanda nog net niet.
Aan de andere kant: één goodguy er bij en de balans slaat door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zullen ze (hoop ik) absoluut niet gaan doen. Dan is het programma idd heel snel ten einde..... en vliegen Syl en Huub (zoals het er nu uit ziet) als eerste uit. Ik denk echt niet dat ze dat gaan doen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Laat ik eens zachtjes klossen door het huis als er nog mensen slapen, denkt Amanda.
"denkt Amanda"?????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Laat ik eens zachtjes klossen door het huis als er nog mensen slapen, denkt Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |