Graaien naar spullen is toch niet hetzelfde als verlekkerd kijken naar spullen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik bewonder haar kracht om veel te ondernemen maar ik hou niet van dat gegraai naar spullen
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hij reageerde wel als een lul man die Bart. Helemaal mee met de andere met dat flimpje.
Had ik echt niet verwacht van hem, had eerder verwacht dat ie de Humor er wel van in zou zien.
Hierbij verliest Bart echt veel streepjes bij mij.
Was het niet gewoon om te vertellen dat huub en nena AANWEZIG waren in de zeb?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei hij ook.
Maar ook dat er gebarentaal was gebruikt in de zebra om hem te vertellen dat Huub terugkwam.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?![]()
Ja bij mij nu ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.
Maar ze heeft niet de juiste schoenen voor dat tangodansen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja. En ze keek naar schoenen. Maar lees net dat het dansschoenen zijn.
Ik bewonder haar kracht om veel te ondernemen maar ik hou niet van dat gegraai naar spullen
'n vorige keer deed ze tango-les op laarzen, omdat ze niets anders had met de juiste hakken. . Lijkt me dus niet zo gek dat ze even naar andere schoenen kijkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
huh? je overdrijft nogal. noem dan eens momenten waarin ze nog meer "gegraai" heeft laten zien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vet in de min bij mij...........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij zat hij al dik in de min, qua streepjes.
Bij mij nog niet, sinds Lesley eruit is vind ik Bart weer een stuk leuker (omdat ie dan geen bijzondere positie meer heeft in de zin van zonder cp'en veel contact met zijn liefje) en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.quote:
Iloon werkte stagnerend in alle opzichten in het huis. Sylvia ziet er ook anders uit in haar gezicht. Mooier, vrijer en ontspannender..... ze heeft het naar de zin, denk ik. Houdt ook goed overzicht met alle veranderingen. Gister ging ze ook weer heel goed om met de 2 kampen die ontstonden door Huubs komst waar zij tussen zat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toen Ilona er nog was viel het me niet op dat Syl ook zo veel waarde hecht aan materieelle zaken. De laatste dagen en OOK NU OP DE STREAMS valt het me weer op
preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet de juiste schoenen voor dat tangodansen.
De laatste keer dat ze les had, had ze haar sportschoenen aan.
Dus het lijkt mij wel logisch dat zij op zoek gaat naar de juiste schoenen.
Was een opdracht van de redactie...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
Dan heb ik het verkeerd begrepen en het lijkt mij niet dat daar gebarentaal voor nodig was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Was het niet gewoon om te vertellen dat huub en nena AANWEZIG waren in de zeb?
Dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Iloon werkte stagnerend in alle opzichten in het huis. Sylvia ziet er ook anders uit in haar gezicht. Mooier, vrijer en ontspannender..... ze heeft het naar de zin, denk ik. Houdt ook goed overzicht met alle veranderingen. Gister ging ze ook weer heel goed om met de 2 kampen die ontstonden door Huubs komst waar zij tussen zat.
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij mij nog niet, sinds Lesley eruit is vind ik Bart weer een stuk leuker (omdat ie dan geen bijzondere positie meer heeft in de zin van zonder cp'en veel contact met zijn liefje) en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef Marrije het volgende:
en hij heeft Huub gisteren geholpen met zoeken naar diens koffer.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef noa84 het volgende:
[..]
Was een opdracht van de redactie...
Hij praatte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????![]()
als altijd, dat maakt hem in mijn ogen zo'n enorme zak. geen greintje zelfspot bij de luiaard.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Bart ging er nog redelijk serieus op in ook trouwens.
Bart heeft ook geen gevoel voor humor!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig moment gisteren vond ik toen Huub aan Bart vroeg of hij nu ook zijn angel werd![]()
Bart ging er nog redelijk serieus op in ook trouwens.
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ondanks dat ik Syl heel ok vindt, raakt ze bij mij een gevoelige snaar. Die komt voort uit iemand die ik ken die op haar lijkt. Lastig uitleggen hier.
alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.
Ik kreeg het gevoel dat de koffers moesten worden gezocht vanwege de nodige TV-beelden. En dan is Bart meestal wel iets happiger om mee te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart heeft al zoveel walgelijke dingen gedaan..... Dan is dat zoeken naar die koffer een hééééél erg klein begin om het een hééél klein beetje goed te maken.
Bart kan alleen maar grapjes maken over de rug van andere personen.Nooit eens leuke humor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een nogal vertekend beeld van BoerBart, hoezo gezelliger, heb ik iets gemist????![]()
haha, bij mij ook wel ja. Of ze moet van vrouwen houden;)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.
Ik zei niet gezelligerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onder welke naam?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nena zat gisteren op Vol forum. Best wel leuk eigenlijk, Ze houd het net zo bij als wij doen:)
ah okee, dat heb ik dus niet mee gekregen van wat er geprobeert werd te zeggen in gebarentaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zei hij ook.
Maar ook dat er gebarentaal was gebruikt in de zebra om hem te vertellen dat Huub terugkwam.
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
alle beetjes helpen![]()
Ik zie Bart 10 x liever aansluiten bij Huub en Syl dan dat ie bij Brian en Natasia blijft hangen.
Ja, het komt er niet zo best uit vandaag. Maar het is iets negatiefs. Het heeft dus niks met Sylvia te maken maar met mijn projectiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dus dat die gevoelige snaar iets negatiefs is? Als bij mij iemand een gevoelige snaar raakt is dat namelijk eigenlijk altijd iets positiefs.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:21 schreef ozewiesewoze het volgende:
rat en nasty halen bij iedereen het slechtste boven... behalve bij mensen bij wie normen en waarden gewoon goed ontwikkeld zijn.
Heb je daar misschien een linkje van?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Nena zat gisteren op Vol forum. Best wel leuk eigenlijk, Ze houd het net zo bij als wij doen:)
Sorry, je zei idd leuker, same difference.quote:
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werken
bart doet nooit maar iets zonder bijbedoeling, hij lijkt wel zo aardig, maar ondertussen,...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Maar ok, hij deed het dan toch maar![]()
Ok, maar tot die tijd graag Bart laten aansluiten bij Huub en Syl ipv Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Syl het liefst al die anderen eruit werken
Have funquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
De keuze is blijkbaar tussen een schrijvende Sylvia en een sportende Natasia volgens de DGK site.
Dus rook ik deze Luckie op, stap op mijn fiets en ga ik me wentelen in het echte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |