Hier thuis is die kans er niet, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekerequote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je bang dat anderen dan op jouw account gaan posten ofzo?
JA, er komen nieuwe bewoners. En Carlos komt, juffrouw Judith komt, Tante Tilly verwachten we nog..... Maar dit beeld van de poort heeft daar waarschijnlijk niets mee te maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef SIRA het volgende:
d'r staat nu al bijna 4 uur een camera op de poort, zouden d'r dan toch nog andere nieuwe bewoners komen ??
Ik hoop het! Ik denk dat Palma een nieuwe bewoner isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef SIRA het volgende:
d'r staat nu al bijna 4 uur een camera op de poort, zouden d'r dan toch nog andere nieuwe bewoners komen ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie je vaal dat de redactie al een minuut of 10 onlne is en nog geen reactie heeft geplaatst. Dat lijkt er dus op dat ze wel automatisch ingelogd staan als ze fok opstarten. Maar goed, zoveel maakt het ook weer niet uit.
Maakt ook helemaal niets uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Toch zie je vaal dat de redactie al een minuut of 10 onlne is en nog geen reactie heeft geplaatst. Dat lijkt er dus op dat ze wel automatisch ingelogd staan als ze fok opstarten. Maar goed, zoveel maakt het ook weer niet uit.
Als ze blijft ga ik binnenkort een keer naar haar kroegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:56 schreef SIRA het volgende:
Palma als nieuwe bewoonster zal wel lachen zijn, die geeft tenminste beetje tegengas,
maar zit er helaas niet in, die blijft vrolijk poetsen..
De kans is heel groot dat ze via een INET-bot de pagina's automatisch binnenhalen en offline opslaan. En daarna de belangrijke delen bewaren en rubriceren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik had al de indruk dat Bart maar wat uit zijn duim zoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:40 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen want dat was op donderdag avond en huub zei dat hij het pas een aantal uren van tevoeren wist op vrijdag dus. kan me niet voorstellen dat anderen het eerder weten dan Huub zelf.
Ja, behalve dat ik haar nog nooit heb zien poetsen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:56 schreef SIRA het volgende:
Palma als nieuwe bewoonster zal wel lachen zijn, die geeft tenminste beetje tegengas,
maar zit er helaas niet in, die blijft vrolijk poetsen..
Dat komt omdat jij pas sinds gisteren weer kijktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik haar nog nooit heb zien poetsen!![]()
Het gaat gewoon vanzelf hè bij jou, dat licht-erotisch posten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, wakker worden, ik post te veel off topic en verdien straf
Maar Huub moet goed uitgerust zijn om Natasia's verblijf weer tot hel te kunnen maken vandaagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef DoomiNL het volgende:
Volgens de spelregels moet iedereen toch om 9uur wakker zijn?
In het weekend mogen ze uitslapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef DoomiNL het volgende:
Volgens de spelregels moet iedereen toch om 9uur wakker zijn?
Zou ik niet doen. Geen 'anoniem' gescheld op je bewoners vanachter dezelfde firewall als je officiele account. Veel te link.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit
Bovendien gok ik erop dat ze allemaal ook nog een eigen kloon hebben waar ze onder meeposten. Zou ik wel doenKan je toch lekker anoniem je ongenoegen uiten over Natasia bijvoorbeeld
Van mij mag ze bij de ratten blijven. Past beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag al inziet dat ze beter met Huub en Sylvia kan zijn dan met die 2 ratten.
ohh ja heerlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef nlboy het volgende:
Ze moeten zo maar even het nummer Wakker Worden van Jochem Meijer in het huis draaien.Dan gebeurd er eindelijk iets.
Kan dat kwaad voor je computer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Geen 'anoniem' gescheld op je bewoners vanachter dezelfde firewall als je officiele account. Veel te link.
In je vraag zit "Amanada" en "inzien" - daarmee geef je eigenlijk ook het antwoordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik ben benieuwd of Amanda vandaag al inziet dat ze beter met Huub en Sylvia kan zijn dan met die 2 ratten.
Tot hoe laat, of is daar geen tijd aan verbonden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het weekend mogen ze uitslapen.
Het is beter voor haar, ook i.v.b met Nena. Ze is nog jong en geloofd dingen snel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Van mij mag ze bij de ratten blijven. Past beter![]()
oh ja, dat weet je zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef korakel het volgende:
zoveel gebeurd dr niet, dat je daar 4 streams voor nodig hebt...
ik meende dat Bart tegen Huub zei dat hij het had gelezen (i-net) vlak voor dat Huub weer terug kwam in de villa.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had al de indruk dat Bart maar wat uit zijn duim zoog.
Hij wilde weer alwetend overkomen.
Ik vertrouw Bart nog steeds niet.
Hij vond het wel erg interessant dat Huub ook Lesley had gesproken.
Volgens mij zit ze op een site voor dans-schoenen, de site die Ilona voor haar had opgezocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toen Ilona er nog was viel het me niet op dat Syl ook zo veel waarde hecht aan materieelle zaken. De laatste dagen en OOK NU OP DE STREAMS valt het me weer op
Ze kijkt een beetje hebberig naar het scherm???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Toen Ilona er nog was viel het me niet op dat Syl ook zo veel waarde hecht aan materieelle zaken. De laatste dagen en OOK NU OP DE STREAMS valt het me weer op
Geen formele grens, zover ik weet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot hoe laat, of is daar geen tijd aan verbonden?
Dat ziet ze zelf echter niet in. Zij vindt bijvoorbeeld dat Nena de kwaaie peer is in hun ruzie en dat haarze;f geen enkele blaam treft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Het is beter voor haar, ook i.v.b met Nena. Ze is nog jong en geloofd dingen snel.
Daarom ben ik wel benieuwd.
Hmm, ok, nu ik vind 12 uur wel een redelijke grens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen formele grens, zover ik weet.
Nou ja, mag ze. Ze is dat huis toch ook niet ingegaan voor haar geestelijke ontplooiing, lijkt me zo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dat zei hij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef elsie het volgende:
[..]
ik meende dat Bart tegen Huub zei dat hij het had gelezen (i-net) vlak voor dat Huub weer terug kwam in de villa.
Ja. En ze keek naar schoenen. Maar lees net dat het dansschoenen zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje hebberig naar het scherm???
omdat ze virtueel schoenen shopt? Ze blijft wel vrouw hé. Wanneer hebt jij voor het laatst voor een etalage gestaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vond de manier van BB5 altijd wel lekker.......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:00 schreef nlboy het volgende:
Ze moeten zo maar even het nummer Wakker Worden van Jochem Meijer in het huis draaien.Dan gebeurd er eindelijk iets.
Ja ze kan niet vooruit denken beetje dom idd. Wordt nog leuk als ze ladderzat zijn en Huub een van z'n kunsen vertoond.:)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ziet ze zelf echter niet in. Zij vindt bijvoorbeeld dat Nena de kwaaie peer is in hun ruzie en dat haarze;f geen enkele blaam treft.
5 Minuten in de aanwezigheid van Brian Bates en/of Natasia en ze is weer helemaal op hun hand. Komt ook door het gebrek aan geheugen.
Helderziend?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:08 schreef korakel het volgende:
zoveel gebeurd dr niet, dat je daar 4 streams voor nodig hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |