quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef bunnyma het volgende:
Laat ik eens zachtjes klossen door het huis als er nog mensen slapen, denkt Amanda.
Dan zie je dat anders dan ik. Hij kan geen grapjes incasseren waarbij hijzelf lijdend voorwerp is. Hij zal in de meeste gevallen cynisch, liefst sarcastisch reageren. Da's nou waar je zelfspot aan meet. (Draait dus niet alleen om de "grapjes" die hij -zelf- over zichzelf oppopt).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef elsie het volgende:
[..]
ik merk wel degelijk zelfspot bij Bart.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Eeeh.. batterij.. + - hoe zat dat ook alweer.....
Ze kent ze toch van haar tarzanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Eeeh.. batterij.. + - hoe zat dat ook alweer.....
Het maakt niet alleen haar tieten dikker. Niet mooi dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef scanman01 het volgende:
Wel weer een deco van hier tot tokyo ...
Komt omdat ze 's nachts in err, andere apparatuur worden geplaatst.... bromt wel, zendt nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef RSie het volgende:
hoeveel batterijen gebruiken ze daar eigenlijk wel niet?
misschien wordt het tijd dat we "HIER" daar op gaan wijzen!!
Maak van volgens mij maar zeker wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is volgens mij enorm trots op haar nepperds....
Dat wilde ik ook schrijven, maar dan had ik mijn 'reputatie' weer waargemaakt. Beter dus dat jij het nu schreefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze kent ze toch van haar tarzan
Het enige wat ik er mooi aan vind is het strikje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet alleen haar tieten dikker. Niet mooi dit.
[afbeelding]
Dat zit ook om de blue band.. kijk ik liever daar naarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat ik er mooi aan vind is het strikje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat zit ook om de blue band.. kijk ik liever daar naar
Via de BSquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gert: hoe weet je dat die nena nep is ???
Om Godfried Bomans te parafraseren: 'had mijn vrouw maar één zo'n nepperd!'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is volgens mij enorm trots op haar nepperds....
Als nachtjaponquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar niemendalletje wel mooi
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:47 schreef StunningCunt het volgende:
toch kan ze hem wel hebben
De kleur maakt het wat ordinair.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?
Huub slaapt nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Drumpie het volgende:
het is leeg in het huis
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis gewoon jammer dat zij er in zit, maar wel een leuk sexy dingetje toch ?
Oh, dacht dat dat het wasquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef CARLAK het volgende:
Amanda had de batterijen er verkeerd in. Snapte de plus en de min niet. Hoe lang zit ze nu al in dat huis? Een week toch al?
Geloof me, ik vind echt van niet, het spijt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
absoluut wel. Ze kan nog zo dom zijn en weet ik niet wat, maar die reacties van mannen die haar ook maar meteen lelijk en vies vinden zijn vreemd. Van vrouwen kan ik het begrijpen, ,maar kom op zeg tis gewoon een lekker wijf !
dat zien we idd anders dan maar dat geeft niks toch ? ieder zijn /haar kijk op ietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan zie je dat anders dan ik. Hij kan geen grapjes incasseren waarbij hijzelf lijdend voorwerp is. Hij zal in de meeste gevallen cynisch, liefst sarcastisch reageren. Da's nou waar je zelfspot aan meet. (Draait dus niet alleen om de "grapjes" die hij -zelf- over zichzelf oppopt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |