Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hoiben dr ook weer
bezopen dat wel nog
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....![]()
wheeheh maarja je hebt me alsnog gemeet hihiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....![]()
Alstuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een foto van Surveillance-Fiets
topavondje ( met dank aan juicedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet ben gegaan![]()
![]()
heb je met rianne getongd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
topavondje ( met dank aan juiced)
hee guys goed ging ik dansen op het podium he adoreer mij hier![]()
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn andere foto's komen morgen wel een keer
mijnes komen ook morgne jee weetsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn andere foto's komen morgen wel een keer
toppertje !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.
Oe god, beiden wel gezien maar geen idee wie die gasten met die stomme shirts waren...quote:
surveilance fiets en skippybalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oe god, beiden wel gezien maar geen idee wie die gasten met die stomme shirts waren...![]()
Jammer.
toppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen die z'n foto's gehost wil hebben mag dat trouwens
Dat is boem-dikkie hoor? die met Boem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
surveilance fiets en skippybal
die 1e is mod joh
Mijn gmail ondersteunt geen bijlagen van 180mbquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.
Dat duurt nog zo lang, eer ik uit bed kom en het ziequote:
Is goed, dan download ik ze daar wel van en upload ze.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn gmail ondersteunt geen bijlagen van 180mb
Ik pleur ze wel ergens online, op rapidshare ofzo
Nee, de meesten nog niet denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef Jimbo het volgende:
Hey ! hoe was de meet, zijn de meesten al thuis ect ?
jewel joh ik ben 3 kwaRTIER geleden weggegaan en toen waren er nog 10 mensen ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, de meesten nog niet denk ik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:20 schreef martijn_AR het volgende:
twas weer een gezellige bende
morgen maar eens kijken of de interviuews ondanks het lawaai nog wat zijn geworden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is goed, dan download ik ze daar wel van en upload ze.
Wat schraalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel joh ik ben 3 kwaRTIER geleden weggegaan en toen waren er nog 10 mensen ofzo
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
zagen jullie mij zo dansen op het podium
Ja, vet gaaf man!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
VERDOMME IK BEN TE GAAR OM DAT NU TE GAAN UPLOADEN MAFKAASquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Jimbo het volgende:
feuteux godveredommewil zien wat ik weer heb moeten missen
pics !!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Deed je goedIk heb de foto's al gezien
OMFGquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07066/dansen.jpg]afbeelding][/url]
Nou ja, Dansen
is dat nou liiszle !!! :|quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
Nou ja, Dansen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
Nou ja, Dansen
Bwahahahquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
Nou ja, Dansen
Nee!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Johquote:
sorryquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nolius zo nee schuddenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ja
Ik zei nog: Die jongen gaat het eens echt maken!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwahahah
Ik zal je wel dansles geven okayYou need it
welke was jij dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:20 schreef martijn_AR het volgende:
twas weer een gezellige bende
morgen maar eens kijken of de interviuews ondanks het lawaai nog wat zijn geworden
RJ heeft ze, zal morgen ofso wel komen, mits internetquote:
Komt nog welquote:
Ik ook, van lis en afzuigkapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef longinus het volgende:
O, en tietenfoto's heb ik ook
Maar niet meer vandaag
quote:
Goed plan.quote:
kijkt verdacht naar beneden,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
Nou ja, Dansen
Fiets was tof.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oe god, beiden wel gezien maar geen idee wie die gasten met die stomme shirts waren...![]()
Jammer.
VERDOMME HET IS NACHT IEDEREEN IS BRAK DIE FOTOS KOMEN VANZELFquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef MoChe het volgende:
ook niet veel fotos zeg
Martijn ARquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat met die buidelzak?
Ja ik moest de microfoon toch ergens in kwijtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Martijn van Fokradio.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
actionradioquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Die staan op mijn cameraquote:
Ik bedoel voor hemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
he wat lul je jij was er zelf ook
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Posten, NUquote:
Zeg, het is half 3, gun ons even de tijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef MoChe het volgende:
ook niet veel fotos zeg
JEZUSGRISTUS!1!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef longinus het volgende:
Nou ja, Dansen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
JEZUSGRISTUS!1!!
Ik zou zelfmoord plegen!
Of met mezelf spelen....
Ik gok het laatste
Nee, morgenquote:
Okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, morgen![]()
Nu slaaaaaaaaaaaaaaaappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
![]()
Dat niet alleen! Heb je zijn lange lens gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
die longinus heeft wel veul foto's gemaatk !
RJ had er 300 gemaakt volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
die longinus heeft wel veul foto's gemaatk !
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, morgen![]()
![]()
ALs ik ze nog moet hosten, kan je ze beter nu even uploaden en de link sturen want morgen ben ik denk ik pas tegen 4'en wakkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, morgen![]()
![]()
Herald.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:24 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/harold.jpg]afbeelding][/url]
Herald is altijd bereid om een handje te helpen![]()
Wat vond je van mn fokchickie ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Dat niet alleen! Heb je zijn lange lens gezien![]()
Ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat vond je van mn fokchickie ?![]()
Volgende keer ook komen dan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef Jimbo het volgende:
hmmz heb jullie nooit irl gezien maar herken jullie wel op foto's ... ik fok teveeel !!!
Slecht teken iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef Jimbo het volgende:
hmmz heb jullie nooit irl gezien maar herken jullie wel op foto's ... ik fok teveeel !!!
Van mijquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef paultjuhhh het volgende:
ohohhohh zouden de fokinterviews nog aan te horen zijn in die herrie
en hoe zou het met de vara-meid zijn afgelopen
jaaa ik heb joui ook ff handje gegeven whoei !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Van mij
Haha voeg me even op msn toe (op fobo of profiel te zien) voor de foto's![]()
En gewoon omdat ik dat wel leuk vind![]()
Ik vond het ook super gezellig!
kon niet vanwege buitenland ectquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:34 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Volgende keer ook komen dan...
leuke sig, jammer van de taalfoutquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef Jimbo het volgende:
Ja en ik snel naar nolius vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef martijn_AR het volgende:
[..]ze vroeg nog... jullie slingeren het toch niet in de ether he?!
Ja, naja ik niet maar Rickquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Van mij
Haha voeg me even op msn toe (op fobo of profiel te zien) voor de foto's![]()
En gewoon omdat ik dat wel leuk vind![]()
Ik vond het ook super gezellig!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaa ik heb joui ook ff handje gegeven whoei !
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja en ik snel naar nolius vangewoon uitzenden ja
!
hij zo ja tuurlijk ether doen we niet aan enzo dus dan mag het![]()
hehe maaruh eeh Juiced is nog met die andere meid aan het zoenen op dit momentquote:
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga volgende keer echt wel, denk ikheb spijt dat ik niet ben gegaan
![]()
volgens mij was het vet leuk
IM ze ook even naar mij, kunnen we ruilenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, naja ik niet maar RickMaar ik krijg ze morgen wel van hem
Ok, daar kan voor gezorgd worden
ikh eb zo een foot van jou dat jij foto's maaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef longinus het volgende:
[..]
IM ze ook even naar mij, kunnen we ruilen![]()
Moet voor jou geen probleem zijn lijkt me toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Godverdomme wat lullen jullie veel, dit is toch niet bij te houden
niet da tik weetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef Jimbo het volgende:
is dr nog geneukt btw of heeft iedereen zichzelf goed gedragen ?
leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ikh eb zo een foot van jou dat jij foto's maakt![]()
Ik zorg wel dat er zipjes online komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Die formulering staat me niet aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet da tik weet
EN WAAR WAREN DRIBBEL EN YVONNE![]()
Een van die 2 die alleen ondergoed aanhadden (zwart)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hehe maaruh eeh Juiced is nog met die andere meid aan het zoenen op dit moment![]()
Morgen online he het schijnt dat mensen hier ze willen uploadenquote:
Lis is flink van bil gegaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef Jimbo het volgende:
is dr nog geneukt btw of heeft iedereen zichzelf goed gedragen ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Een van die 2 die alleen ondergoed aanhadden (zwart)
ik dacht dat je van veel lullen hieldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Godverdomme wat lullen jullie veel, dit is toch niet bij te houden
Vuige leugensquote:
Niet mijn danspartner dizzen jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vuige leugens
Nee kloptHoewel
niet onlinequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht dat je van veel lullen hield
Iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Echt niet D_A waakt over haar nu
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Geniaal hoe ze S-F afwees toen die haarwou zoenen![]()
Ow, was dat dansenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niet mijn danspartner dizzen ja![]()
![]()
Oeh mag ik de foto's van jou ook? (msn staat in mn fobo en profiel)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef longinus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Echt niet D_A waakt over haar nu
Als je opgelet had was dat van yvonne bekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet da tik weet
EN WAAR WAREN DRIBBEL EN YVONNE![]()
Ja joh iedereen zat maar zo op lisszle te geilen terwijl jullie weten dat ze mijn chicka isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Echt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
wie nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:43 schreef Qunix het volgende:
Alle foto's wil ik ook wel zien....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:42 schreef TwyLight het volgende:
Foto's kunnen naar mij gemaild worden hedan bekijk ik ze
.
Nou, wie niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik miste boedieboe
Ghehe, grapjasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja joh iedereen zat maar zo op lisszle te geilen terwijl jullie weten dat ze mijn chicka is![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
Blehhhhh.. iemand heeft m'n jas meegenomen...
*Boos kijkt
Meet was wel leuk though.. afgezien van het kwijt zijn van m'n geliefde, geliefde jas..![]()
Jaquote:
Blij dat je niet op t station op eerste trein moest wachten danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
*Boos kijkt
Meet was wel leuk though.. afgezien van het kwijt zijn van m'n geliefde, geliefde jas..![]()
Damn, je hebt me doorquote:
quote:
Ik ging toen jij dat zei gelijk mn jas checkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
*Boos kijkt
Hehe, ok, als dat jouw idee van jouw chick isquote:
vertelquote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Blij dat je niet op t station op eerste trein moest wachten dan
ik heb iedereeen door zelf met drank opquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zijn Dáár ook foto's van?zo ja dan is dat de enige foto die ik MOET zien
Ah.. jij had CJ's telefoon gevonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ging toen jij dat zei gelijk mn jas checken
wel kut ja
had ook nog een mob. tel. gevonden van een fokker
hij gaf me gelijk bier enzo![]()
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dequote:
ja joh laat me nou en niet zo jaloers doen de heule tijd zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, ok, als dat jouw idee van jouw chick is![]()
![]()
pics?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dehouding, een centimeter of 10 van haar mond af en zij deed niks
Sterker nog, ze deinsde wat achteruit
Ik lachte me kapot
Dat deed ie bij mij ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dehouding, een centimeter of 10 van haar mond af en zij deed niks
Ik lachte me kapot
CJ ? welke fokker is dat /quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. jij had CJ's telefoon gevonden.
Ik doe niet jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja joh laat me nou en niet zo jaloers doen de heule tijd zeg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot
Ohjee die wordt dus geen mod meerquote:
Zijn er dus waarschijnlijk niet. Of het moet toevallig erop staanquote:
Is die alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohjee die wordt dus geen mod meer![]()
Ja ik heb hele stoere verhalen he Juiced en ik hebben alle chicks gepakt van stairway met piercings enzoquote:
ik bedoel die is mod af vanaf nuquote:
Alle 0?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik heb hele stoere verhalen he Juiced en ik hebben alle chicks gepakt van stairway met piercings enzo![]()
Toch maar blij dat ik niet gegaan ben danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik heb hele stoere verhalen he Juiced en ik hebben alle chicks gepakt van stairway met piercings enzo![]()
En JA daar zijn fotos vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Arme Lis meerquote:
Kan niet anders elke seconde zag ik 2 fototoestellen flistenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn er dus waarschijnlijk niet. Of het moet toevallig erop staan
1, 2 of 3?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef Litso het volgende:
Wie maakte nou eigenlijk die foto van mijn tepel?
Ik heb een navelpiercingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
RJ volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef Litso het volgende:
Ja maar deze afwijzingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Arme Lis meer
Verder weet ik het niet. Ja de broek van mash_ is naar benee getrokken, maarja die hing toch al op zn knieën
Truequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan niet anders elke seconde zag ik 2 fototoestellen flisten
Welke?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef Litso het volgende:
quote:
Ik vond hem geniaalquote:
Hussein praktijken wat ik je brom !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij morgen zo![]()
![]()
voor de pc zit
Ik denk dat ik no gmaar wat drinken inschenkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Nog nooit is snahcts een topic zo hard gegaan na een meet ;D
Heb ik jou gemeet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik no gmaar wat drinken inschenk
Ik weet niet, ben je lately in Hoogeveen geweest?quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:52 schreef TwyLight het volgende:
Het is zielig VAN S-F, en zielig VOOR Lis.
wat praat je engquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben je lately in Hoogeveen geweest?
Picsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hussein praktijken wat ik je brom !
misschien dat ik ooit weer eens ga luisteren , klinkt goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:53 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ik heb het maar allemaal opgeschreven voor maandagavond
Ik onthoud erg slecht
komt door al de lullen huillach.gifquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt door al de lullen huillach.gif
Slaapsequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:55 schreef paultjuhhh het volgende:
noueeeeeeeeeeeeeeeh ik ga slapen anders had ik net zo goed nog bij Juiced kunne blijven met zn chickie
Grapje toch? Toch?!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Er was een fokker he die komt naar me toe zegtie
hee 14.gif!
Naja zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:56 schreef Qunix het volgende:
Ik was niet bij de meet, paultjuhh![]()
![]()
Heul echt waar.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
hee 14.gif!
WIE WAT !!?!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
HEt is nu een dikke gangbang bij Biogarde thuis
Met wie dan wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:55 schreef paultjuhhh het volgende:
noueeeeeeeeeeeeeeeh ik ga slapen anders had ik net zo goed nog bij Juiced kunne blijven met zn chickie
Idd jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef TwyLight het volgende:
Dat moet oshiro zijn geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
hee 14.gif!
1 woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef paultjuhhh het volgende:
maar echt he waarom deed iedereen zo opgefokt met liiszle
als ik met dr ging praten kwamen een groep jongens om me heen staan
waaronder natuurlijk S-F en die gingen dan zo kijken naar me:![]()
![]()
![]()
![]()
doe tsjill![]()
Oh ja, hij kon misschien niet door werk maar anders bleef hij daar zei hijquote:
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef TwyLight het volgende:Dat betekend dat jij da player bent jawaitz en iedereen bang voor je is
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef paultjuhhh het volgende:
maar echt he waarom deed iedereen zo opgefokt met liiszle
als ik met dr ging praten kwamen een groep jongens om me heen staan
waaronder natuurlijk S-F en die gingen dan zo kijken naar me:![]()
![]()
![]()
![]()
doe tsjill![]()
ik kom uit erik (oshiro) zn kutdorpquote:
S-F dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe niet!!!!
Huh ben jij dr ex ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haar
Je kan ook niet normaal over straat, want het is continu "Hé meisje, meisje, kom eens"
Serieus ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom uit erik (oshiro) zn kutdorp![]()
Nee, hoezoquote:
hey meisje, eurotje verdienen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haar
Je kan ook niet normaal over straat, want het is continu "Hé meisje, meisje, kom eens"
Fokkers hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey meisje, eurotje verdienen ?
waar wtf, jullie doen alsdat ze een godin is ofzolike wtf ?
omdat je met dr op straat looptquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe niet!!!!
En dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat je met dr op straat loopt
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Hoe was het bier trouwens?
serieus he ik kwam thuis ik zo :quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even veel water drinken
Topic zal wel dicht zijn als ik terug ben
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef TwyLight het volgende:
Ze is best knap, maar om dan zo triest te doen
Ghehe, jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.
Ze is ook een PUBer he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.
Hippe kraanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
serieus he ik kwam thuis ik zo :
[afbeelding]
Wat een aparte kraanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
serieus he ik kwam thuis ik zo :
[afbeelding]
Zeg uuhquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet die in het rood toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |