quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Echt niet D_A waakt over haar nu
Als je opgelet had was dat van yvonne bekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niet da tik weet
EN WAAR WAREN DRIBBEL EN YVONNE![]()
Ja joh iedereen zat maar zo op lisszle te geilen terwijl jullie weten dat ze mijn chicka isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Geniaal hoe ze S-F afwees toen die haarwou zoenen![]()
Echt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Geniaal hoe ze S-F afwees toen die haarwou zoenen![]()
wie nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:43 schreef Qunix het volgende:
Alle foto's wil ik ook wel zien....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:42 schreef TwyLight het volgende:
Foto's kunnen naar mij gemaild worden hedan bekijk ik ze
.
Nou, wie niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik miste boedieboe
Ghehe, grapjasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja joh iedereen zat maar zo op lisszle te geilen terwijl jullie weten dat ze mijn chicka is![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
Blehhhhh.. iemand heeft m'n jas meegenomen...
*Boos kijkt
Meet was wel leuk though.. afgezien van het kwijt zijn van m'n geliefde, geliefde jas..![]()
Jaquote:
Blij dat je niet op t station op eerste trein moest wachten danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
*Boos kijkt
Meet was wel leuk though.. afgezien van het kwijt zijn van m'n geliefde, geliefde jas..![]()
Damn, je hebt me doorquote:
quote:
Ik ging toen jij dat zei gelijk mn jas checkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Janetje het volgende:
*Boos kijkt
Hehe, ok, als dat jouw idee van jouw chick isquote:
vertelquote:
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Blij dat je niet op t station op eerste trein moest wachten dan
ik heb iedereeen door zelf met drank opquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zijn Dáár ook foto's van?zo ja dan is dat de enige foto die ik MOET zien
Ah.. jij had CJ's telefoon gevonden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ging toen jij dat zei gelijk mn jas checken
wel kut ja
had ook nog een mob. tel. gevonden van een fokker
hij gaf me gelijk bier enzo![]()
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dequote:
ja joh laat me nou en niet zo jaloers doen de heule tijd zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, ok, als dat jouw idee van jouw chick is![]()
![]()
pics?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dehouding, een centimeter of 10 van haar mond af en zij deed niks
Sterker nog, ze deinsde wat achteruit
Ik lachte me kapot
Dat deed ie bij mij ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, die S-F liep al de hele avond kansloos als hij is om haar heen te sjokken en toen vond hij het blijkbaar tijd, dus ging in dehouding, een centimeter of 10 van haar mond af en zij deed niks
Ik lachte me kapot
CJ ? welke fokker is dat /quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. jij had CJ's telefoon gevonden.
Ik doe niet jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja joh laat me nou en niet zo jaloers doen de heule tijd zeg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot
Ohjee die wordt dus geen mod meerquote:
Zijn er dus waarschijnlijk niet. Of het moet toevallig erop staanquote:
Is die alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohjee die wordt dus geen mod meer![]()
Ja ik heb hele stoere verhalen he Juiced en ik hebben alle chicks gepakt van stairway met piercings enzoquote:
ik bedoel die is mod af vanaf nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |