Dat moet oshiro zijn geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Er was een fokker he die komt naar me toe zegtie
hee 14.gif!
1 woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef paultjuhhh het volgende:
maar echt he waarom deed iedereen zo opgefokt met liiszle
als ik met dr ging praten kwamen een groep jongens om me heen staan
waaronder natuurlijk S-F en die gingen dan zo kijken naar me:![]()
![]()
![]()
![]()
doe tsjill![]()
Oh ja, hij kon misschien niet door werk maar anders bleef hij daar zei hijquote:
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef TwyLight het volgende:Dat betekend dat jij da player bent jawaitz en iedereen bang voor je is
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:01 schreef paultjuhhh het volgende:
maar echt he waarom deed iedereen zo opgefokt met liiszle
als ik met dr ging praten kwamen een groep jongens om me heen staan
waaronder natuurlijk S-F en die gingen dan zo kijken naar me:![]()
![]()
![]()
![]()
doe tsjill![]()
ik kom uit erik (oshiro) zn kutdorpquote:
S-F dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe niet!!!!
Huh ben jij dr ex ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haar
Je kan ook niet normaal over straat, want het is continu "Hé meisje, meisje, kom eens"
Serieus ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom uit erik (oshiro) zn kutdorp![]()
Nee, hoezoquote:
hey meisje, eurotje verdienen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wen dr maar aan, dat heb je nou eenmaal met haar
Je kan ook niet normaal over straat, want het is continu "Hé meisje, meisje, kom eens"
Fokkers hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey meisje, eurotje verdienen ?
waar wtf, jullie doen alsdat ze een godin is ofzolike wtf ?
omdat je met dr op straat looptquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben geen player wou gewoon ff met dr een praatje maken maar na 1 zin kwam zo'n gast met wit shirt om liiszle springen van jaaaa doe niet!!!!
En dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat je met dr op straat loopt
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Hoe was het bier trouwens?
serieus he ik kwam thuis ik zo :quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even veel water drinken
Topic zal wel dicht zijn als ik terug ben
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:04 schreef TwyLight het volgende:
Ze is best knap, maar om dan zo triest te doen
Ghehe, jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.
Ze is ook een PUBer he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het niet een standaard blondje? Je kon iig raden dat zij het was, d'r kop kwam overeen met d'r kinderachtige gedrag op Fok.
Hippe kraanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
serieus he ik kwam thuis ik zo :
[afbeelding]
Wat een aparte kraanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
serieus he ik kwam thuis ik zo :
[afbeelding]
Zeg uuhquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet die in het rood toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |